Hehe ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Goed bezig MaJo! Verleid hem maar!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:47 schreef gestreeptestoel het volgende:
Majo gaat vanavond flink van bil
Kan nog steeds toch? Wel klote dat je volgende week een wortelkanaal behandeling moet doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik ga mijn best doen
[..]
Ik hoop het![]()
![]()
Al verga ik inmiddels wel van de kiespijnNet dus naar de tandarts geweest en het gaat een wortelkanaalbehandeling worden (nu baal ik dat ik "blij" was dit jaar nog iets te hebben
) Omdat het natuurlijk erg druk is zo aan het eind van het jaar kan ik volgende week woensdag (de dag voor kerst
) terecht voor de eerste helft van de behandeling en in het nieuwe jaar voor de tweede helft. Had ik misschien toch mijn tandartsverzekering van volgend jaar op moeten schroeven
Hier ben ik dus heel bang voor... Mijn man probeert me gerust te stellen door te vertellen dat ze nu toch al zo tevreden zijn en dat het ze ook geld kost om iemand anders weer van vooraf op te leiden, dus dat ze dat dan wellicht helemaal niet willen. Ik heb zoveel specifieke kennis dat ze me echt niet kwijt willen, zegt ie. En dat klinkt heel leuk. Maar toch he...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:31 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zie ik begrijp je afweging, al zou ik zelf er niet op gaan wachten.
Ik had vlak voor dat ik er vast contract hoorde te krijgen verteld dat ik zwanger was.. En lag er uit! Of de zwangerschap er mee te maken had, weet ik niet.
Zo denk ik er inderdaad ook over op dit moment.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
óf je had hem gewoon rond dag 14. Ik had ook een lange cyclus (10 weken) en daardoor ook te laat begonnen met testen (dag 18), maar toen ik begon was ik dus al zwanger ontdekte ik later. Dus als je rond die tijd geen avonddiensten had is er sowieso nog hoop!
Zoe_Hart, waarschijnlijk dat je lichaam toch nog even moet herstellen van jarenlang pilgebruik, en een regelmatige cyclus kan best een tijd op zich laten wachten (al is dat niet noodzakelijk voor een zwangerschap). Nu met de pil stoppen betekent dat je lichaam alvast daarmee kan beginnen, dus wat dat betreft is het geen weggegooide tijd! En in jouw geval had ik precies hetzelfde gedaan, een contract niet verlengen hoeven ze geen reden voor te geven, en het zal nooit gezegd worden, maar een zwangerschap is toch een reden voor een werkgever om hier nog eens goed over na te denken. Ik moet ook nog een nieuw contract krijgen (ander aantal uren, heb al een vast contract), maar pas daarna krijgen ze op mijn werk te horen dat ik zwanger ben (dan ben ik ook pas rond de 12~14 weken). Misschien niet helemaal netjes van mij, maar ik heb ook niet zoveel vertrouwen in mijn werkgever wat dat betreft dus dan laat ik de zwangerschap liever nog iets langer buiten beschouwing.
Ik ben al overgestapt dus ben bang dat als ik het nu verhoog dat ze dan onraad ruiken en het niet accepteren. Bovendien ben ik al per ongeluk 2x verzekerd omdat ik me 2x heb aangemeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch? Wel klote dat je volgende week een wortelkanaal behandeling moet doenLekker vlak voor kerst inderdaad. En vervelend dat het in twee delen moet!
Oh! Nou, goed poetsen dan maar volgend jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt dus ben bang dat als ik het nu verhoog dat ze dan onraad ruiken en het niet accepteren. Bovendien ben ik al per ongeluk 2x verzekerd omdat ik me 2x heb aangemeld
Ik heb het toch maar gedaan, zag dat ik het nog aan kon passen. Geeft me toch een beter gevoelquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh! Nou, goed poetsen dan maar volgend jaar
Beter! Zorg maar dat je gebit goed op orde is, mijn zus had tijdens haar zwangerschappen drie gaatjes erbij gekregen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar gedaan, zag dat ik het nog aan kon passen. Geeft me toch een beter gevoel
Bovendien moet ik eigenlijk al 2 jaar een kroon maar daar blijf ik ook maar mee doorlopen wegens geen geld
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Wow, dat hoop ik echt niet! Dan ben ik deze ronde namelijk echt niet zwanger....
![]()
Hihi, snap het wel hoor... en een kortere cyclus mag voortaan ook, anders had ik het maar niet aan Sinterklaas moeten vragen.... (tja, be careful what you wish for, right?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.
Ik hoop dat het bij mij andersom isquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Beter! Zorg maar dat je gebit goed op orde is, mijn zus had tijdens haar zwangerschappen drie gaatjes erbij gekregen.
Uh nou niet echt nee. Ik moet aan de paracetamol en als ik het niet red tot woensdag moet ik de spoeddienst bellen. Paracetamol werkt tot nu toe wel goed gelukkigquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Vond het alleen niet een hele logische reactie, omdat je aangaf dat je je eisprong wrs gemist had.
Majo hebben ze wel wat aan je kiespijn kunnen doen?
done.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef JantinaGr het volgende:
Gefeliciteerd Limone! Het topic ging alweer zo snel, dus ik dacht al dat er weer streepjes waren!
[..]
Mag mijn NOD naar 13 januari??
Met een beetje mazzel is die zenuw woensdag al helemaal kapotdoodweggevroten! Dan voel je helemaal niks meer van die wortelkanaalbehandeling...!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij andersom isAl vele vullingen, wortelkanaalbehandelingen en alle verstandskiezen getrokken. En nu dus wachtend op 2 wortelkanaalbehandelingen én een kroon. Dat wordt feest volgend jaar
[..]
Uh nou niet echt nee. Ik moet aan de paracetamol en als ik het niet red tot woensdag moet ik de spoeddienst bellen. Paracetamol werkt tot nu toe wel goed gelukkig
Ah dus dat was de koude testquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:08 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is die zenuw woensdag al helemaal kapotdoodweggevroten! Dan voel je helemaal niks meer van die wortelkanaalbehandeling...!![]()
Zelf ook eens gehad... beetje eigenwijs met een zeurende kies doorgelopen (want hé, dat gaat vast vanzelf weer over) totdat ik na een paar dagen met de tranen in de ogen wiegend op de bank zat... De volgende dag bij de tandarts gaan ze kijken hoeveel pijn ie doet.
Assistente met ijswatje in dr tangetje: "Zeg maar wanneer het pijn gaat doen, en hoe lang het pijn blijft doen als ik het watje weer weghaal."
*zet watje tegen zieke kies*
Ik:![]()
Assistente: "Niks?"
Ik: "Ja maar, wat moet ik voelen dan..?"
Assistente:"Dit"
![]()
*zet watje op een andere kies*
*Sara vliegt tegen het plafond*
Maargoed, verder geen centje pijn gehad..! Kiesje was morsdood!
Lastig hoor.. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Behalve dat, toen de tijd kwam voor contractverlenging het beleid aangepast is en ik een contract voor een jaar kreeg (vast contract was niet toegezegd, wel ongeschreven regel). Dus wat nu? Als ik zwanger zou raken, loopt mijn contract af in mijn verlof. Men zegt wel als je echt goed bent, wordt je contact wel verlengd, maar als je blijkbaar gemist kan worden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:27 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Zo denk ik er inderdaad ook over op dit moment.
En ik ga nu gewoon niet meer met de pil verder, om in ieder geval alvast zicht te krijgen op mijn cyclus.
+1 en dan is mijn tandarts ook nog eens mijn zwagerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Hilzillah het volgende:
Wat klote van je kies Majo. Ik ben stiekem als de dood voor te tandarts. Terwijl ik nog nooit wat heb hoeven laten doen. Eind januari mag ik weer en daar ben ik nú al een beetje zenuwachtig van.
Ik ben ook geen fan van de tandarts maar heb helaas wel vaak ietsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef Hilzillah het volgende:
Doeiiiii Limone! Hopelijk tot snel!
Wat klote van je kies Majo. Ik ben stiekem als de dood voor te tandarts. Terwijl ik nog nooit wat heb hoeven laten doen. Eind januari mag ik weer en daar ben ik nú al een beetje zenuwachtig van.
Ik las zwangerquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1 en dan is mijn tandarts ook nog eens mijn zwager
ik heb trouwens wel mijn verstandskiezen moeten laten verwijderen, maar dat was bij de kaakchirurg
Wat gaaf & stoer!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef MaJo het volgende:
Wat werk betreft hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, deze week besloten om de zaak van mijn ouders over te nemen met mijn vriend
Zie DMquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Skoap het volgende:
[..]
Wat gaaf & stoer!
Heel benieuwd wat voor soort zaak dat is! Eventueel via DM?
Heel veel succes i.i.g.
Van welke uitkering hadden ze misbruik gemaakt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de tandarts maar heb helaas wel vaak iets
[..]
Ik las zwanger
Lastig hoor die werkissues. Ze zouden je niet mogen ontslaan (of contract niet verlengen) omdat je zwanger bent maar dat gebeurd wel. Kan me er wel iets bij voorstellen, bij ons in het bedrijf hebben ook 2 meiden misbruik gemaakt van de zwangerschap om zo uitkering te ontvangen, je wordt er daardoor wel huiverig voor. Het vervelende is dat dit soort meiden het verpesten voor de anderen.
Wat werk betreft hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken, deze week besloten om de zaak van mijn ouders over te nemen met mijn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |