Terechtquote:Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma Watson
Ze heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Mijn celebrity crush sinds de derde harry potter film.quote:
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie johquote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
Zie je niks van als je aan het ziltesnorren bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd openquote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie joh
Die overly attached girlfriend is stiekem best cute. Als ze normaal doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd open
En dat terwijl jij een haarbal opzich bentquote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Gladde borst though.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een haarbal opzich bent
Sexy hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
Ik laat het lekker zo, vrouwen willen iets zachts om op in slaap te vallenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Kaneel wat doe?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Owquote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets wat echte mannen hebben toch?
Echte sexy zit van binnen toch?quote:
Sorry Roy.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel wat doe?
Ik vond Alicia ook altijd een mooie vrouw.
Geen beer zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
OwNooit gehad en ik zal het ook nooit hebben.
Thijsquote:
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
OwNooit gehad en ik zal het ook nooit hebben.
Harmaquote:
Sol!quote:
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.
Uitzonderingen heb je altijd inderdaad. Ik scheer mezelf in de 2 a 3 dagen meestal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.
Niet haten Art.quote:
Heb het wel, maar gelukkig niet al te veel dus vergt niet veel tijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.
Hoi!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.
En toch geen klachten ontvangenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen beer zijn
Daarom noemt men mij ook Bor
Die paar haartjes zijn niet noemenswaardig. Maar blijkbaar zit dat in de genen van mijn familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelfquote:
Nee dat is niet waarquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, niet een?
Wel handig, denk ik.
Ben er wel laks mee, totdat het irritant begint te worden dan gaat het er af.quote:
Qua zonsondergang gaan we al de goede kant op, over een paar dagen gaan alleen de zonsopkomsten ook weer vroeger worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Harmankardon het volgende:
Nog een paar dagen en dan gaan we weer de goede kant op.
Dat wist ik niet eens, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua zonsondergang gaan we al de goede kant op, over een paar dagen gaan alleen de zonsopkomsten ook weer vroeger worden.
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, weer wat geleerd. Ik dacht dat het een-op-een ging.
Ah ok, ik zal het doorgeven aan mijn ODOL anders dan lopen we uit het ritme met de natuur en dat willen we niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.
Vroeger vierde men het herrijzen van de zon na de kortste dag, 25 decemberquote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.
Ik heb zelfs alleen maar complimenten.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
En toch geen klachten ontvangen
[..]
Die paar haartjes zijn niet noemenswaardig. Maar blijkbaar zit dat in de genen van mijn familie.
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Over 3 dagen gaat het beter wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het al zo vroeg donker, het is niet meer tof.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo, en dat komt door de elliptische baan van de aarde om de zon.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeger vierde men het herrijzen van de zon na de kortste dag, 25 december. De zonsopkomst wordt dus weer vroeger vanaf 26 december
.
Vroeger dachten ze van welquote:Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo, en dat komt door de elliptische baan van de aarde om de zon.
Het midden van de dag ligt elke dag een beetje anders door het verschil in snelheid in verschillende punten van de baan.
Dat kwam omdat ze toen niet wisten hoe laat het op de klok was, dus ze wisten alleen maar dat de dagen korter en langer werden, en niet dat het midden van de dag steeds een beetje verschoofquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeger dachten ze van wel. Ik dacht dat het nog steeds wel aardig op ging.
Ja, de hele dag chagrijnig danquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe dan ook: het wordt weer beter. Als ik naar mijn werk ga is het donker en als ik terug ben ook
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de hele dag chagrijnig dan
Gelukkig werk ik meestal buiten.
Ik heb dat ook, klote winter.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de hele dag chagrijnig dan
Gelukkig werk ik meestal buiten.
Ah ja, coolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze toen niet wisten hoe laat het op de klok was, dus ze wisten alleen maar dat de dagen korter en langer werden, en niet dat het midden van de dag steeds een beetje verschoof
[ afbeelding ]
Op deze zie je het wel, de dalen in de grafiek liggen niet op dezelfde datum.
Klopt, hier ook. Gelukkig werk ik ook buiten. Maar dan nog, het gebrek aan de zon is echt naar.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe dan ook: het wordt weer beter. Als ik naar mijn werk ga is het donker en als ik terug ben ook
Niet gedacht dat jij zo'n mietje zou zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
In de winter is het vaak te koud om buiten te fappen
Joh, het is gewoon zacht weer buiten, niet aanstellen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Maar die regen op je lul is niet fijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, het is gewoon zacht weer buiten, niet aanstellen.
Onder een paraplu dan wel afdak gaan zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die regen op je lul is niet fijn.
Vervelend manquote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Gewoon binnen fappen tijdens het Fok!kenquote:
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon binnen fappen tijdens het Fok!ken
Webcam aan, en gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?
Beetje zonde als je ook al duizenden potentiele kindjes vermoordt hoor.
Ik denk niet dat iemand het erg vind als ik duizenden potentiele tijntjes door de wc spoelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?
Beetje zonde als je ook al duizenden potentiele kindjes vermoordt hoor.
Jezus tochquote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand het erg vind als ik duizenden potentiele tijntjes door de wc spoel
Daarom moet je dan ook zo'n lange jas aandoen. #Protip.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verder is het kut, maar ik kom tenminste nog wel eens buiten.
Je zus?quote:
Tja, that sucksquote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Ik heb er ook 0quote:
Ik moet bij jouw UI altijd aan een bepaalde poster denkenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook zo'n lange jas aandoen. #Protip.
Vragen aan een mod.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:23 schreef Myraela het volgende:
Linkje naar de abonnementen pagina doet het niet, hoe zie ik dan hoeveel notes ik heb.
Ja, wel boeiend. Ik heb er vijfquote:
Naar het voetbalquote:Op donderdag 18 december 2014 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ge je daar doen dan?
Wilde al zeggen, lijkt wel herfst. Niet koud en zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, het is gewoon zacht weer buiten, niet aanstellen.
Ik weet niet wat ze doen daar in Amsterdam, maar voetbal noem ik het nietquote:
Ik heb er 12 ofzo, of 18. Of ergens daar tussenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de vorige keer had ik er 27. Zal wel niet veranderd zijn want ik kom dit topic bijna niet uit.
Hoe kom jij aan 27 notes, joh?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de vorige keer had ik er 27. Zal wel niet veranderd zijn want ik kom dit topic bijna niet uit.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef aeque het volgende:
Volgens mij is er maar 1 persoon die deze wind kan waarderen.
1 Niet fictief persoon die ook in dit topic komt. Zo beter?quote:
Faxie.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:28 schreef aeque het volgende:
[..]
1 Niet fictief persoon die ook in dit topic komt. Zo beter?
Kleine bagger periode in ONZ voordat ik mod werd. En daarna nog wat positieve notes. En de laatste paar komen uit SEX vermoed ik.quote:
Ze maken ook iedereen mod tegenwoordig...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleine bagger periode in ONZ voordat ik mod werd. En daarna nog wat positieve notes. En de laatste paar komen uit SEX vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Aaaahquote:Op donderdag 18 december 2014 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleine bagger periode in ONZ voordat ik mod werd. En daarna nog wat positieve notes. En de laatste paar komen uit SEX vermoed ik.
Kampioen worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doen daar in Amsterdam, maar voetbal noem ik het niet
ik ben trots op het "patat of friet" topic in onz dat gesloten is van mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn grootste trots blijft toch wel de "bierglas in vagina" note.
Het is maar net welke mod je treft.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah. Ik vraag me wel eens af waarom ik zo weinig notes heb... Ik heb ook wel eens uitspraken gedaan die ver over de schreef gingen
.
Volgens mijn notes ben ik een dierenbeulquote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah. Ik vraag me wel eens af waarom ik zo weinig notes heb... Ik heb ook wel eens uitspraken gedaan die ver over de schreef gingen
.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben trots op het "patat of friet" topic in onz dat gesloten is van mij.
Door jou.
Mijn eerste slotje
Ja, dat is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is maar net welke mod je treft.Ik gaf bijvoorbeeld bijna nooit notes, wat heb je er aan? Degene die je er één geeft weet zelf niet eens wat je erin zet. Kun je ze beter even aanspreken.
Ben je toch ook? Ik bedoel, als de notes het zeggen...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mijn notes ben ik een dierenbeul
Notes omdat ik zomaar dingen roepquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
[..]
Ben je toch ook? Ik bedoel, als de notes het zeggen...
Waarom zou je daar om gaan lachen? Je zal hem nodig hebben en dan is het toch niet leuk als hij stuk is.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
Op z'n snelst over twee weken een andere bril.!
Voor de mensen die weer gaan lachen dat m'n bril stuk is: sterf.
Godver, duurt altijd zo langquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
Op z'n snelst over twee weken een andere bril.!
Voor de mensen die weer gaan lachen dat m'n bril stuk is: sterf.
Ik heb nog steeds een goed gevoel over dit seizoen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
Na AZ en PSV dacht ik jou niet meer te horen
Ja maar met jou was ik niet in gesprek.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon bellen hoor, WA is zo 2013!
Niet nodig, hier werkt WA prima.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar met jou was ik niet in gesprek.Het is verder ook niet dringend.
En jij kan zelf ook bellen.
Omdat ik er gister per ongeluk op ben gaan liggen en dat is schijnbaar hilarisch.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom zou je daar om gaan lachen? Je zal hem nodig hebben en dan is het toch niet leuk als hij stuk is.
Drukke periode nu blijkbaar omdat het het einde van het jaar is. Ik weet m'n sterkte niet precies meer, ik zie veraf zonder bril iig superwazig.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Godver, duurt altijd zo lang
Wat is je sterkte?
Ik wil nog een keer een reservebril kopen maar ik stel het steeds uit omdat het zo duur is
Jij hebt geen WA.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig, hier werkt WA prima.
Schoten zijn het!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik er gister per ongeluk op ben gaan liggen en dat is schijnbaar hilarisch.
Heb je wat zout nodig?quote:
Ik ben al zo vaak per ongeluk op mijn bril gaan liggen/zitten/staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik er gister per ongeluk op ben gaan liggen en dat is schijnbaar hilarisch.
[..]
Drukke periode nu blijkbaar omdat het het einde van het jaar is. Ik weet m'n sterkte niet precies meer, ik zie veraf zonder bril iig superwazig.
Dat is een goed iets toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb van die sandwich spread van de appie gehaald.
Ik moet enorm aan een big mac denken bij die smaak
Ja dat wel, maar ik denk nu dat die big mac saus gewoon sandwichspread met extra mayo isquote:
Ik heb nog nooit een big mac gegetenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb van die sandwich spread van de appie gehaald.
Ik moet enorm aan een big mac denken bij die smaak
Moet ik even halen dan, welke smaak?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dank je, maar wat thee zou ik wel waarderen.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een big mac gegeten
Jij hebt helemaal geen thee in thuis/op kantoor?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ik even halen dan, welke smaak?
Even wat anders: net mijn notes opgevraagd. Nog steeds 0. Ik doe iets niet goed.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een big mac gegeten
Op kantoor wel, ben nu thuis en nee want ik drink het niet zelf...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen thee in thuis/op kantoor?
Ik nam als kind al een bigmac, omdat ik een vreetzak was ben.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel twee keer bij de mac gegeten volgens mij, toch kocht ik het happy meal
Voor het cadeautje
Maar thee is 5 jaar goed ofzo, de afgelopen 5 jaar nooit iemand op bezoek gehad waardoor je het ooit hebt gekocht?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Op kantoor wel, ben nu thuis en nee want ik drink het niet zelf...
Heb wel ijsthee?
1 note erbij!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel twee keer bij de mac gegeten volgens mij, toch kocht ik het happy meal
Voor het cadeautje
Het is gewoon een statussymbool, helemaal als je hem naar binnen kan werken zonder alles onder te knoeienquote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik nam als kind al een bigmac, omdat ik een vreetzak was ben.
Ik ben zo iemand die het zonde vind om eten te kopen omdat het meteen weer op is, en die cadeautjes kun je zo leuk op je bureau zetten enzo, dus die nam ik dan maarquote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik nam als kind al een bigmac, omdat ik een vreetzak was ben.
Ik at vroeger gewoon de onderste en de bovenste helft apart.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is gewoon een statussymbool, helemaal als je hem naar binnen kan werken zonder alles onder te knoeien
Al mijn wijnglazen zijn kapot.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo maar thee halen denk ik.
Ik heb alleen geen thee glazen. Wel wijnglazen op een of andere manier
Ga je veel naar de Albert Heijn?quote:
Nee, zelden. Te weinig om die dingen te sparen in ieder geval.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga je veel naar de Albert Heijn?
Uit principe zou ik hem terug sturen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
Mijn vandaag bestelde jurk is verzonden.
'U kan uw bestelling'.
Hij is veel te gaaf.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uit principe zou ik hem terug sturen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt gister al mac op dus jij mag niet.
Jullie zijn eindelijk gegaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt gister al mac op dus jij mag niet.
Nee was met een vriendin en de dag daarvoor de mac met Yats.quote:
Yats heeft dus gewoon Royco's idee gejat?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee was met een vriendin en de dag daarvoor de mac met Yats.![]()
Maar Roy en ik hebben besloten dat we sushi gaan eten.
Zo gaat dat hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats heeft dus gewoon Royco's idee gejat?![]()
Nja sushi is ook lekker. En gezellig
Ik woon hier pas 1,5 jaar. En nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar thee is 5 jaar goed ofzo, de afgelopen 5 jaar nooit iemand op bezoek gehad waardoor je het ooit hebt gekocht?
En nee, ik hou niet van frisdrank.
Ik lust niet zo heel veel anders dan Mac en friet dus er waren maar weinig opties.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat je van wind houd. Omdat windsurfenquote:
Oh, nee mocht ik langskomen neem ik het zelf wel meequote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik woon hier pas 1,5 jaar. En nee.
Het is wel zonder prik.
Oh, dat wist ik niet. Nja gelukkig hebben jullie een leuk alternatief gevondenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik lust niet zo heel veel anders dan Mac en friet dus er waren maar weinig opties.
Je mag ook gewoon aangeven welke je graag drinkt hoor. Zal ik wel even wat theeglazen halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nee mocht ik langskomen neem ik het zelf wel mee
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nja gelukkig hebben jullie een leuk alternatief gevonden
Ik zag het al ja. Dan is het goedquote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je van wind houd. Omdat windsurfen
Dit is echt zo slecht hequote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik lust niet zo heel veel anders dan Mac en friet dus er waren maar weinig opties.
Maar ik rook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Is de kerst al voorbij?quote:
Hoeft niet, ze heeft mokken zat nuquote:Op donderdag 18 december 2014 17:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon aangeven welke je graag drinkt hoor. Zal ik wel even wat theeglazen halen.
Jij bent wel een makkelijke qua etenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jup, zelfs die 2 kan ik meenemen. Misschien zijn zijn handen wel groot genoeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze heeft mokken zat nu
Wauwquote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik rook niet.Je slibt echt nog eens dicht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik kip en eend?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Krijg je ook kip en eend hoor.
Dankje voor deze lieve woorden.quote:
Ik eet geen vlees. Ook geen vis. Maar sushi wilde ik eens proeven. Big mistake.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je wil, bij de sushi-toko's.
Voor mijn eigen huis dan he.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze heeft mokken zat nu
Is dat een bijnaam voor je assets? Wil ik best proberen hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, zelfs die 2 kan ik meenemen. Misschien zijn zijn handen wel groot genoeg.
Ga je nooit naar een restaurant ofzo? En nee, Mac valt daar niet onderquote:Op donderdag 18 december 2014 18:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje voor deze lieve woorden.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat een bijnaam voor je assets? Wil ik best proberen hoor.
Klinkt als een goede voorzet dit, nice one.quote:
Had je al kunnen kijken afgelopen weekendquote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup, zelfs die 2 kan ik meenemen. Misschien zijn zijn handen wel groot genoeg.
Hoiquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat een bijnaam voor je assets? Wil ik best proberen hoor.
Ahzo, ben zelf praktisch vegetariër en sushi is zeker niet mijn ding.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees. Ook geen vis. Maar sushi wilde ik eens proeven. Big mistake.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je nooit naar een restaurant ofzo? En nee, Mac valt daar niet onder
Mac is een fastfood restaurant.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je nooit naar een restaurant ofzo? En nee, Mac valt daar niet onder
En zure berenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
Ik lust soep, spareribs, sate en dan houdt het wel ver op.
Ik dacht dat ik weinig lustte, maar jij spant helemaal de kroonquote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
Zo was het niet bedoeld hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 18:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een goede voorzet dit, nice one.
Wat is praktisch vegetariër?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ahzo, ben zelf praktisch vegetariër en sushi is zeker niet mijn ding.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
Ben ik een keer niet eerlijk, is het weer niet goed.quote:
Het was wel een beetje een 'faxie'.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is weer eens anders dan de welbekende 'meloenen' of 'strandballen'.
Als het snel 2e kerstdag is is het snel voorbijquote:
Je vergeet turkse pizza.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
Is dat ook het enige dat je eet?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
O my!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Jawel.![]()
Oh ik lust nog wel meer hoor. Maar ik lust bijvoorbeeld ook geen pizza en doner terwijl de meeste mensen dat wel lusten.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik weinig lustte, maar jij spant helemaal de kroon
Al naar de dokter geweest?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ik lust nog wel meer hoor. Maar ik lust bijvoorbeeld ook geen pizza en doner terwijl de meeste mensen dat wel lusten.
Ik herinner me nog vieze dingen die jij wel eens hebt gegeten..quote:Op donderdag 18 december 2014 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat ook het enige dat je eet?
Ook nog groenten die je lust?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh ik lust nog wel meer hoor. Maar ik lust bijvoorbeeld ook geen pizza en doner terwijl de meeste mensen dat wel lusten.
Dit valt nog mee, het klinkt niet als een frikandel die je in een gang gooit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was wel een beetje een 'faxie'.
Volgende week Cali. Volgende week.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als het snel 2e kerstdag is is het snel voorbij
Lust je het niet of vindt je het niet lekker? Daar zit een verschil in.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alles proberen tochquote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik herinner me nog vieze dingen die jij wel eens hebt gegeten..
Moet je daar nu weer over beginnen?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit valt nog mee, het klinkt niet als een frikandel die je in een gang gooit.
Dat zei ik net ook al ja.:Pquote:
Daar is niks mis mee. Ik probeer dingen wel maar als de smaak me niet aanstaat, dan lust ik het niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso dingen niet lusten
Het klinkt zo, 8-jarig ofzo.
Ik voel me ook altijd heel beschaamd als ik een ingredient of gerecht niet lust.
Bij mij knepen ze de neus dicht vroegerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso dingen niet lusten
Het klinkt zo, 8-jarig ofzo.
Ik voel me ook altijd heel beschaamd als ik een ingredient of gerecht niet lust.
Wansmaak is ook smaakquote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Ik moet dat eigenlijk in mijn ondertitel of signature zetten, zo vaak gebruik ik het.
Ik eet ongeveer 1 x per 2 maanden vlees. Gehaald bij de biologische slager. Wel gewoon eieren, kaas etc. Met kerstmis bijvoorbeeld maakt mijn vader altijd konijn (wild geschoten) en dan kan ik daar ontzettend van genieten zonder me schuldig te voelen. Ik ben een periode (schat twee jaar) vrij streng geweest maar het is nu eenmaal een glijdende schaal waarin geen optimaal resultaat te behalen is voor mij. Kaas zit stremsel in, de honden eten vlees, de vissen eten vis, etc etc.quote:
Uiteraard. Inside jokes FTW.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je daar nu weer over beginnen?
Ik eet elke dag wel vlees.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 1 x per 2 maanden vlees. Gehaald bij de biologische slager. Wel gewoon eieren, kaas etc. Met kerstmis bijvoorbeeld maakt mijn vader altijd konijn (wild geschoten) en dan kan ik daar ontzettend van genieten zonder me schuldig te voelen. Ik ben een periode (schat twee jaar) vrij streng geweest maar het is nu eenmaal een glijdende schaal waarin geen optimaal resultaat te behalen is voor mij. Kaas zit stremsel in, de honden eten vlees, de vissen eten vis, etc etc.
Terwijl die van mij toch best opvallend zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moest lachen hoor
En ik let zelden op iemands handen geloof ik.
quote:
Ik ook eigenlijk niet. Eerder het gezicht. En uitstraling.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moest lachen hoor
En ik let zelden op iemands handen geloof ik.
Neequote:Op donderdag 18 december 2014 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik d8 laatst nog, zou die nog een Fok leven hebben
Wat doet het ertoe wat de honden en de vissen eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet ongeveer 1 x per 2 maanden vlees. Gehaald bij de biologische slager. Wel gewoon eieren, kaas etc. Met kerstmis bijvoorbeeld maakt mijn vader altijd konijn (wild geschoten) en dan kan ik daar ontzettend van genieten zonder me schuldig te voelen. Ik ben een periode (schat twee jaar) vrij streng geweest maar het is nu eenmaal een glijdende schaal waarin geen optimaal resultaat te behalen is voor mij. Kaas zit stremsel in, de honden eten vlees, de vissen eten vis, etc etc.
vakantie vakantie.. ik hoef 2 weken niet aanwezig te zijn op school.quote:
ahhh het echte leven is ff belangrijkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee
Examenjaar en druk en oohhhhh ik ben er nu even
Jaa gaat heel goed!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh het echte leven is ff belangrijker
verder alles ok?
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Overigens is veganistisch leven vrij onmogelijk.
Ja. Hij zei dat ik het gewoon moest leren eten en toen heb ik een keer een broodje met chocoladepasta overgegeven.quote:
Sperziebonen, ui, tomaat, komkommer, paprika.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook nog groenten die je lust?
Pizza: ik kan het eten maar mja ik geniet er niet van.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Lust je het niet of vindt je het niet lekker? Daar zit een verschil in.
Gewoon dingen proberen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Hij zei dat ik het gewoon moest leren eten en toen heb ik een keer een broodje met chocoladepasta overgegeven.![]()
[..]
Sperziebonen, ui, tomaat, komkommer, paprika.
[..]
Pizza: ik kan het eten maar mja ik geniet er niet van.
Jawel. Tenzij je nooit over de snelweg gaat of nooit lijm gebruikt, of zo.quote:
100% is vrij onmogelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Tenzij je nooit over de snelweg gaat of nooit lijm gebruikt, of zo.
Ah als je dat meeneemt niet neequote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Tenzij je nooit over de snelweg gaat of nooit lijm gebruikt, of zo.
Okequote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja. Hij zei dat ik het gewoon moest leren eten en toen heb ik een keer een broodje met chocoladepasta overgegeven.![]()
[..]
Sperziebonen, ui, tomaat, komkommer, paprika.
[..]
Waarom zou dat niet meegenomen worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah als je dat meeneemt niet nee
Is wel zo, ja. Ik proef wel altijd alles, maar er zijn wel dingen waar ik echt van over mijn nek ga, paprika, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Joysa het volgende:
Ik at eerst ook echt niks. Nu bijna alles.. gewoon niet aanstellen en vreten.
Dat heb ik echt wel geprobeerd hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Joysa het volgende:
Ik at eerst ook echt niks. Nu bijna alles.. gewoon niet aanstellen en vreten.
verse paprika is zo lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel zo, ja. Ik proef wel altijd alles, maar er zijn wel dingen waar ik echt van over mijn nek ga, paprika, bijvoorbeeld.
Jij eet daarentegen weerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel zo, ja. Ik proef wel altijd alles, maar er zijn wel dingen waar ik echt van over mijn nek ga, paprika, bijvoorbeeld.
Ik eet weinig vlees of vis omdat ik niet wil dat er onnodig dieren voor mij sterven. Dat ze worden geslacht en opgegeten heb ik geen problemen mee, maar dan wel fatsoenlijk. Daarom probeer ik koste wat kost de bioindustrie te vermijden. Ik weet niet of je al eens in een slachthuis bent geweest, ik wel en het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet het ertoe wat de honden en de vissen eten?
Ik snap ook niet waarom je je schuldig zou voelen, maar he, wie ben ik.
Ja doe ik nu ook. Rauwe tomaat moet ik echt nog van kokhalzen en er zijn wel dingen die ik niet super geweldig lekker vind, mja ik eet het vaak welquote:Op donderdag 18 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zooo lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij eet daarentegen weerspruitjes
Ik kan het niet eten zonder kotsreflexenquote:
Op de een of andere manier dacht ik bij leven aan consumeren, als in, producten kopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet meegenomen worden?
Nou dat wordt lastig als ik voor je ga koken....quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat heb ik echt wel geprobeerd hoor.
Heul niet,alleen de mac was nog open dus was er weinig keus.Maar die sushi komt de volgende keer inoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Spruitjes zijn lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spruitjesquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen vleesch enzo? Biefstukje?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Smakelijk dan. Ik heb het geprobeerd maar ik vond het niet lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Heul niet,alleen de mac was nog open dus was er weinig keus.Maar die sushi komt de volgende keer ino
Lekker juist man, Spruitjes!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
McBeef.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen vleesch enzo? Biefstukje?
Ja, Ja, Ja, Ja, Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker juist man, Spruitjes!
En Witlof, Zuurkool, Boerenkool, Bloemkool, Broccoli..
Moet ik doorgaan?
stop stop stopquote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker juist man, Spruitjes!
En Witlof, Zuurkool, Boerenkool, Bloemkool, Broccoli..
Moet ik doorgaan?
Dat begrijp je verkeerd. En ik ben wel in slachthuizen geweest ja (Weyl, Vion, e.d., kleine particuliere huizen) ook zelf geslacht. Geen problemen mee. Dat er teveel geconsumeerd wordt is een feit, daarom eet ik geen vlees. Deels ook uit gewoonte omdat ik al bijna 15 jaar geen vlees eet.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet weinig vlees of vis omdat ik niet wil dat er onnodig dieren voor mij sterven. Dat ze worden geslacht en opgegeten heb ik geen problemen mee, maar dan wel fatsoenlijk. Daarom probeer ik koste wat kost de bioindustrie te vermijden. Ik weet niet of je al eens in een slachthuis bent geweest, ik wel en het is verschrikkelijk.
De honden doen het simpelweg het beste op een 100%-vleesmenu en dat krijg je simpelweg niet van voldoende kwaliteit (vind ik dan) in een biologische variant. Komt steeds meer op en ik heb het geprobeerd maar voor nu ben ik daarvan afhankelijk van ongewenste bronnen.
Maar ik begrijp dat jij simpelweg niet van de smaak houdt?
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Geen biefstuk, wel varkenshaas.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen vleesch enzo? Biefstukje?
Hater.quote:
Een van de weinige dingen waar ik van moet kokhalzenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DitIk vind die smaak gewoon maar niets.
Als je tegen de bio industrie bent kun je naar mijn mening juist beter wel vlees eten. Met geen vlees eten help je niemand. Met wel vlees eten help je in ieder geval de goede boeren.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik eet weinig vlees of vis omdat ik niet wil dat er onnodig dieren voor mij sterven. Dat ze worden geslacht en opgegeten heb ik geen problemen mee, maar dan wel fatsoenlijk. Daarom probeer ik koste wat kost de bioindustrie te vermijden. Ik weet niet of je al eens in een slachthuis bent geweest, ik wel en het is verschrikkelijk.
De honden doen het simpelweg het beste op een 100%-vleesmenu en dat krijg je simpelweg niet van voldoende kwaliteit (vind ik dan) in een biologische variant. Komt steeds meer op en ik heb het geprobeerd maar voor nu ben ik daarvan afhankelijk van ongewenste bronnen.
Maar ik begrijp dat jij simpelweg niet van de smaak houdt?
Lijkt me niksquote:
quote:
Ik begin netquote:Op donderdag 18 december 2014 18:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
stop stop stop
ik heb al gegeten maar krijg zo weer honger
Jonge, zie je wel dat je een nep-nederlander bentquote:
Geen biefstuk?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Geen biefstuk, wel varkenshaas.
Hier gaat er dan altijd nog gehakt enzo onderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |