Terechtquote:Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma Watson
Ze heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Mijn celebrity crush sinds de derde harry potter film.quote:
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie johquote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
Zie je niks van als je aan het ziltesnorren bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd openquote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie joh
Die overly attached girlfriend is stiekem best cute. Als ze normaal doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd open
En dat terwijl jij een haarbal opzich bentquote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Gladde borst though.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een haarbal opzich bent
Sexy hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
Ik laat het lekker zo, vrouwen willen iets zachts om op in slaap te vallenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Kaneel wat doe?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Owquote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets wat echte mannen hebben toch?
Echte sexy zit van binnen toch?quote:
Sorry Roy.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel wat doe?
Ik vond Alicia ook altijd een mooie vrouw.
Geen beer zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
OwNooit gehad en ik zal het ook nooit hebben.
Thijsquote:
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
OwNooit gehad en ik zal het ook nooit hebben.
Harmaquote:
Sol!quote:
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.
Uitzonderingen heb je altijd inderdaad. Ik scheer mezelf in de 2 a 3 dagen meestal bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.
Niet haten Art.quote:
Heb het wel, maar gelukkig niet al te veel dus vergt niet veel tijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vreemd, ik dacht dat alle mannen wel borsthaar-groei hadden. Nouja, hoef je het ook niet bij te werken.
Hoi!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er eentje van 22 die nog nooit een baardhaar heeft hoeven scheren, zelfs.
En toch geen klachten ontvangenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen beer zijn
Daarom noemt men mij ook Bor
Die paar haartjes zijn niet noemenswaardig. Maar blijkbaar zit dat in de genen van mijn familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelfquote:
Nee dat is niet waarquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, niet een?
Wel handig, denk ik.
Ben er wel laks mee, totdat het irritant begint te worden dan gaat het er af.quote:
Qua zonsondergang gaan we al de goede kant op, over een paar dagen gaan alleen de zonsopkomsten ook weer vroeger worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Harmankardon het volgende:
Nog een paar dagen en dan gaan we weer de goede kant op.
Dat wist ik niet eens, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Qua zonsondergang gaan we al de goede kant op, over een paar dagen gaan alleen de zonsopkomsten ook weer vroeger worden.
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, weer wat geleerd. Ik dacht dat het een-op-een ging.
Ah ok, ik zal het doorgeven aan mijn ODOL anders dan lopen we uit het ritme met de natuur en dat willen we niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.
Vroeger vierde men het herrijzen van de zon na de kortste dag, 25 decemberquote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij begint de zonsopkomst weer eerder te worden rond de jaarwisseling en de zonsondergang later vanaf een paar dagen geleden, dus de totale dagduur gaat wel langer worden vanaf de 21e, maar het gaat niet gelijkop nee.
Ik heb zelfs alleen maar complimenten.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
En toch geen klachten ontvangen
[..]
Die paar haartjes zijn niet noemenswaardig. Maar blijkbaar zit dat in de genen van mijn familie.
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Over 3 dagen gaat het beter wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
Waarom is het al zo vroeg donker, het is niet meer tof.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo, en dat komt door de elliptische baan van de aarde om de zon.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeger vierde men het herrijzen van de zon na de kortste dag, 25 december. De zonsopkomst wordt dus weer vroeger vanaf 26 december
.
Vroeger dachten ze van welquote:Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet zo, en dat komt door de elliptische baan van de aarde om de zon.
Het midden van de dag ligt elke dag een beetje anders door het verschil in snelheid in verschillende punten van de baan.
Dat kwam omdat ze toen niet wisten hoe laat het op de klok was, dus ze wisten alleen maar dat de dagen korter en langer werden, en niet dat het midden van de dag steeds een beetje verschoofquote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vroeger dachten ze van wel. Ik dacht dat het nog steeds wel aardig op ging.
Ja, de hele dag chagrijnig danquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe dan ook: het wordt weer beter. Als ik naar mijn werk ga is het donker en als ik terug ben ook
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de hele dag chagrijnig dan
Gelukkig werk ik meestal buiten.
Ik heb dat ook, klote winter.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, de hele dag chagrijnig dan
Gelukkig werk ik meestal buiten.
Ah ja, coolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze toen niet wisten hoe laat het op de klok was, dus ze wisten alleen maar dat de dagen korter en langer werden, en niet dat het midden van de dag steeds een beetje verschoof
[ afbeelding ]
Op deze zie je het wel, de dalen in de grafiek liggen niet op dezelfde datum.
Klopt, hier ook. Gelukkig werk ik ook buiten. Maar dan nog, het gebrek aan de zon is echt naar.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe dan ook: het wordt weer beter. Als ik naar mijn werk ga is het donker en als ik terug ben ook
Niet gedacht dat jij zo'n mietje zou zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
In de winter is het vaak te koud om buiten te fappen
Joh, het is gewoon zacht weer buiten, niet aanstellen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Maar die regen op je lul is niet fijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, het is gewoon zacht weer buiten, niet aanstellen.
Onder een paraplu dan wel afdak gaan zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar die regen op je lul is niet fijn.
Vervelend manquote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef artelligence het volgende:
Gewoon binnen fappen tijdens het Fok!kenquote:
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon binnen fappen tijdens het Fok!ken
Webcam aan, en gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?
Beetje zonde als je ook al duizenden potentiele kindjes vermoordt hoor.
Ik denk niet dat iemand het erg vind als ik duizenden potentiele tijntjes door de wc spoelquote:Op donderdag 18 december 2014 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan er toch verder niemand van genieten?
Beetje zonde als je ook al duizenden potentiele kindjes vermoordt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |