abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:51:20 #201
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_148293575
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef Toga het volgende:

[..]

Sowieso vreemd; overal ter wereld worden rekeningen van terroristische instanties geblokkeerd en Israël zou n.b. geld moeten overmaken op zo'n rekening?
Sinds wanneer is de Palestijnse autoriteit een "terroristische instantie"? En waarom zouden Israël en de VS er dan mee onderhandelen? Immers: die onderhandelen normaliter nooit met terroristen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 23:50:08 #202
176916 Karrs
2007-2017
pi_148302332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:51 schreef beantherio het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de Palestijnse autoriteit een "terroristische instantie"? En waarom zouden Israël en de VS er dan mee onderhandelen? Immers: die onderhandelen normaliter nooit met terroristen.
Hamas zijn ook Palestijnen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 4 januari 2015 @ 03:12:41 #203
38114 beantherio
pi_148308221
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dus alle Palestijnen zijn daarom terroristen? Qua verzamelingenleer lijkt me dat niet kloppen.
  zondag 4 januari 2015 @ 11:31:22 #204
176916 Karrs
2007-2017
pi_148311127
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 03:12 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dus alle Palestijnen zijn daarom terroristen?
Rare manier van gevolgtrekken heb jij. Hamas zijn terroristen. Hamas zijn Palestijnen. Dus Palestijnen zijn terroristen.

Staphorstenaren dragen klederdracht. Staphorstenaren zijn mensen. Dus alle mensen dragen klederdracht! 8-)
quote:
Qua verzamelingenleer lijkt me dat niet kloppen.
Nee, he? :P
pi_148311755
Als je geld overmaakt naar de Palestijnse autoriteit, gaat er ook geld naar Hamas, lijkt me duidelijk.
Of gaat Rami Hamdallah Hamas voorbij en gaat hij het zelf aan de burgers in Gaza uitkeren?
Racist
  zondag 4 januari 2015 @ 13:58:46 #206
38114 beantherio
pi_148315743
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:31 schreef Karrs het volgende:

[..]

Rare manier van gevolgtrekken heb jij. Hamas zijn terroristen. Hamas zijn Palestijnen. Dus Palestijnen zijn terroristen.

Staphorstenaren dragen klederdracht. Staphorstenaren zijn mensen. Dus alle mensen dragen klederdracht! 8-)

[..]

Nee, he? :P
Volgens mij snap je niet helemaal wat je zelf gepost hebt, maar ik ben blij om te lezen dat je afstand neemt van je eerdere gevolgtrekking.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:35:14 #207
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148316826
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:31 schreef Karrs het volgende:
Rare manier van gevolgtrekken heb jij.
Dat is helemaal niet raar aangezien jij insinueert dat alle Palestijnen terroristen zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 4 januari 2015 @ 14:40:29 #208
176916 Karrs
2007-2017
pi_148316974
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet raar aangezien jij insinueert dat alle Palestijnen terroristen zijn.
Jij-bakjes red je 't niet mee, Papierversnipperaar. Probeer nog eens.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:42:24 #209
pi_148317020
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef Karrs het volgende:

[..]

Jij-bakjes red je 't niet mee, Papierversnipperaar. Probeer nog eens.
Geen bak, gewoon een feit.
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 4 januari 2015 @ 14:42:54 #210
176916 Karrs
2007-2017
pi_148317032
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:58 schreef beantherio het volgende:

[..]

Volgens mij snap je niet helemaal wat je zelf gepost hebt, maar ik ben blij om te lezen dat je afstand neemt van je eerdere gevolgtrekking.
Ok. :W

Het zou toch eens wat zijn als iemand gewoon durft te zeggen: "Okee :@ je hebt gelijk :Y "
  zondag 4 januari 2015 @ 14:43:43 #211
pi_148317058
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:42 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ok. :W

Het zou toch eens wat zijn als iemand gewoon durft te zeggen: "Okee :@ je hebt gelijk :Y "
Geef het goede voorbeeld eens?
  zondag 4 januari 2015 @ 14:45:46 #212
176916 Karrs
2007-2017
pi_148317121
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Geef het goede voorbeeld eens?
Weer een jij-bakje, Papier... slap toch.

De bereidheid tot discussie is weer eens volledig afwezig bij de verstokte Israëlhaters. Ik ga maar weer eens. :W
  zondag 4 januari 2015 @ 14:48:39 #213
pi_148317213
quote:
7s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef Karrs het volgende:

[..]

Weer een jij-bakje, Papier... slap toch.

De bereidheid tot discussie is weer eens volledig afwezig bij de verstokte Israëlhaters. Ik ga maar weer eens. :W
Nee, deze jij-bak was van jou. Want het zijn natuurlijk altijd anderen die hun ongelijk moeten toegeven. :')
pi_148343402
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef Toga het volgende:

[..]

Sowieso vreemd; overal ter wereld worden rekeningen van terroristische instanties geblokkeerd en Israël zou n.b. geld moeten overmaken op zo'n rekening?
Dan de volgende vraag; waarom moet dat via Israël? Kan dat niet via Qatar of Egypte of (ik zeg maar iets geks) direct?

[..]

Huh? hebben ze interim akkoorden? Wat staat daar nog meer in? Zou het kunnen zijn dat de Palestijnen zich ook ergens niet aan gehouden hebben?
Precies, dat is ook vreemd.
Je vragen zijn al vreemd: Palestijnen in de bezette gebieden zijn geen terroristische instanties, evenmin als hun bedrijven. En de Palestijnse Autoriteit is geen terroristische organisatie. Dus waarom, inderdaad, zouden die betalingen via Israel gaan?
Toch gaan ze zo. Veel betalingen die een normale burgerij en/of staat zelf zou innen, gaan voor de Palestijnen via Israel.

Waarom veronderstel je meteen dat de Palestijnen zich ergens niet aan gehouden hebben? Zou het kunnen dat de joden en/of Israel zich ergens niet aan gehouden hebben?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_148347044
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 00:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]
En de Palestijnse Autoriteit is geen terroristische organisatie. Dus waarom, inderdaad, zouden die betalingen via Israel gaan?
Toch gaan ze zo. Veel betalingen die een normale burgerij en/of staat zelf zou innen, gaan voor de Palestijnen via Israel.
Het was in 2011 reden genoeg voor Nederland om voorwaarden te stellen aan onze jaarlijkse donatie van 50 miljoen.
Maar al is het niet direct aan Hamas, indirect is ook reden genoeg om rekeningen af te sluiten. Zoals ik al zei; geld naar de PA betekent indirect geld naar Hamas en dat betekent weer geld naar raketten tegen Israëlische burgers.
Racist
pi_148378330
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:55 schreef Toga het volgende:

[..]

Het was in 2011 reden genoeg voor Nederland om voorwaarden te stellen aan onze jaarlijkse donatie van 50 miljoen.
Maar al is het niet direct aan Hamas, indirect is ook reden genoeg om rekeningen af te sluiten. Zoals ik al zei; geld naar de PA betekent indirect geld naar Hamas en dat betekent weer geld naar raketten tegen Israëlische burgers.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. En komt met onbewezen beschuldigingen.
Daarvan heb ik er ook een: alle steun aan Israel, o.a. van de VSvA ter grootte van de kosten van het leger en informatie, betekent indirect steun aan een schurkenstaat.

Het zou goed zijn als een en ander eens netjes ontvlecht zou worden, dus bijvoorbeeld joden betalen via Israel en Palestijnen via de PA. Kunnen we ook meteen zien wat in Israel aan de strijkstok blijft hangen.

Overigens heeft in het verleden Nederland meebetaald aan een zeehaven en luchthaven in Gaza. Beide door Israel vernield. Komt daar nog compensatie voor of hoe zit dat? Want die hadden toch niks met raketten te maken.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 01:26:04 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_148379102
Nieuwe actie van de VS ,,,, Dubieus ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_148399662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. En komt met onbewezen beschuldigingen.
Daarvan heb ik er ook een: alle steun aan Israel, o.a. van de VSvA ter grootte van de kosten van het leger en informatie, betekent indirect steun aan een schurkenstaat.
Het is bewezen dat Hamas een terroristische groep is (geweest) en Israël is dat officieël niet. Als je geen onbewezen beschuldigingen wil horen moet je zelf ophouden Israel een "schurkenstaat" te noemen (hoewel je die term voor nagenoeg elke staat kan gebruiken, zij het vanuit een ander perspectief)

Wou je beweren dat geld aan de PA niet (ook) bij de Hamas terecht komt? Lijkt me op z'n minst naiëf.
Racist
pi_148412720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef Toga het volgende:

[..]

Het is bewezen dat Hamas een terroristische groep is (geweest) en Israël is dat officieël officieel niet. Als je geen onbewezen beschuldigingen wil horen moet je zelf ophouden Israel een "schurkenstaat" te noemen (hoewel je die term voor nagenoeg elke staat kan gebruiken, zij het vanuit een ander perspectief)

Wou je beweren dat geld aan de PA niet (ook) bij de Hamas terecht komt? Lijkt me op z'n minst naiëf.
Waarom zet je geweest zelf al tussen haakjes? En de joden in het interbellum vormden wel degelijk terroristische organisaties, die het fundament van de staat Israel legden. Dus waarom mekkeren ze nou zo hard?

Maakt niet uit of geld van de PA ook bij Hamas terecht komt. Israel int kennelijk de belastingen die de Palestijnse Autoriteit toekomen, iets wat op zichzelf al onzinnig en ontoelaatbaar is. De uitbetaling van die geïnde gelden wordt geblokkeerd omdat de PA het in haar hoofd haalt om aansluiting te zoeken bij de VN. Gewoon als kinderachtige straf.
Dat gelden van die belasting bij Hamas terecht komen is niet te bewijzen door Israel (behalve door illegaal verkregen bewijs) en ook niet relevant. Ieder land, ieder individu mag zijn legale inkomsten besteden aan zaken naar eigen keuze. Van mijn belastingcenten worden ook dingen betaald die ik onzin vind.
Overigens ben ik niet naïef en heb ik ook een argument: El Fatah zal de concurrerende partij niet achteloos financieren. Tenzij er rechten bestaan en in dat geval is er geen keus: afspraken moet je gewoon nakomen. Of je ze nou leuk vindt of niet.
pi_148412781
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
Nieuwe actie van de VS ,,,, Dubieus ...
Bedenk dat de VSvA zelf ook geen lid zijn van het Internationaal Strafhof en diverse verdragen over oorlogsrecht niet ondertekend hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')