quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef Caland het volgende:
Wat deed Vermeer vandaag dan verkeerd op dat twijfelachtige optreden bij de 3-3 na? Die bal was er sowieso wel ingegaan trouwens.
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanquote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat deed ie bij de 3-3 dan? Niet juichen ofzo?
Negers onder elkaar he.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij was Narsingh aan het schuren. Totaal ongepast op zo'n moment.
We zitten in een wat mindere periode en NAC helpt graag ploegen die wat minder presteren, dus wel met vertrouwen er heenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent artistiek bezig geweest.
Inhoud > Vormquote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo, daar heb jij drie hele seconden aan gewerkt in paint. Kunstwerkje waar mrstylo trots op zou zijn.
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wat onzeker. Hij heeft best wat ballen in de tribune geschoten. Normaal doet hij dat beter.
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)quote:Op woensdag 17 december 2014 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als keeper moet je zo'n gozer van je afduwen. Dan heb je ook nog kans dat de scheids hem afkeurt. Nu bleef 'ie gewoon staanOf was dat niet die corner?
Nelom als voetballer is nogal treurig. Verder leuk dat je je mening deelt meid.quote:
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3-3 was gelijkmaker, je doelt op de 3-2 (en dat bedoelt Mexicanobakker ook)
Je overschat hemquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij snapt vast wel wat ik bedoel.
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier vonden de verdedigers het wel een strak plan om hem telkens halfzacht aan te spelen op een veld waar Estoril nog zijn neus voor ophaalt.
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp - Dat is dan altijd wel grappig om te lezen rond de wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik vind die NAC supporters altijd een tikkeltje gefrustreerd overkomen ondanks dat ze onze afdankertjes altijd mogen hebben
Het zou raar zijn als hij het niet zou toegeven. Het was redelijk opzichtig. Niet voor het arbitrale trio trouwens.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij zij Clasie ook niets verkeerd. Toch niet zo raar dat hij zegt dat hij het jammer vindt? Vooral als blijkt dat De Jong al toegegeven had dat hij een overtreding maakte op de Kong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |