abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147763388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja dat het onderzoeksteam fouten heeft gemaakt is een andere zaak, dat heeft niets met F te maken.

Als je wat meer zou weten over de indianen in dat gebied dan zou je ook weten dat die nooit naar de politie gaan of er contact mee opnemen. Ze hebben angst voor autoriteiten, door de geschiedenis heen hebben ze daar ook goede reden voor. F is een vertrouwenspersoon voor ze en dus een schakel tussen de indianen en de autoriteiten.
Ja dus wanneer die meiden daar iets is overkomen dan rennen ze dus ook naar F. Ze rennen dus in iedergeval naar F en die lost het wel op???

Dank je voor deze bron! Goede onderbouwing, ook in dit geval is F verdacht...
pi_147763420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dus wanneer die meiden daar iets is overkomen dan rennen ze dus ook naar F. Ze rennen dus in iedergeval naar F en die lost het wel op???

Dank je voor deze bron! Goede onderbouwing, ook in dit geval is F verdacht...
wat een stom gezwam :r
pi_147763461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:43 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

wat een stom gezwam :r
nee dat geleuter van jou hier zet zoden aan de dijk.
pi_147763532
kom eens met een heel goed argument dat F zo'n heilige is O-) .

Hij is zo aardig en zo geweldig...
pi_147763643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef ootjekatootje het volgende:

ik zeg het niet snel maar ik vind je argumenten te dom om verder energie in te steken :W
pi_147763765
Hij zat aan alle spullen niet de politie, die kregen door hem niet eens de kans. Gerenommeerd forensisch onderzoeker Richard Eikelenboom heeft een cv waar jij/jullie wat prefereer je als iemand met een meerdere namen heeft op een topic. Kom maar met bewijzen.

En nogmaals kijk eens naar het geheel in plaats van naar onderdelen. Het klopt niet en kan niet kloppen en gaat niet kloppen.. Die meiden zijn niet verdwaald, ook niet met een gebroken enkel.

Tunnelvisie noemen we dat.
pi_147763773
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ik zeg het niet snel maar ik vind je argumenten te dom om verder energie in te steken :W
gelukkig -2
pi_147763802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zat aan alle spullen niet de politie, die kregen door hem niet eens de kans. Gerenommeerd forensisch onderzoeker Richard Eikelenboom heeft een cv waar jij/jullie wat prefereer je als iemand met een meerdere namen heeft op een topic. Kom maar met bewijzen.

En nogmaals kijk eens naar het geheel in plaats van naar onderdelen. Het klopt niet en kan niet kloppen en gaat niet kloppen.. Die meiden zijn niet verdwaald, ook niet met een gebroken enkel.

:W :W :W
pi_147763835
quote:

[..]

gelukkig -2
edit

[ Bericht 9% gewijzigd door Fogel op 20-12-2014 09:15:22 (Met die kloonbeschuldigingen zijn we klaar.) ]
pi_147763913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

edit

[ Bericht 10% gewijzigd door Fogel op 19-12-2014 23:57:25 (Die kloonbeschuldigingen zijn we klaar mee) ]
pi_147763944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:52 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

:W :W :W
bronnen willen we zien *O*
pi_147764196
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:10 schreef Marrije het volgende:
Ach, til er niet te zwaar aan. Ik geloof ook niks van dat baru gedoe, en ja domnivoor komt betrouwbaar over. Maar wat betreft baru denk ik er het mijne van.
Zeker, Domnivoor komt ook mij betrouwbaar over en daarom vind ik het zonde voor hem dat hij zich mooie praatjes op de mouw laat spelden door ene Baru. Veel beloven, weinig doen.

Maar je bouwt er wel levenswijsheid door op en dat is dan weer meegenomen.
pi_147765261
Op 12 april is het gebied achter de mirador afgezocht, 1 team vertrok vanaf Chiriqui Grande en een ander team vertrok vanaf Boquete, om elkaar ergens halverwege te ontmoeten

https://translate.google.(...)-busqueda&edit-text=

http://www.midiario.com/2(...)-se-unen-la-busqueda
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Grijzemassa op 20-12-2014 00:39:52 ]
pi_147765276
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef Poekje01 het volgende:
Stacey Singer: als je dit leest, zou je voor Mata en ons allemaal aub nog wat info kunnen geven mbt. jouw foto van ca. 4 mnd geleden waarin die rode soort Japanse jeep de rio Pianista oversteekt, achter de mirador?? Van waar kom je dan, en waar kun je zoal naar toe? Sar., Lorenz.?
BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #80 - lus of geen lus?

Stacey Singer 2 september pagina 6 (geen rode maar wel een witte jeep) :)
pi_147765554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef jackie12 het volgende:
Matador en Domnivoor, ik wacht nog op de Facebook-link van Baru.(mag ook via dm/pm of via mijn Facebook.)

Voor jullie een uitgelezen kans om mij vreselijk op mn donder te geven.
Geef deze oud-gids een gezicht "and show me that I'm wrong"

Als dit niet gebeurt dan laten de arme users op WS en de users die hier met alle goede bedoelingen zitten, zich vreselijk verneuken.

Bij de volgende topic # 146 die ik dan wil openen donder ik alle informatie van Baru eruit want dan zijn dat aannames van een spookfiguur en geen feiten.
Jackie toch, je hebt zelf ook een account op WS. Daar zit Baru en kun je hem zelf in een pbtje contacteren.

Ik heb geen contact met hem, noch zijn Facebook. Domnivoor waarschijnlijk wel, dus je kan hem daar beter om vragen.

Goed te zien dat je dus contact met hem zoekt, in plaats van achter zijn rug om verdachtmakingen doen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147765918
Als ik het dus goed begrijp heb jij zijn Facebook niet en is Domnivoor de ENIGE die hem wel heeft volgens eigen zeggen? (Domnivoor is toch zo'n goede vriend van je?)
Hele OP's worden volgestouwd met Baru zijn bevindingen en kaartjes.
Op WS is ie bijna heilig verklaard.

Sorry, ik ben daar te slim voor.
Alhoewel, 5 maanden nodig hebben om er achter te komen dat niet alles is zoals het lijkt, is ook niet heel erg slim.

Domnivoor gaat m niet geven met als argument dat ie m niet mag geven of dat ik m zelf maar moet vragen...

Baru bestaat niet en is een bedacht fictief persoon.
Ongefundeerd?
Bewijzen jij en je goede drinkmaatje maar het tegendeel. Moet een makkie zijn.

Nogmaals, bij de volgende topic gaat alles van Baru eruit.
(en jouw zelf bedachte kaartje met de roze pad wat geen pad is)
pi_147765951
Mata kan jij uit dat artikel van mijn link hierboven opmaken op welke datum die zoekaktie begon?
Ik dacht 12 april maar in het spaanse bericht staat iets ovet 8 dagen vermist. De engelse vertaling lijkt niet helemaal compleet
pi_147766189
quote:

F "zat aan de spullen"?? F heeft de rugzak naar Boquete gebracht, een wandeling van naar eigen zeggen 8 uur.

Verder is het juist aan hem te danken -en dus niet wijten!- dat er nog zoveel resten zijn gevonden! Hij deed met zijn team de vondsten, juist omdat de Panamese Prutsers het lieten afweten!

Dat snap ik dus niet, die aanvallen op juist een gewoon persoon als Feliciano. Richtten jullie je pijlen maar op de partij die de échte fouten gemaakt heeft; de Panamese Prutsers! Miljoenenkostende overheidsinstellingen die niet alleen keihard gefaald hebben in het zoeken en vinden van de meiden maar ook daarna, toen de 1e vondst eenmaal gedaan was (de rugzak), geen poot uitgestoken hebben om resten te vinden. Dat terwijl dat hun taak is!

F is een gewoon mens, net als jij en ik. Juist hij heeft het initiatief genomen om dingen te vinden. Zonder hem was dat wellicht niet eens gebeurd!

Om dan juist hem als normaal individu, zonder politieke belangen de zaak te beinvloeden, te beschuldigen van betrokkenheid bij moord/verdwijning/misdrijven/verkrachting/ontvoering is van een onbeschrijflijke schofterigheid...

En dan het vertrouwen dat wél gesteld wordt in Bitch Pitti, die niet alleen werkt voor een ex-dictatorliefje maar ook een volledig ongeloofwaardige want de feiten niet volgende "verklaring" geeft voor wat Kris en Lisanne is overkomen.... ongelooflijk.

Dáár zit het vuil in deze zaak. Wat Kris en Lisanne is overkomen zullen we wellicht nooit weten, wat Martijn Froon en Peter R. de Vries ook zeggen, maar dat juist de "geloofwaardige" autoriteiten bloed aan hun handen hebben door hun dood door schuld, dat is waar je je pijlen op dient te richten.

Dat geen van de betrokkenen Feliciano noch een andere gids ook maar ergens van verdenkt, betrokkenen die meer weten dan wij, meer en completere data hebben en zelfs de Kremers in hun strijd voor een misdrijf hem niet verdenken, zou je ook genoeg moeten zeggen.

Hoe haal je het in je hoofd om zo'n betrokken man verdacht te maken, vanaf je veilige zolderkamertje en zonder wederhoor toe te passen, zonder hem om opheldering te vragen en ook zonder enige ervaring met de Latijns-Amerikaanse cultuur.

Stel jezelf eens in zijn plaats. Je doet je stinkende best om die arme meiden te vinden en dan word je zo afgeserveerd door een stel gasten op een forumpje 8000 km ver van Boquete.

Onbeschoft, ononderbouwd en ongelooflijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147766329
Wauw, wat wind jij je op... :%
  zaterdag 20 december 2014 @ 04:07:09 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147766513
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat men teleurgesteld is dat Baru niet dat heeft bereikt wat men verwachtte, kan ik begrijpen. Maar VRAAG het hem dan? Hij zit op WS, Facebook, etc. Ga met hem in gesprek, zoals Domnivoor ook heeft gedaan.

Zonder hem om enige feedback vragen maar hem wel beschuldigen is pure lafheid en wordt gezien de instemming van de mods dan ook terecht verwijderd.
juist niet teleurgesteld, meer een bevestiging van nul komma nul verwachting.
  zaterdag 20 december 2014 @ 04:44:24 #146
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147766653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef jackie12 het volgende:
Matador en Domnivoor, ik wacht nog op de Facebook-link van Baru.(mag ook via dm/pm of via mijn Facebook.)
Dat gaat je geen moer aan.
quote:
Geef deze oud-gids een gezicht "and show me that I'm wrong"
Ik heb mezelf een gezicht gegeven. Die beslissing ga ik niet voor Baru nemen. Dat mag hij zelf doen.
quote:
Als dit niet gebeurt dan laten de arme users op WS en de users die hier met alle goede bedoelingen zitten, zich vreselijk verneuken.
Wat erg ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
Als ik het dus goed begrijp heb jij zijn Facebook niet en is Domnivoor de ENIGE die hem wel heeft volgens eigen zeggen?
(Domnivoor is toch zo'n goede vriend van je?)
:Y
Mata heeft er niet eens naar gevraagd.
quote:
Domnivoor gaat m niet geven met als argument dat ie m niet mag geven of dat ik m zelf maar moet vragen...
:Y Niet aan jou, niet aan Mata, of wie dan ook. Dat heb ik aan Baru beloofd.
quote:
Als jij gelukkig wordt van dat idee, koester het :') :'):')
quote:
Ongefundeerd?
Nee hoor, ik hoef niets te bewijzen. Ik ken jou niet en jij kent Baru niet. Het is me om het even wat jij van hem vindt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_147766654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
Als ik het dus goed begrijp heb jij zijn Facebook niet en is Domnivoor de ENIGE die hem wel heeft volgens eigen zeggen? (Domnivoor is toch zo'n goede vriend van je?)
Hele OP's worden volgestouwd met Baru zijn bevindingen en kaartjes.
Op WS is ie bijna heilig verklaard.

Sorry, ik ben daar te slim voor.
Alhoewel, 5 maanden nodig hebben om er achter te komen dat niet alles is zoals het lijkt, is ook niet heel erg slim.

Ongefundeerd?

Nogmaals, bij de volgende topic gaat alles van Baru eruit.
(en jouw zelf bedachte kaartje met de roze pad wat geen pad is)
"Bewijs maar dat jackie12 die vrouw die laatst van de Martinitoren sprong niet geduwd heeft".

Zie je nou zelf echt niet in wat je aan het doen bent? JIJ claimt. Dat betekent dat JIJ dus moet bewijzen. Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, exact andersom dus van wat jij doet (en ik hierboven).

Schuld claimen van iemand, valsheid van accounts beweren van iemand, dat kan alleen als je ZELF bewijs levert. Niet A) stellen en dan eisen dat anderen het maar moeten weerleggen, "anders heb ik gewoon gelijk". Zo werkt de wereld niet.

Ik heb idd geen contact met hem anders dan publiekelijk via WS. Niemand is "heilig", maar als je claimt dat iemand onecht of een crimineel is, dan moet JIJ aantonen dat dat zo is.

Domnivoor ken ik als een uiterst betrouwbare, zeer grondige onderzoeker die een wetenschappelijke manier van denken gebruikt. Dat heeft bij mij altijd een streepje voor, daarnaast is het ook gewoon een toffe vent.

Dat weigerde jij zelf te leren, door niet naar Utreg te komen, een dag speciaal voor de verre reizigers gepland.

Ik hoop dus tegen beter weten in dat je Baru gewoon contacteert en hem om zijn verhaal vraagt. Hij spreekt brak Engels, maar Duits zou moeten lukken.

Zonder wederhoor van hem blijven doorgaan met de walgelijkste beschuldigingen is het gedrag van een 8-jarige, en daarmee overdrijf ik niet.

pi_147766745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:45 schreef ootjekatootje het volgende:

Omdraaiing van de bewijslast, heet dit.
Alleen domme mensen trappen daarin.
Make my day!
  zaterdag 20 december 2014 @ 06:02:40 #149
430880 mig72
De Professional
pi_147766787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 05:34 schreef agter het volgende:

[..]

Omdraaiing van de bewijslast, heet dit.
Alleen domme mensen trappen daarin.
Er is helemaal geen bewijslast he.
pi_147768890
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 06:02 schreef mig72 het volgende:

[..]

Er is helemaal geen bewijslast he.
Precies. Ontschuldig tot tegendeel bewezen is.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')