Kun je dat fantasiekaartje er ook uit halen met die roze en blauwe lijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Het is verwijderd.
35 views voor deze foto collage gemaakt door een Spaanssprekend iemand uit dit topique.quote:
Lijkt me duidelijk!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Perico het volgende:
[..]
35 views voor deze foto collage gemaakt door een Spaanssprekend iemand uit dit topique.
Echt waar??quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Perico het volgende:
[..]
35 views voor deze foto collage gemaakt door een Spaanssprekend iemand uit dit topique.
Jij?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het van iemand van hier is?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Neuh ik spreek geen goed Spaans. En vind dit soort collages erg 2006, Windows Movie Maker.
Op het pak dat ze in de hand houden in de kookklas?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef 11en30 het volgende:
Het zou best kunnen omdat op een foto iets is geblurd dat alleen op FOK! een issue was maar in de rest van de wereld niet. En die muzieksmaak....
Zie trouwens ineens weer een nieuwe 5 die me eerder nog niet opgevallen was.
Jij zou op zeker ook de foto gebruikt hebben met de tekening van de mountain prof.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Neuh ik spreek geen goed Spaans. En vind dit soort collages erg 2006, Windows Movie Maker.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Op het pak dat ze in de hand houden in de kookklas?
Ik ga 'm zoeken.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef Grijzemassa het volgende:
Is die waterval ook op Sendero El Pianista?
Wat heeft dat met el pianista te maken dan, zij weggetje? Of hebben ze maar wat plaatjes bij elkaar gedaan..quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik ga 'm zoeken.![]()
De rivier met dubbele regenboog komt van Tripadvisor en staat bij The Lost Waterfalls. Rio Caldera?
Dit zijn geheime aanwijzingen, kan niet anders.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat heeft dat met el pianista te maken dan, zij weggetje? Of hebben ze maar wat plaatjes bij elkaar gedaan..
Dan ligt het er helemaal aan wie de maker van dit filmpje is en van wie hij deze info heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef Grijzemassa het volgende:
0:14
"al sendero se llega por la carretera que pasa por la finca propiedad de la ex presidenta
the path is reached by the road that runs through the farm Arco Iris owned by the former president"
1:15
"el resto se debe hacer obligatoriomente a pie a traves del bosque frondoso par espacio de 18 minutos
the rest should be done walking through the lush forest space for 18 minutes"
Hier maak ik uit op dat je tot 18 minuten voor de mirador met de auto kan komen (met google vertaling iets aangepast)
Dat is waar es kijken of er wat over makers te vinden isquote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan ligt het er helemaal aan wie de maker van dit filmpje is en van wie hij deze info heeft.
Ze heeft ook een blog met welgeteld één bericht:quote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef Grijzemassa het volgende:
Dat is waar es kijken of er wat over makers te vinden is
Oke dank!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze heeft ook een blog met welgeteld één bericht:
http://elsenderoelpianista.blogspot.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je op jouw steenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef 11en30 het volgende:
Het zou best kunnen omdat op een foto iets is geblurd dat alleen op FOK! een issue was maar in de rest van de wereld niet. En die muzieksmaak....
Zie trouwens ineens weer een nieuwe 5 die me eerder nog niet opgevallen was.
H. rechts midden met wit overhemd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:39 schreef jackie12 het volgende:
Ik herken op deze foto Feliciano, Plinio, de broer van Plinio.
Wie nog meer?
https://scontent-b-ams.xx(...)50e1d240&oe=54FA8025
een kaart met bewijs, mwah... Stacey woont daar nb.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat is nog niet gedaan. Wat ik bedoel is een kaart met bewijs tot waar je met een 4x4 kan komen. Ik weet inderdaad niet wat Stacey "enige maanden terug" heeft gepost, houd jij alle 145*300 ~ 43.000 posts bij??
Goeie foto Jackie12 en ToniB.quote:
Wel nee. Iemand met die naam woont daar maar dat is niet SS van Fokquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:39 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
een kaart met bewijs, mwah...Stacey woont daar nb.
Die kleurenlijnen paden kaartjes van jou ontspruiten voor een groot gedeelte aan je Google en Bing fantasie, heb er ook nog geen ADAC/ANWB of hoe dat in Panama mag-heten- onderbouwing van jou of Geruisloos van mogen voorbij zien komen, toch..? En die Indiase slangenbezweerder en die groene slang van je mag je wmb ook uit de OP halen, =not on topic, thnx.
Op ws vertelde hij dat hij als eerste gids de pianista liet met toeristen. Dat hij een paar jaar eerder dan F begon, dan zou hij 1 van die ouwe knarren moeten zijn op de fotoquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:41 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die het hardst van allemaal lacht.
Mooie 5 weer trouwens.
Hoe kom je erbij dat hij eind 20 begin 30 is?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef jackie12 het volgende:
Feliciano is al 25 jaar gids.
Hoe kan iemand van eind twintig/begin 30 eerder gids zijn geworden dan mijn grote vriend?
Dat vertelde Domnivoor een keer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij eind 20 begin 30 is?
Dit vertelt Baru over zichzelf;quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat vertelde Domnivoor een keer.
En hij zal het wel weten want hij is de enige die zijn identiteit kent.
Ja die jaquote:
Baru is 35 en al jaren geen gids meer. Hij staat dus ook niet op recente foto's van het gidsengilde.quote:
Precies. Maar iedereen heeft zijn oordeel al klaarquote:En hij zal het wel weten want hij is de enige die zijn identiteit kent.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef jackie12 het volgende:
Grappig dat zijn Engels beter is dan die van mij om vervolgens in andere stukken te praten alsof ie er geen ruk van kan.
Een charlatan eerste klas.
Gebruik nou gewoon je gezond verstand.
Een voormalig gids die begin 30 is, eerder als gids is begonnen dan Feliciano, in augustus beloofd om in november als ie weer terug is in Panama met GPS de Pianista gaat lopen.
Maar als puntje bij paaltje komt heeft ie teveel last van zn rug, is ie aan het voetballen en is het Panamese feestmaand.
En verrek het is toevallig ook weer regenseizoen!
En ondertussen is ie weer terug naar Duitsland...
Je moet wel uit een ei komen om dit te geloven.
Ik denk dat hij het wel is. Maar oordeel zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef Grijzemassa het volgende:
Dat is toch een foto van de gecertificeerde gidsen? H herken ik niet daarop en Baru is al heel lang geen gids meer dus zal er niet op staan denk ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik wel omdat mijn vrienden hier van leugens worden beticht. Door iemand die lang niet zoveel bijgedragen heeft als de beschuldigde zelf.quote:
Waarom niet?? Wat zijn je argumenten? Zomaar zonder enig bewijs belasteren van normale mensen als jij en ik zou wel es aangepakt mogen worden hier.quote:Ik geloof ook niks van dat baru gedoe
Ik heb biergedronken met Domnivoor, een zegen voor dit topic.quote:en ja domnivoor komt betrouwbaar over. Maar wat betreft baru denk ik er het mijne van.
Baru is 35 jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dit vertelt Baru over zichzelf;
At the begin the tourist could hike this trail only with my help,(Feliciano began as guide some year after me)
http://www.websleuths.com(...)hp/t-240369-p-5.html
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel is. Maar oordeel zelf.Ik denk het niet, de jongeman met het witte overhemd heeft zwaardere wenkbrouwen en een ander gezicht vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 19-12-2014 17:17:46 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |