waarom niet, nou oa om wat jackie aangeeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik wel omdat mijn vrienden hier van leugens worden beticht. Door iemand die lang niet zoveel bijgedragen heeft als de beschuldigde zelf.
[..]
Waarom niet?? Wat zijn je argumenten? Zomaar zonder enig bewijs belasteren van normale mensen als jij en ik zou wel es aangepakt mogen worden hier.
[..]
Ik heb biergedronken met Domnivoor, een zegen voor dit topic.
Baru is gewoon aanspreekbaar op WS. Waarom beschuldigt men hem hier zonder die kans aan te grijpen?
Ik bedoel, ik beschuldig Cheney, Rumsfeld en de Bushes ook ervan massamoordenaar te zijn. Maar:
- zij zijn geen gewone mensen
- zij hebben duidelijke belangen om te liegen
- ik kan niet met ze in gesprek
Zomaar, zonder enige pogibg tot contact, vanaf je zolderkamer mensen uit het gewone volk belasteren, is ziek en walgelijk. Helemaal als die mensen juist veel voor het onderwerp gedaan hebben (Feliciano, Baru, Domnivoor, ikzelf, etc).
F was al gids maar nog niet op deze trail. B is deze gestart. Zo kun je het ook opvatten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dit vertelt Baru over zichzelf;
At the begin the tourist could hike this trail only with my help,(Feliciano began as guide some year after me)
http://www.websleuths.com(...)hp/t-240369-p-5.html
ja kan ook, dacht ik later ook aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef 11en30 het volgende:
[..]
F was al gids maar nog niet op deze trail. B is deze gestart. Zo kun je het ook opvatten.
Inderdaad. Baru was volgens eigen zeggen de eerste die toeristen meenam op die route.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef 11en30 het volgende:
F was al gids maar nog niet op deze trail. B is deze gestart. Zo kun je het ook opvatten.
Dat men teleurgesteld is dat Baru niet dat heeft bereikt wat men verwachtte, kan ik begrijpen. Maar VRAAG het hem dan? Hij zit op WS, Facebook, etc. Ga met hem in gesprek, zoals Domnivoor ook heeft gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
waarom niet, nou oa om wat jackie aangeeft.
Hij zou dit dat zus zo, van tevoren kon je op je vingers al natellen dat er om watvoor reden dan ook niks van terecht zou komen.
Maakt mij verder niet uit, daarom zeg ik, niet overdrijven, til er niet te zwaar aan, we zitten inderdaad op een zolderkamer op fok.
en die Indiase slangenbezweerder is ...?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Die tweede slang is volgens mij een groefkopadder. Die komt ook in Panama voor en is dus on topic
Dat is de daderquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:03 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
en die Indiase slangenbezweerder is ...?
Dat is een fotosoep van mij. In de OP staat een video waarop bewegend beeld is van de kamer van Kris en Lisanne, vermoedelijk door F. geschoten toen hij deze betrad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef MidnightB00m het volgende:
Nette OP!![]()
Heb wat terug gelezen, maar kon het niet vinden. Waar komt die nieuwe foto vandaan van het bed + kladblok? Kan iemand lezen wat er op staat?
Dat had je weer mooi gezien, slim! Het laat voor mij duidelijk zien dat op de slaapkamers van de meiden gerommeld is. Wie anno 2014 gaat eventueel bewijsmateriaal verschuiven?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is een fotosoep van mij. In de OP staat een video waarop bewegend beeld is van de kamer van Kris en Lisanne, vermoedelijk door F. geschoten toen hij deze betrad.
Hij werkte mee aan die reportage en ook in bijdrages van Eva Wiessing en Britta Sanders voorzag hij hen altijd van zelfgeschoten beeldmateriaal, dus dat komt wel goed overeen.
Uit andere foto's blijkt dat die schrijfblok onder een kastje op de grond lag en omwille van overzichtsfoto's op het bed is uitgestald.
De resolutie is veel te pover om goed te kunnen inzoomen. Je kunt alleen de bladspiegel nog opmaken, de lay-out van de tekst.
Mevrouw Pitti was er erg boos over dat de verantwoordelijken van haar ministerie zo onvoorzichtig zijn omgegaan met het onderzoek in de kamer en daar nalatig zijn geweest. Daar heeft zij hen in de pers over gekapitteld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat had je weer mooi gezien, slim! Het laat voor mij duidelijk zien dat op de slaapkamers van de meiden gerommeld is. Wie anno 2014 gaat eventueel bewijsmateriaal verschuiven?
Dat is toch wel vreemd hoor dat F. foto's en video heeft opgenomen. En als het de politie was waren ze zeker zeer onzorgvuldig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat is een fotosoep van mij. In de OP staat een video waarop bewegend beeld is van de kamer van Kris en Lisanne, vermoedelijk door F. geschoten toen hij deze betrad.
Hij werkte mee aan die reportage en ook in bijdrages van Eva Wiessing en Britta Sanders voorzag hij hen altijd van zelfgeschoten beeldmateriaal, dus dat komt wel goed overeen.
Uit andere foto's blijkt dat die schrijfblok onder een kastje op de grond lag en omwille van overzichtsfoto's op het bed is uitgestald.
De resolutie is veel te pover om goed te kunnen inzoomen. Je kunt alleen de bladspiegel nog opmaken, de lay-out van de tekst.
Zie ook de vondsten van de resten, daar zijn ze (ik noem geen namen) ook onzorgvuldig mee omgegaan. Iedereen met een beetje verstand, raakt vondsten niet aan. In deze zaak zijn diverse DNA sporen aangetroffen die de vondsten "vervuild hebben", bron: Richard Eikelenboom, Interview te vinden via googlequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:39 schreef Perico het volgende:
[..]
Mevrouw Pitti was er erg boos over dat de verantwoordelijken van haar ministerie zo onvoorzichtig zijn omgegaan met het onderzoek in de kamer en daar nalatig zijn geweest. Daar heeft zij hen in de pers over gekapitteld.
Blijft jammer dat die hospita niet heeft gezegd: ik kijk wel of ze er zijn, en voor het overige: ga lekker naar huis.. maarja, er is nergens politie onderzoek gedaan, het veilig stellen van zo''n kamer en een uitgebreid buurt interview de eerste dag is dan cruciaal.
Zonder dat zijn we eigenlijk kansloos, ook als het om een verdwaling gaat, omdat je dan gerommel niet meer kan uitsluiten, omdat nu de videomaker al dingen heeft geschikt en de officials later zeer slordig zijn geweest ter plekke.
Die feiten van jou zijn geen feiten maar verhalen die hier een eigen leven zijn gaan leiden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
gedegen onderzoek zou zijn:
vondst = Pitti bellen
(dit is de eerste keer niet gedaan, nieuwe instructies, zat twee dagen tussen de vondsten!!)
tweede vondst = Pitti bellen
(wederom niet Pitti gebeld zodat een onderzoeksteam de resten had kunnen meenemen)
constant aan alles zitten? Wat een idotenof krijg ik nou een ban?
El matador wilde bewijzen, nou bij deze, ik was niet ter plaatse. Maar weerleg deze feiten maar eens vanuit jullie insteek.
Feit is dat op gebied van forensisch onderzoek, alles maar dan ook echt alles vervuild is door 1 persoon. Ja en dat vinden mensen verdacht.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Die feiten van jou zijn geen feiten maar verhalen die hier een eigen leven zijn gaan leiden.
De rugzak is gevonden door het indianen paar, die hebben hem aan het stamhoofd gegeven. Stamhoofd stuurde indiaan naar het dichtsbijzijnde huis, wat van F was. F belde politie en de volgende dag is Pitti met team per helikopter de tas gaan halen. Links hiervan met foto's heb ik een poosje geleden voor de zoveelste keer geplaatst.
Is het wel eens bij je opgekomen dat die indianen geen mobieltje hebben en sowieso geen bereik in dat gebied, anders hadden K en L ook wel zelf om hulp kunnen bellen.
F is de dichtsbijzijnde buurman die telefoon en bereik heeft dus begrijpelijk dat ze naar hem toegingen om de vondsten te melden.
Waar haal de info vandaan dat er iemand aan de botresten heeft gezeten, dat hoor ik nu voor het eerst. Vreemd dna is op de tas en inhoud gevonden, de vinders zullen de inhoud bekeken hebben voor dat ze beseften dat het van de vermiste vrouwen was.
Ja wij willen bronnen en bewijzen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef jackie12 het volgende:
Matador en Domnivoor, ik wacht nog op de Facebook-link van Baru.(mag ook via dm/pm of via mijn Facebook.)
Voor jullie een uitgelezen kans om mij vreselijk op mn donder te geven.
Geef deze oud-gids een gezicht "and show me that I'm wrong"
Als dit niet gebeurt dan laten de arme users op WS en de users die hier met alle goede bedoelingen zitten, zich vreselijk verneuken.
Bij de volgende topic # 146 die ik dan wil openen donder ik alle informatie van Baru eruit want dan zijn dat aannames van een spookfiguur en geen feiten.
Ja dat het onderzoeksteam fouten heeft gemaakt is een andere zaak, dat heeft niets met F te maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-onderzoek-onnodig/
5 dagen geleden, hier ook al gemeld.
en in de overige punten had ik het over vondsten en niet over de "indianen en de rugzak", ook weer toevallig zeg dat F de buurman was.
En bijna elke indiaan heeft anno 2014 een mobieltje, dat is zelfs in Guinne- Bissau een statussymbool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |