de rivier na de Miador is de rio Rulubre (oorsprong :enkele uren lopen)quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:38 schreef ToniB het volgende:
[..]
en is dit voor of achter de Mirador?
ik begreep er voor. Discussie ging erover of er wel of niet een auto bij Sendero el Pianista kon komen, er werd gezegd van niet, ik zoeken, enz.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:38 schreef ToniB het volgende:
[..]
en is dit voor of achter de Mirador?
dus je kan met auto achter de Mirador komen en ook vlakbij pianista trail?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
de rivier na de Miador is de rio Rulubre (oorsprong :enkele uren lopen)
rio pianista stoomt richting Boquete
je kan een heel stuk met een 4w drive het pianista pad opquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
dus je kan met auto achter de Mirador komen en ook vlakbij pianista trail?
.. dat scheelt 3 uur lopen omhoog en omlaag dan, maar die rode truck is allang debunckedquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je kan een heel stuk met een 4w drive het pianista pad op
maar niet niet helemaal tot aan de mirador
[ afbeelding ]
oh laat maar ik zie het al. Voor dus alleen met auto.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:43 schreef ToniB het volgende:
[..]
dus je kan met auto achter de Mirador komen en ook vlakbij pianista trail?
ik vind die auto nog steeds verdacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je kan een heel stuk met een 4w drive het pianista pad op
maar niet niet helemaal tot aan de mirador
vandaar dat die vreemde rode truck toen verdacht was
[ afbeelding ]
Er is inderdaad een ex-president die in de streek woont, ene Pérez Balladares, maar die woont niet "langs het pad omhoog". Hij woont westelijker, niet ver van de weg die langs de Caldera loopt, langs de watervallen en het 'paleis'. Ik zie geen verband met de Pianista of met 'onze' zaak.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:31 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
en wie woont daar langs het pad omhoog, via wiens terrein ze kunnen zijn geleid? Die ex-president van Panama, en die heeft als enige auto toegang - zei B - , heb er op WS over gehad, nalv. een blog met foto's, was wel enige ttijd terugn indien er interesse voor is, ga ik die post terugzoeken, hoor het wel...
is daar wel bereik met telefoon?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:06 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Er is inderdaad een ex-president die in de streek woont, ene Pérez Balladares, maar die woont niet "langs het pad omhoog". Hij woont westelijker, niet ver van de weg die langs de Caldera loopt, langs de watervallen en het 'paleis'. Ik zie geen verband met de Pianista of met 'onze' zaak.
Commentaar van de maker:quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef gynaika het volgende:
Ook dit filmpje met rode auto is ooit ter sprake gekomen:
Het is in een bewoonde streek ten noordwesten van Boquete, dus ik ga ervan uit dat daar gewoon bereik is. In dit filmpje is zijn huis volgens de toelichting te zien:quote:
ik bedoel meer onderweg. En vanaf Pianista naar dat dorp er geen zijpaden die weer de jungle inleiden? Daar uitstappen en weer de bergkam over.Te voet verder?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is in een bewoonde streek ten noordwesten van Boquete, dus ik ga ervan uit dat daar gewoon bereik is. In dit filmpje is zijn huis volgens de toelichting te zien:
op de vulkaan stikt het van de gsm towers, er moet daar overal bereik zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het is in een bewoonde streek ten noordwesten van Boquete, dus ik ga ervan uit dat daar gewoon bereik is. In dit filmpje is zijn huis volgens de toelichting te zien:
Deze foto's hebben wel EXIF-data:quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Inderdaad, geen EXIF, geen IPTC, niets te vinden.. heeft de fotograaf haar gevraagd om haar haar anders te doen ter plekke, of genomen op twee verschillende dagen, met wel dezelfde bestelling?
Kan er verder geen technische bijzonderheden uithalen nee, buiten een resolutie van 72 pixels per inch, van de foto met het opgestoken haar.
hans had een uur voor de Mirador aan de Boquete kant ook geen bereik. En Roeli zei dat ze daar vaker dan wel, dan geen bereik hadden. Het is helemaal niet vanzelf sprekend dat je in bergachtig gebied overal dekking hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de vulkaan stikt het van de gsm towers, er moet daar overal bereik zijn
[ afbeelding ]
na de uitkijkpost misschien nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:33 schreef ToniB het volgende:
[..]
hans had een uur voor de Mirador aan de Boquete kant ook geen bereik. En Roeli zei dat ze daar vaker dan wel, dan geen bereik hadden. Het is helemaal niet vanzelf sprekend dat je in bergachtig gebied overal dekking hebt.
volcán Barú (Los Naranjos - BOQUETE - Chiriquí - Panamá)quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
na de uitkijkpost misschien niet
maar die towers hebben een bereik van 30 kilometer
Nee, er lopen geen paden van de Pianista trail naar de streek van Bajo Mono / Alto Quiel waar die man woont. Waarom zou hij er iets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:23 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik bedoel meer onderweg. En vanaf Pianista naar dat dorp er geen zijpaden die weer de jungle inleiden? Daar uitstappen en weer de bergkam over.Te voet verder?
welke man? Ik vraag naar de weg en bereik telefoons.ik beschuldig niemand.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Nee, er lopen geen paden van de Pianista trail naar de streek van Bajo Mono / Alto Quiel waar die man woont. Waarom zou hij er iets mee te maken hebben? Bovendien is zijn rechterbeen geamputeerd.
De Telegraaf schreef op 23 april 2014 09:06 daarover het volgende:quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Commentaar van de maker:
I took this video between February 23rd and March 2nd. Nothing seemed suspicious to me, just a farm truck on the road in an agricultural area....lots of similar trucks around, parked with guys talking to other guys about who knows what.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |