https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:08 schreef brombeer_ het volgende:
Ah balen man. Wat deed je verkeerd? Oud vrouwtje omver gereden?
Wat een kut reden om te zakkenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Keek niet genoeg vooruit en te langzaam (als gevolg daarvan blijkbaar)...
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.quote:
Aii balen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.Then again als mijn eerste verzoek door Bitstamp wel approved was, had ik precies op het juiste moment kunnen 'shorten' bij 355. Kon pas shorten bij 335,maar ik heb al gekocht bij 344, dus ik ga niet met verlies de boel weggooien.
Nu maar zien dat ie weer aantrekt en over twee weken rond oud en nieuw de 350 of hoger aan tikt.
Hoe is bitstamp dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.Then again als mijn eerste verzoek door Bitstamp wel approved was, had ik precies op het juiste moment kunnen 'shorten' bij 355. Kon pas shorten bij 335,maar ik heb al gekocht bij 344, dus ik ga niet met verlies de boel weggooien.
Nu maar zien dat ie weer aantrekt en over twee weken rond oud en nieuw de 350 of hoger aan tikt.Kan nu iig bij Stamp handelen vanaf nu, volgende keer ga ik de winst bij verkoop niet aan Bitonic meer laten.
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Keek niet genoeg vooruit en te langzaam (als gevolg daarvan blijkbaar)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Kan best zo zijn dat veel Russen bitcoins voor hun roebels kiezen, althans zij die zich daarover hebben ingelezen. Maar dan zou vandaag een betere dag zijn om dat te doen dan de voorgaande paar dagen.twitter:maartented twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 14:09:24@hlelowrold @Gysbert_III Let op Bitcoin gaat dan nu vast wel weer wat doen. Russich zwart geld op cyprus ging al eerder die kant op. #BTC reageer retweet
quote:Wow. Such cryptocurrency. Many ignoble death.
2014, 1 lange downtrend.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
275 wat ik je bromIn b4 brombeer
Eens. En toch is het ergens ook een 'natuurlijk' verloop dan wel een logisch verloop. In 2013 bereikte bitcoin zijn hoogtepunt, in 2014 wordt dat stevig gecorrigeerd. Nieuwe dingen groeien onstuimig maar ook dalen ze zeer onstuimig. Denk dat dit gewoon een transitie is van iets nieuws wat nog moet landen op een bepaalde waarde waarvan menigeen zegt: dat is een reële waarde. Das geen 1200 dollar noch 200 dollar, maar ergens midden in.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2014, 1 lange downtrend.
Nu toch wel blij dat er altcoins gekomen zijn, eerst vond ik dat allemaal maar onzin.
En het is ook allemaal onzin, maar het maakt wel dat je meer BTC kunt vergaren, en das in 2014 de enige manier om in 2014 winstgevend geweest te zijn. Holden is flink gestraft.
Tot je de verwachtingen tot 2025 ofzo bekijkt, dan gaan we ineens de tonnen/miljoenen in per stukquote:Op woensdag 17 december 2014 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das geen 1200 dollar noch 200 dollar, maar ergens midden in.
Mjah, qua vraag en aanbod zou je verwachten dat met een gelimiteerde oplage die BTC kent, er ooit vanzelf een tijd aanbreekt dat ze heul gewild worden en dat zich laat zien in de prijs. Dat gebeurde al in 2013 natuurlijk, maar ik zie die jaren echt als kinderjaren, het groeit als kool, maar kan ook verrekte goed tuimelenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot je de verwachtingen tot 2025 ofzo bekijkt, dan gaan we ineens de tonnen/miljoenen in per stuk
Of je short btc gewoon. Dan kun je ook je hoeveelheid btc vergroten. in 3 weken van 3 btc naar 3,26 btc gegaan. Het is niet heel veel als je altcoins gewend bent maar wel een stuk veiliger. Sta wel nog steeds in de min qua dollars maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2014, 1 lange downtrend.
Nu toch wel blij dat er altcoins gekomen zijn, eerst vond ik dat allemaal maar onzin.
En het is ook allemaal onzin, maar het maakt wel dat je meer BTC kunt vergaren, en das in 2014 de enige manier om nog winstgevend af te sluiten. Holden is flink gestraft.
Dat kan op BTC-e niet. En ik heb geen zin om het over te gaan hevelen naar iets wat ik weer niet ken. Als het goedkomt ooit, prima, zo niet, ook primaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Of je short btc gewoon. Dan kun je ook je hoeveelheid btc vergroten. in 3 weken van 3 btc naar 3,26 btc gegaan. Het is niet heel veel als je altcoins gewend bent maar wel een stuk veiliger. Sta wel nog steeds in de min qua dollars maar dat komt wel goed.
Hoezo kan het op btc-e niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan op BTC-e niet. En ik heb geen zin om het over te gaan hevelen naar iets wat ik weer niet ken. Als het goedkomt ooit, prima, zo niet, ook prima
Onder aan de streep heb ik altijd nog op z'n max maar 75 euro verloren als BTC kapot gaat, al is het virtueel wel 1500 geweest ofzo
Wat bedoel je drmee dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hoezo kan het op btc-e niet?Ik doe het daar ook.
Oh zo nee gewoon dat ik verkoop als ik denk dat btc daalt en dus lager inkoop.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat bedoel je drmee dan?
Ik dacht net als op Plus500 bijvoorbeeld, dat je inzet op dat ie daalt.
Dat heb ik geprobeerd een tijdje. Maar op termijn kost me dat elke keer BTCquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Oh zo nee gewoon dat ik verkoop als ik denk dat btc daalt en dus lager inkoop.
Zal wel niet zo heten officieel dan
Ja heel frustrerend dat. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Daarom slaap ik nu gewoon altijd in btc. Jammer dan als blijkt dat hij de volgende ochtend gedaald is maar dat ik heb iig niet minder btc.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd een tijdje. Maar op termijn kost me dat elke keer BTC
van 1.00 naar 0,79 gegaan omdat ik tot 2x toe een nachtje fiat zat waarna ie keihard steeg
Daar ben ik dus ook maar mee opgehouden. Het meer BTC vergaren doe ik wel op Bittrex. Wat op BTC-e staat, laat ik nu gewoon staan.
Sowieso raar dat de prijzen niet gewoon gelijk zijn op alle exchanges.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef roislecxe het volgende:
BTC-e staat echt te hoog nu. Gelijk met Finex en net onder Stamp. OF het een moet dalen, OF de andere 2 stijgen.
True, volume is veel lager dan een maand of wat geleden. Maar ik blijf toch redelijk uit de buurt van de coins met veel volumequote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja heel frustrerend dat. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Daarom slaap ik nu gewoon altijd in btc. Jammer dan als blijkt dat hij de volgende ochtend gedaald is maar dat ik heb iig niet minder btc.
Maar bittrex is ook niet meer wat het geweest is volgens mij. Volume lijkt wel helemaal weg bij al die altcoins tegenwoordig.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werk je bij de Jumbo toevallig?
Er heeft een zware aanslag op mijn bankrekening plaatsgevonden, wil nu graag op mijn loon wachten voor ik weer wat ga uitgevenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Koop dan!
Of luister je niet meer naar mij?
Gewoon een weekje wachten. Kun je onder de 300 dollar kopenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er heeft een zware aanslag op mijn bankrekening plaatsgevonden, wil nu graag op mijn loon wachten voor ik weer wat ga uitgeven
Loon komt pas over 2 wekenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon een weekje wachten. Kun je onder de 300 dollar kopen
Of 2 maanden wachten voor het koopje op 240.
http://coinmarketcap.com/exchanges/btc38/quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef brombeer_ het volgende:
De tering ripple blijft ook alleen maar stijgen hé
http://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#charts
Denk dat iedereen die bitcoin wilt handelen op de grotere exchanges zitquote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://coinmarketcap.com/exchanges/btc38/
Bitcoin 3e plek qua volume daar
Nope eerst nog even mijn sell op 331 aantikken. Dan mag het.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Meh, we gaan niet onder de 300 vanavond/vannacht.
Tuurlijk wel, ik had nu gekocht als ik geen grote tegenslag had gekregen vanochtend, meestal crasht de koers dan verderquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Meh, we gaan niet onder de 300 vanavond/vannacht.
Daarom kreeg je ook die tegenslag, de koers wilde omhoog.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik had nu gekocht als ik geen grote tegenslag had gekregen vanochtend, meestal crasht de koers dan verder
Geen leuke tegenslag, het lot had andere manieren mogen bedenkenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarom kreeg je ook die tegenslag, de koers wilde omhoog.
Zo moet je het zien
Zou het onderhand geen tijd worden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Het kabinet gaat vallen, ik voel het gewoon
Eerste verkiezingen dat ik mag stemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou het onderhand geen tijd worden?
Kunnen we eindelijk massaal op de VVD en de PVDA stemmen als puntje bij paaltje komt
Ik zou SGP stemmen als ik jou was.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste verkiezingen dat ik mag stemmen
Geen idee.quote:
En dat was maar goed ookquote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef brombeer_ het volgende:
Jezus niet verwacht dat ie zo snel weer zou gaan crashen. Maar nu durf ik niet meer te verkopen
Heftig inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef brombeer_ het volgende:
Jezus niet verwacht dat ie zo snel weer zou gaan crashen. Maar nu durf ik niet meer te verkopen
Wat klopt hier niet. In be4 275, dit is nog lang niet uitgeraasd.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:03 schreef brombeer_ het volgende:
BTC-e heeft nu gewoon de hoogste prijs. Raar.
?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet. In be4 275, dit is nog lang niet uitgeraasd.
Ik zou ook last hebben als ik al meer dan een half jaar met Tips in m'n maag rondliep.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Toto gaat geopereerd worden, kan hij eindelijk zijn tips verkopen die hij op een usb stick in zijn maag heeft
Ik heb ingekocht van 1868 tot 1640quote:Op donderdag 18 december 2014 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, godverdomme op een paar satoshi na mijn order missen
In be4 450quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Genoeg vallende sterren afgelopen week, dus ach.. doe eens gekquote:Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inb4: dat zou fantastisch zijn
Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbiesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Excelsior - Nac 6 - 0
Ik doe m'n naam weer ff eer aan.
Mn broertje was naar Rotterdam afgereisdquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbies
900 euro, dan heb je op de top van de bubbelpiek gekocht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef Sosa het volgende:
wtf doet die bitcoin dan! Ik heb er nog 5 ofzo
Heb ze helaas op 900e ps gekocht ooit![]()
Lekker dan
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
900 euro, dan heb je op de top van de bubbelpiek gekocht.![]()
Maar, het gaat prima met bitcoin behalve de koers.
Het principe van Elliott Waves is volgens mij dat er steeds 5 fases zijn en dat die een wave vormen die weer onderdeel zijn van een grotere wave. Volgens de chart zitten we nu in de laatste leg tussen de blauwe (iv) en (v), waarna een nieuwe wave zou moeten beginnen, uitleg staat onder de chart. Ik snap er zelf de helft nog niet van, maar als je het echt wilt weten heeft DanV (die maker van die chart) uitlegvideo's op zijn YT-kanaal. Deze duren uren dus is hier niet ff samen te vatten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:53 schreef Faazz het volgende:
Optimisme is goed maar ik houd rekening met alles. Ik probeer die wave ook te spotten, maar ik zie het niet. De weergave op tradingview kan ik niet veel mee. Tussen welke periode is die wave te zien?
Dat is toch het idee van een W vorm in de grafiek? Dan moet ie dus voor de tweede keer de $275 gaan testen, voor ie aan een opmars naar $450 kan beginnen. Beide van november.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het principe van Elliott Waves is volgens mij dat er steeds 5 fases zijn en dat die een wave vormen die weer onderdeel zijn van een grotere wave. Volgens de chart zitten we nu in de laatste leg tussen de blauwe (iv) en (v), waarna een nieuwe wave zou moeten beginnen, uitleg staat onder de chart. Ik snap er zelf de helft nog niet van, maar als je het echt wilt weten heeft DanV (die maker van die chart) uitlegvideo's op zijn YT-kanaal. Deze duren uren dus is hier niet ff samen te vatten.
Bijv. deze:
W-vorm is gewoon een dubbele bodem. Dit is allemaal wat complexer en omdat deze Elliott-wave een wedge is kan de prijs nog wat lager dan $275 komen volgens DanV's chart.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een W vorm in de grafiek? Dan moet ie dus voor de tweede keer de $275 gaan testen, voor ie aan een opmars naar $450 kan beginnen. Beide van november.
Mss heb je die van mij wel gekocht toenquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef Sosa het volgende:
wtf doet die bitcoin dan! Ik heb er nog 5 ofzo
Heb ze helaas op 900e ps gekocht ooit![]()
Lekker dan
twitter:alansilbert twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 22:17:15Obvious olympic ski jump pattern predicts upwards launch soon #bitcoin #technicalanalysis http://t.co/Oqcb5DxiDO reageer retweet
http://finance.yahoo.com/(...)years-220800225.htmltwitter:CharlieShrem twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 22:43:56I've been sentenced to 2 years, to self surrender in 90 days. Considering I was facing 30 years, justice has been served. #Bitcoin reageer retweet
1602 laagste punt paar uur terug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Is SLR al langs de 1550 geweest?
Is mijn stufi al gestort?
Het 2-uurs volume... prima te doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1602 laagste punt paar uur terug.
Voor de 1550 moet er nog 1.7btc aan solar verkocht worden, dat zal nog even niet gebeuren denk.
Ik ga het zo een beetje omhoog proberen te duwenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het 2-uurs volume... prima te doen.
Echt niet, heb wel vaker dat Fok eruit ligt als ik er naar toe wil zo tegen 00:00 uur.quote:
Owquote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet, heb wel vaker dat Fok eruit ligt als ik er naar toe wil zo tegen 00:00 uur.![]()
Alweer richting de $330, zo gaat ie goed. Rond de kerst toppen op 380 en dan knallend omlaag het jaar uit ofzo
Ik weet Fok altijd te vinden als ie even down is.quote:Op zondag 21 december 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ow![]()
Het kan ook zijn dat ik anderhalf uur niet keek en in die tijd plat lag
Jup. Ik ga nu pas kopen als het lager dan 1500 is denk. Heb er nu 19000 en das leuk, maar het moet ook wel een keer omhoogquote:
Het is godverdomme 2500 geweestquote:Op zondag 21 december 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup. Ik ga nu pas kopen als het lager dan 1500 is denk. Heb er nu 19000 en das leuk, maar het moet ook wel een keer omhoog
Daarom. het kan even duren misschien maar het komt ook wel weer goed.quote:Op zondag 21 december 2014 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is godverdomme 2500 geweest
Zet maar een buywall op 1500, kan enkel goed eindigen
Buywallquote:Op zondag 21 december 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarom. het kan even duren misschien maar het komt ook wel weer goed.
Heb wel het vertrouwen, maar niet zo zeer het geduld. Liefst elke dag 1000 gratis erbij ofzo. Dat schiet tenminste een beetje op.
Ik heb nog maar 0,21btc. Ik vind dat er genoeg buysupport is rond tussen de 1500 en 1600quote:
En de andere 1,85?quote:Op zondag 21 december 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 0,21btc. Ik vind dat er genoeg buysupport is rond tussen de 1500 en 1600
quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op BTC-e en in Solar
En op een stick
Van mij mag ie wel weer up. Ik vind het maar vervelend als ik er zoveel in heb zitten en het daaltquote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter. Pas als mijn order is aangetikt mag ie 100k doen.
Ik heb niks gekocht dus alles is winst. Ook paar keer wat kh/s verkocht. Je weet het nooit met die cloudminers.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Minen
Ik heb de hoop op ROI met mijn miner al opgegeven.
Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht dus alles is winst. Ook paar keer wat kh/s verkocht. Je weet het nooit met die cloudminers.
Zat niet 70% van je geld erin?quote:
Laat hem maar verder crashen hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat niet 70% van je geld erin?
Blij dat ik me aan mijn eigen regels heb gehouden
Mijn sell op 2000 staat al klaar om opgestuurd te worden, krijg ik net geen 0.03 voor terug, 300% winstquote:Op woensdag 24 december 2014 18:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laat hem maar verder crashen hoor
Ik blijf gewoon beetjes bijkopen.
Van Solar ben ik als enige coin vrij overtuigd van dat die toch wel weer opkrabbelt vroeg of laat.
Mja ik heb m'n sells ook een beetje verspreid tussen 2000 en 2400 geloof ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn sell op 2000 staat al klaar om opgestuurd te worden, krijg ik net geen 0.03 voor terug, 300% winst
Laat hem eerst maar boven 1600 komen...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja ik heb m'n sells ook een beetje verspreid tussen 2000 en 2400 geloof ik.
We zien het wel.
Ach, de tijd dat ik er echt 24/7 mee bezig kon zijn is toch voorbij. Laat het maar wat doen, als het nog een beetje aangroeit qua btc vind ik het prima. Of ie nou binnen een week of 2 maanden moon gaat maakt me niet zoveel uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar boven 1600 komen...
Laat bitcoin maar weer exploderen, worden mensen enthousiast en wordt het hier weer gezellig. Mensen als Ed hebben we nodigquote:Op woensdag 24 december 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, de tijd dat ik er echt 24/7 mee bezig kon zijn is toch voorbij. Laat het maar wat doen, als het nog een beetje aangroeit qua btc vind ik het prima. Of ie nou binnen een week of 2 maanden moon gaat maakt me niet zoveel uit.
Daar maakte je het zelf ook wel een beetje naar hequote:Op woensdag 24 december 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat bitcoin maar weer exploderen, worden mensen enthousiast en wordt het hier weer gezellig. Mensen als Ed hebben we nodig
Maar wel een vorm die mij niet keihard uitlachen omdat ik al mijn 0.45btc kwijt ben geraakt
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar maakte je het zelf ook wel een beetje naar he![]()
Maar het is wel zo, het is hartstikke dood hier.
True thatquote:Op woensdag 24 december 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn geld, ik beslis zelf hoe erg ik het verpest.
En BC...quote:Op woensdag 24 december 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True that
In feite doe/deed ik vast niet veel anders, alleen foldde ik sneller m'n stervende coins ipv alles op te laten raken aan Key
Oja die ook.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:47 schreef Nattekat het volgende:
Oja... Ik heb nu 0.45 geïnvesteerd, is nog maar 0.32 van over
Genesis-mining ook slechte keus geweest, met mijn rage Zeta ook weggejaagd
Ik had ook niet verwacht dat heel dat minen uiteindelijk niks meer zou opleveren... Verder enkel 0.04 winst met traden.quote:Op woensdag 24 december 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Falen is een kunst. Wij zijn artiesten
Even iets anders. Wat is met je avatar eigenlijk?!quote:Op woensdag 24 december 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat heel dat minen uiteindelijk niks meer zou opleveren... Verder enkel 0.04 winst met traden.
quote:Op woensdag 24 december 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Even iets anders. Wat is met je avatar eigenlijk?!
Ik zag t op het werk, maar daar ben ik niet ingelogd.
Zo'n kerstcadeau had bitcoin ook mogen zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
https://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
O_Oquote:Op donderdag 25 december 2014 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
https://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
Ja ik heb geen idee. Ik heb alles tussen 2000 en 2300 ergens. Maar het daalt nu aardig.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Rois, hoe hoog moet mijn sell zijn? Er staan te veel kutorders
Als die daar komt stamp ik alles uit die crap androidwallet naar bittrexquote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee. Ik heb alles tussen 2000 en 2300 ergens. Maar het daalt nu aardig.
Heb zelfs een flinke buy in de 1200 ergens staan voor de zekerheid.
Wat is met die link? Die LTC/CNY? das echt absurd.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die daar komt stamp ik alles uit die crap androidwallet naar bittrex
Dat is nou het voordeel van kleine bedragen, een oneindige bijkoopmogelijkheid.
Jammer dat mijn loon pas over een week komt , ivm bitcoin die laag staat
Litecoin beats Bitcoin.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat is met die link? Die LTC/CNY? das echt absurd.
Belachelijk die lijn. Zelfs de weekgrafiek trekt em niet.quote:
Dan zou ik rijk zijn...quote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Belachelijk die lijn. Zelfs de weekgrafiek trekt em niet.
In verhouding zou BTC naar 50k stijgen ofzo
Gelukkig heb ik geen sellordersquote:Op donderdag 25 december 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou ik rijk zijn...
...als ik geen sellorders had staan voor alles op btc-e.
$39K om precies te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Belachelijk die lijn. Zelfs de weekgrafiek trekt em niet.
In verhouding zou BTC naar 50k stijgen ofzo
Maaaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:54 schreef Geralt het volgende:
Gaat 2015 het jaar worden van de flinke stijging van BTC?
Heel het jaar is het eigenlijk al rommelen rond die 300 geweest.
Wat verwachten jullie? Gaat het nog flink stijgen, of is dit het wel zo een beetje?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:54 schreef Geralt het volgende:
Gaat 2015 het jaar worden van de flinke stijging van BTC?
Heel het jaar is het eigenlijk al rommelen rond die 300 geweest.
Wat verwachten jullie? Gaat het nog flink stijgen, of is dit het wel zo een beetje?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:55 schreef µ het volgende:
All time high tot en met 31 december 2014: $12000
All time low sinds 3 december 2013: $300
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: $10500.
Deze zit er het dichtste bij van allen. De alltime high bijna goed, de alltime low wat te laag ingeschat, maar niet slecht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Rivalo het volgende:
All time high tot en met 31 december 2014: $1200
All time low sinds 3 december 2013: $1
Sluitingsprijs op de grootste exchange op 31 december 2014: $20
Te pessimistisch, de all-time high was toen al geweestquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze zit er het dichtste bij van allen. De alltime high bijna goed, de alltime low wat te laag ingeschat, maar niet slecht.
De rest heeft ath's varierend van 2k tot 20 k ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te pessimistisch, de all-time high was toen al geweest
1$ = 1/1000e van toen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De rest heeft ath's varierend van 2k tot 20 k ofzo
Atl is te pessimistisch, maar waar nagenoeg iedereen positief was, was deze dat niet. En 2014 was niet echt een optimitisch jaar, gezien de koers in ieder geval.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:12 schreef brombeer_ het volgende:
Ja doen we ook weer een voorspelling voor volgend jaar?![]()
Wel leuk om die voorspellingen terug te zien haha. En hoeveel mensen er zijn afgehaakt
Zit mobielquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
Katje maak eens een nieuw topic met de 2015 voorspelling
Mag vast niet in AEX.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
Katje maak eens een nieuw topic met de 2015 voorspelling
Die voorspelling was volgens mij als een grap bedoelt, maar goed wat win ik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze zit er het dichtste bij van allen. De alltime high bijna goed, de alltime low wat te laag ingeschat, maar niet slecht.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die voorspelling was volgens mij als een grap bedoelt, maar goed wat win ik?
Bitcoins voor de mooie prijs van 320$quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die voorspelling was volgens mij als een grap bedoelt, maar goed wat win ik?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
Morgen werken. Beter houdt de sneeuw zich een beetje in.
quote:
Wees blij dat het grootste deel prur wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik word niet echt gehoord geloof ik
Nou het is een flink witte wereld hier hoor. Waar nog niemand gelopen heeft zakken heel je schoenen erin kwijt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees blij dat het grootste deel prur was
Precies, prut dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou het is een flink witte wereld hier hoor. Waar nog niemand gelopen heeft zakken heel je schoenen erin kwijt.
Wie zegt dat ik er nat van wordt tot op mn enkels.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sneeuw kan je op staan zonder tot je enkels nat te worden.
Je woont gewoon op de verkeerde plek... hier maakte de sneeuw de boel alleen maar natquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik word niet echt gehoord geloof ik
Het is nu anders vrijwel droog. ja nu al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je woont gewoon op de verkeerde plek... hier maakte de sneeuw de boel alleen maar nat.
Brabant wordt even vertegenwoordigd op RTL7 vanavond hoorquote:
Ik ben morgen werkenquote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Rois, hoe ver reis je morgen?
Kijken of ik die stok in Breda kan krijgen
Provincie Utrecht, iets ten noorden van stad Utrecht.quote:Op maandag 29 december 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt
Nee daar moet ik toevallig niet zijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, iets ten noorden van stad Utrecht.
Zo zonde dat ik mn buy op 1210 te hoog vond en op 1104 zette. Die dag daalde die naar 1201.quote:
Ik hou het op kopen rond 1500 em verkopen rond 2000quote:Op woensdag 31 december 2014 19:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo zonde dat ik mn buy op 1210 te hoog vond en op 1104 zette. Die dag daalde die naar 1201.
Maar goed. De sells staat nog geduldig tussen 21 en 2400 ergens.
Prima winstjes toch. En al lange tijd een redelijke zekerheid dat ze op korte termijn die cijfers halen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou het op kopen rond 1500 em verkopen rond 2000
Kom je nu meequote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prima winstjes toch. En al lange tijd een redelijke zekerheid dat ze op korte termijn die cijfers halen.
Moet je geen vuurwerkjes aansteken trouwens
Ik doneer aan een goed doel, dan moet het wel lukkenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:55 schreef roislecxe het volgende:
Oja ik heb ook zon lot voor 30mln. Zal wel weer een faalnummer zijn.
Ai... je zou daar maar geld in hebben zittenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef ZetaOS het volgende:
Mining Asics Technologies is failliet
No more Alcheminers uuuh MAT miners any more, well.. (Almost nobody got one any way)
News link: http://www.bitcoinupdate.(...)nologies-bv-bankrupt
Dutch news link: http://www.bitcoinupdate.(...)echnologies-failliet
Een boel mensen hebben daar geld in zitten, ik heb een hele lijst hier zo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ai... je zou daar maar geld in hebben zitten
Mijn eerste is er ook door. Weer 800 gratis erbijquote:
Buy op 1600 voor 2200 SLRquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn eerste is er ook door. Weer 800 gratis erbij
Staan er nog steeds rond de 20.000 in de wacht om verkocht te worden
Op naar de 10k gratis
Tussen de 0,55 en 0.6 btc.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat kost 25000 solar momenteel?
Ik kom er net achter dat ik nog 25000 had in de solar app. Destijds gemined :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tussen de 0,55 en 0.6 btc.
Maar ik zou nu niet kopen denk, zo ruim boven de 2000. Als je het wel doet, zeg het dan ff![]()
Oh hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik nog 25000 had in de solar app. Destijds gemined :-)
Haha. En een lekker biertje :-Pquote:
Heb jij ook al eens de eerste post van het jaar gehad dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik weer de eerste post van 2015 proberen te maken?
Solar blijft gewoon netjes met updates komen, en hebben voor 2015 ook nog de nodige plannen. En het wordt naar steeds meer landen uitgebreid enzo. Blijft gewoon prima in leven, met een fatsoenlijke dev en nooit gezeik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha. En een lekker biertje :-P
Maar, wat is er gebeurt met solar? Waarom is dat nog in trek? Zijn ze echt verder gegaan met hun plannen? (zit op mobiel dus kan slecht zelf checken)
De derde vorig jaar, de 10e dit jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij ook al eens de eerste post van het jaar gehad dan?.
Nog niet. Nog even naar 2480 ofzo. Daarna mag ie dalen.quote:
Amateurquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De derde vorig jaar, de 10e dit jaar
Die bot is van Pirania toch? Die was in 2012 ook dichtbijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er is meer concurrentie en een bot tegenwoordig
Muquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bot is van Pirania toch? Die was in 2012 ook dichtbij.
Dan zou ik dat maar geloven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de lijst van Arcee staat Pirania.
Mu's alterego niet kennenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de lijst van Arcee staat Pirania.
Jaren achter elkaar falen met de fipo van het jaar terwijl anderen het gewoon in één keer goed doenquote:
Ik heb 2 pogingen gedaan, waarbij de tweede finaal mislukte omdat ik een slechte motoriek heb (ergo: Ik drukte op verstuur maar er gebeurde niks)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaren achter elkaar falen met de fipo van het jaar terwijl anderen het gewoon in één keer goed doen![]()
.
Ik heb ooit eens één poging gedaan, gewoon omdat het kon en ik toch geen moer geef om de jaarwisselingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 2 pogingen gedaan, waarbij de tweede finaal mislukte omdat ik een slechte motoriek heb (ergo: Ik drukte op verstuur maar er gebeurde niks)
Ik dronk cola genoeg toen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:48 schreef roislecxe het volgende:
Nog in staat zijn om überhaupt een poging te ondernemen iets normaals te tikken om 0.00uur met oud en nieuw, en dan ook nog proberen 0.00.00 te halen, dan moet je echt meer drinken
Ik biertjesquote:
Ik drink geen alcohol en geef niks om de jaarwisseling, dus tja, dan is FOK!ken om 00:00 uur gewoon een normale bezigheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik biertjes
En toen champagne, en dat ging niet helemaal lekker.
Eerst bleek niemand champagne te hebben begin vd avond. Kwam iedereen hierheen, hadden we ineens 4 flessen
En ze gingen alle 4 op dus ergens is dat goed fout gegaan.
Zoals ik al eerder zei; eerst crash om mijn buy aan te tikken, dan 5000 voordat ik mijn sell heb geplaatst. Die plaats ik meestal 1 a 2 dagen nadat ik erachter ben gekomen dat ik SLR bezit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Waar blijft die sellwall van 10btc op 2500 voor Solar
Hier is het al 5 jaar op rij hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en geef niks om de jaarwisseling, dus tja, dan is FOK!ken om 00:00 uur gewoon een normale bezigheid.
Overigens was ik de laatste jaarwisseling dan een keertje niet thuis.
nee nee. Jij verkoopt steeds te vroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; eerst crash om mijn buy aan te tikken, dan 5000 voordat ik mijn sell heb geplaatst. Die plaats ik meestal 1 a 2 dagen nadat ik erachter ben gekomen dat ik SLR bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |