https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:08 schreef brombeer_ het volgende:
Ah balen man. Wat deed je verkeerd? Oud vrouwtje omver gereden?
Wat een kut reden om te zakkenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Keek niet genoeg vooruit en te langzaam (als gevolg daarvan blijkbaar)...
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.quote:
Aii balen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.Then again als mijn eerste verzoek door Bitstamp wel approved was, had ik precies op het juiste moment kunnen 'shorten' bij 355. Kon pas shorten bij 335,maar ik heb al gekocht bij 344, dus ik ga niet met verlies de boel weggooien.
Nu maar zien dat ie weer aantrekt en over twee weken rond oud en nieuw de 350 of hoger aan tikt.
Hoe is bitstamp dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen inkoop voor mij. Ben te vroeg ingestapt. Scheelt toch een flinke slok op een borrel.Then again als mijn eerste verzoek door Bitstamp wel approved was, had ik precies op het juiste moment kunnen 'shorten' bij 355. Kon pas shorten bij 335,maar ik heb al gekocht bij 344, dus ik ga niet met verlies de boel weggooien.
Nu maar zien dat ie weer aantrekt en over twee weken rond oud en nieuw de 350 of hoger aan tikt.Kan nu iig bij Stamp handelen vanaf nu, volgende keer ga ik de winst bij verkoop niet aan Bitonic meer laten.
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Keek niet genoeg vooruit en te langzaam (als gevolg daarvan blijkbaar)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Kan best zo zijn dat veel Russen bitcoins voor hun roebels kiezen, althans zij die zich daarover hebben ingelezen. Maar dan zou vandaag een betere dag zijn om dat te doen dan de voorgaande paar dagen.twitter:maartented twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 14:09:24@hlelowrold @Gysbert_III Let op Bitcoin gaat dan nu vast wel weer wat doen. Russich zwart geld op cyprus ging al eerder die kant op. #BTC reageer retweet
quote:Wow. Such cryptocurrency. Many ignoble death.
2014, 1 lange downtrend.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
275 wat ik je bromIn b4 brombeer
Eens. En toch is het ergens ook een 'natuurlijk' verloop dan wel een logisch verloop. In 2013 bereikte bitcoin zijn hoogtepunt, in 2014 wordt dat stevig gecorrigeerd. Nieuwe dingen groeien onstuimig maar ook dalen ze zeer onstuimig. Denk dat dit gewoon een transitie is van iets nieuws wat nog moet landen op een bepaalde waarde waarvan menigeen zegt: dat is een reële waarde. Das geen 1200 dollar noch 200 dollar, maar ergens midden in.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2014, 1 lange downtrend.
Nu toch wel blij dat er altcoins gekomen zijn, eerst vond ik dat allemaal maar onzin.
En het is ook allemaal onzin, maar het maakt wel dat je meer BTC kunt vergaren, en das in 2014 de enige manier om in 2014 winstgevend geweest te zijn. Holden is flink gestraft.
Tot je de verwachtingen tot 2025 ofzo bekijkt, dan gaan we ineens de tonnen/miljoenen in per stukquote:Op woensdag 17 december 2014 20:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das geen 1200 dollar noch 200 dollar, maar ergens midden in.
Mjah, qua vraag en aanbod zou je verwachten dat met een gelimiteerde oplage die BTC kent, er ooit vanzelf een tijd aanbreekt dat ze heul gewild worden en dat zich laat zien in de prijs. Dat gebeurde al in 2013 natuurlijk, maar ik zie die jaren echt als kinderjaren, het groeit als kool, maar kan ook verrekte goed tuimelenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot je de verwachtingen tot 2025 ofzo bekijkt, dan gaan we ineens de tonnen/miljoenen in per stuk
Of je short btc gewoon. Dan kun je ook je hoeveelheid btc vergroten. in 3 weken van 3 btc naar 3,26 btc gegaan. Het is niet heel veel als je altcoins gewend bent maar wel een stuk veiliger. Sta wel nog steeds in de min qua dollars maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2014, 1 lange downtrend.
Nu toch wel blij dat er altcoins gekomen zijn, eerst vond ik dat allemaal maar onzin.
En het is ook allemaal onzin, maar het maakt wel dat je meer BTC kunt vergaren, en das in 2014 de enige manier om nog winstgevend af te sluiten. Holden is flink gestraft.
Dat kan op BTC-e niet. En ik heb geen zin om het over te gaan hevelen naar iets wat ik weer niet ken. Als het goedkomt ooit, prima, zo niet, ook primaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Of je short btc gewoon. Dan kun je ook je hoeveelheid btc vergroten. in 3 weken van 3 btc naar 3,26 btc gegaan. Het is niet heel veel als je altcoins gewend bent maar wel een stuk veiliger. Sta wel nog steeds in de min qua dollars maar dat komt wel goed.
Hoezo kan het op btc-e niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan op BTC-e niet. En ik heb geen zin om het over te gaan hevelen naar iets wat ik weer niet ken. Als het goedkomt ooit, prima, zo niet, ook prima
Onder aan de streep heb ik altijd nog op z'n max maar 75 euro verloren als BTC kapot gaat, al is het virtueel wel 1500 geweest ofzo
Wat bedoel je drmee dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Hoezo kan het op btc-e niet?Ik doe het daar ook.
Oh zo nee gewoon dat ik verkoop als ik denk dat btc daalt en dus lager inkoop.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat bedoel je drmee dan?
Ik dacht net als op Plus500 bijvoorbeeld, dat je inzet op dat ie daalt.
Dat heb ik geprobeerd een tijdje. Maar op termijn kost me dat elke keer BTCquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Oh zo nee gewoon dat ik verkoop als ik denk dat btc daalt en dus lager inkoop.
Zal wel niet zo heten officieel dan
Ja heel frustrerend dat. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Daarom slaap ik nu gewoon altijd in btc. Jammer dan als blijkt dat hij de volgende ochtend gedaald is maar dat ik heb iig niet minder btc.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd een tijdje. Maar op termijn kost me dat elke keer BTC
van 1.00 naar 0,79 gegaan omdat ik tot 2x toe een nachtje fiat zat waarna ie keihard steeg
Daar ben ik dus ook maar mee opgehouden. Het meer BTC vergaren doe ik wel op Bittrex. Wat op BTC-e staat, laat ik nu gewoon staan.
Sowieso raar dat de prijzen niet gewoon gelijk zijn op alle exchanges.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef roislecxe het volgende:
BTC-e staat echt te hoog nu. Gelijk met Finex en net onder Stamp. OF het een moet dalen, OF de andere 2 stijgen.
True, volume is veel lager dan een maand of wat geleden. Maar ik blijf toch redelijk uit de buurt van de coins met veel volumequote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja heel frustrerend dat. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt. Daarom slaap ik nu gewoon altijd in btc. Jammer dan als blijkt dat hij de volgende ochtend gedaald is maar dat ik heb iig niet minder btc.
Maar bittrex is ook niet meer wat het geweest is volgens mij. Volume lijkt wel helemaal weg bij al die altcoins tegenwoordig.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werk je bij de Jumbo toevallig?
Er heeft een zware aanslag op mijn bankrekening plaatsgevonden, wil nu graag op mijn loon wachten voor ik weer wat ga uitgevenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Koop dan!
Of luister je niet meer naar mij?
Gewoon een weekje wachten. Kun je onder de 300 dollar kopenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er heeft een zware aanslag op mijn bankrekening plaatsgevonden, wil nu graag op mijn loon wachten voor ik weer wat ga uitgeven
Loon komt pas over 2 wekenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon een weekje wachten. Kun je onder de 300 dollar kopen
Of 2 maanden wachten voor het koopje op 240.
http://coinmarketcap.com/exchanges/btc38/quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef brombeer_ het volgende:
De tering ripple blijft ook alleen maar stijgen hé
http://coinmarketcap.com/currencies/ripple/#charts
Denk dat iedereen die bitcoin wilt handelen op de grotere exchanges zitquote:Op woensdag 17 december 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://coinmarketcap.com/exchanges/btc38/
Bitcoin 3e plek qua volume daar
Nope eerst nog even mijn sell op 331 aantikken. Dan mag het.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Meh, we gaan niet onder de 300 vanavond/vannacht.
Tuurlijk wel, ik had nu gekocht als ik geen grote tegenslag had gekregen vanochtend, meestal crasht de koers dan verderquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Meh, we gaan niet onder de 300 vanavond/vannacht.
Daarom kreeg je ook die tegenslag, de koers wilde omhoog.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik had nu gekocht als ik geen grote tegenslag had gekregen vanochtend, meestal crasht de koers dan verder
Geen leuke tegenslag, het lot had andere manieren mogen bedenkenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daarom kreeg je ook die tegenslag, de koers wilde omhoog.
Zo moet je het zien
Zou het onderhand geen tijd worden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Het kabinet gaat vallen, ik voel het gewoon
Eerste verkiezingen dat ik mag stemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou het onderhand geen tijd worden?
Kunnen we eindelijk massaal op de VVD en de PVDA stemmen als puntje bij paaltje komt
Ik zou SGP stemmen als ik jou was.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste verkiezingen dat ik mag stemmen
Geen idee.quote:
En dat was maar goed ookquote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef brombeer_ het volgende:
Jezus niet verwacht dat ie zo snel weer zou gaan crashen. Maar nu durf ik niet meer te verkopen
Heftig inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:10 schreef brombeer_ het volgende:
Jezus niet verwacht dat ie zo snel weer zou gaan crashen. Maar nu durf ik niet meer te verkopen
Wat klopt hier niet. In be4 275, dit is nog lang niet uitgeraasd.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:03 schreef brombeer_ het volgende:
BTC-e heeft nu gewoon de hoogste prijs. Raar.
?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet. In be4 275, dit is nog lang niet uitgeraasd.
Ik zou ook last hebben als ik al meer dan een half jaar met Tips in m'n maag rondliep.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Toto gaat geopereerd worden, kan hij eindelijk zijn tips verkopen die hij op een usb stick in zijn maag heeft
Ik heb ingekocht van 1868 tot 1640quote:Op donderdag 18 december 2014 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hoor, godverdomme op een paar satoshi na mijn order missen
In be4 450quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
Genoeg vallende sterren afgelopen week, dus ach.. doe eens gekquote:Op donderdag 18 december 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inb4: dat zou fantastisch zijn
Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbiesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Excelsior - Nac 6 - 0
Ik doe m'n naam weer ff eer aan.
Mn broertje was naar Rotterdam afgereisdquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbies
900 euro, dan heb je op de top van de bubbelpiek gekocht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef Sosa het volgende:
wtf doet die bitcoin dan! Ik heb er nog 5 ofzo
Heb ze helaas op 900e ps gekocht ooit![]()
Lekker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |