Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbiesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Excelsior - Nac 6 - 0
Ik doe m'n naam weer ff eer aan.
Mn broertje was naar Rotterdam afgereisdquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi toch. Nu NAC/Dordt laten degraderen, Sparta terug. Krijg je meer ekte derbies
900 euro, dan heb je op de top van de bubbelpiek gekocht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef Sosa het volgende:
wtf doet die bitcoin dan! Ik heb er nog 5 ofzo
Heb ze helaas op 900e ps gekocht ooit![]()
Lekker dan
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
900 euro, dan heb je op de top van de bubbelpiek gekocht.![]()
Maar, het gaat prima met bitcoin behalve de koers.
Het principe van Elliott Waves is volgens mij dat er steeds 5 fases zijn en dat die een wave vormen die weer onderdeel zijn van een grotere wave. Volgens de chart zitten we nu in de laatste leg tussen de blauwe (iv) en (v), waarna een nieuwe wave zou moeten beginnen, uitleg staat onder de chart. Ik snap er zelf de helft nog niet van, maar als je het echt wilt weten heeft DanV (die maker van die chart) uitlegvideo's op zijn YT-kanaal. Deze duren uren dus is hier niet ff samen te vatten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:53 schreef Faazz het volgende:
Optimisme is goed maar ik houd rekening met alles. Ik probeer die wave ook te spotten, maar ik zie het niet. De weergave op tradingview kan ik niet veel mee. Tussen welke periode is die wave te zien?
Dat is toch het idee van een W vorm in de grafiek? Dan moet ie dus voor de tweede keer de $275 gaan testen, voor ie aan een opmars naar $450 kan beginnen. Beide van november.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het principe van Elliott Waves is volgens mij dat er steeds 5 fases zijn en dat die een wave vormen die weer onderdeel zijn van een grotere wave. Volgens de chart zitten we nu in de laatste leg tussen de blauwe (iv) en (v), waarna een nieuwe wave zou moeten beginnen, uitleg staat onder de chart. Ik snap er zelf de helft nog niet van, maar als je het echt wilt weten heeft DanV (die maker van die chart) uitlegvideo's op zijn YT-kanaal. Deze duren uren dus is hier niet ff samen te vatten.
Bijv. deze:
W-vorm is gewoon een dubbele bodem. Dit is allemaal wat complexer en omdat deze Elliott-wave een wedge is kan de prijs nog wat lager dan $275 komen volgens DanV's chart.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van een W vorm in de grafiek? Dan moet ie dus voor de tweede keer de $275 gaan testen, voor ie aan een opmars naar $450 kan beginnen. Beide van november.
Mss heb je die van mij wel gekocht toenquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef Sosa het volgende:
wtf doet die bitcoin dan! Ik heb er nog 5 ofzo
Heb ze helaas op 900e ps gekocht ooit![]()
Lekker dan
twitter:alansilbert twitterde op dinsdag 18-11-2014 om 22:17:15Obvious olympic ski jump pattern predicts upwards launch soon #bitcoin #technicalanalysis http://t.co/Oqcb5DxiDO reageer retweet
http://finance.yahoo.com/(...)years-220800225.htmltwitter:CharlieShrem twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 22:43:56I've been sentenced to 2 years, to self surrender in 90 days. Considering I was facing 30 years, justice has been served. #Bitcoin reageer retweet
1602 laagste punt paar uur terug.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Is SLR al langs de 1550 geweest?
Is mijn stufi al gestort?
Het 2-uurs volume... prima te doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
1602 laagste punt paar uur terug.
Voor de 1550 moet er nog 1.7btc aan solar verkocht worden, dat zal nog even niet gebeuren denk.
Ik ga het zo een beetje omhoog proberen te duwenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het 2-uurs volume... prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |