Ai... je zou daar maar geld in hebben zittenquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef ZetaOS het volgende:
Mining Asics Technologies is failliet
No more Alcheminers uuuh MAT miners any more, well.. (Almost nobody got one any way)
News link: http://www.bitcoinupdate.(...)nologies-bv-bankrupt
Dutch news link: http://www.bitcoinupdate.(...)echnologies-failliet
Een boel mensen hebben daar geld in zitten, ik heb een hele lijst hier zo.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ai... je zou daar maar geld in hebben zitten
Mijn eerste is er ook door. Weer 800 gratis erbijquote:
Buy op 1600 voor 2200 SLRquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn eerste is er ook door. Weer 800 gratis erbij
Staan er nog steeds rond de 20.000 in de wacht om verkocht te worden
Op naar de 10k gratis
Tussen de 0,55 en 0.6 btc.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat kost 25000 solar momenteel?
Ik kom er net achter dat ik nog 25000 had in de solar app. Destijds gemined :-)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tussen de 0,55 en 0.6 btc.
Maar ik zou nu niet kopen denk, zo ruim boven de 2000. Als je het wel doet, zeg het dan ff![]()
Oh hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik nog 25000 had in de solar app. Destijds gemined :-)
Haha. En een lekker biertje :-Pquote:
Heb jij ook al eens de eerste post van het jaar gehad dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik weer de eerste post van 2015 proberen te maken?
Solar blijft gewoon netjes met updates komen, en hebben voor 2015 ook nog de nodige plannen. En het wordt naar steeds meer landen uitgebreid enzo. Blijft gewoon prima in leven, met een fatsoenlijke dev en nooit gezeik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:18 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha. En een lekker biertje :-P
Maar, wat is er gebeurt met solar? Waarom is dat nog in trek? Zijn ze echt verder gegaan met hun plannen? (zit op mobiel dus kan slecht zelf checken)
De derde vorig jaar, de 10e dit jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij ook al eens de eerste post van het jaar gehad dan?.
Nog niet. Nog even naar 2480 ofzo. Daarna mag ie dalen.quote:
Amateurquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De derde vorig jaar, de 10e dit jaar
Die bot is van Pirania toch? Die was in 2012 ook dichtbijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, er is meer concurrentie en een bot tegenwoordig
Muquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die bot is van Pirania toch? Die was in 2012 ook dichtbij.
Dan zou ik dat maar geloven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de lijst van Arcee staat Pirania.
Mu's alterego niet kennenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de lijst van Arcee staat Pirania.
Jaren achter elkaar falen met de fipo van het jaar terwijl anderen het gewoon in één keer goed doenquote:
Ik heb 2 pogingen gedaan, waarbij de tweede finaal mislukte omdat ik een slechte motoriek heb (ergo: Ik drukte op verstuur maar er gebeurde niks)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaren achter elkaar falen met de fipo van het jaar terwijl anderen het gewoon in één keer goed doen![]()
.
Ik heb ooit eens één poging gedaan, gewoon omdat het kon en ik toch geen moer geef om de jaarwisselingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 2 pogingen gedaan, waarbij de tweede finaal mislukte omdat ik een slechte motoriek heb (ergo: Ik drukte op verstuur maar er gebeurde niks)
Ik dronk cola genoeg toen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:48 schreef roislecxe het volgende:
Nog in staat zijn om überhaupt een poging te ondernemen iets normaals te tikken om 0.00uur met oud en nieuw, en dan ook nog proberen 0.00.00 te halen, dan moet je echt meer drinken
Ik biertjesquote:
Ik drink geen alcohol en geef niks om de jaarwisseling, dus tja, dan is FOK!ken om 00:00 uur gewoon een normale bezigheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik biertjes
En toen champagne, en dat ging niet helemaal lekker.
Eerst bleek niemand champagne te hebben begin vd avond. Kwam iedereen hierheen, hadden we ineens 4 flessen
En ze gingen alle 4 op dus ergens is dat goed fout gegaan.
Zoals ik al eerder zei; eerst crash om mijn buy aan te tikken, dan 5000 voordat ik mijn sell heb geplaatst. Die plaats ik meestal 1 a 2 dagen nadat ik erachter ben gekomen dat ik SLR bezit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Waar blijft die sellwall van 10btc op 2500 voor Solar
Hier is het al 5 jaar op rij hierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en geef niks om de jaarwisseling, dus tja, dan is FOK!ken om 00:00 uur gewoon een normale bezigheid.
Overigens was ik de laatste jaarwisseling dan een keertje niet thuis.
nee nee. Jij verkoopt steeds te vroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; eerst crash om mijn buy aan te tikken, dan 5000 voordat ik mijn sell heb geplaatst. Die plaats ik meestal 1 a 2 dagen nadat ik erachter ben gekomen dat ik SLR bezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |