Dan mogen glitters dus niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Zolang je ze maar zonder glitter koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen:
Op donderdag 11-12-14 is onze zoon W.illiam S.am geboren! De bevalling was heel zwaar, inclusief vacuum aan het eind, en veel bloedverlies - dit is de eerste keer dat ik mijn computer open. We zijn sinds gisteren thuis, en sinds vandaag ben ik weer een beetje mobiel. Meest pijnlijke, intense, maar ook prachtige week in mijn, en mijn vriends leven. Onze zoon doet het vanaf moment 1 fantastisch, en is een prachtig prachtig ventje![]()
met een bos haar inclusief matje
dat krijg je ervan als je een kint krijgt in Den Haag
. Fotos volgen nog wel.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:04 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Dan mogen glitters dus niet?goed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En crumpette, ook hier nog even veel sterretjes enzo
disclaimer
Wat fijn om weer een bericht te lezen van jequote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen:
Op donderdag 11-12-14 is onze zoon W.illiam S.am geboren! De bevalling was heel zwaar, inclusief vacuum aan het eind, en veel bloedverlies - dit is de eerste keer dat ik mijn computer open. We zijn sinds gisteren thuis, en sinds vandaag ben ik weer een beetje mobiel. Meest pijnlijke, intense, maar ook prachtige week in mijn, en mijn vriends leven. Onze zoon doet het vanaf moment 1 fantastisch, en is een prachtig prachtig ventje![]()
met een bos haar inclusief matje
dat krijg je ervan als je een kint krijgt in Den Haag
. Fotos volgen nog wel.
Ja, die jaquote:Op woensdag 17 december 2014 12:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik denk dat je lush bedoelt. www.lush.nl (als je veel wilt bestellen kan je het beter via Engeland doen trouwens)
Ik wist wat je bedoelde. Heb het juiste besteldquote:Op woensdag 17 december 2014 13:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, die jaIk zat toch wel een beetje in de buurt
Mijn zusje is heel erg afwachtend en de artsen weten alles. En bevallen is zwaar, dus ik accepteer wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je ziet wel vaker dat de bloeddruk ietsjes stijgt vlak voordat de bevalling begint.![]()
Afgezien daarvan, je weet niet hoe hoog de bloeddruk nu is? Je mag aannemen dat als die niet té hoog is, er idd geen eiwitten zijn en je zus geen klachten heeft, dat de vk gewoon prima gehandeld heeft. Dan is er geen reden tot extra controle of iets dergelijks. Dat heeft ze namelijk al gedaan door op eiwitten en klachten te checken![]()
Was je zelf bij de controle? Vaak zegt een vk namelijk wel iets in de vorm van, als je ineens wel klachten krijgt dan wel bellen. Het wordt alleen niet altijd opgevat als uitleg.
Verder, rommelen zegt helaas niets. Dat kan vreselijk slopend en uitputtend zijn voor een moeder maar betekent niet dat de bevalling nu wel eens zou moeten beginnen. Er zijn vrouwen die vanaf 31 weken rommelen en rustig de 41+ weken halen. Een verstreken bmm is mooi, dat is al heel veel winst, dan kan je zus straks met weeën direct beginnen met ontsluiten, scheelt enorm in tijd. Om te strippen is helaas wel ontsluiting nodig en dat kun je niet forceren dus op dat vlak is het ook niet vreemd dat er niets gebeurd is.
Wat vind je zus eigenlijk zelf van het beleid? Dat lijkt me het belangrijkst![]()
Het klinkt mij heel normaal en absoluut niet alarmerend in de oren. Als je zus zelf ontevreden is over het beleid dan moet ze haar vk even bellen en het bespreekbaar maken, dan kunnen er vragen worden beantwoord en hopelijk ook duidelijk(er) worden gemaakt waarom er wordt gehandeld zoals nu gedaan is.
Het is misschien een beetje idioot, maar ik had echt een baaldag maandag, en toen ik dit zag voelde ik me opeens een stuk beter. Dank je Nikoos!quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Nikooos het volgende:
Een goeie echo voor LuDann, daarvoor heb ik een rare vogel in petto.
[ afbeelding ]
Daar doe ik het voor!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje idioot, maar ik had echt een baaldag maandag, en toen ik dit zag voelde ik me opeens een stuk beter. Dank je Nikoos!
Nu even bijlezen
Aww, lopen we niet meer gelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Fuente het volgende:
NTS gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Wekom MM
Echo in het ziekenhuis gehad (veel mooier beeld trouwens!) en zij zetten me voorlopig terug op 7 weken 4 dagen (scheelt 2 daagjes). Zag er allemaal prima uit. Definitieve termijnecho is 7 januari. Ze konden nog steeds niet duidelijk uitleggen waarom het nou nodig wasmaar het was wel weer erg mooi om te zien. De gynaecoloog is ook erg aardig, scheelt weer.
Herkenbaar.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:43 schreef purebliss het volgende:
Is het goed gegaan? Volgens mij wel toch? Eerste keer nieuw topic geopend
Het hielp echt enorm, je weet goed in te spelen op de hormonen hier.quote:
Dank!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef purebliss het volgende:
Gelukt ludann! Voor meer wijzigingen roept u maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |