abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147665629
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef cleany het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want ze is met onze zoon naar haar ouders, terwijl ik thuis werk.
Wel wat gemopper en zo en ze voelt zich wat ziekjes, maar het gaat nog wel op zich.
Jammer genoeg zijn we om 4:00 vannacht ruw gewekt door onze zoon die moest plassen tot 4 maal toe. Ik dacht nog, ik kan best om 0:30 naar bed, aangezien ik toch thuis werk, maar helaas.

Nu is ze hartstikke moe, dus misschien slaapt ze daar wel even.
Sterke mevrouw dus! Succes nog!!
  woensdag 17 december 2014 @ 11:55:12 #27
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147665687
Welkom coccinele! Gefeliciteerd! Wil je in de op?

Wat vreemd puala! Misschien kan ze nog eens contact opnemen met haar vk?

Sterkte voor je vrouw cleany. Lijkt me echt zwaar!
pi_147665794
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:29 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet helemaal of ik op de goede plaats ben hier, maar een eigen topic openen vond ik ook weer zo wat :@

Mijn zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend en het rommelt al een paar dagen. Af en aan een paar uurtjes weeën en dan stopt het weer. Vrijdag is er thuis gecontroleerd en was ze aan het verstrijken en moest ze geduld hebben. Het bleef daarna rommelen en nu is ze vandaag naar de verloskundige geweest. Die geeft opnieuw aan dat ze aan het verstrijken is en meer niet. Ze is niet gestript, want dat kon niet. Wel bleek ze best wel wat te zijn aangekomen en de bloeddruk verhoogt. Geen eiwitten in haar urine en met een afspraak voor maandag bij de gyn kon ze weer gaan.

Is het heel vreemd dat ik dat raar vind? Geen extra controle, geen voorlichting over zwangerschapsvergiftigingssymptomen of wat dan ook. Gewoon "maandag om zo laat melden, dag mevrouw".

Of hang ik nou heel erg de bezorgde zus uit? :@
Je ziet wel vaker dat de bloeddruk ietsjes stijgt vlak voordat de bevalling begint. :)
Afgezien daarvan, je weet niet hoe hoog de bloeddruk nu is? Je mag aannemen dat als die niet té hoog is, er idd geen eiwitten zijn en je zus geen klachten heeft, dat de vk gewoon prima gehandeld heeft. Dan is er geen reden tot extra controle of iets dergelijks. Dat heeft ze namelijk al gedaan door op eiwitten en klachten te checken ;)
Was je zelf bij de controle? Vaak zegt een vk namelijk wel iets in de vorm van, als je ineens wel klachten krijgt dan wel bellen. Het wordt alleen niet altijd opgevat als uitleg.

Verder, rommelen zegt helaas niets. Dat kan vreselijk slopend en uitputtend zijn voor een moeder maar betekent niet dat de bevalling nu wel eens zou moeten beginnen. Er zijn vrouwen die vanaf 31 weken rommelen en rustig de 41+ weken halen. Een verstreken bmm is mooi, dat is al heel veel winst, dan kan je zus straks met weeën direct beginnen met ontsluiten, scheelt enorm in tijd. Om te strippen is helaas wel ontsluiting nodig en dat kun je niet forceren dus op dat vlak is het ook niet vreemd dat er niets gebeurd is.

Wat vind je zus eigenlijk zelf van het beleid? Dat lijkt me het belangrijkst :)
Het klinkt mij heel normaal en absoluut niet alarmerend in de oren. Als je zus zelf ontevreden is over het beleid dan moet ze haar vk even bellen en het bespreekbaar maken, dan kunnen er vragen worden beantwoord en hopelijk ook duidelijk(er) worden gemaakt waarom er wordt gehandeld zoals nu gedaan is.
:)
pi_147666078
Nikoos misschien zo'n Pandora armband?
pi_147666140
Geen idee of het haar stijl is nikoos. Maar een ketting/armband met de naam van jullie kleintje erbij, van mevrouwtje appel?

http://www.mmepomm.com/
pi_147666259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:55 schreef purebliss het volgende:
Welkom coccinele! Gefeliciteerd! Wil je in de op?

Graag :) 26 augustus 2015
pi_147666399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:18 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Graag :) 26 augustus 2015
Hee, je bent gewoon een paar dagen later dan mijn (zelf uitgerekende) UD. Hoef ik straks niet eens onderaan aan te sluiten ;)

Ik hoef nog even niet in de OP, wacht even eerste afspraak bij VK af...
pi_147666503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef Cholula het volgende:
Nikoos misschien zo'n Pandora armband?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:13 schreef mignonne het volgende:
Geen idee of het haar stijl is nikoos. Maar een ketting/armband met de naam van jullie kleintje erbij, van mevrouwtje appel?

http://www.mmepomm.com/
Thnx beiden. Ze draagt armbanden echt heel soms vanwege haar werk, dus dat vind ik eigenlijk zonde. Maar die van jou Mignonne is wel haar stijl, alleen jammer van de levertijd van 22 dagen na 10 december :P
pi_147666576
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef Skittles het volgende:
Als je een bad hebt: van die lushes (?) ballen of andere lekker geurende dingen die je erin kan gooien. Anders wat bij de rituals voor onder de douche
Ik denk dat je lush bedoelt. www.lush.nl (als je veel wilt bestellen kan je het beter via Engeland doen trouwens)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 17 december 2014 @ 12:38:12 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_147666746
Zolang je ze maar zonder glitter koopt :')
disclaimer
pi_147666786
Van die glitterballen in bad!
pi_147666831
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Nikooos het volgende:

[..]

[..]

Thnx beiden. Ze draagt armbanden echt heel soms vanwege haar werk, dus dat vind ik eigenlijk zonde. Maar die van jou Mignonne is wel haar stijl, alleen jammer van de levertijd van 22 dagen na 10 december :P
ohja kak daar had ik nog niet aan gedacht :D dat schiet idd niet op :')
pi_147666997
Ik val even binnen zonder bij te lezen:

Op donderdag 11-12-14 is onze zoon W.illiam S.am geboren! De bevalling was heel zwaar, inclusief vacuum aan het eind, en veel bloedverlies - dit is de eerste keer dat ik mijn computer open. We zijn sinds gisteren thuis, en sinds vandaag ben ik weer een beetje mobiel. Meest pijnlijke, intense, maar ook prachtige week in mijn, en mijn vriends leven. Onze zoon doet het vanaf moment 1 fantastisch, en is een prachtig prachtig ventje O+ O+ met een bos haar inclusief matje :') dat krijg je ervan als je een kint krijgt in Den Haag :P. Fotos volgen nog wel.
  woensdag 17 december 2014 @ 12:52:21 #39
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147667061
Gefeliciteerd *O* *O*
en dan heb ik toch iets verkeerd gedaan met mijn hageneesje.. Die was tot 1,5 zo kaal als wat :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147667072
Wow Crumpette wat heftig!! Gefeliciteerd met jullie zoon *O* . Fijn dat hij het zo goed doet, ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt!
pi_147667084
Van harte Crump! Je werd al hevig gemist ;)
Klinkt als een heftige bevalling! Hopelijk gaat het opknappen snel. Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat met W. Mooie naam <3
pi_147667107
Gefeliciteerd Crumpette *O*
pi_147667114
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Crumpette het volgende:

Op donderdag 11-12-14 is onze zoon W.illiam S.am geboren! De bevalling was heel zwaar, inclusief vacuum aan het eind, en veel bloedverlies - dit is de eerste keer dat ik mijn computer open. We zijn sinds gisteren thuis, en sinds vandaag ben ik weer een beetje mobiel. Meest pijnlijke, intense, maar ook prachtige week in mijn, en mijn vriends leven. Onze zoon doet het vanaf moment 1 fantastisch, en is een prachtig prachtig ventje O+ O+ met een bos haar inclusief matje :') dat krijg je ervan als je een kint krijgt in Den Haag :P. Fotos volgen nog wel.
Wauw gefeliciteerd!! *G* *G* *G*

De bevalling klinkt heel heftig :o. Sterkte met je herstel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147667138
Gefeliciteerd crumpette! *O*
pi_147667179
Crumpette, fijn om van je te horen! :*. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! *O*. O+. Ik hoop dat je snel herstelt. Geniet ervan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147667244
Gefeliciteerd crumpette! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_147667269
Gefeliciteerd!! Sterkte met je herstel! Klinkt als een zeer zware bevalling
pi_147667281
Crumpette gefeliciteerd! *O*
pi_147667284
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Crumpette het volgende:

Jeej Crump!! Wat mooi dat hij er eindelijk is. Zo te lezen was het erg heftig, maar je klinkt uiteindelijk wel positief. Gelukkig!

Hierbij jouw gouden glitterbabysticker!

pi_147667310
Crumpert <3 nogmaals gefeliciteerd, ik ben haske trots :D goed gedaan joh. Lekker op die wolk, laat je nog even een paar dagen heerlijk vertroetelen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')