abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 december 2014 @ 20:26:09 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147648648
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef mousemicky het volgende:
Hoi *O* O+ :D
voorzichtige hallo, t is nog heel pril, dus nog niks in updatetopic please...

voorzichtige welkom dan!!! *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:26:15 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147648651
MM O+ Gefeli!
KuikenGuppy
pi_147648691
Gefeliciteerd mousemickey! *O*

Wat een goed nieuws bij de nekplooi Laura! *O*

Purebliss ik vind het echt een drogreden! Dit was al staatsexamen toch? Kan me niet voorstellen dat dit je zenuwen goed doet voor de volgende keer.
pi_147649000
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef mousemicky het volgende:
Hoi *O* O+ :D
voorzichtige hallo, t is nog heel pril, dus nog niks in updatetopic please...
:o *O* zat je onder een kloon in WohTS of kom je zo binnenstormen? Wat leuk!
Kwak
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:37:59 #280
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147649142
Nope, geen WohTS, ik kom gewoon zo maar binnenvallen. Is meer mijn stijl ;)
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:41:03 #281
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147649297
Wat fijn van de goede uitslag McLaura!!
En klumsy ook een goede SEO, nog vergeten te juichen daarvoor! :')

Purebliss, wat een ontzettend stomme reden. Tenzij je steeds pas met 3000 toeren doorschakelt en alleen op de rem afremt enzo vind ik het echt onzinnig.

Hormonen, ik heb ze denk ik niet. Geen last van emoties. Eerder ben ik nu juist wat vlak doordat ik zo moe ben en heb daardoor eigenlijk nergens puf voor.

Babykamer is nu studeerkamer en ik zal het best jammer vinden om dat op te geven... Dus denk dat we daar voorlopig niet aan beginnen. Nog tijd genoeg voor sowieso. En eerst maar de echo afwachten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:43:43 #282
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147649426
Gefeliciteerd mm!! *O*

Ja ik vind het een absoluut geen reden om iemand te laten zakken. Speciale verrichtingen en alles gingen ook supergoed. Voor mijn gevoel geen fout gemaakt. Dus baal er flink van. Als ik een ingreep of iets dergelijks gehad zou hebben was het anders. Maar wat doe je er aan? Denk niet dat bezwaar indienen nog veel verschil maakt :(
  dinsdag 16 december 2014 @ 20:56:57 #283
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147650094
Gefeliciteerd MM!

PureBliss wat een achterlijke reden zeg :( .

Huisdieren hebben we niet dus daar kan ik niet over meepraten.

Vandaag een bijzonder goede dag gehad. Geen gerommel, geen bekkenpijn, alleen een allergieaanval in de winkel. Draak en ik zijn jarig maar op mijn ouders na (gelukkig) geen bezoek gehad.
Even lekker met mijn moeder en oma naar de Action geweest en daarna maar voor de eerste keer sinds de verhuizing zelf de hele benedenverdieping gepoetst. Lekker op m'n dooie gemakje, Draak had het toch veel te druk met moederen over d'r nieuwe pop om mij in de weg te lopen 8-). Mijn ouders kwamen na het eten nog even binnen vallen en die heb ik net vakkundig de hutbuit gebonjourd :W , en nu lekker met de pootjes omhoog op de bank!
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:27:33 #284
374533 purebliss
pi_147651559
Dubbel gefeliciteerd nts!
pi_147655019
NTS gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Wekom MM :)

Echo in het ziekenhuis gehad (veel mooier beeld trouwens!) en zij zetten me voorlopig terug op 7 weken 4 dagen (scheelt 2 daagjes). Zag er allemaal prima uit. Definitieve termijnecho is 7 januari. Ze konden nog steeds niet duidelijk uitleggen waarom het nou nodig was :') maar het was wel weer erg mooi om te zien. De gynaecoloog is ook erg aardig, scheelt weer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147659778
Vannacht goed geslapen en zelfs geen heuppijn! Vanavond wat hoofdpijn en na een dutje net nu weer goed wakker :')

Goed blijven smeren Lijnloos, olie of vochtinbrengende crème helpt hopelijk beter! Ik had een paar weken terug vooral aan de rechterkant jeuk, net boven m'n tepel. 'S avonds zonder bh leek het net of er steeds een pluisje zat te kriebelen, tot ik er na een aantal dagen achterkwam dat het rode plekje daar een streep was.. Op m'n tenen voor de badkamerspiegel bleek het helemaal rondom m'n tepels te zitten :o. Weet niet of smeren had geholpen en of jeuk betekend dat je huid aan het rekken is of niet hoor ;).

Goede SEO Klumsy *O* hopelijk is het hartje morgen goed te zien! Mijn SEO was ook in 2 delen omdat meneer een lege maag had en niet wilde drinken tijdens de echo. Bij 3-D echo was het eerste wat ze aanwees het volle maagje, ik dacht "ja, die ken ik nog" :P

Cholula bijna vakantie en weer een hele tand!

Faptist, ik lig soms ook half op m'n zij en op m'n buik als dat lukt, hoop dan dat ik minder snel draai. Maar vind het meestal snel niet heel lekker meer liggen en draai weer door naar m'n zij. Als baby wakker is gaat ie ook altijd naar het bed schoppen als ik ietsje op m'n buik lig, dan kan ik meteen niet meer in slaap komen!

Morgen strippen bij mw Cleany, hopelijk zet het dan snel door, spannend!

Beterschap Mellie, bij mijn verkoudheid hielp die zoutoplossing ook niks.. Gewone neusspray mag op zich als je je aan de dosering houdt en het kort gebruikt, maar de apotheek en de vk hielden het bij die zoutoplossing.. Heb het toen maar afgewacht, het was bij mij alleen een verstopte neus. Bij jou misschien toch kijken naar andere neusspray? Beterschap!

Aww die foto's GM O+

Ah, Crumpette post nog steeds wel bij het babytopic? Gelukkig! Ze is er vast al helemaal klaar voor nu, nog even de laatste loodjes!

Goede npm uitslagen voor McLaura *O*

Wat voor k*treden is dat nou weer.. Heb echt nog nooit gehoord dat dat een reden is om iemand te laten zakken, wat balen zeg Purebliss!! :* Wat naar voor je buurvrouw..

Welkom MouseMicky! *O*

Gelukkig dat alles weer rustig is in je buik NTS! Gefeliciteerd met de verjaardagen!

Goede echo van Fuente *O* apart dat het zo vaak is, maar ach, dan heb je hem/haar nog een keertje extra gezien!
pi_147660028
Over huisdieren, heb zelf 1 kat (en 2 cavia's, maar denk maar zo dat die het probleem niet gaan zijn :P). Hij is nog vrij jong, net 1,5 nu en heeft soms z'n etterige buien, daarna gaat ie weer lief liggen. Vreemden (vooral mannen) vind ie wel eng. Dan gaat hij blazen, maar als iemand dan alsnog hem probeert te aaien, is het ook weer goed, hij valt niemand aan. Geen idee hoe hij met kinderen is, denk dat ie vooral van een afstandje toe moet kijken eerst en dat het dan goed komt. Helaas hebben we geen slaapkamer, dus kunnen we hem daar niet weghouden. Heb hoop dat ie niet in het ledikantje springt als de baby erin ligt of in ieder geval wel lief doet. Hebben al veel verdriet gehad van de vorige kat die met 1,5 plotseling verdwenen is, wil deze echt niet kwijt! Hij valt nooit iemand aan (tenzij je em een tijdje uitdaagd en met hem gaat spelen) dus ik hoop dat ik straks geen moeilijke keuze hoef te maken!

Hema was snel, m'n badpak lag al klaar! Nou snel eens kijken wanneer ik kan gaan zwemmen, nog bedank voor de tip (Danaa was het toch?)!!
Ook even langsgeweest bij Hunkemoller, ben aangekomen en m'n borsten voelen sinds een paar dagen ineens wat pijnlijker en zwaarder. Onderwijdte is meer geworden, dat had ik al door. Heb nu nieuwe bh die nog wat kan rekken, maar wel met dubbele laag zodat het niet doorschijnt :). Zat al bijna aansluitend qua cup, was beter omdat ik dan nog wat erin kan groeien en niet weer over ruim een maand langs kan komen.. Schrok wel even van de maat, ik begon op 75C en deze is 85E, waar haal ik het ineens vandaan :P
pi_147661553
:O een slechte nacht gehad.

Fijn dat je badpak er zo snel is Gevalletje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 07:43:49 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147661576
fijn van het mooie echobeeld Fuente!

Ik had ook zo'n grotere cupmaat Gevalletje; ik droeg nooit beha's omdat ik dacht dat ik ze voor mijn gevoel niet nodig had met een a cup ofzo :P ging ik langs de H&M, had ik ineens 85c :') en de cupmaat wordt nog groter bij mij met voeden straks :P

Baggernacht hier ; gisteren bewust op tijd naar bed gegaan zodat ik uitgerust zou zijn om een hyperactieve kleuter te ondervangen, maar ik was om stipt 1 uur al weer wakker en daarna zo'n zes of zeven keer m'n bed uit geweest geloof ik :') En J&G zitten heel rustig bob de bouwer te kijken nu O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147661660
NTS,alsnog dubbel gefeliciteerd!!! Rommelt er vandaag weer iets?

Mousemickey, voorzichtig welkom dan :) Zo binnen vallen is altijd leuk :D

@grotere bh's: Ik ga straks waarschijnlijk eens kijken. Heb tot nu toe bh's van mijn vrouw aan gedaan, die zijn sowieso een maat groter. Ik gok dat ik van 80C naar heul groot moet...
DMJO: worden borsten altijd groter met voeden of heb jij gewoon die ervaring? Is wel handig om te weten wanneer ik ga kijken voor een voedingsbh. Heb ik dan mijn huidige maat nodig of nóg een maat groter?

McLaura: Fijn van de nekplooimeting! ^O^ Goed gedaan!

Crumpette, hoe is het met je?

Cleany, hoe is het met je vrouw? Nu mag het onderhand wel, toch?

Fuente, ik vind het nog steeds raar zo ineens 'extra' mag/moest kijken naar je kindje, maar het is vast geen straf :)
pi_147661673
Jeuktieten. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 17 december 2014 @ 08:26:31 #292
374533 purebliss
pi_147661774
Haha gevalletje, ik dacht dat die van mij vast niet veel zoeken groeien omdat ik nog 1x bv geef. Maar is stond gister voor de spiegel na het douchen en dacht: OMGG! IK HEB TIETEN! Nou zoiets dus.. _o-

Hele nacht liggen piekeren over waarom ik nou gezakt ben:( kan echt geen 'normale' reden bedenken. Ik had liever een ingreep gehad ofzo geloof ik..

Fijne dag iedereen!!
pi_147661777
Djmo ook al een baggernacht! Wel heel prettig dat ze rustig TV kijken!

Goed zittende beha's is zo'n verbetering. Echt iets wat ik het geld meer dan waar vind.

Ik zit in de fitness van mijn werk en de één na de ander komt even informeren hoe het met me gaat.
  woensdag 17 december 2014 @ 08:27:02 #294
374533 purebliss
pi_147661779
.

[ Bericht 99% gewijzigd door purebliss op 17-12-2014 09:29:00 (Quote ipv edit) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 09:20:44 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147662335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 08:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
DMJO: worden borsten altijd groter met voeden of heb jij gewoon die ervaring? Is wel handig om te weten wanneer ik ga kijken voor een voedingsbh. Heb ik dan mijn huidige maat nodig of nóg een maat groter?
is mijn eigen ervaring, ik kan niet voor anderen spreken ;)

woensdag 17 december 2014 @ 09:34:04 #296
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147662532
MevrCactus, ik zou voedingsbeha's niet te vroeg kopen, en als je ze koopt, ietsje ruim, met veel verstelruimte. Ik ging de vorige zwangerschap van 75D naar 80F :(. Groeide niet meer na de bevalling, maar das niet standaard.

En ja, 80F is een rotmaat om te kopen. Welke idioot heeft bedacht dat voedingsbeha's bij de prenatal en hema maar tot cup D/E gaan. Dat heb ik normaal al! Ik hoop dit keer als t allemaal goed gaat enzo op iets minder groei, zodat ik kan gebruiken wat ik nog heb liggen...
pi_147662548
Verschilt zo per persoon. Die van mij zijn een halve cupmaat gegroeid in de zwangerschap (100E naar een krappe 100 F) en niet verder na de bevalling. Heb geen noemenswaardige stuwing gehad bijvoorbeeld.

In mijn maat kan ii toch nooit ergens standaard behas kopen en de mooie voesingsbehas van mammae enzo zijn qua omvang ook te klein... -O-
Kwak
  woensdag 17 december 2014 @ 09:42:06 #298
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147662655
Hier van 70A naar 75D, en de vorige keer waren ze door de borstvoeding nog een maatje groter maar de omvang slonk weer dus ik vermoed dat we straks naar 70E moeten gaan zoeken.

Verder niks te melden hier. Het rommelt af en toe maar niets noemenswaardigs. Vandaag relaxdagje op wat stofzuigen en dweilen na.
pi_147663179
Mijne zijn niks gegroeid. Ik heb al minstens 4 jaar 80E :) Ze ploffen straks weer van de stuwing, maar verder zal het niet veel groeien denk ik. Ook wel weer fijn, scheelt weer bh's kopen :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 17 december 2014 @ 10:24:08 #300
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147663443
McLaura had een mooie uitslag van de combinatietest, dus dat is wel een stickertje waard! Dit keer is een een superglimmend lieveheersbeestje

uiteraard ook voor Fuente een sticker, want gewoon weer een goeie echo. Maar dan dit keer wel een klein banaantje, maar wel met die poesjes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')