Vannacht goed geslapen en zelfs geen heuppijn! Vanavond wat hoofdpijn en na een dutje net nu weer goed wakker

Goed blijven smeren Lijnloos, olie of vochtinbrengende crème helpt hopelijk beter! Ik had een paar weken terug vooral aan de rechterkant jeuk, net boven m'n tepel. 'S avonds zonder bh leek het net of er steeds een pluisje zat te kriebelen, tot ik er na een aantal dagen achterkwam dat het rode plekje daar een streep was.. Op m'n tenen voor de badkamerspiegel bleek het helemaal rondom m'n tepels te zitten

. Weet niet of smeren had geholpen en of jeuk betekend dat je huid aan het rekken is of niet hoor

.
Goede SEO Klumsy

hopelijk is het hartje morgen goed te zien! Mijn SEO was ook in 2 delen omdat meneer een lege maag had en niet wilde drinken tijdens de echo. Bij 3-D echo was het eerste wat ze aanwees het volle maagje, ik dacht "ja, die ken ik nog"

Cholula bijna vakantie en weer een hele tand!
Faptist, ik lig soms ook half op m'n zij en op m'n buik als dat lukt, hoop dan dat ik minder snel draai. Maar vind het meestal snel niet heel lekker meer liggen en draai weer door naar m'n zij. Als baby wakker is gaat ie ook altijd naar het bed schoppen als ik ietsje op m'n buik lig, dan kan ik meteen niet meer in slaap komen!
Morgen strippen bij mw Cleany, hopelijk zet het dan snel door, spannend!
Beterschap Mellie, bij mijn verkoudheid hielp die zoutoplossing ook niks.. Gewone neusspray mag op zich als je je aan de dosering houdt en het kort gebruikt, maar de apotheek en de vk hielden het bij die zoutoplossing.. Heb het toen maar afgewacht, het was bij mij alleen een verstopte neus. Bij jou misschien toch kijken naar andere neusspray? Beterschap!
Aww die foto's GM

Ah, Crumpette post nog steeds wel bij het babytopic? Gelukkig! Ze is er vast al helemaal klaar voor nu, nog even de laatste loodjes!
Goede npm uitslagen voor McLaura

Wat voor k*treden is dat nou weer.. Heb echt nog nooit gehoord dat dat een reden is om iemand te laten zakken, wat balen zeg Purebliss!!

Wat naar voor je buurvrouw..
Welkom MouseMicky!
Gelukkig dat alles weer rustig is in je buik NTS! Gefeliciteerd met de verjaardagen!
Goede echo van Fuente

apart dat het zo vaak is, maar ach, dan heb je hem/haar nog een keertje extra gezien!