Een termijnecho met 8 weken? Is dat niet heel erg vroeg..?quote:Op maandag 15 december 2014 11:48 schreef Fuente het volgende:
Thnx allemaal
ik belde net het ziekenhuis voor een afspraak rond 12 weken. Nu willen ze perse morgen een termijnecho doen. Dus ik gaf aan dat ik die vanmorgen bij de verloskundige heb gehad, maar alsnog willen ze dit zelf doen. Dus morgen weer babyloeren. Maar beetje overdreven lijkt me? Of is dit gebruikelijk?
gevalletje en ik krijgen geen sticker?quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Nikooos het volgende:
Eventjes een rondje stickers
Sticker voor fannetje van de vk. Dit keer een schattig schaapje.
[ afbeelding ]
Een goeie echo voor LuDann, daarvoor heb ik een rare vogel in petto.
[ afbeelding ]
Fuente knippert heel fijn, dus daarom een diamanten hartje!
[ afbeelding ]
StarDust_ gefliciteerd met je mannetje! Jij hebt vanaf nu je gouden glitterbaby binnen!!
[ afbeelding ]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchenquote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef faptist het volgende:
Djmo
Je bent nu 26 weken en dan al een kraampakket? Komt dat normaal niet rond 7 maanden ofzo?
Wat is bi?
Bed omhoog lijkt me trouwens vet irritant.. Gelukkig is dat pas de laatste 5 weken!
Die krijgt een speciaal plaatsjequote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Nikooos het volgende:
Aaaaaah DJMO en Gevalletje gemist
Dan krijgen jullie allebei een bosje glitterrozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |