Een termijnecho met 8 weken? Is dat niet heel erg vroeg..?quote:Op maandag 15 december 2014 11:48 schreef Fuente het volgende:
Thnx allemaal
ik belde net het ziekenhuis voor een afspraak rond 12 weken. Nu willen ze perse morgen een termijnecho doen. Dus ik gaf aan dat ik die vanmorgen bij de verloskundige heb gehad, maar alsnog willen ze dit zelf doen. Dus morgen weer babyloeren. Maar beetje overdreven lijkt me? Of is dit gebruikelijk?
gevalletje en ik krijgen geen sticker?quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Nikooos het volgende:
Eventjes een rondje stickers
Sticker voor fannetje van de vk. Dit keer een schattig schaapje.
[ afbeelding ]
Een goeie echo voor LuDann, daarvoor heb ik een rare vogel in petto.
[ afbeelding ]
Fuente knippert heel fijn, dus daarom een diamanten hartje!
[ afbeelding ]
StarDust_ gefliciteerd met je mannetje! Jij hebt vanaf nu je gouden glitterbaby binnen!!
[ afbeelding ]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchenquote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef faptist het volgende:
Djmo
Je bent nu 26 weken en dan al een kraampakket? Komt dat normaal niet rond 7 maanden ofzo?
Wat is bi?
Bed omhoog lijkt me trouwens vet irritant.. Gelukkig is dat pas de laatste 5 weken!
Die krijgt een speciaal plaatsjequote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Nikooos het volgende:
Aaaaaah DJMO en Gevalletje gemist
Dan krijgen jullie allebei een bosje glitterrozen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier 30.2, ook een paar weekjes alweer die vermoeidheid terug! Optijd naar bed en slaap dan echt door tot volgende ochtend. Paar plasjes tussendoorquote:Op maandag 15 december 2014 14:41 schreef Risu het volgende:
Hoeraaaa babygeluk bij stardustgefeliciteerd. Fijn dat je de heftigheid een plekje weet te geven al. Dat scheelt al een hoop.
Eenvoor alle vervelende dingen. Ziek zijn is ronduit kut.
Ben zelf 29 weken vandaag en ik merk dat de moeheid terug komt. Hoewel ik het idee heb dat ik beter slaap, want minder last van bekken, heb ik toch tussendoor ineens een vlaag van vermoeidheid. Ik vind het verder erg spannend worden. Alles komt steeds dichterbij. Nog even kop in het zand deze maand.
Huh? Hoe kun jij nou op 5/2 nog geen 20 weken zijn terwijl ik op 11/2 wel 20 weken ben (en een dikke maand na jou uitgerekend ben)?quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef -ik86- het volgende:
Stardust gefeliciteerd![]()
![]()
Ik heb vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 5 februari. Dan ben ik nog geen 20 weken maar de gyn wou hem optijd zodat als de apparatuur van het ziekenhuis niet duidelijk genoeg was (ivm overgewicht) er nog tijd was om naar een speciaal echo centrum te gaan.
Dat zou inderdaad logischer zijn.quote:
Ik kreeg hier te horen dat een termijnecho sowieso na de 10 weken 'moet'.quote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef Risu het volgende:
5 februari das nog heul ver hoor5 januari klinkt sowieso logischer.
Ook las ik ergens iemand termijnecho met 8 weken. Dat vind ik ook wat vroeg.
Oh sorry, Lezen is soms best lastig!quote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchen
Doen ze die niet gewoon inwendig dan?quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef -ik86- het volgende:
Ik heb vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 5 februari. Dan ben ik nog geen 20 weken maar de gyn wou hem optijd zodat als de apparatuur van het ziekenhuis niet duidelijk genoeg was (ivm overgewicht) er nog tijd was om naar een speciaal echo centrum te gaan.
Oh sorry, Lezen is soms best lastig!quote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |