quote:
Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef DJMO het volgende:[..]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchen

Oh sorry, Lezen is soms best lastig!

En AU! Hopelijk gaan ze je helpen. Lijkt me zo pijnlijk. Een vriendin van me heeft er ook zo'n last van en kan echt niet van haar zwangerschap genieten.
Best moeilijk om dan zelf alles wel te kunnen doen en ondernemen, want ik gun het haar ook zo.
quote:
Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef -ik86- het volgende:Ik heb vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 5 februari. Dan ben ik nog geen 20 weken maar de gyn wou hem optijd zodat als de apparatuur van het ziekenhuis niet duidelijk genoeg was (ivm overgewicht) er nog tijd was om naar een speciaal echo centrum te gaan.
Doen ze die niet gewoon inwendig dan?
Bij mij wel hoor. Zelfs bij mijn 16 weken echo in het gezelschap van schoon-, moeder..
Vrij genant! Zeker wanneer ze dan ook nog gaan porren en vragen of je wilt shaken..
Stel dat iemand me had gevraagd of ik dat zou willen voordat ik zwanger zou zijn dan had ik diegene echt uitgelachen en nee gezegd. Grappig hoe je grenzen veranderen terwijl je zwanger bent. Kon me echt weinig schelen, haha. Dag schaamte!
quote:
Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef DJMO het volgende:[..]
niet m'n kraampakket, maar een kraammiddelenhulppakket van de thuiszrgwinkel. Douchekruk, ondersteek (niet dat ik verwaht die nodig te hebben, maar je weet nooit), een rugsteun en de bedklossen. BI is bekkeninstabiliteit, en daarom nu dus ook al die hulpmiddelen, zodat ik ondersteuning heb bij het douchen

Oh sorry, Lezen is soms best lastig!

En AU! Hopelijk gaan ze je helpen. Lijkt me zo pijnlijk. Een vriendin van me heeft er ook zo'n last van en kan echt niet van haar zwangerschap genieten.
Best moeilijk om dan zelf alles wel te kunnen doen en ondernemen, want ik gun het haar ook zo.
Hier gaat alles een beetje moeizaam momenteel. Ben zo moe dat ik echt niets kan ondernemen.
Ik heb me gewoon ziekgemeld voor het werk en dat doe ik echt liever niet.. (shit invallers

)
Gelukkig is manlief een engel en zorgt hij hartstikke goed voor mij. Geeft mij zo veel hoop voor de toekomst. Hij is echt een schat.
Ik hoop dat jullie ook zulke lieve en toegewijde partners hebben!