Stardust supergefeliciteerd! Wat een bevalling, maar het resultaat is gelukkig goed!
Klumsy, fijn dat de SEO goed was, toch een opluchting lijkt me

Faptist; ik heb ook een kat (15 jaar maar hij is of dement of hij denkt echt dat hij nog een kitten is). Wordt hier ook afwachten hoe dat zal gaat, heb hem met de fles groot gebracht en vrees een beetje voor jaloezie.
GM, wat een superfoto's!
McLaura, wat een goede resultaten van de combitest, gefeliciteerd!
NTS, late feli met jullie verjaardag

Een welkom aan mousemicky!
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Fuente het volgende:NTS gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Wekom MM

Echo in het ziekenhuis gehad (veel mooier beeld trouwens!) en zij zetten me voorlopig terug op 7 weken 4 dagen (scheelt 2 daagjes). Zag er allemaal prima uit. Definitieve termijnecho is 7 januari. Ze konden nog steeds niet duidelijk uitleggen waarom het nou nodig was

maar het was wel weer erg mooi om te zien. De gynaecoloog is ook erg aardig, scheelt weer.
Aww, lopen we niet meer gelijk.

Maar ik verwacht ook terug gezet te worden op 31 december, dus wie weet.

quote:
Herkenbaar.

Begon hier met cup 75 A(A), zit nu al op een flinke 80B.
quote:

Mag mijn UD naar 29 juli of kan dat niet meer?

Welkom Coccinelle

(moest even 3 keer kijken naar hoe ik je naam moest spellen hoor!)
Crumpette van harte!
Ik ben vandaag begonnen voor MvM, heb dezelfde spulletjes gehad als Stippel. Ik was ook nerveus voor die test van tevoren, ik heb kennelijk een slechte batch van 123thuistest in huis, want die slaan amper uit. Heel raar. Omdat ik me een beetje zorgen maakte vanochtend nog even snel een kruitvat test gehaald en die sloeg gelukkig wel gewoon goed duidelijk uit.