quote:
Dat zou fijn zijn.quote:
Aww. Het schatje.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg heel veel liefde van mijn kat.
Hij gaat heel hard knorren als mijn hoofd bij het zijne in de buurt komt.
Wie is demiquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde vandaag tot 4 uur studeren. Maar ik demi dat mijn slaap het wint van mijn 'goede ' voornemen
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Ik ga in ieder geval slapen, slechte schouder speelt weer op.
Trusten.
Die bolle rooie ligt hier nu heel tevreden op schoot te spinnenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg heel veel liefde van mijn kat.
Hij gaat heel hard knorren als mijn hoofd bij het zijne in de buurt komt.
QFTquote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
Liefde voor mijn bed denk ik.Ik moet ook eerder naar bed gaan. Goed voornemen.
Trusten Feertjequote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
trustequote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Het voelt altijd zo liefdevol, tot je beseft dat ze je alleen maar mogen vanwege het voer en het plekje boven de verwarmingquote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Die bolle rooie ligt hier nu heel tevreden op schoot te spinnen
Het is je gegundquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien die Britse wel, who knows..
Truste feerquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Samequote:Op woensdag 17 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Het is je gegund
Geen idee wat 2015 hier gaat brengen. Ik verwacht weinig en zie wel.
Dank jequote:
Jaaaaaaren geleden.quote:
Verliefd? Wat is dat?quote:
Welkom terug faxquote:
Hallo meneerquote:Op woensdag 17 december 2014 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Goeieavond..![]()
Hier nog wat te doen? Ik verveel me en moet nog ff wakker blijven
Heyquote:Op woensdag 17 december 2014 00:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hallo meneer
Waarom moet u wakker blijven?
Eyquote:Op woensdag 17 december 2014 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey![]()
Zijn op het werk met een grote wijziging bezig, waar ik de regie over heb. Moet bereikbaar blijven en straks de finale goedkeuring geven. Alleen tot die tijd moet ik wachten
Uurtje of half drie zijn de laatste testen gepland, dus ik heb nog wel ffquote:Op woensdag 17 december 2014 00:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ey
Oh, en tot hoe lang moet dat duren? Wordt dat echt diep in de nacht werk?
Fokken dan maarquote:Op woensdag 17 december 2014 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uurtje of half drie zijn de laatste testen gepland, dus ik heb nog wel ff
Haha ja, maar hier is ook niet zoveel te doen!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fokken dan maar. Ik weet niet of ik het red tot die tijd
op tijd slapen ? Waar las je datquote:Op woensdag 17 december 2014 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha ja, maar hier is ook niet zoveel te doen!![]()
En jij wou op tijd slapen las ik
Ow nee, je energie is opquote:Op woensdag 17 december 2014 00:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
op tijd slapen ? Waar las je dat. Ik was juist van plan heel de nacht te studeren
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde vandaag tot 4 uur studeren. Maar ik denk dat mijn slaap het wint van mijn 'goede ' voornemen
oh heheh, soms weet ik niet meer wat ik gepost hebquote:
Ow, ik heb ook wel zin in wat lekkersquote:Op woensdag 17 december 2014 00:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh heheh, soms weet ik niet meer wat ik gepost heb. Maar klopt nog steeds wakker. Na een thuisbezorgd.nl en een colaatje kan ik weer door
voor zolang het duurt
als je zin hebt in iets lekkers, loop je of even naar JB en of je doet thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 17 december 2014 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook wel zin in wat lekkers
Dan trek ik het ook wel![]()
Maar eigenlijk moet je studeren ben je gewoon aan het sog'en?
Die ligt al lang en breed te slapenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je zin hebt in iets lekkers, loop je of even naar JB en of je doet thuisbezorgd.nl
heel hard aan het soggen en mijn laatste restjes vleesch op te eten
je kan toch iemand wakker makenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ligt al lang en breed te slapen![]()
Ik plunder de koelkast zo wel ff
Die moet er om 7:00u weer uit, dat doe ik maar ff niet nuquote:
ik moet er ook zeven uur uitquote:Op woensdag 17 december 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die moet er om 7:00u weer uit, dat doe ik maar ff niet nu![]()
Vermaak me hier wel ff
ik weet niks over een britste. vertel esquote:Op woensdag 17 december 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vleeeesch..
Of die Britse.. Maar dat duurt nog ff..
Hahaha, jij krijgt het zwaarquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vleeeesch..
Of die Britse.. Maar dat duurt nog ff..
vannacht 10 uur geslapen. Ik ''mag'' van mezelf weinig slaap hebben vannacht. Slaap vind ik overrated. Trouwens ik maak de afgelopen week alleen maar nachten van max 5 uur en funcioneer prima.quote:
Da's idd weer flink ja.. Kan je nog ff doorquote:Op woensdag 17 december 2014 01:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vannacht 10 uur geslapen. Ik ''mag'' van mezelf weinig slaap hebben vannacht. Slaap vind ik overrated
quote:
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik weet niks over een britste. vertel es
ja. Volgende week over met de pret :I(quote:Op woensdag 17 december 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's idd weer flink ja.. Kan je nog ff door
Want?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja. Volgende week over met de pret :I(
Leuk leuk, gaan jullie dan echt serieus daten enzoquote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..
werken elke dag van 7-16quote:
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..
Pfff, jij liever dan ik. succesquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
werken elke dag van 7-16. 6 uur weg, 5.30 opstaan
Dunno, ze wil wat leuke dingen doen (Zoo, museum, bios, eten..) etc, dus we zien wel..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leuk leuk, gaan jullie dan echt serieus daten enzo
dankquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff, jij liever dan ik. succes
leuk leuk. Al een datum of is het alleen nog maar een ideequote:Op woensdag 17 december 2014 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dunno, ze wil wat leuke dingen doen (Zoo, museum, bios, eten..) etc, dus we zien wel..
Zeefje? Niet echtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januariquote:Op woensdag 17 december 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
dank
[..]
leuk leuk. Al een datum of is het alleen nog maar een idee
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.
Je bent werk voor haar?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januari
gaaf wel, have fun alvastquote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januari
Nee, de tip van mij om die Engelse niet te benaderen met vleesshquote:
Ik had het over mezelf zeefje, het was geen commentaar op jouquote:
okok :$quote:Op woensdag 17 december 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf zeefje, het was geen commentaar op jou
Nee, ze moet vrij zijn van haar werkquote:
Oh nee, die is meer van de vis en zeefruit als mosselsquote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, de tip van mij om die Engelse niet te benaderen met vleessh
Ah zo, da's wel handig ja. Vrouwen die de tijd voor je hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze moet vrij zijn van haar werk
[..]
--
hotel newyork? Ook lekker dichtbij. Ik heb nog nooit steaks gegeten in rotterdam dus ik weet niet echtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wel nodig gaan zoeken naar een goed restaurant eigenlijk.. Beren restaurant vind ik best karig om haar mee te imponeren
vertel wat voor plannenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Huuu slapen lukt niet, en ik heb nog wel een wijntje op.Vreemde gewaarwording.
Heb allemaal plannen/ideeen, lijk wel manisch.
Schrijf ze op, dan heb je er nog iets aanquote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Plannen en ideeën?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doequote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
hotel newyork? Ook lekker dichtbij. Ik heb nog nooit steaks gegeten in rotterdam dus ik weet niet echt
Anders -dan wel niet voor steaks- maar happy italy? Of vapiano
Ja, ben ik nu aan het doen. Allemaal dingen die ook best morgen kunnen, maar die ik nu ineens niet uit mijn kop krijg.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schrijf ze op, dan heb je er nog iets aan
Tips voor een goeie date:quote:Op woensdag 17 december 2014 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doe
Hmm.. New York is overpriced..
Jammer dat het restaurant waar ik vroeger altijd heen ging niet meer bestaat
Dat wordt een lange nachtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu aan het doen. Allemaal dingen die ook best morgen kunnen, maar die ik nu ineens niet uit mijn kop krijg.Niet eens bijzonder, gewoon een bericht wat ik wil versturen, studie gerelateerde dingen, sollicitaties, kerstverhaal en algeheel gevoel van alertheid/helderheid. Vaag.
jij moet natuuurlijk alles betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doe
Hmm.. New York is overpriced..
Jammer dat het restaurant waar ik vroeger altijd heen ging niet meer bestaat
Dat hoortquote:Op woensdag 17 december 2014 01:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij moet natuuurlijk alles betalen
straw en ik hebben samen een lange nachtquote:
Dan zou ik vast beter slapen.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
straw en ik hebben samen een lange nacht
Parkheuvel wordt 'm sowieso niet..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tips voor een goeie date:
http://www.iens.nl/restaurant/2353/rotterdam-parkheuvel
http://www.iens.nl/restaurant/20521/rotterdam-amarone
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik vast beter slapen.
Oew?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
straw en ik hebben samen een lange nacht
Ongeschreven regelquote:
Ook al!quote:Op woensdag 17 december 2014 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want ik moet om 7 uur weer op.
Of nietquote:Op woensdag 17 december 2014 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik vast beter slapen.
Ik stel wel altijd voor om iets te betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew?
[..]
Ongeschreven regel
[..]
Ook al!Succes...
En fok loopt te kutten
Wel tenten om een date te imponeren...quote:Op woensdag 17 december 2014 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Parkheuvel wordt 'm sowieso niet..
Amarone ook niet
Join the clubquote:Op woensdag 17 december 2014 01:28 schreef zeefje het volgende:
Nu heb ik zin in een vrouwen lichaam tegen mij aan
Afschaffen...quote:
Niks mis meequote:
Saaie doosquote:
Niet als je er wat mee kunt doen inderdaad.quote:
Slaap lekkerquote:
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zienquote:
Valt op zich wel mee, het gevoel is ook best lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 01:36 schreef yats het volgende:
[..]
Niet als je er wat mee kunt doen inderdaad.
[..]
Slaap lekker
Okquote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zien
Niks nieuwsquote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zien
Ik ben zelf niet zo van vreemd etenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel tenten om een date te imponeren...
Die Ethiopier dan? Lekker eten is dat!
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef Adolecens het volgende:
Valt op zich wel mee, het gevoel is ook best lekker
Ben benieuwd dan..quote:
Ik ben het de laatste tijd liever kwijt dan rijk. Maar het komt vast wel weer eens van pas.quote:
Ja, + dreadocksquote:Op woensdag 17 december 2014 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt het nu gekleurd en vlechtjes?
Ik vond je leuker toen het kaal was denk ikquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen het kaal was denk ik
Wat dan? Vochtigheid?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:43 schreef zeefje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 17 december 2014 01:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zoek ik niet in een doos!
Dat is toch wel een minimale vereiste.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze topictitel spreekt mij wel aan. Mag ik wat liefde?.
In 2015 pasquote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze topictitel spreekt mij wel aan. Mag ik wat liefde?.
Tweede kindje maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:47 schreef JJH het volgende:
2015, ja, verhuizen.
Ik heb nog geen idee wat te doen met de rest van het jaar.
Je mist liefde in 2014?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewelll.
[..]
Oh, shit ja. Ik zie het nu pas.
Mooie lipjesquote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat is toch wel een minimale vereiste.
Waarom, ik hoef er toch niet mee over straat?quote:
Met een verhuizing heb je toch genoeg actiefs gedaanquote:Op woensdag 17 december 2014 01:47 schreef JJH het volgende:
2015, ja, verhuizen.
Ik heb nog geen idee wat te doen met de rest van het jaar.
Waarom, ik hoef er toch niet mee over straat?quote:
Begin januari al, ik hoop dat ik die andere elf maandenn ook nog wel wat uitspook.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:49 schreef rival het volgende:
[..]
Met een verhuizing heb je toch genoeg actiefs gedaan
Eigenlijk wel ja. De enige liefde die ik nu krijg is van de nijlpaardknuffel die naast me op bed zit.quote:
Je hoeft je iig niet verplicht te voelen!quote:Op woensdag 17 december 2014 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Begin januari al, ik hoop dat ik die andere elf maandenn ook nog wel wat uitspook.
Ja die zijn hier te vinden..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. De enige liefde die ik nu krijg is van de nijlpaardknuffel die naast me op bed zit.
Maar zit ik dan wel in het goeie topic? Want er staat Relaties in de titel.
We zien wel. Ik wil ook nog wel op vakantie.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoeft je iig niet verplicht te voelen!
Het begint met een knuffel he.. en voor je het weet zit er een ander naast jequote:Op woensdag 17 december 2014 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. De enige liefde die ik nu krijg is van de nijlpaardknuffel die naast me op bed zit.
Maar zit ik dan wel in het goeie topic? Want er staat Relaties in de titel.
Verdien je ook wel na een verhuizingquote:Op woensdag 17 december 2014 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
We zien wel. Ik wil ook nog wel op vakantie.
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:52 schreef rival het volgende:
[..]
Verdien je ook wel na een verhuizing
Oh, leukquote:Op woensdag 17 december 2014 01:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die zijn hier te vinden..
Ken je Yats al?
Ja, dat is waar. En ik krijg een hoop liefde van deze. Maar een echt persoon is toch leuker denk ik. En laten we het hopen danquote:Op woensdag 17 december 2014 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het begint met een knuffel he.. en voor je het weet zit er een ander naast je
Relaties zijn een detail in deze TT hier geloof ik
En voor sommige een wens hierquote:Op woensdag 17 december 2014 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. En ik krijg een hoop liefde van deze. Maar een echt persoon is toch leuker denk ik. En laten we het hopen dan.
Ah, dus de topictitel is meer een soort streven?
ik zou die jongen maar aanspreken voor een ander ermee vandoor gaat... Hij is net toevallig op de markt...quote:Op woensdag 17 december 2014 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, leuk.
Nee, wie of wat is dat?
[..]
quote:
welkom op het niveau hierquote:
Ahaquote:Op woensdag 17 december 2014 01:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En voor sommige een wens hier
En anderen zijn al erg tevreden met een echt persoontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetjes omhoog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Volgens mij ging die net slapen. Ik laat hem maar met rust, straks krijgt 'ie nog nachtmerries over mijquote:Op woensdag 17 december 2014 01:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou die jongen maar aanspreken voor een ander ermee vandoor gaat... Hij is net toevallig op de markt...
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voetjes omhoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha.
Tja... ik vind het nogal lastig om iemand te vinden. En als ik dan iemand vind dan valt die niet op vrouwen. Laat ik het zo zeggen: ik heb er een hoop vriendschappen aan overgehouden.
Gelukkig heb ik altijd Kim nog. Die knuffelt heel lekker en is lekker zacht. En kan ik bijna overal wel mee naartoe nemen.
Subtiel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol.En net?Toch alweer even schijnt.Maar ik ging slapen,welterustenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou die jongen maar aanspreken voor een ander ermee vandoor gaat... Hij is net toevallig op de markt...
Dat ding staat netjes binnen op de zaak.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Inparkeren die Taxi, kan het niveau erlangs _o-
Gelukkig voor jou komt faxie net binnen. Die heeft een hoop liefde te gevenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij ging die net slapen. Ik laat hem maar met rust, straks krijgt 'ie nog nachtmerries over mij.
Ik geloof dat Faxie's nummer nog in m'n telefoon staat ergensquote:Op woensdag 17 december 2014 02:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou komt faxie net binnen. Die heeft een hoop liefde te geven
En hoezo dat? Ben je zo eng?
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha.
Tja... ik vind het nogal lastig om iemand te vinden. En als ik dan iemand vind dan valt die niet op vrouwen. Laat ik het zo zeggen: ik heb er een hoop vriendschappen aan overgehouden.
Gelukkig heb ik altijd Kim nog. Die knuffelt heel lekker en is lekker zacht. En kan ik bijna overal wel mee naartoe nemen.
Ik zou die bh wel thuis laten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Dat is toch positief voor jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:57 schreef AdoraBelle het volgende:
En als ik dan iemand vind dan valt die niet op vrouwen
Ik schrijf me inquote:
Ga lekker fappen op je schoongemaakte kamer, kneusjequote:Op woensdag 17 december 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch positief voor jou?
[ afbeelding ]
Sorry deze moest ik inkoppen.
Alleen als jij weer striptease doet op tinychat oke?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga lekker fappen op je schoongemaakte kamer, kneusje.
Eens,ken je toevallig twee vrijwilligsters?quote:
Hoezo zit je dan om liefde verlegen? Bel die jongen!quote:Op woensdag 17 december 2014 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat Faxie's nummer nog in m'n telefoon staat ergens.
Nouja, ik vind van niet. Maar sommigen vinden van wel.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eens,ken je toevallig twee vrijwilligsters?
Hmm... blijkbaar was dat m'n oude telefoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo zit je dan om liefde verlegen? Bel die jongen!
Niet voor jou hebberdquote:
Dat is een understatement. Die gast is hartstikke sportief en lijkt een beetje op statham.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... blijkbaar was dat m'n oude telefoon.
Maar is Faxie leuk dan?
Zeefje een dp'tje geven..quote:Op woensdag 17 december 2014 02:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mmv met ado faax en ik. Dikke prima
En, last time I checked, hij heeft een toffe auto.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Die gast is hartstikke sportief en lijkt een beetje op statham.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 17 december 2014 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat Faxie's nummer nog in m'n telefoon staat ergens.
Nouja, ik vind van niet. Maar sommigen vinden van wel.
Je bent een goede broeder voor die jongen.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Die gast is hartstikke sportief en lijkt een beetje op statham.
Trio is leuk voor de afwisseling. elke dag biefstuk gaat ook vervelen, terwijl het wel erg lekker is.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Een trio is veel te veel mensen, solo blijft toch optimaal
Ze zal het wel ff voelen jaquote:
Dat durf ik in dezen te betwisten.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent een goede broeder voor die jongen.
Wat wilt een vrouw nog meer?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En, last time I checked, hij heeft een toffe auto.
Denk je dat faxie haar niet zou waarderen nee?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat durf ik in dezen te betwisten.
Oh, die is op zich wel lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 02:05 schreef rival het volgende:
[..]
Oh hooiquote:
Ik weet niet wat de seksuele voorkeur van die knul is.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat faxie haar niet zou waarderen nee?
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent een goede broeder voor die jongen.
Hmmm... wat voor auto?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En, last time I checked, hij heeft een toffe auto.
Faxie houdt wel van gaten, volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de seksuele voorkeur van die knul is.
What?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat durf ik in dezen te betwisten.
Dus hij kan zich ook prima op een man uitleven?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faxie houdt wel van gaten, volgens mij.
Dan zit het wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus hij kan zich ook prima op een man uitleven?
Weet niet, vraag hemquote:Op woensdag 17 december 2014 02:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus hij kan zich ook prima op een man uitleven?
quote:Op woensdag 17 december 2014 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
RX8 en een Kanarie Gele Cinqecento
Het boeit me niet zoquote:
Vochtige gatenquote:Op woensdag 17 december 2014 02:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Faxie houdt wel van gaten, volgens mij.
Ja gaat goed bedankt.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima Inso.
Met jou en verloofde ook?
Dat is niet die Insoquote:Op woensdag 17 december 2014 02:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima Inso.
Met jou en verloofde ook?
quote:
Da's positief. En verder? Doe je het nog met kloon?quote:
beetje sossa snuivenquote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leef jij nog immer in Colombia?
Jep. Studeer jij nog steeds aardwetenschappenquote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leef jij nog immer in Colombia?
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 02:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Studeer jij nog steeds aardwetenschappen?
De afgezaagdheid van dat soort "grappen" is nu eenmaal nogal treurig.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje sossa snuiven
el_matador vindt dit niet leuk
ik maak gewoon fa2 net zoals mensen altijd fa2s maken over polen en aspergeplukkers en schildersquote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De afgezaagdheid van dat soort "grappen" is nu eenmaal nogal treurig.
Tof! Zit Hans de Bresser er nog?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
JaDit jaar bachelordiploma als het goed is.
Wat kan je daarmee?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
JaDit jaar bachelordiploma als het goed is.
Schathemeltje rijk worden natuurlijk.quote:
Ja die is er nog. Heb in maart weer een vak van hem, tofquote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof! Zit Hans de Bresser er nog?
Verder doe ik maar wat momenteel!quote:Op woensdag 17 december 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's positief. En verder? Doe je het nog met kloon?
Nog steeds Colombia
Morgen Peru.
Cool, was mijn afstudeerbegeleider. Goeie vent, goeie docent ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die is er nog. Heb in maart weer een vak van hem, tof
Beetje chillen aan de andere kant van de wereld zoals El_Matadorquote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat kan je daarmee?
Aardbevingen voorspellen in Groningen?
Hehe, ik zal d'r uithoren.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:17 schreef rival het volgende:
[..]
Verder doe ik maar wat momenteel!
Euhm nee. Maar voor de details moet je bij haar zijn hoor!
Voor plezier of zaken?
The fuck heb je tegen Polen dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak gewoon fa2 net zoals mensen altijd fa2s maken over polen en aspergeplukkers en schilders
moet kunnen toch kan jou t verotten
Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar iets Fransquote:
Dat wordt kussentjes meenemen dusquote:Op woensdag 17 december 2014 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verlaagde RX8 nog wel, dus nog stugger
Nice!quote:Op woensdag 17 december 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets polen godenras ben zelf ook pool
goed manquote:Op woensdag 17 december 2014 02:21 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso, hier om de boel over te nemen.
Zie je zo tijgerr.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken nu. Dag allemaal.
spreek je haags?quote:Op woensdag 17 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:
Truste ladies.
@ Inso: Hagenees in het buitenland. Allochtoon dus.
Als ik wil wel. Nu meestal Spaans.quote:
Gewoon spaans met haags accentje tochquote:Op woensdag 17 december 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik wil wel. Nu meestal Spaans.
Dat doe ik wel es, wordt niet zo op prijs gesteld.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon spaans met haags accentje toch
Lekker vooruitzichtquote:Op woensdag 17 december 2014 06:19 schreef Faxie het volgende:
Vanavond nachtje vrij![]()
Vandaag en morgen lekker het water opEn zaterdag en zondag
En maandagochtend misschien ook nog
![]()
Maar nu eerst koffie
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:40 schreef Californium het volgende:
Auw... Alles doet weer eens pijn....
Is het al kerst?
Mogguh trouwens
Stijf omdat ik zo vast heb geslapen....quote:Op woensdag 17 december 2014 07:41 schreef S15 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Spierpijn of .. ?
Nog een weekje
Even een lekkere warme douche nemenquote:Op woensdag 17 december 2014 07:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Stijf omdat ik zo vast heb geslapen....![]()
Weekje
Waardeloos inderdaad. Maar een keer de auto gepakt vanochtend.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:26 schreef Samzz het volgende:
Zo'n goede morgen is het niet. Wat een smeerweer
.
Slik ik ook, ik heb niet het idee dat het werkt maar vitamine D is altijd handigquote:Op woensdag 17 december 2014 06:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook heerlijk geslapen. Toch nog steeds tyfusmoe...
Ik denk dat ik morgen eens een potje vitamine D koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |