quote:
Dat zou fijn zijn.quote:
Aww. Het schatje.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg heel veel liefde van mijn kat.
Hij gaat heel hard knorren als mijn hoofd bij het zijne in de buurt komt.
Wie is demiquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde vandaag tot 4 uur studeren. Maar ik demi dat mijn slaap het wint van mijn 'goede ' voornemen
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Ik ga in ieder geval slapen, slechte schouder speelt weer op.
Trusten.
Die bolle rooie ligt hier nu heel tevreden op schoot te spinnenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg heel veel liefde van mijn kat.
Hij gaat heel hard knorren als mijn hoofd bij het zijne in de buurt komt.
QFTquote:Op woensdag 17 december 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
Liefde voor mijn bed denk ik.Ik moet ook eerder naar bed gaan. Goed voornemen.
Trusten Feertjequote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
trustequote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Het voelt altijd zo liefdevol, tot je beseft dat ze je alleen maar mogen vanwege het voer en het plekje boven de verwarmingquote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef yats het volgende:
[..]
Die bolle rooie ligt hier nu heel tevreden op schoot te spinnen
Het is je gegundquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Misschien die Britse wel, who knows..
Truste feerquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
Trusten.
Samequote:Op woensdag 17 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Het is je gegund
Geen idee wat 2015 hier gaat brengen. Ik verwacht weinig en zie wel.
Dank jequote:
Jaaaaaaren geleden.quote:
Verliefd? Wat is dat?quote:
Welkom terug faxquote:
Hallo meneerquote:Op woensdag 17 december 2014 00:33 schreef Adolecens het volgende:
Goeieavond..![]()
Hier nog wat te doen? Ik verveel me en moet nog ff wakker blijven
Heyquote:Op woensdag 17 december 2014 00:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hallo meneer
Waarom moet u wakker blijven?
Eyquote:Op woensdag 17 december 2014 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey![]()
Zijn op het werk met een grote wijziging bezig, waar ik de regie over heb. Moet bereikbaar blijven en straks de finale goedkeuring geven. Alleen tot die tijd moet ik wachten
Uurtje of half drie zijn de laatste testen gepland, dus ik heb nog wel ffquote:Op woensdag 17 december 2014 00:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ey
Oh, en tot hoe lang moet dat duren? Wordt dat echt diep in de nacht werk?
Fokken dan maarquote:Op woensdag 17 december 2014 00:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uurtje of half drie zijn de laatste testen gepland, dus ik heb nog wel ff
Haha ja, maar hier is ook niet zoveel te doen!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fokken dan maar. Ik weet niet of ik het red tot die tijd
op tijd slapen ? Waar las je datquote:Op woensdag 17 december 2014 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha ja, maar hier is ook niet zoveel te doen!![]()
En jij wou op tijd slapen las ik
Ow nee, je energie is opquote:Op woensdag 17 december 2014 00:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
op tijd slapen ? Waar las je dat. Ik was juist van plan heel de nacht te studeren
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef zeefje het volgende:
Ik wilde vandaag tot 4 uur studeren. Maar ik denk dat mijn slaap het wint van mijn 'goede ' voornemen
oh heheh, soms weet ik niet meer wat ik gepost hebquote:
Ow, ik heb ook wel zin in wat lekkersquote:Op woensdag 17 december 2014 00:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
oh heheh, soms weet ik niet meer wat ik gepost heb. Maar klopt nog steeds wakker. Na een thuisbezorgd.nl en een colaatje kan ik weer door
voor zolang het duurt
als je zin hebt in iets lekkers, loop je of even naar JB en of je doet thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 17 december 2014 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik heb ook wel zin in wat lekkers
Dan trek ik het ook wel![]()
Maar eigenlijk moet je studeren ben je gewoon aan het sog'en?
Die ligt al lang en breed te slapenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
als je zin hebt in iets lekkers, loop je of even naar JB en of je doet thuisbezorgd.nl
heel hard aan het soggen en mijn laatste restjes vleesch op te eten
je kan toch iemand wakker makenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ligt al lang en breed te slapen![]()
Ik plunder de koelkast zo wel ff
Die moet er om 7:00u weer uit, dat doe ik maar ff niet nuquote:
ik moet er ook zeven uur uitquote:Op woensdag 17 december 2014 00:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die moet er om 7:00u weer uit, dat doe ik maar ff niet nu![]()
Vermaak me hier wel ff
ik weet niks over een britste. vertel esquote:Op woensdag 17 december 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vleeeesch..
Of die Britse.. Maar dat duurt nog ff..
Hahaha, jij krijgt het zwaarquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vleeeesch..
Of die Britse.. Maar dat duurt nog ff..
vannacht 10 uur geslapen. Ik ''mag'' van mezelf weinig slaap hebben vannacht. Slaap vind ik overrated. Trouwens ik maak de afgelopen week alleen maar nachten van max 5 uur en funcioneer prima.quote:
Da's idd weer flink ja.. Kan je nog ff doorquote:Op woensdag 17 december 2014 01:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
vannacht 10 uur geslapen. Ik ''mag'' van mezelf weinig slaap hebben vannacht. Slaap vind ik overrated
quote:
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik weet niks over een britste. vertel es
ja. Volgende week over met de pret :I(quote:Op woensdag 17 december 2014 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's idd weer flink ja.. Kan je nog ff door
Want?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja. Volgende week over met de pret :I(
Leuk leuk, gaan jullie dan echt serieus daten enzoquote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..
werken elke dag van 7-16quote:
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik al een tijdje, en die kwam een paar weken terug opeens met het idee mij te willen zien en een weekendje naar NL te komen..
Pfff, jij liever dan ik. succesquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
werken elke dag van 7-16. 6 uur weg, 5.30 opstaan
Dunno, ze wil wat leuke dingen doen (Zoo, museum, bios, eten..) etc, dus we zien wel..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leuk leuk, gaan jullie dan echt serieus daten enzo
dankquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfff, jij liever dan ik. succes
leuk leuk. Al een datum of is het alleen nog maar een ideequote:Op woensdag 17 december 2014 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dunno, ze wil wat leuke dingen doen (Zoo, museum, bios, eten..) etc, dus we zien wel..
Zeefje? Niet echtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januariquote:Op woensdag 17 december 2014 01:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
dank
[..]
leuk leuk. Al een datum of is het alleen nog maar een idee
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik haar niet op die manier zou vragen langs te komen. Maar dat is maar een tip van een niet-date-wonder als ondergetekende.
Je bent werk voor haar?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januari
gaaf wel, have fun alvastquote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moet nog even haar werkagenda nakijken, maar het wordt sowieso in januari
Nee, de tip van mij om die Engelse niet te benaderen met vleesshquote:
Ik had het over mezelf zeefje, het was geen commentaar op jouquote:
okok :$quote:Op woensdag 17 december 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf zeefje, het was geen commentaar op jou
Nee, ze moet vrij zijn van haar werkquote:
Oh nee, die is meer van de vis en zeefruit als mosselsquote:Op woensdag 17 december 2014 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, de tip van mij om die Engelse niet te benaderen met vleessh
Ah zo, da's wel handig ja. Vrouwen die de tijd voor je hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze moet vrij zijn van haar werk
[..]
--
hotel newyork? Ook lekker dichtbij. Ik heb nog nooit steaks gegeten in rotterdam dus ik weet niet echtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet wel nodig gaan zoeken naar een goed restaurant eigenlijk.. Beren restaurant vind ik best karig om haar mee te imponeren
vertel wat voor plannenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Huuu slapen lukt niet, en ik heb nog wel een wijntje op.Vreemde gewaarwording.
Heb allemaal plannen/ideeen, lijk wel manisch.
Schrijf ze op, dan heb je er nog iets aanquote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Plannen en ideeën?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doequote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
hotel newyork? Ook lekker dichtbij. Ik heb nog nooit steaks gegeten in rotterdam dus ik weet niet echt
Anders -dan wel niet voor steaks- maar happy italy? Of vapiano
Ja, ben ik nu aan het doen. Allemaal dingen die ook best morgen kunnen, maar die ik nu ineens niet uit mijn kop krijg.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Schrijf ze op, dan heb je er nog iets aan
Tips voor een goeie date:quote:Op woensdag 17 december 2014 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doe
Hmm.. New York is overpriced..
Jammer dat het restaurant waar ik vroeger altijd heen ging niet meer bestaat
Dat wordt een lange nachtquote:Op woensdag 17 december 2014 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu aan het doen. Allemaal dingen die ook best morgen kunnen, maar die ik nu ineens niet uit mijn kop krijg.Niet eens bijzonder, gewoon een bericht wat ik wil versturen, studie gerelateerde dingen, sollicitaties, kerstverhaal en algeheel gevoel van alertheid/helderheid. Vaag.
jij moet natuuurlijk alles betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Happy Italy wordt 'm sowieso niet, je weet dat ik geen Pasta en shit doe
Hmm.. New York is overpriced..
Jammer dat het restaurant waar ik vroeger altijd heen ging niet meer bestaat
Dat hoortquote:Op woensdag 17 december 2014 01:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij moet natuuurlijk alles betalen
straw en ik hebben samen een lange nachtquote:
Dan zou ik vast beter slapen.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
straw en ik hebben samen een lange nacht
Parkheuvel wordt 'm sowieso niet..quote:Op woensdag 17 december 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tips voor een goeie date:
http://www.iens.nl/restaurant/2353/rotterdam-parkheuvel
http://www.iens.nl/restaurant/20521/rotterdam-amarone
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik vast beter slapen.
Oew?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
straw en ik hebben samen een lange nacht
Ongeschreven regelquote:
Ook al!quote:Op woensdag 17 december 2014 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want ik moet om 7 uur weer op.
Of nietquote:Op woensdag 17 december 2014 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik vast beter slapen.
Ik stel wel altijd voor om iets te betalenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew?
[..]
Ongeschreven regel
[..]
Ook al!Succes...
En fok loopt te kutten
Wel tenten om een date te imponeren...quote:Op woensdag 17 december 2014 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Parkheuvel wordt 'm sowieso niet..
Amarone ook niet
Join the clubquote:Op woensdag 17 december 2014 01:28 schreef zeefje het volgende:
Nu heb ik zin in een vrouwen lichaam tegen mij aan
Afschaffen...quote:
Niks mis meequote:
Saaie doosquote:
Niet als je er wat mee kunt doen inderdaad.quote:
Slaap lekkerquote:
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zienquote:
Valt op zich wel mee, het gevoel is ook best lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 01:36 schreef yats het volgende:
[..]
Niet als je er wat mee kunt doen inderdaad.
[..]
Slaap lekker
Okquote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zien
Niks nieuwsquote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou ik zal jou mijn saaie doos eens laten zien
Ik ben zelf niet zo van vreemd etenquote:Op woensdag 17 december 2014 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel tenten om een date te imponeren...
Die Ethiopier dan? Lekker eten is dat!
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:37 schreef Adolecens het volgende:
Valt op zich wel mee, het gevoel is ook best lekker
Ben benieuwd dan..quote:
Ik ben het de laatste tijd liever kwijt dan rijk. Maar het komt vast wel weer eens van pas.quote:
Ja, + dreadocksquote:Op woensdag 17 december 2014 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt het nu gekleurd en vlechtjes?
Ik vond je leuker toen het kaal was denk ikquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen het kaal was denk ik
Wat dan? Vochtigheid?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:43 schreef zeefje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 17 december 2014 01:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zoek ik niet in een doos!
Dat is toch wel een minimale vereiste.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze topictitel spreekt mij wel aan. Mag ik wat liefde?.
In 2015 pasquote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Deze topictitel spreekt mij wel aan. Mag ik wat liefde?.
Tweede kindje maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:47 schreef JJH het volgende:
2015, ja, verhuizen.
Ik heb nog geen idee wat te doen met de rest van het jaar.
Je mist liefde in 2014?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewelll.
[..]
Oh, shit ja. Ik zie het nu pas.
Mooie lipjesquote:Op woensdag 17 december 2014 01:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat is toch wel een minimale vereiste.
Waarom, ik hoef er toch niet mee over straat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |