Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Mit oder ohne Sauerkraut ??quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef sig000 het volgende:
En uiteraard niet te vergeten, de Bratwurst.
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.quote:
Lekker is ie .. Van de Lidl nog welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!
En graag gedaan.Laat het smaken!
Ook niet vies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Die schijnt nog heel aardige kaasjes te hebben, begreep ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker is ie .. Van de Lidl nog wel
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.
Lege tassen heen, volle terug met ladingen worst en ham...![]()
Alles is daar mooi, ook al hou je er niet van...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiii![]()
Ik ga die banaan effe doen
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef drakin het volgende:
Ik ben weer terug
[..]
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.
Geen honing.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Jahaaaaaaaaaa ga ik ook proberenquote:
Da's helemaal lekker, ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet vies.
En dan vers bij de boer vandaan, op zo'n pittoresk marktje in Normandië of zo...
Nee met pure chocola en honingquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Daar worden we vroluk van Fann EN bedankt... Ik gaan PP opzoekenquote:
nee... dat las ik!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef drakin het volgende:
En ik verwen hem niet zomaar hoor, hij heeft het echt verdiend vanavond.
ja, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar worden we vrolijuk van Fanm EN bedankt... Ik gaan PP opzoeken
Kan jij gedachten lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's helemaal lekker, ja!
En ik zag laatst ergens op tv dat je daar eigenlijk eens de regionale cider bij zou moeten proeven.
Hij is geslaagd!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat las ik!
hoe ging zijn examen?
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen?
Ik leeg net deze fles:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?quote:
Ehm....quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?
Gaat Chuf Kerst bij jou vieren? tenminste... bij PP bedoel ik?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Ik moet zn nummer nog ergens hebben volgens mij... Oh nee dat is part of zn code ... Hij heeft de mijne welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Als je een beetje bourgondisch bent ( en volgens mij ben je dat wel...), dan moet je eens rond eind april die kant op. Bomen in de bloesem, oogst van vorig jaar net verwerkt (cider bij dit huis halen, beste van allemaal en vriendelijke mensen), mooiste tijd om daar te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.
Wel tof!Nu heb ik daar ook zin in.
![]()
Dat is dubbel zo knap dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef drakin het volgende:
Dank jullie wel, geweldig dat een kind met beperking toch op universitair niveau een vak kan leren
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)quote:
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:quote:
Ik heb nog zitten verzinnen op een ander woord, maar ik kon er niet één vinden die minder verontschuldigd zou zijn en dat zou ook niet mijn bedoeling zijn geweest.quote:
Excuus misschien...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten verzinnen op een ander woord, maar ik kon er niet één vinden die minder verontschuldigd zou zijn en dat zou ook niet mijn bedoeling zijn geweest.
het antwoord staat er inmiddelsquote:
Ik weet amper wat het inhoud maar eh...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)
[..]
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:
Administratieve processen en accounting
Het antwoord staat er hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het antwoord kan minder gewoon zijn...
Ik weet het ook niet, iets met boekhouden was het weet ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet amper wat het inhoud maar eh...goed gedaan jochie zou ik zeggen
Cijfertjes dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)
[..]
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:
Administratieve processen en accounting
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, iets met boekhouden was het weet ik wel.
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoonquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien.
Maar het leek alsof je het niet wilde noemen...
Dat dacht ik ook, maar door de "ehm" van Drakin dacht ik dat ze er verder niet veel over kwijt wilde, maar ze moest gewoon even zoeken.quote:
Touché!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoon
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cijfertjes dus![]()
Knap hoor en al helemaal met een beperking, waardoor hij er nog meer moeite voor zal hebben moeten doen
Sure, maar weer eens wat anders dan 'sorry'...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is net zo goed verontschuldigend.
Ja pas maar op Fann ... Je weet maar nooit iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah... pffffffffffffff gelukkig hoef ik me niet te schamen dat ik het ook niet precies weet![]()
Mijn begaafdheid zit ook op een compleet ander vlakquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoon
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn begaafdheid zit ook op een compleet ander vlak
Gamen is dan vaak ook weer een soort van uitlaatklep, maar mooi dat hij toch elke keer weer de discipline op kon brengen op met zijn studie bezig te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.
Ik heb in elk geval niet iets met cijfertjes, daarom is hij ook mijn boekhouder.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, maar weer eens wat anders dan 'sorry'...
21 jaar en pdd-nos en addquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gamen is dan vaak ook weer een soort van uitlaatklep, maar mooi dat hij toch elke keer weer de discipline op kon brengen op met zijn studie bezig te zijn.
Hoe oud is je zoon en mogen we weten wat zijn beperking is?
als ik iets niet weet zeg ik het gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas maar op Fann ... Je weet maar nooit idd
Dat klinkt heerlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een beetje bourgondisch bent ( en volgens mij ben je dat wel...), dan moet je eens rond eind april die kant op. Bomen in de bloesem, oogst van vorig jaar net verwerkt (cider bij dit huis halen, beste van allemaal en vriendelijke mensen), mooiste tijd om daar te zijn.
Lekker eten, vers stokbrood en croissantjes, kaas in overvloed, Echt leven als God in Frankrijk...
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets niet weet zeg ik het gewoon hoorik wist ook niet wat aardperen waren,
nah, vraag ik het toch gewoon en nu weet ik het wel
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).quote:
Op vakantie liep een Canadees met een t-shirt met als opdruk "I don't need Google, my wife knows everything'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.
mannen hebben daar google voor uitgevonden
stukjes autist he? Pdd-nos is hij heeft het wel, maar toch ook weer net niet helemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).
Meer dan verdiend dus. Tof!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.
gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op vakantie liep een Canadees met een t-shirt met als opdruk "I don't need Google, my wife knows everything'.
nou,, ik heb wel even gegoogeld op pdd-nos hoor, leek me handiger dan dat jij hetquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.
mannen hebben daar google voor uitgevonden
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.quote:
Die van mij heeft het helemaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
stukjes autist he? Pdd-nos is hij heeft het wel, maar toch ook weer net niet helemaal.
Even wachten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey allemaal.
Hoe is het met jullie?
Zeer goed, lees maar even terug, dan weet je ook waarom ik nu even aandacht aan mijn zoon ga geven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey allemaal.
Hoe is het met jullie?
Leuk, het is voor je zoon een prestatie om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.
Jullie hebben nu Adorabelle weer even, fijne avond!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, het is voor je zoon een prestatie om trots op te zijn.
Daaag, serieuze gesprekken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan heeft ie wel een banaantje verdiend zou ik zeggen
Doe maar! Harstikke goed van die knul zeg dat maar tegen hemquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.
Jullie hebben nu Adorabelle weer even, fijne avond!
Tis hier eerder normaal dan anders... Maar dat mag de pret niet drukken volgens mij ..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zei ik weer iets verkeerds?
Ik ga geen sorry zeggen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.
Dat ligt aan de kont tekst...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.
ja sorry dat ik er tussen zatquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kont tekst...
Maar nee, ik vond het mooi om het gesprek tussen jou en Drakin te volgen...
Geen 'sorry' zeggen, zo bedoelde ik het sowieso niet.quote:
Ja was niet de bedoeling om ''het gesprek'' te verstoren, maar ik zat hier ook toevalligquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen 'sorry' zeggen, zo bedoelde ik het sowieso niet.
Maar soms leer je hier nog eens iets van een ander en dat vind ik boeiend...
Gesprek is wel een iets te groot woord, maar een beetje belangstelling voor elkaar staat iedereen goedquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kont tekst...
Maar nee, ik vond het mooi om het gesprek tussen jou en Drakin te volgen...
was niet eens serieus bedoeld, want ik zat gewoon midden in het gesprek en ik lees het ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
Mijn sorry-meterteller maakt overuren.
Maar het mooie van een forum is dat iedereen in een topic door elkaar heen mag praten posten, anderen kunnen er naar behoefte overheen lezen of niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen 'sorry' zeggen, zo bedoelde ik het sowieso niet.
Maar soms leer je hier nog eens iets van een ander en dat vind ik boeiend...
Euh... wat? Dat kan gewoon tegelijk toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wachten.
Serieuze gesprekken hier, interessant...
Dat is mooi om te lezenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeer goed, lees maar even terug, dan weet je ook waarom ik nu even aandacht aan mijn zoon ga geven.
Hoe gaat het met jou? (lees later het antwoord)
Weer 1 erbij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
was niet eens serieus bedoeld, want ik zat gewoon midden in het gesprek en ik lees het ook
tussen Dees en Drakin, dus mijn sorry was niet gemeend
Nu wordt het heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
was niet eens serieus bedoeld, want ik zat gewoon midden in het gesprek en ik lees het ook
tussen Dees en Drakin, dus mijn sorry was niet gemeend
Neeheee, zo bedoelde ik het niet, zei ik net toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja was niet de bedoeling om ''het gesprek'' te verstoren, maar ik zat hier ook toevallig
en ik ben nog niet zo snel met dat notebook..
KLinkt goed..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met mij gaat het nu heel erg goed eigenlijk. Ik weet niet of jullie nog wat mee hebben gekregen van dat ik niet altijd even stabiel was, maar daar heb ik nu geen last meer van.
eerst sorry tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neeheee, zo bedoelde ik het niet, zei ik net toch?
Als relatieve newbie ken ik nog niet alle personen hier dusdanig dat ik de achtergronden ook ken.
Ik ben altijd geïnteresseerd in mensen, ook al kan ik ze soms ook schofferen.
Jeckyll & Hyde, my bad...
Tuurlijk, maar ik wilde het vervolg van jou en Drakin lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het mooie van een forum is dat iedereen in een topic door elkaar heen mag praten posten, anderen kunnen er naar behoefte overheen lezen of niet.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
Er kunnen zich ook op latere leeftijd dingen ontwikkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zie mijn andere post...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... wat? Dat kan gewoon tegelijk ?
Maar ht gesprek stokte omdat drakin film ging kijkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wilde het vervolg van jou en Drakin lezen.
Oprechte interesse, helaas stokte het 'gesprek'...
Verwarring en misverstanden....i love it.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Eska het volgende:
Ik ben vaak zo traag met mijn reactie, dat ik 'm dan uiteindelijk maar niet meer post.Te bang voor verwarring & misverstanden idd.
Men moest eens weten hoeveel niet-geplaatste posts ik heb.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Eska het volgende:
Ik ben vaak zo traag met mijn reactie, dat ik 'm dan uiteindelijk maar niet meer post.Te bang voor verwarring & misverstanden idd.
Maar dat wist ik toen nog niet...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ht gesprek stokte omdat drakin film ging kijken
Oprechte interesse is altijd goed. Ik vind ben altijd benieuwd naar ervaringen en problemen die andere ouders ervaren met hun kinderen met een beperking, want vooral met PDD-NOS is dat met elk kind weer anders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wilde het vervolg van jou en Drakin lezen.
Oprechte interesse, helaas stokte het 'gesprek'...
Het kost me altijd zoveel gedoe om het weer rechtgebreid te krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verwarring en misverstanden....i love it.
Wil je dan nu al je niet-geplaatste posts posten? Kunnen we kijken of we daar nog iets van kunnen makenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef Eska het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
dat ging niet goed ... ik wilde tegen Eska zeggen dat ik dat ook vaak had heb ik een hele lap
zitten typen en dan zijn jullie al veeeeeeeeeeeeel verder en dan denk ik laat maar![]()
en dan haal ik het weer weg...
Kom jij ook maar op met je niet-geplaatste postsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
dat ging niet goed ... ik wilde tegen Eska zeggen dat ik dat ook vaak had heb ik een hele lap
zitten typen en dan zijn jullie al veeeeeeeeeeeeel verder en dan denk ik laat maar![]()
en dan haal ik het weer weg...
Dat laatste, daarom juist.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oprechte interesse is altijd goed. Ik vind ben altijd benieuwd naar ervaringen en problemen die andere ouders ervaren met hun kinderen met een beperking, want vooral met PDD-NOS is dat met elk kind weer anders.
Maar niet iedereen praat er even gemakkelijk over.
Heel even kwam ik in de verleiding.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je dan nu al je niet-geplaatste posts posten? Kunnen we kijken of we daar nog iets van kunnen maken
Volgende keer gewoon wel posten hoor, verwarring is af en toe best leuk en misschien valt het nog best wel mee.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom jij ook maar op met je niet-geplaatste posts
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou voor de verandering gezorgd heeft. Ik weet alleen dat het niet zo goed ging, en ik daardoor aan de ad zat om bepaalde gedachten te onderdrukken. Maar dat dat juist averechts werkte en het daardoor allemaal veel erger werd en het eigenlijk helemaal mis ging. Op een gegeven moment was ik er zo klaar mee om constant zo afwezig en afgestompt te zijn door die medicijnen, dat ik er maar mee gestopt ben. En toen ging ik me eigenlijk stukken beter voelen, en sindsdien heb ik niet meer de behoefte gehad om te beschadigen. Niet eens meer aan gedacht. Ik heb nog wel bepaalde gedachten, maar die kan ik nu veel beter onderdrukken, tot het punt dat het mijn leven niet meer beïnvloedt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
KLinkt goed..
Hoezo heb je er nu geen last meer van Bella?
Ik heb niet het idee dat je iets recht moet breien als er hier verwarring en misverstanden ontstaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:24 schreef Eska het volgende:
Het kost me altijd zoveel gedoe om het weer rechtgebreid te krijgen.
Oh, en ik zie nu dat die ene smiley eigenlijk een andere had moeten zijn. Toch die post te snel gedaan.![]()
Ik wil FANN haar postcount weleens weten als ze geen postings weghaald.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Kom jij ook maar op met je niet-geplaatste posts
Tetten misschien dan ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Er kunnen zich ook op latere leeftijd dingen ontwikkelen
Dat laatste ja, dat vraag ik me ook heel vaak af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste, daarom juist.
Het verbaast me hoeveel mensen er om me heen zijn met kinderen met een 'lichte aandoening'.
Het lijkt wel gewoon, zo langzamerhand.
Als ik sommige verhalen hoor, dan vraag ik me af hoe sommige mensen het volhouden...
Wat doe je Madmaster aan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik zit al een uur te wachten tot ik deze kon posten maar toen werd
het serieus ...![]()
nu mag het wel
Heftig Bella, ik ben blij dat het nu beter met je gaatquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou voor de verandering gezorgd heeft. Ik weet alleen dat het niet zo goed ging, en ik daardoor aan de ad zat om bepaalde gedachten te onderdrukken. Maar dat dat juist averechts werkte en het daardoor allemaal veel erger werd en het eigenlijk helemaal mis ging. Op een gegeven moment was ik er zo klaar mee om constant zo afwezig en afgestompt te zijn door die medicijnen, dat ik er maar mee gestopt ben. En toen ging ik me eigenlijk stukken beter voelen, en sindsdien heb ik niet meer de behoefte gehad om te beschadigen. Niet eens meer aan gedacht. Ik heb nog wel bepaalde gedachten, maar die kan ik nu veel beter onderdrukken, tot het punt dat het mijn leven niet meer beïnvloedt.
Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Er zijn nu nog wat kleine puntjes zoals de testosteron onderdrukkers die bepaalde bijwerkingen hebben waar ik eigenlijk vanaf wil, maar ik denk dat dat wel kan wachten tot mijn volgende gesprek met de gynaecoloog.
Maar hoe is het nu met jou FANN? Ik zie dat je weer post.
En ik heb dat nou juist te vaak. Dat idee, bedoel ik. Dat ik verwarring en misverstanden moet rechtbreien, bedoel ik. En krijg ik het altijd veel te warm van.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat je iets recht moet breien als er hier verwarring en misverstanden ontstaan.
Het gaat niet om zielig doen. Als je een last moet dragen, dan is leedconcurrentie het laatste wat ik je aanraad, want er is altijd wel iemand die het nog zwaarder heeft en daarmee doe je je eigen gevoel tekort.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Dat laatste ja, dat vraag ik me ook heel vaak af.
Maar laat ik hier vooral niet zielig gaan zitten doen, ik ben blijkbaar niet de enige.
Liefde... denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Als ik sommige verhalen hoor, dan vraag ik me af hoe sommige mensen het volhouden...
Dan weet je vanaf nu dat je nooit iets recht hoeft te breien hier, gewoon omdat dat hier niet nodig is en als iemand het toch nodig lijkt te vinden negeer je die gewoon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Eska het volgende:
[..]
En ik heb dat nou juist te vaak. Dat idee, bedoel ik. Dat ik verwarring en misverstanden moet rechtbreien, bedoel ik. En krijg ik het altijd veel te warm van.
Jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Heftig Bella, ik ben blij dat het nu beter met je gaat![]()
Als ik weer post gaat het dus goedhet is niet anders.. je zal misschien wel meegelezen
hebben dus dan weet je wel waarom ik er soms niet was, en als ik erg droevig ben post ik
ook niet, of heel weinig
Als wintermeisje snap ik dat je het niet te warm wilt kijgen, maar ik hoop echt dat het idee wat zal vervagen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Eska het volgende:
En ik heb dat nou juist te vaak. Dat idee, bedoel ik. Dat ik verwarring en misverstanden moet rechtbreien, bedoel ik. En krijg ik het altijd veel te warm van.
Nouja, het is een betere eigenschap dan mensen die maar langs elkaar heen blijven praten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb jou nog NOOIT zielig zien doen hoor Deesquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar laat ik hier vooral niet zielig gaan zitten doen, ik ben blijkbaar niet de enige.
Ik probeer dat idd wel. Maar ik moet nog veel oefenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet je vanaf nu dat je nooit iets recht hoeft te breien hier, gewoon omdat dat hier niet nodig is en als iemand het toch nodig lijkt te vinden negeer je die gewoon.
Grappig, dat is ook altijd hetgeen wat ik tegen mensen zeg als ze tegen mij zeggen dat ze tegen mij niet mogen klagen omdat ik het zwaarder heb dan zij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat niet om zielig doen. Als je een last moet dragen, dan is leedconcurrentie het laatste wat ik je aanraad, want er is altijd wel iemand die het nog zwaarder heeft en daarmee doe je je eigen gevoel tekort.
Lief dat je dat zegt Fannquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb jou nog NOOIT zielig zien doen hoor Dees![]()
maar moeilijk lijkt het me soms wel en dat mag best gezegd worden toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als wintermeisje snap ik dat je het niet te warm wilt kijgen, maar ik hoop echt dat het idee wat zal vervagen.
Ik ben daar ook mee opgevoed en het is ook onderdeel van mijn karakter geworden, maar ow boy wat heb ik een teringhekel aan die uitspraak gekregen. Altijd alles (alleen) willen dragen kan een hele zware last zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
En ja, ik ben ben natuurlijk wel opgegroeid met "Niet klagen, maar dragen".
Maar het is pittig, heel pittig.
Die uitdrukking heb ik ook ZOOOOO vaak gehoord werd je niet goed vanquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee opgevoed en het is ook onderdeel van mijn karakter geworden, maar ow boy wat heb ik een teringhekel aan die uitspraak gekregen. Altijd alles (alleen) willen dragen kan een hele zware last zijn.
Gelukkig heb ik die uitspraak heel goed los kunnen laten, je wordt er ook geen leuker mens van als je je leed alleen wilt dragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee opgevoed en het is ook onderdeel van mijn karakter geworden, maar ow boy wat heb ik een teringhekel aan die uitspraak gekregen. Altijd alles (alleen) willen dragen kan een hele zware last zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hand in hand naakt rond een dikke boom huppelen ook goed?
Net zoals dat men nogal eens iets zegt als "ieder krijgt zoveel als hij dragen kan" (of iets van die strekking). Vast goed bedoeld (soms). Maar ik ben het er niet altijd mee eens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Die uitdrukking heb ik ook ZOOOOO vaak gehoord werd je niet goed van
Het swaffelritueel...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dit meteen voor me met de gezichten uit het Smoelenboekquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft zijn kruisje...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Net zoals dat men nogal eens iets zegt als "ieder krijgt zoveel als hij dragen kan" (of iets van die strekking). Vast goed bedoeld (soms). Maar ik ben het er niet altijd mee eens.
Dat is ook zo'n simpele dooddoener van mensen die niet anders weten wat ze moeten zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Net zoals dat men nogal eens iets zegt als "ieder krijgt zoveel als hij dragen kan" (of iets van die strekking). Vast goed bedoeld (soms). Maar ik ben het er niet altijd mee eens.
Hangt er vanaf waar je het doet denk ik. Het zijn wel typische FOK!termen, maar als ik zie wat er hier in 40+ soms aan ellende/problematiek voorbij komt en de reacties daarop, dan heb ik niet het idee dat dergelijke terminologie je hier snel ten deel zou vallen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Maar zo hier op een forum heb ik toch nog het idee dat mensen me snel een zeikerd of huilie zullen vinden als ik over mijn problematiek begin.
Welnee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die uitspraak heel goed los kunnen laten, je wordt er ook geen leuker mens van als je je leed alleen wilt dragen.
Maar zo hier op een forum heb ik toch nog het idee dat mensen me snel een zeikerd of huilie zullen vinden als ik over mijn problematiek begin.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het doet denk ik. Het zijn wel typische FOK!termen, maar als ik zie wat er hier in 40+ soms aan ellende/problematiek voorbij komt en de reacties daarop, dan heb ik niet het idee dat dergelijke terminologie je hier snel ten deel zou vallen.
Daarom praat ik er hier wel over en zou ik dat elders op Fok! niet zo snel doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee.
'We' hebben allemaal wel een grote bek, maar tussen de regels door lees je een hoop...
FANN loopt al maanden te roepen dat ze ook wel eens wil swaffelen, dus dat pleziertje moeten we haar niet willen ontnemen.quote:
Mja idd, en wat zeg je daar in hemelsnaam op terug?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n simpele dooddoener van mensen die niet anders weten wat ze moeten zeggen.
Jij bent geen zeikerdquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die uitspraak heel goed los kunnen laten, je wordt er ook geen leuker mens van als je je leed alleen wilt dragen.
Er is toch ook een topicreeks ergens op FOK! voor ouders met kinderen die PDD-NOS . hebben?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Daarom praat ik er hier wel over en zou ik dat elders op Fok! niet zo snel doen.
Ik ben erg goed in dooddoeners.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n simpele dooddoener van mensen die niet anders weten wat ze moeten zeggen.
Dan zeg ik met een meewarige blik "Ja, dat is wel waar" en houd ik verder maar mijn mond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja idd, en wat zeg je daar in hemelsnaam op terug?
"Houd je mond en draag mijn shit."quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zeg ik met een meewarige blik "Ja, dat is wel waar" en houd ik verder maar mijn mond.
Ik snap prima wat je bedoelt Fann, je hebt ook helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent geen zeikerdsoms is het gewoon goed om dingen te delen en hier kan dat
best volgens mij...
Ik had er best steun aan dat jullie met mij meeleefden écht waar![]()
dat was gewoon fijn![]()
Niet zielig ofzo, maar gewoon je snapt wel wat ik bedoel...
Ik heb daar weleens gelezen, maar dat topic gaat vooral over jonge kinderen met PDD-NOS en die hebben toch hele andere problemen aan de hand dan ik met een 18-jarige puber waar de hormonen mee op de loop gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is toch ook een topicreeks ergens op FOK! voor ouders met kinderen die PDD-NOS . hebben?
Volg/post/leees je daar of juist niet, vanwege wat je net vertelde?
Dit wordt straks het dagboek van de 40 plussersquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap prima wat je bedoelt Fann, je hebt ook helemaal gelijk
Mogen mijn post er dan uit ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit wordt straks het dagboek van de 40 plussers
Met glitterplaatjes en alquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is het deels al, ieder op zijn/haar eigen wijze...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja nu je er toch zelf over begint Chuf...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen mijn post er dan uit ...Er wordt al genoeg in samenvatting over me geluld..
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het deels al, ieder op zijn/haar eigen wijze...
Wel herkenbaar dus van 10+ jaar geleden, maar niet iets waar je nu zelf iets mee kan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb daar weleens gelezen, maar dat topic gaat vooral over jonge kinderen met PDD-NOS en die hebben toch hele andere problemen aan de hand dan ik met een 18-jarige puber waar de hormonen mee op de loop gaan.
Je weet het niet, hè...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja nu je er toch zelf over begint Chuf...![]()
Dat moet je allemaal met een korrel zou nemen hoor, die samenvattingen zijn gewoon érg amusant
en leuk en knap geschreven, ik snapte écht niet waarom je daar boos over werd.
of viel het allemaal wel mee?
en toepjes en foto's, als ik wel eens een linkje zie van een ouder topic van 30 plusquote:
Zoals ik gisteren al melde was ik niet serieusquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja nu je er toch zelf over begint Chuf...![]()
Dat moet je allemaal met een korrel zou nemen hoor, die samenvattingen zijn gewoon érg amusant
en leuk en knap geschreven, ik snapte écht niet waarom je daar boos over werd.
of viel het allemaal wel mee?
okéquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al melde was ik niet serieus
Dat viel nog wel mee tot nu toe....quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Er wordt al genoeg in samenvatting over me geluld..
tot nu toe....quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee tot nu toe....
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, jammer. Ik heb wat gemist dus.
Soms mag je daar blij om zijn , maar niets over jouquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, jammer. Ik heb wat gemist dus.
dat zeg jij.... je bent er niet steeds bijgeweestquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms mag je daar blij om zijn , maar niets over jou
Heb al 3 dagen de helft klaar ligen, waarvan een groot deel ging over het verjaardagsfeestje van een niet nader te noemen persoon.quote:
ik zeg.... doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al 3 dagen de helft klaar ligen, waarvan een groot deel ging over het verjaardagsfeestje van een niet nader te noemen persoon.
Dat geloof je ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
dat zeg jij.... je bent er niet steeds bijgeweest
Wrijf het maar inquote:
Ach, het kan ook best vermakelijk zijn. Als het is wat ik denk dat het is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms mag je daar blij om zijn , maar niets over jou
oh... nah, Chuf weet heet nuquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb al 3 dagen de helft klaar ligen, waarvan een groot deel ging over het verjaardagsfeestje van een niet nader te noemen persoon.
Ik wil er wel wat vaker in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee tot nu toe....
Ik ga mn Columbiaanse koffie versnijdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nah, Chuf weet heet nu![]()
komt vast wel goed![]()
Ik ga mijn chineze thee maken![]()
doei
Meestal wel maar niet altijd .. Maar goed dat je niet alles meeleest en terugleest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wrijf het maar in.
[..]
Ach, het kan ook best vermakelijk zijn. Als het is wat ik denk dat het is.
En ik weet dat er genoeg over me gepost wordt op het forum, maar volgens mij niet door jullie. Jullie zijn wel lief.
Trusten Fannquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nah, Chuf weet heet nu![]()
komt vast wel goed![]()
Ik ga mijn chineze thee maken![]()
doei
Niet...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef sig000 het volgende:
Ik post nog een kerstboom voor de gezelligheid.
[ afbeelding ]
Ah, dan ga ik dan samenvattingstopic maar eens volgenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wel maar niet altijd .. Maar goed dat je niet alles meeleest en terugleest.
Samenvattings topic van King is daar meestal geniaal voor .. Soms 1 x per dag soms eens in de week ....
Kt, weet jij het topic nog te vinden over die mensen die iets in het bos vonden, opnderzoek gingen verdwenen en toen een fok zoek actie kwam ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, anders hadden we een recordtopic kunnen hebben.
tis een aanrader! waar ben je al die tijd geweest?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik dan samenvattingstopic maar eens volgen.
Stali en Ryan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kt, weet jij het topic nog te vinden over die mensen die iets in het bos vonden, opnderzoek gingen verdwenen en toen een fok zoek actie kwam ?
Geweldig topic,
quote:
Ik had een collega Ryan en daar heb ik menig nacht mee samen gewerkt Maar dat zal wel een andere zijn geweest ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ryan kom ik weleens tegen 's nachts, geweldige discussie wordt dat dan meestal.
De Ryan op Fok heeft een aardig verstoord dag en nacht ritme. Heeft die collega daar ook last van?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een collega Ryan en daar heb ik menig nacht mee samen gewerkt Maar dat zal wel een andere zijn geweest ...
Vast wel... Maar ik weet niet of ie Fokker was/is ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Ryan op Fok heeft een aardig verstoord dag en nacht ritme. Heeft die collega daar ook last van?
.. Denk toch dat je deze avond toch ook mag afmaken sig.. Vanaf vrijdag sta ik niet meer voor me zelf in ... Omdat ik geen wekker meer zet ,,,quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef sig000 het volgende:
Het is erg vermoeiend deze maand als nachtuil.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
tis een aanrader! waar ben je al die tijd geweest?
Ik had medicatie waardoor ik me zo afgevlakt voelde dat ik eigenlijk niet meer normaal kon functioneren. Daarbij sliep ik ook nog eens bijna de hele dag door diezelfde medicatie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou voor de verandering gezorgd heeft. Ik weet alleen dat het niet zo goed ging, en ik daardoor aan de ad zat om bepaalde gedachten te onderdrukken. Maar dat dat juist averechts werkte en het daardoor allemaal veel erger werd en het eigenlijk helemaal mis ging. Op een gegeven moment was ik er zo klaar mee om constant zo afwezig en afgestompt te zijn door die medicijnen, dat ik er maar mee gestopt ben. En toen ging ik me eigenlijk stukken beter voelen, en sindsdien heb ik niet meer de behoefte gehad om te beschadigen. Niet eens meer aan gedacht. Ik heb nog wel bepaalde gedachten, maar die kan ik nu veel beter onderdrukken, tot het punt dat het mijn leven niet meer beïnvloedt.
Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Er zijn nu nog wat kleine puntjes zoals de testosteron onderdrukkers die bepaalde bijwerkingen hebben waar ik eigenlijk vanaf wil, maar ik denk dat dat wel kan wachten tot mijn volgende gesprek met de gynaecoloog.
Maar hoe is het nu met jou FANN? Ik zie dat je weer post.
Komt goed met die not medicatie.. Afleren die meuk... Slaap ook lekker want ik duik er ook inquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slaap lekker. Misschien lees je dit morgen nog.
Maar vooral dit:
[..]
Ik had medicatie waardoor ik me zo afgevlakt voelde dat ik eigenlijk niet meer normaal kon functioneren. Daarbij sliep ik ook nog eens bijna de hele dag door diezelfde medicatie.
En het kost voor mij redelijk wat moeite om dan weer mee te doen in een slowchat. Ondanks dat dit eigenlijk nog het enige topic op FOK! is dat ik volg (omdat sommige mensen het nogal voor me verpest hebben op andere plekken op FOK!).
Ja, gelukkig ben ik er nu vanafquote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt goed met die not medicatie.. Afleren die meuk... Slaap ook lekker want ik duik er ook in
en toch zijn er genoeg mensen die er wel baat bij hebben, gek he?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Antidepressiva is echt dikke rommel.
en er zijn toch ook veel verschillende soortenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:02 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch zijn er genoeg mensen die er wel baat bij hebben, gek he?
en veel verschillende mensenquote:Op woensdag 17 december 2014 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
en er zijn toch ook veel verschillende soorten
nog nooit nodig gehadquote:
Alhoewel, ooit een keer een middel om te stoppen met roken .. Dat was een anti-depressiva voor Amerikaanse soldaten uit Vietnam.... Ik kreeg er hartkloppingen vanquote:
Nee hoor geen schandequote:Op woensdag 17 december 2014 09:13 schreef just me het volgende:
dus toch Choef
maar het is toch geen schande als mensen dit (moeten) gebruiken?
Yo, sistahquote:
quote:
Tijd voor een poll!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef Deisyy het volgende:
Wordt dat dat het woord van 2014: leedconcurrentie?
die van glitter op mijn lul vind ik het grappigste Kerstliedje en dit het mooistequote:
Ja, van mijn ritme is niet veel meer over Chufquote:Op woensdag 17 december 2014 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen Fann, ik heb er al weer 5 uur op zitten
Ik ben er ook bang voor ...quote:Op woensdag 17 december 2014 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, van mijn ritme is niet veel meer over Chufdat sluipt er vanzelf in...
Nou ja, wat maakt het uit eigenlijk, dan wordt je gewoon een nachtmens, wat ben je vanquote:
Jij bent toch goed in terugzoeken?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Leonie Sazias ergens tegen.
Die schijnt nu voorzitter te zijn van 1 of andere ouderenbond ofzo. Niet verder gelezen, want het idee dat een chick van Veronica bij de ouderenbond werkt, veroorzaakte kortsluiting in mijn hoofd.
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn droom van vannacht:
Ik woonde alleen met mijn moeder in het ''ouderlijk huis'' da's best vreemd aangezien
ik een hele rits broers en zusters heb en een vader, maar die bestonden in die droom
gewoon niet..
Ik ging een verjaardagskadootje (grote bos bloemen) brengen naar mijn nichtje die
een paar huizen verderop woonde. (dit klopt dan weer wel, maar het vreemde ervan
is dat ik in mijn droom een jaar of 20 was en dat nichtje is een dochter van mijn
op 1 na oudste broer) en in die droom was zij dus ongeveer van dezelfde leeftijd of
zelfs nog ietsje ouder dan mij.
Oke, ik kom daar met mijn bloemen, leuk leuk leuk, bakkie koffie enzo..
toen zei mijn nichtje ineens, weet je wie ook jarig is ?
Nou? zei ik, vroeg ik..
Bleek mijn ''buurjongen'' jarig te zijn, dus ik zeg, ah...zal ik hem ook iets brengen is
wel zo aardig. Waarom zou je, zei mijn nichtje nog, dat is zo'n nare goser...
ja, zei ik, weet ik, vreemd figuur, zegt nooit gedag, maar misschien wordt het dan
wel een beetje beter, mwa... mijn nichtje was niet echt overtuigd, maar moest ik
zelf weten dus.
ik kwam terug bij mijn moeder en ik vertelde dat dus en mijn moeder vond het
ook niet echt nodig, want die vond het ook maar een rare jongen en ze zei nog
hij woont hier al een jaar en er kan geen boe of bah vanaf, laat maar gaan.
Ik eigenwijs, dacht toch, ja, misschien zit er wel een tragisch verhaal achter,
misschien is hij wel helemaal niet zo naar... misschien gewoon een beetje zielig
ofzo..
Dus toen haalde mijn moeder een kapstokje tevoorschijn uit de gangkast,
nog helemaal nieuw in doos en ze zei, nou dan geef je hem dit, die hangen wij
hier toch niet meer op, kapstokken zat hier.
ik helemaal blij, was een mooi blauw kapstokje en ik had bij het ''langslopen'' gezien
dat het hele huis leeg was en er allemaal bouwvakkers bezig waren om de boel te witten
dus ik dacht nog, oh.. komt mooi uit, hij heeft helemaal niks, dus ook vast geen kapstokje
Maar ik kon niet zien of hij thuis was, dus ik liep eerst zijn tuin in, en toen riep ik tegen
die bouwvakkers, is ''Huppelepup"" (in mijn droom had hij geen naam) thuis?
Die bouwvakkers vonden dat wel grappig en zagen er vast meer in dan het was, dus
die begonnen een beetje te joelen en riepen, JA HOOR, KOM MAAR DIE IS THUIS !
Nee, zei ik, dan moet ik eerst effe iets ophalen.., dus ik haal dat kapstokje op en
terwijl ik het tuinpad van die jongen opliep werd ik ''ingehaald'' door Leonie Sazias,
nou jah... ingehaald, ze duwde me bijna van het tuinpad af, om er zo snel mogelijk
lags te kunnen, ik herkende haar meteen van de TV, dus ik zei He Hoi !, en zei
zei met een heel naar spottend lachje, ja Hoi...
Maar goed, ik zag die buurjongen niet, dus ik vroeg aan 1 van die bouwvakkers
of hij dat kapstokje aan die buurjongen wilde geven, ja tuurlijk zou hij effe doen..
Ik terug naar huis.
Inneens hoorde ik iemand keihard schreeuwen heel agressief, wat de bedoeling
was van ''die troep'' en wat ik van hem moest...
Dus ik liep ons tuinpad af, en achter ons schuurtje (klopte ook) was vroeger geen]
schutting, dus kon je van onze tuin zo in de tuin van de buren stappen, de appelboom
die daar vroeger stond stond er in mijn droom ook nog..
Dus ik sta daar tegenover een schreeuwende buurjongen, en er stonden
allemaal lachende bouwvakkers omheen (die liepen zich gewoon te bescheuren
zeg maar) en toen werd ik ineens heeeeeeeel boos, en ik dacht wat denkt die
knul wel ... ik moet helemaal NIKS van hem, wat denk ie wel niet, ondankbaar secreet![]()
dus ik pak dat kapstokje uit zijn handen en ik probeerde het keihard kapot te slaan
tegen de muur van het schuurtje, maar dat ding ging maar niet stuk, dus toen
gooide ik het enigzins, uit zijn voegen geslagen kapstokje voor zijn voeten en met
de woorden, hier heb je je kapstokje lul, het is in ieder geval geen Ikea kwaliteit...
toen draaide ik me heel arrogant om en liep terug ons huis in.
Toen kwamen plotseling al die bouwvakkers via het dak van ons schuurtje en
over de schutting voor bij het huis onze tuin in, dus daar schrok ik wel van.
Dus ik ging daar zo staan.. en toen zei ik tegen 1 zo'n vent, wat is de bedoeling?
Komen jullie me vermoorden ofzo? Toen maakte hij nog een grapje, van nou..
goed idee, maar toen trok een andere vent hem weg en zei, doe normaal man..
en toen begonnen ze allemaal te vertellen wat een klootzak die buurjongen was,
en dat ze nooit koffie kregen en dat hij tegen hun ook nooit praten en dus
zaten we heel gezellig op ''ons plaatsje'' want mijn moeder was er ook bij komen zitten.
De buurjongen bleek dus na de schreeuwpartij met Leonie Sazias te zijn vertrokken
dus ik zei nog tegen die heren, nah... als jullie nou effe lekker extra lang doen over
die klus en af en toe een foutje maken, zodat ie per ongeluk door de vloer heen zakt
ofzo, zorgen wij 's morgens wel voor de koffie.
Dus de droom eindigde nog best wel leuk, maar ik werd toch met een rotgevoel wakker,
zo'n gevoel van dat je echt heel erg onterecht naar behandeld bent... , daar heb ik nog
wel een tijdje over na lopen denken![]()
Nah... dat was het...![]()
Diegene die Leonie Sazias niet kennen moeten maar even Googelen,
ik ken haar alleen van TV maar ik weet nog wel dat ik het een stomme
trut vond, wat ze verder in mijn droom deed, geeeeeeeen idee...
Een vast ritme is vooral nuttig voor je algehele welbevinden, ook al kun je dan niet naar buiten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef FANN het volgende:
De dokter heeft wel eens gezegd dat ik moet proberen om dag en nachtritme erin te houden,
maar voor wat?'s Winters is nog wel nuttig, maar zomers is het alleen maar klote
![]()
moest ie me wel gelijk in geven trouwens
nee, sta ik weer bovenaan?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verdient wel een crosspost in dat andere topic!![]()
Btw....dagcijfers van gisteren al gezien?
wél raar toch dat je sommige dingen meteen weer weet en andere dingen weer meteen vergeet...quote:Op woensdag 17 december 2014 11:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verdient wel een crosspost in dat andere topic!![]()
Rot is dat ja, als zo'n naar gevoel na een droom nog blijft hangen. Ook al weet je dat het een droom was. Soms weet ik niet eens meer wat ik eigenlijk gedroomd heb, maar nog wel het gevoel dat het gaf. Gek is dat.quote:
Ja, werkt ook zo met leuke dromen dat scheeltquote:Op woensdag 17 december 2014 11:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Rot is dat ja, als zo'n naar gevoel na een droom nog blijft hangen. Ook al weet je dat het een droom was. Soms weet ik niet eens meer wat ik eigenlijk gedroomd heb, maar nog wel het gevoel dat het gaf. Gek is dat.
Maar dat werkt gelukkig ook zo met prettige dromen.(bij mij iig
)
Wel lief dat jij toch die buurjongen iets wilde gaan brengen.![]()
De naam Leonie Sazias zit dus ergens in jouw achterhoofd getriggerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:44 schreef FANN het volgende:
wél raar toch dat je sommige dingen meteen weer weet en andere dingen weer meteen vergeet...
zit raar in elkaar dat geheugen, geen enkele reden om dit te onthouden en zodra ik die post
las van jou, wist ik het weer!
Ja, dat zag ik ook, ik heb op de volgknop geklikt, want ik had dat niet meer in mijn AT's staanquote:Op woensdag 17 december 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De naam Leonie Sazias zit dus ergens in jouw achterhoofd getriggerd.![]()
Zag trouwens dat het dromen topic nog steeds bestaat, maar dat er amper nog in gepost wordt. Volg je het zelf nog?
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
• Er zijn studies die hebben aangetoond dat planten voelen (niet hetzelfde als dieren, maar we weten niet hoe precies), maar planten worden gewoon uit elkaar gerukt, omdat ze niet kunnen laten zien dat ze pijn hebben.
• Veel dieren doden we pijnloos tegenwoordig.
• De meeste vruchten zijn te vergelijken met foetussen, lekker zonder geweten plantenfoetussen eten. Die krijgen nooit een kans op een leven, en hun ouders groeien op een rijtje en worden met weet ik veel hoeveel chemicaliën besproeit.
• Veel dieren leven een hele tijd voor ze worden geslacht.
Uit recente studie is gebleken dat een bepaalde plant een geur verspreidde als het rupsenvoetstappen hoorde. Planten hebben meer bewustzijn dan veel mensen denken.
Hypocriete vegetariërs
Dat is dus een nadeel van meerdere/nieuwe accounts dat topics die al lang in je AT staan daar dan weg zijn. Sig had 40+ Feedback er geeneens meer instaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:04 schreef FANN het volgende:
Ja, dat zag ik ook, ik heb op de volgknop geklikt, want ik had dat niet meer in mijn AT's staan
was een ander accountmaar was wel een grappig topic
ik was hem vergeten...
tot een paar minuten geleden, toen ''klink'' ging er ergens een deurtje open in mijn hoofd
Ow, dat is een gozer die roept dat het een semi-bekende BN-er is, die in 1 of andere gare soap gespeeld heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:06 schreef FANN het volgende:
even een lokkwootdeze reactie is té grappig
Ja en wat er niet instaat bestaat gewoon niet, totdat je ineens weer denkt, oh ja...!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is dus een nadeel van meerdere/nieuwe accounts dat topics die al lang in je AT staan daar dan weg zijn. Sig had 40+ Feedback er geeneens meer instaan.Had Piet schijnbaar niet ge-sms't dat hij daaraan moest denken.
Ah, ook dat nog...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat is een gozer die roept dat het een semi-bekende BN-er is, die in 1 of andere gare soap gespeeld heeft.
ik heb er alweer 4 uurtjes "oma-dag" opzitten, ze ligt nu lekker te slapen en heeft er nog geen weet van dat ze vanmiddag prikjes gaat krijgenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen Fann, ik heb er al weer 5 uur op zitten
Ik zou het dr ook maar niet vertellen...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er alweer 4 uurtjes "oma-dag" opzitten, ze ligt nu lekker te slapen en heeft er nog geen weet van dat ze vanmiddag prikjes gaat krijgen
En jij bent er zo eentje die hele dag op kantoortje zit. Je punt?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow, dat is een gozer die roept dat het een semi-bekende BN-er is, die in 1 of andere gare soap gespeeld heeft.
wat voor prikjes? De Bof en dat soort dingen, waterpokken?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er alweer 4 uurtjes "oma-dag" opzitten, ze ligt nu lekker te slapen en heeft er nog geen weet van dat ze vanmiddag prikjes gaat krijgen
Hé, kom je toch effe kijken hiero?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
En jij bent er zo eentje die hele dag op kantoortje zit. Je punt?
Nou nee. Jij doet een aanname en ik geef slechts weer wat jij gezegd hebt.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
En jij bent er zo eentje die hele dag op kantoortje zit.
gelukkig gaat haar mama mee en hoef ik alleen maar heel zielig te kijkenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor prikjes? De Bof en dat soort dingen, waterpokken?
zijn ze zo weer vergeten johik kan me er ook niks meer van herinneren gelukkig
Nu durft hij niet meerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee. Jij doet een aanname en ik geef slechts weer wat jij gezegd hebt.
Welkom btw, maar je moet eerst even naar FANN toe, want die heeft je hierheen gelokt.
Niks, maar ben wel pro-vleeseten.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé, kom je toch effe kijken hiero?
Wat heb jij tegen vegetariërs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |