Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Mit oder ohne Sauerkraut ??quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef sig000 het volgende:
En uiteraard niet te vergeten, de Bratwurst.
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.quote:
Lekker is ie .. Van de Lidl nog welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!
En graag gedaan.Laat het smaken!
Ook niet vies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Die schijnt nog heel aardige kaasjes te hebben, begreep ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker is ie .. Van de Lidl nog wel
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.
Lege tassen heen, volle terug met ladingen worst en ham...![]()
Alles is daar mooi, ook al hou je er niet van...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiii![]()
Ik ga die banaan effe doen
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef drakin het volgende:
Ik ben weer terug
[..]
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.
Geen honing.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Jahaaaaaaaaaa ga ik ook proberenquote:
Da's helemaal lekker, ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet vies.
En dan vers bij de boer vandaan, op zo'n pittoresk marktje in Normandië of zo...
Nee met pure chocola en honingquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Daar worden we vroluk van Fann EN bedankt... Ik gaan PP opzoekenquote:
nee... dat las ik!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef drakin het volgende:
En ik verwen hem niet zomaar hoor, hij heeft het echt verdiend vanavond.
ja, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar worden we vrolijuk van Fanm EN bedankt... Ik gaan PP opzoeken
Kan jij gedachten lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's helemaal lekker, ja!
En ik zag laatst ergens op tv dat je daar eigenlijk eens de regionale cider bij zou moeten proeven.
Hij is geslaagd!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat las ik!
hoe ging zijn examen?
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen?
Ik leeg net deze fles:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?quote:
Ehm....quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?
Gaat Chuf Kerst bij jou vieren? tenminste... bij PP bedoel ik?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Ik moet zn nummer nog ergens hebben volgens mij... Oh nee dat is part of zn code ... Hij heeft de mijne welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Als je een beetje bourgondisch bent ( en volgens mij ben je dat wel...), dan moet je eens rond eind april die kant op. Bomen in de bloesem, oogst van vorig jaar net verwerkt (cider bij dit huis halen, beste van allemaal en vriendelijke mensen), mooiste tijd om daar te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.
Wel tof!Nu heb ik daar ook zin in.
![]()
Dat is dubbel zo knap dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef drakin het volgende:
Dank jullie wel, geweldig dat een kind met beperking toch op universitair niveau een vak kan leren
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)quote:
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:quote:
Ik heb nog zitten verzinnen op een ander woord, maar ik kon er niet één vinden die minder verontschuldigd zou zijn en dat zou ook niet mijn bedoeling zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |