Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Mit oder ohne Sauerkraut ??quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef sig000 het volgende:
En uiteraard niet te vergeten, de Bratwurst.
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.quote:
Lekker is ie .. Van de Lidl nog welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!
En graag gedaan.Laat het smaken!
Ook niet vies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Die schijnt nog heel aardige kaasjes te hebben, begreep ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker is ie .. Van de Lidl nog wel
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.
Lege tassen heen, volle terug met ladingen worst en ham...![]()
Alles is daar mooi, ook al hou je er niet van...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiii![]()
Ik ga die banaan effe doen
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef drakin het volgende:
Ik ben weer terug
[..]
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.
Geen honing.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Jahaaaaaaaaaa ga ik ook proberenquote:
Da's helemaal lekker, ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet vies.
En dan vers bij de boer vandaan, op zo'n pittoresk marktje in Normandië of zo...
Nee met pure chocola en honingquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Daar worden we vroluk van Fann EN bedankt... Ik gaan PP opzoekenquote:
nee... dat las ik!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:48 schreef drakin het volgende:
En ik verwen hem niet zomaar hoor, hij heeft het echt verdiend vanavond.
ja, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar worden we vrolijuk van Fanm EN bedankt... Ik gaan PP opzoeken
Kan jij gedachten lezen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's helemaal lekker, ja!
En ik zag laatst ergens op tv dat je daar eigenlijk eens de regionale cider bij zou moeten proeven.
Hij is geslaagd!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nee... dat las ik!
hoe ging zijn examen?
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen?
Ik leeg net deze fles:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?quote:
Ehm....quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd voor je zoon! En waarvoor is hij geslaagd?
Gaat Chuf Kerst bij jou vieren? tenminste... bij PP bedoel ik?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Ik moet zn nummer nog ergens hebben volgens mij... Oh nee dat is part of zn code ... Hij heeft de mijne welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zal ie leuk vinden, hij werd beetje gek van alle mafkezen daar volgens zijn laatste sms.
Als je een beetje bourgondisch bent ( en volgens mij ben je dat wel...), dan moet je eens rond eind april die kant op. Bomen in de bloesem, oogst van vorig jaar net verwerkt (cider bij dit huis halen, beste van allemaal en vriendelijke mensen), mooiste tijd om daar te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar word ik wel eens van beschuldigd, ja. Maar ik kan dat helaas niet bewust.
Wel tof!Nu heb ik daar ook zin in.
![]()
Dat is dubbel zo knap dan!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef drakin het volgende:
Dank jullie wel, geweldig dat een kind met beperking toch op universitair niveau een vak kan leren
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)quote:
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:quote:
Ik heb nog zitten verzinnen op een ander woord, maar ik kon er niet één vinden die minder verontschuldigd zou zijn en dat zou ook niet mijn bedoeling zijn geweest.quote:
Excuus misschien...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten verzinnen op een ander woord, maar ik kon er niet één vinden die minder verontschuldigd zou zijn en dat zou ook niet mijn bedoeling zijn geweest.
het antwoord staat er inmiddelsquote:
Ik weet amper wat het inhoud maar eh...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)
[..]
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:
Administratieve processen en accounting
Het antwoord staat er hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het antwoord kan minder gewoon zijn...
Ik weet het ook niet, iets met boekhouden was het weet ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet amper wat het inhoud maar eh...goed gedaan jochie zou ik zeggen
Cijfertjes dusquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ontzettend blij voor hem, en hij heeft ook gewoon heel gedisciplineerd steeds zitten leren(wat ik hem zelf echt niet na doe)
[..]
Ik heb het even opgezocht hoe het heet:
Administratieve processen en accounting
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, iets met boekhouden was het weet ik wel.
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoonquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien.
Maar het leek alsof je het niet wilde noemen...
Dat dacht ik ook, maar door de "ehm" van Drakin dacht ik dat ze er verder niet veel over kwijt wilde, maar ze moest gewoon even zoeken.quote:
Touché!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoon
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cijfertjes dus![]()
Knap hoor en al helemaal met een beperking, waardoor hij er nog meer moeite voor zal hebben moeten doen
Sure, maar weer eens wat anders dan 'sorry'...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is net zo goed verontschuldigend.
Ja pas maar op Fann ... Je weet maar nooit iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah... pffffffffffffff gelukkig hoef ik me niet te schamen dat ik het ook niet precies weet![]()
Mijn begaafdheid zit ook op een compleet ander vlakquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo begaafd als mijn zoon
Je maakt me nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn begaafdheid zit ook op een compleet ander vlak
Gamen is dan vaak ook weer een soort van uitlaatklep, maar mooi dat hij toch elke keer weer de discipline op kon brengen op met zijn studie bezig te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.
Ik heb in elk geval niet iets met cijfertjes, daarom is hij ook mijn boekhouder.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, maar weer eens wat anders dan 'sorry'...
21 jaar en pdd-nos en addquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gamen is dan vaak ook weer een soort van uitlaatklep, maar mooi dat hij toch elke keer weer de discipline op kon brengen op met zijn studie bezig te zijn.
Hoe oud is je zoon en mogen we weten wat zijn beperking is?
als ik iets niet weet zeg ik het gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas maar op Fann ... Je weet maar nooit idd
Dat klinkt heerlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een beetje bourgondisch bent ( en volgens mij ben je dat wel...), dan moet je eens rond eind april die kant op. Bomen in de bloesem, oogst van vorig jaar net verwerkt (cider bij dit huis halen, beste van allemaal en vriendelijke mensen), mooiste tijd om daar te zijn.
Lekker eten, vers stokbrood en croissantjes, kaas in overvloed, Echt leven als God in Frankrijk...
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets niet weet zeg ik het gewoon hoorik wist ook niet wat aardperen waren,
nah, vraag ik het toch gewoon en nu weet ik het wel
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).quote:
Op vakantie liep een Canadees met een t-shirt met als opdruk "I don't need Google, my wife knows everything'.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.
mannen hebben daar google voor uitgevonden
stukjes autist he? Pdd-nos is hij heeft het wel, maar toch ook weer net niet helemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).
Meer dan verdiend dus. Tof!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook, elk vrije uurtje er aan besteed en na een maand toch maar weer tijd ernaast voor gamen gemaakt, anders werd hij gek.
gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op vakantie liep een Canadees met een t-shirt met als opdruk "I don't need Google, my wife knows everything'.
nou,, ik heb wel even gegoogeld op pdd-nos hoor, leek me handiger dan dat jij hetquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de begaafdheden van vrouwen, wij kunnen wel vragen.
mannen hebben daar google voor uitgevonden
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.quote:
Die van mij heeft het helemaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
stukjes autist he? Pdd-nos is hij heeft het wel, maar toch ook weer net niet helemaal.
Even wachten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey allemaal.
Hoe is het met jullie?
Zeer goed, lees maar even terug, dan weet je ook waarom ik nu even aandacht aan mijn zoon ga geven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Hey allemaal.
Hoe is het met jullie?
Leuk, het is voor je zoon een prestatie om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.
Jullie hebben nu Adorabelle weer even, fijne avond!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, het is voor je zoon een prestatie om trots op te zijn.
Daaag, serieuze gesprekken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan heeft ie wel een banaantje verdiend zou ik zeggen
Doe maar! Harstikke goed van die knul zeg dat maar tegen hemquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik ga nu even film kijken met hem en lekker van die banaan en de rest van het avondeten genieten.
Jullie hebben nu Adorabelle weer even, fijne avond!
Tis hier eerder normaal dan anders... Maar dat mag de pret niet drukken volgens mij ..quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een moeder hier met autist dus, mijn zoon heeft ook pdd-nos en add en is 2 jaar jonger (bijna, want hij is volgende week jarig).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zei ik weer iets verkeerds?
Ik ga geen sorry zeggen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.
Dat ligt aan de kont tekst...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MM raakt altijd een beetje opgewonden van het woord banaan.
ja sorry dat ik er tussen zatquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kont tekst...
Maar nee, ik vond het mooi om het gesprek tussen jou en Drakin te volgen...
Geen 'sorry' zeggen, zo bedoelde ik het sowieso niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |