Kerstpsychologie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:
Ik merkte wat frictie in het vorige deel, misschien een goed idee om dat even uit te praten allemaal.
Wil je hiermee insinueren dat zijn geboorte ongewenst was?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Vier jij ook je verjaardag niet, Antoine?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net mijn UI veranderd, Specularium is nu de komende drie dagen van slag.
Gaat het weer beter?quote:
Ik voel me wat beter ja, maar het natuurlijk niet normaal om overdag 4 uur lang te slapen. Nu moet ik eten maken en zo. Ik was vanmiddag zo suf dat ik in de zoekbalk van google "google.nl" intikte. Kan je nagaan.quote:
Whehe, dat doen oude mensen ook altijd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik voel me wat beter ja, maar het natuurlijk niet normaal om overdag 4 uur lang te slapen. Nu moet ik eten maken en zo. Ik was vanmiddag zo suf dat ik in de zoekbalk van google "google.nl" intikte. Kan je nagaan.
Oh dat ligt niet aan december, zijn vooral mensen die zich anders voordoen dan ze zijn die bij mijquote:dinsdag 16 december 2014 @ 17:24 • 286
sp3c
wel gek dat je claimed december zo'n leuk verhaal te vinden terwijl je er juist een enorme angel van in je slipje lijkt te krijgen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Lol dan zit je op FOK! op de verkeerde plek. Hier stikt het van de mensen die zich anders voordoenMannen zijn vrouwen, vrouwen zijn mannen, oud is jong, arm is rijk, ik kan nog wel een uurtje doorgaan.
Ik laat alleen leuke mensen toe in mijn leven, niks kut aanquote:
Klopt. Ik ben ook eigenlijk een steenrijke man, maar als ik dat zeg moet ik de vrouwen van me afslaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Lol dan zit je op FOK! op de verkeerde plek. Hier stikt het van de mensen die zich anders voordoenMannen zijn vrouwen, vrouwen zijn mannen, oud is jong, arm is rijk, ik kan nog wel een uurtje doorgaan.
Oh we gaan raadseltjes oplossen? Geen zin in ik zit WoW te spelen, want stiekem ben ik een man van 18.quote:
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook eigenlijk een steenrijke man, maar als ik dat zeg moet ik de vrouwen van me afslaan.
En racisten zijn geen racisten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |