Feijenoord bevestigtquote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey
Aldus Krabby.
Lijkt mij Bilal, of toch een Tonny op rechtsbuitenquote:
Kazim rechtsbuiten, Te Vrede spitsquote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Dammers staat daar ook nog ergens. Oh, en laten we Te Vrede niet vergeten.
Heeft die maandag ook al niet lang gespeeld?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
Als je Bilal nu niet opstelt kun je m net zo goed gelijk verkopen in de winterstop
Ik weet wel aan wie het ligt....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zuur wel zeg. Zo'n belangrijke wedstrijd en dan Boėtius en Toornstra moeten missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet wel aan wie het ligt....KNBBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ja, leuk. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Wie is er nou weer ziek op zo'n belangrijk moment? Dat is gewoon angst. Plankenkoorts. Niet op kunnen tegen de indrukwekkende, bijna angstaanjagende atmosfeer die 35.000 knotsgekke boeren kunnen aanrichten.
Van alleen geen jas dragen word je niet ziek.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Boetius nooit een jas draagt.
Tevens zat hij gisteren bij Vapiano.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Boetius nooit een jas draagt.
Nee, maar zo'n Kazim lijkt me wel drager van een al dan niet bekend virus.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Van alleen geen jas dragen word je niet ziek.
Lijkt me niet de meest ideale voorhoede, maar ik teken er voor.quote:
Niet gek dat je ziek wordt als je in Nederlands Tsjernobyl rondloopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Wie is er nou weer ziek op zo'n belangrijk moment? Dat is gewoon angst. Plankenkoorts. Niet op kunnen tegen de indrukwekkende, bijna angstaanjagende atmosfeer die 35.000 knotsgekke boeren kunnen aanrichten.
Lijkt me overigens wel interessant om hem eens op z'n eigen positie te zien. Zal wel niet gebeuren, omwille van dezelfde reden dat Dammers als verdediger meegaat.quote:
Waarschijnlijk niet, die jongen lijdt teveel balverlies en dit weet Fredsj ook.quote:
We gaan ons spel niet aanpassen aan Willems mag ik hopen? Laat Willems maar lekker achter onze spelers aanlopen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, die jongen lijdt teveel balverlies en dit weet Fredsj ook.
En Fredsj kennende gaat hij die risico niet nemen tegen PSV, en Billems is als opkomende back dodelijk.
Willems, de man met evenveel hersencellen als benenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We gaan ons spel niet aanpassen aan Willems mag ik hopen? Laat Willems maar lekker achter onze spelers aanlopen.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
We gaan ons spel niet aanpassen aan Willems mag ik hopen? Laat Willems maar lekker achter onze spelers aanlopen.
Moet ik dan inclusief of exclusief zijn middelste been rekenen, toch 50% meer hersencellen als die laatste meetelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Willems, de man met evenveel hersencellen als benen
Tuurlijk gaat Bilal wel spelen. Die lijkt meer op Boetius. Als hij nu kiest voor Karsdorp dan moet hij zijn tactiek ook aanpassen. Ik denk niet dat hij dat gaat doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dat is risicovol, en is Fredsj een risicovolle trainer? Nope.
Te Vrede is de definitie van gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Morendo het volgende:
------------Kazim---Te Vrede
Manu----Vilhena--Clasie---El Ahmadi
Gewoon. Kiezen voor kwaliteit.
Dat gaat stukken beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Morendo het volgende:
------------Kazim---Manu
Vilhena----Immers--Clasie---El Ahmadi
Gewoon. Kiezen voor kwaliteit.
Wilkshire in de omschakeling tegen Depay en Willems dus? Zou wel puur genot zijn i.i.gquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
PSV>Klassiekerquote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig. Heb ik dit jaar nog niet gehad voor een wedstrijd.
Huh?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Bilal wel spelen. Die lijkt meer op Boetius. Als hij nu kiest voor Karsdorp dan moet hij zijn tactiek ook aanpassen. Ik denk niet dat hij dat gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |