Feijenoord bevestigtquote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef Caland het volgende:
Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey
Aldus Krabby.
Lijkt mij Bilal, of toch een Tonny op rechtsbuitenquote:
Kazim rechtsbuiten, Te Vrede spitsquote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Dammers staat daar ook nog ergens. Oh, en laten we Te Vrede niet vergeten.
Heeft die maandag ook al niet lang gespeeld?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef Elan het volgende:
Als je Bilal nu niet opstelt kun je m net zo goed gelijk verkopen in de winterstop
Ik weet wel aan wie het ligt....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zuur wel zeg. Zo'n belangrijke wedstrijd en dan Boëtius en Toornstra moeten missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet wel aan wie het ligt....KNBBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ja, leuk. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Wie is er nou weer ziek op zo'n belangrijk moment? Dat is gewoon angst. Plankenkoorts. Niet op kunnen tegen de indrukwekkende, bijna angstaanjagende atmosfeer die 35.000 knotsgekke boeren kunnen aanrichten.
Van alleen geen jas dragen word je niet ziek.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Boetius nooit een jas draagt.
Tevens zat hij gisteren bij Vapiano.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat Boetius nooit een jas draagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |