quote:Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
ik wist niet dat annabel slim genoeg is om topics te openen
quote:
Hihi dat ook, ben al aan het voorsoppen voor vanavondquote:
stuur doorddan grquote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hihi dat ook, ben al aan het voorsoppen voor vanavond
quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Toto69 het volgende:
De eckte goeie ouwe tijd
[ afbeelding ]
Heeft ze die niet zelf gestuurd?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:26 schreef Toto69 het volgende:
De eckte goeie ouwe tijd
[ afbeelding ]
Geil, is dat weer Braddie?quote:
sws die onderstequote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doutzen Kroes
[ afbeelding ]
Of Viktoria Varga?
[ afbeelding ]
Poll: Doutzen Kroes of Viktoria Varga?
• Doutzen Kroes
• Viktoria Varga
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
????quote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
hallo toto69 what happened!!!!!! ik wilde je dik stalken op app maar je bent niet meer
vgm is ze naakt iddquote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt 't an mij of is dat mokkel naakt? Lijkt wel of ze d'r haar over d'r tetten heeft gestopt
Zo te zien wel ja.quote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt 't an mij of is dat mokkel naakt? Lijkt wel of ze d'r haar over d'r tetten heeft gestopt
kun je toch niet vergelijken swaquote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA
Doutzen Kroes
[ afbeelding ]
Of Viktoria Varga?
[ afbeelding ]
Poll: Doutzen Kroes of Viktoria Varga?
• Doutzen Kroes
• Viktoria Varga
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zit je ook in die nieuwe whatsappgroep?quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik bedoel ik heb zelfs S_Z op whatsapp
topmodellen zijn meestal maar matigquote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
kun je toch niet vergelijken swa
doutzen kroes is een top model en die victoria is gewoon heel erg mooi
quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Blackings het volgende:
Ik zou nooit mijn nummer aan een FOKker geven.
neequote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je ook in die nieuwe whatsappgroep?
quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:
Beterquote:
Speciaal voor jou nog meer Viktoriaquote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Blackings het volgende:
Mensen beoordelen op een foto van hun gezicht mi gado
Raarquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ookhahahahaha
Nou ik kan geen foto zien en hoe laat je online bent en ik stuurde iets en dat is nooit aangekomen bij jou
Ik zie alleen users die ik niet ken erover praten lol.quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je ook in die nieuwe whatsappgroep?
oh daar is haar hoofd wel wat minderquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog meer Viktoria![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzoquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie alleen users die ik niet ken erover praten lol.
Viktoria is ook model en 10 miljoen miljard keer knapper.quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
kun je toch niet vergelijken swa
doutzen kroes is een top model en die victoria is gewoon heel erg mooi
Ze hoeven niet mooi te zijn van zichzelf maar meer een ideaal gezicht voor make-up te hebben denk ik. En modellen zoals doutzen kroes zijn vaak wel erg mooie vrouwen, sowieso bijna alle Victoria's Secret angels zijn wel mooiquote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
topmodellen zijn meestal maar matig
nou nou nouquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzo
vanwaar dan jouw dilemma Guusquote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Viktoria is ook model en 10 miljoen miljard keer knapper.
Meh, niet echt mijn types over het algemeen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet mooi te zijn van zichzelf maar meer een ideaal gezicht voor make-up te hebben denk ik. En modellen zoals doutzen kroes zijn vaak wel erg mooie vrouwen, sowieso bijna alle Victoria's Secret angels zijn wel mooi
andere catwalkmodellen zijn.. tja.................
Iedereen heeft wel eens een mindere foto.quote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh daar is haar hoofd wel wat minder
ben je een feederquote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, niet echt mijn types over het algemeen.
Ik ben zo lelijk als de nacht, boeiend.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een mindere foto.
Ik standaard zelfs.
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Ik ben benieuwd of hij er nu nog dommer uitziet dan eerst.quote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzo
Ik niet, maar ik ben totaal niet fotogeniekquote:Op maandag 15 december 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben zo lelijk als de nacht, boeiend.
Je bedoelt "ik heb een kutkop".quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben totaal niet fotogeniek
Daar is ze wel weer cute iddquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speciaal voor Prez een foto met een beter hoofd en speciaal voor de chicks een foto met Pelle:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Blackings het volgende:
Guus is wel kensergroot.
Je kan gewoon zeggen dat je 23 ben in de club en de chimeids geloven je.
Voetballersquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speciaal voor Prez een foto met een beter hoofd en speciaal voor de chicks een foto met Pelle:
[ afbeelding ]
Nee, anders had ik dat wel gezegd he, wijsneus.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik heb een kutkop".
pelle is wel knap jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
een watquote:Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Vera heeft wel een vreemde sig voor iemand die topmodellen er goed uit vindt zien.
ik ben not2getquote:
tegen mij zei je wat andersquote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
pelle is wel knap ja
[..]
een wat
[..]
ik ben not2get![]()
Signaturequote:
Hahahaquote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
Vera is wel een coole chick, en DjeDje ook.
Meestal zijn chimeids op internet kenkerdebielen.
#mapimalife
jawel. regelmatig zelfs.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahaheb je mijn posts nog nooit gezien ofwat
Want Mapima is chimi?quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
#mapimalife
Ik noem iedere meid een chimeid, dat is zo'n beetje een gewoonte in mijn stadquote:
Die quote is niet bepaald positief bedoeld volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
eauuuu dat ding was ik helemaal vergessen
nou eigenlijk vrij logisch jatog
niet eten en alles
Dat komt, omdat wij tuinbroeken tof vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
#mapimalife
Ik zeg er wel niks over.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ook op amateurvoetballers doelt zwaait er wat voor je
het is een quote van een ex-anorectquote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die quote is niet bepaald positief bedoeld volgens mij.
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij er nu nog dommer uitziet dan eerst.
quote:
Die linksback speeltquote:
Verhuis dat incestdorp uit dan.quote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik noem iedere meid een chimeid, dat is zo'n beetje een gewoonte in mijn stad
vrij weinig actieve chicks op fokquote:Op maandag 15 december 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
wrm staan er zo weinig chicks in dat fototopic
ja goed puntquote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
vrij weinig actieve chicks op fok
en ik zou als chick geen picca droppen op fok...
Duindorp zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben kwart Hagenees, dus zou maar uitkijken als ik jou was.
Altijd lekker om tegen een verdediger van 2 meter te spelen.quote:
juist wel tochquote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo leuk als ik weet hoe iemand eruitziet.
Ik word er maar zelden uit gesprint anders.quote:Op maandag 15 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Altijd lekker om tegen een verdediger van 2 meter te spelen.
Meestal zijn ze kapot traag en lomp.
Laatst moest ik tegen zo'n laatste man van 2 meter.
Gewoon heel de wedstrijd die gozer gesprint en zoek gespeeld.
Op het eind nog een penalty eruit gesleept bij die homo voor de winnende goal.
ik breek allebei je benen godverdommequote:
Het is net als met een film als je het boek hebt gelezen. Je fantasiepersonen zijn aan diggelenquote:Op maandag 15 december 2014 19:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
juist wel toch
ik vind het altijd wel grappig
ik weet niet eens wat dat is :squote:
maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitzietquote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is net als met een film als je het boek hebt gelezen. Je fantasiepersonen zijn aan diggelen
quote:
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?quote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitziettoch
een beetje misschien??
:squote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik breek allebei je benen godverdomme
quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
toto gespot in dat fototopic, fapjen gemacht
#meldt_zichquote:Op maandag 15 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
Wel lame dat veel users de foto's weer verwijderen na een tijdje
US / Userfoto's #330quote:
ik moet sws niks zeggen eigenlijk, want ik zou er überhaupt nooit een foto van mezelf postenquote:
Ik ben hier totaal niet anoniem.quote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?
Op zich is het af en toe wel vermakelijk. Maar in het geval van geestelijk gestoorden zoals dat mountainbikegeval wil ik het liever niet weten.
hihiquote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
hete boiquote:
Wat ga je mij noemen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben hier totaal niet anoniem.
En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
ik weet waar je woontquote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
[..]
kom dan
en nog niet uitgefapt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet een op A0 uitgeprinte toto69 op het plafond van je slaapkamer hebben
Ow, ik weet niks van jequote:
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafdquote:En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Hoiquote:Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
Ik heb er mijn huis mee behangdquote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik probeer mensen zo min mogelijk lelijk te noemen. Verder ben ik wel kut op fok en ook in real life denk ik. En een beetje psychoquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow, ik weet niks van je
[..]
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafd
[..]
Hoi
Ik heb daar al een spiegel hangen voor mezelf.quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik scheld iedereen gewoon voor alles uit, want ik ben gewoon hypocriet
Geen idee.quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?
dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd benquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Dat is ook een goed excuus idd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd ben
werkt echt met allesquote:
Bedankt, broeder.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb hem dreigpm's gestuurd. Hij zou het niet meer doen.
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Blackings het volgende:
Meest geliefde moderator: Deadprez
:$
Een 0-Positive note kan je van mij krijgen, lulquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.
Unleash the Beast... I dare youquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Toto69 het volgende:
Zullen we met z'n allen Slaap_zak wakker schoppen en kijken wat er gebeurt?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Unleash the Beast... I dare you
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
* Toto69 schopt Slaap_Zak tegen z'n hoofd
Hadden VD en ghpH maar net zoveel zelfkennis als jij.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd ben
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Unleash the Beast... I dare you
VD?quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hadden VD en ghpH maar net zoveel zelfkennis als jij.
vogeltjesdansquote:
dan moet je in de klbsc zijn :squote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
vera wil niet afspreken gvd gvd
heeft iemand chloroform voor me
__O-quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
whehe die brammetjuh is wel ene baas met z'n roze haar
Ze zag er altijd wel goed uit, maar was wel kutmuziek.quote:
*linkt naar user chloroform*quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
habibi als er een user is op fok met wie ik af zou spreken ben jij het maar ik durf niet dusquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Dat zeg je vast tegen iedereenquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
habibi als er een user is op fok met wie ik af zou spreken ben jij het maar ik durf niet dus![]()
sorry
lees mijn voorgaande postquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toto is mongooltje maar door deze hete boy laat jij je wel hosselen toch?![]()
![]()
haha lol nee jij hebt mijn nummer in goed vertrouwen gekregen voor zover dat kan via internet natuurlijkquote:
je liegtquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zag er altijd wel goed uit, maar was wel kutmuziek.
kom maar langs in le hospitalquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
haha lol nee jij hebt mijn nummer in goed vertrouwen gekregen voor zover dat kan via internet natuurlijk
madquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat maar, bitch.
Ik ken mijn plek wel weer zo.
Dat denk ik al 19 jaarquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik dacht godverdomme ook een keer dat ik eens echt iets kon bereiken in mijn leven![]()
quote:
gvd hardop gelachenquote:
djedje is nog vrij. Daten met je kloonquote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik dacht godverdomme ook een keer dat ik eens echt iets kon bereiken in mijn leven![]()
djedje is echt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
djedje is nog vrij. Daten met je kloon
Nu je 17 bent hoef je niet zo'n grote mond te hebben tegen Vera.quote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Laat maar, bitch.
Ik ken mijn plek wel weer zo.
Ze is ook 17 volgens mij #IkMaakEenKansquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
djedje is nog vrij. Daten met je kloon
40 tochquote:
Ok sorry veer zal niet meer doen hou van je je weet tochquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu je 17 bent hoef je niet zo'n grote mond te hebben tegen Vera.
Beetje begrijpelijk ook wel, maar ook wel zielig.quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alleen maar kutreactions op haar ook
Je verdient het eigenlijk ook wel als je daar selfies post.quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje begrijpelijk ook wel, maar ook wel zielig.
Ikweet.quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef Blackings het volgende:
[..]
40 toch
Half fok dacht dat je boem oud was.
tsja..quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je verdient het eigenlijk ook wel als je daar selfies post.
hoe oud ben je dan guusiequote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef vera166 het volgende:
[..]
dan luister Le bask - le nombre 23
als je dit kut vindt krijg je wel klappn
De laatste vermakelijke reeks om te lezen was de JNG SC en toen ging JNG dicht, dus ik vrees met grote vrezen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
Het is wel een vermakelijk reeks om te lezen
wowquote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu je 17 bent hoef je niet zo'n grote mond te hebben tegen Vera.
Ik val op z'n minst op aanvallers.quote:Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze is ook 17 volgens mij #IkMaakEenKans
die dingen zijn ook wel echt fucking nicequote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben verslaafd aan die zure bommen van haribo
Je bedoelt, mensen die zekerder zijn dan jij dienen afgekat te worden?quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je verdient het eigenlijk ook wel als je daar selfies post.
Ik zeg niets.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben verslaafd aan die zure bommen van haribo
quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef vera166 het volgende:
[..]
ff landkaart erbij brb
[..]
HAHA wtf ik dacht dat jij 30 was ofzo
Ga ik voor jou toch in de spits spelen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik val op z'n minst op aanvallers.
Als je zelfverzekerd bent post je geen foto's van jezelf online om te zien of mensen misschien iets positiefs over je uiterlijk te zeggen hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt, mensen die zekerder zijn dan jij dienen afgekat te worden?
Beter voor je.quote:
Ben gewoon intelligent, ok?quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef vera166 het volgende:
HAHA wtf ik dacht dat jij 30 was ofzo
quote:Op maandag 15 december 2014 20:23 schreef Blackings het volgende:
Bij een Guus_Geluk denk ik ook aan iemand van de leeftijd van Tong80 tbf.
Deze post snap ik nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:23 schreef vera166 het volgende:
[..]
je zit op fok dus je kan maar tot op zekere hoogte echt intelligent zijn
Waarom zou het nep zijn dan?quote:Op maandag 15 december 2014 20:23 schreef vera166 het volgende:
[..]
je zit op fok dus je kan maar tot op zekere hoogte echt intelligent zijn
kom maar langs dan laat ik je kommen vriendjjquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik doe al 3 uur over duits door jullie :S en nu moet ik nog kommen ook
schweindeutsch
Maar dat komt omdat je niet goed bij je hoofd bentquote:
Rechtsbuiten dacht ik.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Blackings het volgende:
Misschien heeft Tong80 ook rechtsback gespeeld.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef vera166 het volgende:
[..]
schweindeutsch
Überhaupt leren voor Duitsquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef vera166 het volgende:
[..]
schweindeutsch
Ik heb Vera Spaans geleerdquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Überhaupt leren voor Duits
Of je nou een 4 of een 5 haalt maakt ook geen kut uit
Wat voor opleiding oid doe je? Of zit je nog op middelbare?quote:Op maandag 15 december 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga ik voor jou toch in de spits spelen?
Zit nog maar in 5v johquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding oid doe je? Of zit je nog op middelbare?
Beetje creepy kop heeft 'ie wel.quote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / BN'ers waarvan je zeker weet dat ze homo/pot zijn
Demon_from_heaven gaat door voor de permban.
Rip hothquote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje creepy kop heeft 'ie wel.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / BN'ers waarvan je zeker weet dat ze homo/pot zijn
Demon_from_heaven gaat door voor de permban.
19quote:
ik moet een 5,5 halen anders moet ik mijn tentamen overnieuw maken swaquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Überhaupt leren voor Duits
Of je nou een 4 of een 5 haalt maakt ook geen kut uit
Doei HOTH ik vond je een leuke userquote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beetje creepy kop heeft 'ie wel.
Wil je vrijen?quote:Op maandag 15 december 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil mij vrijelijk kunnen uiten
Doe je dat toch?quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef vera166 het volgende:
ik moet een 5,5 halen anders moet ik mijn tentamen overnieuw maken swa
quote:
ik moet hausaufgaben machen anders kan ik die punten godverdomme niet eens halen wat een strugglesquote:
Mooie leeftijd hoorquote:
Het komt nooit meer goedquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben ook al behoorlijk levensmoe.
oh niet gezien, ook 24 dusquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja wat jij negeerde mijn vraag net hoe oud je bent dus :S
het lijkt mij eigenlijk een mooie leeftijdquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben ook al behoorlijk levensmoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |