maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitzietquote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is net als met een film als je het boek hebt gelezen. Je fantasiepersonen zijn aan diggelen
quote:
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?quote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitziettoch
een beetje misschien??
:squote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik breek allebei je benen godverdomme
quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
toto gespot in dat fototopic, fapjen gemacht
#meldt_zichquote:Op maandag 15 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
Wel lame dat veel users de foto's weer verwijderen na een tijdje
US / Userfoto's #330quote:
ik moet sws niks zeggen eigenlijk, want ik zou er überhaupt nooit een foto van mezelf postenquote:
Ik ben hier totaal niet anoniem.quote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?
Op zich is het af en toe wel vermakelijk. Maar in het geval van geestelijk gestoorden zoals dat mountainbikegeval wil ik het liever niet weten.
hihiquote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
hete boiquote:
Wat ga je mij noemen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben hier totaal niet anoniem.
En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
ik weet waar je woontquote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
[..]
kom dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |