quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:38 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij er nu nog dommer uitziet dan eerst.
quote:
Die linksback speeltquote:
Verhuis dat incestdorp uit dan.quote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik noem iedere meid een chimeid, dat is zo'n beetje een gewoonte in mijn stad
vrij weinig actieve chicks op fokquote:Op maandag 15 december 2014 19:46 schreef deadprez het volgende:
wrm staan er zo weinig chicks in dat fototopic
ja goed puntquote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
vrij weinig actieve chicks op fok
en ik zou als chick geen picca droppen op fok...
Duindorp zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben kwart Hagenees, dus zou maar uitkijken als ik jou was.
Altijd lekker om tegen een verdediger van 2 meter te spelen.quote:
juist wel tochquote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo leuk als ik weet hoe iemand eruitziet.
Ik word er maar zelden uit gesprint anders.quote:Op maandag 15 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Altijd lekker om tegen een verdediger van 2 meter te spelen.
Meestal zijn ze kapot traag en lomp.
Laatst moest ik tegen zo'n laatste man van 2 meter.
Gewoon heel de wedstrijd die gozer gesprint en zoek gespeeld.
Op het eind nog een penalty eruit gesleept bij die homo voor de winnende goal.
ik breek allebei je benen godverdommequote:
Het is net als met een film als je het boek hebt gelezen. Je fantasiepersonen zijn aan diggelenquote:Op maandag 15 december 2014 19:51 schreef vera166 het volgende:
[..]
juist wel toch
ik vind het altijd wel grappig
ik weet niet eens wat dat is :squote:
maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitzietquote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is net als met een film als je het boek hebt gelezen. Je fantasiepersonen zijn aan diggelen
quote:
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?quote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar het geeft toch voldoening als een enkele persoon met een grote bek op internet zijn eigen hoofd laat zien en dat dan blijkt dat ie er zelf ook niet uitziettoch
een beetje misschien??
:squote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik breek allebei je benen godverdomme
quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef deadprez het volgende:
toto gespot in dat fototopic, fapjen gemacht
#meldt_zichquote:Op maandag 15 december 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
Wel lame dat veel users de foto's weer verwijderen na een tijdje
US / Userfoto's #330quote:
ik moet sws niks zeggen eigenlijk, want ik zou er überhaupt nooit een foto van mezelf postenquote:
Ik ben hier totaal niet anoniem.quote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, nou. Wat een grote mond. Hoe zie jij er dan wel niet uit?
Op zich is het af en toe wel vermakelijk. Maar in het geval van geestelijk gestoorden zoals dat mountainbikegeval wil ik het liever niet weten.
hihiquote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
hete boiquote:
Wat ga je mij noemen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben hier totaal niet anoniem.
En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
ik weet waar je woontquote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
[..]
kom dan
en nog niet uitgefapt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet een op A0 uitgeprinte toto69 op het plafond van je slaapkamer hebben
Ow, ik weet niks van jequote:
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafdquote:En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Hoiquote:Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
Ik heb er mijn huis mee behangdquote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik probeer mensen zo min mogelijk lelijk te noemen. Verder ben ik wel kut op fok en ook in real life denk ik. En een beetje psychoquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow, ik weet niks van je
[..]
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafd
[..]
Hoi
Ik heb daar al een spiegel hangen voor mezelf.quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik scheld iedereen gewoon voor alles uit, want ik ben gewoon hypocriet
Geen idee.quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?
dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd benquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Dat is ook een goed excuus idd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd ben
werkt echt met allesquote:
Bedankt, broeder.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb hem dreigpm's gestuurd. Hij zou het niet meer doen.
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Blackings het volgende:
Meest geliefde moderator: Deadprez
:$
Een 0-Positive note kan je van mij krijgen, lulquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.
Unleash the Beast... I dare youquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Toto69 het volgende:
Zullen we met z'n allen Slaap_zak wakker schoppen en kijken wat er gebeurt?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Unleash the Beast... I dare you
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef deadprez het volgende:
* Toto69 schopt Slaap_Zak tegen z'n hoofd
Hadden VD en ghpH maar net zoveel zelfkennis als jij.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd ben
quote:Op maandag 15 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Unleash the Beast... I dare you
VD?quote:Op maandag 15 december 2014 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hadden VD en ghpH maar net zoveel zelfkennis als jij.
vogeltjesdansquote:
dan moet je in de klbsc zijn :squote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
vera wil niet afspreken gvd gvd
heeft iemand chloroform voor me
__O-quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
whehe die brammetjuh is wel ene baas met z'n roze haar
Ze zag er altijd wel goed uit, maar was wel kutmuziek.quote:
*linkt naar user chloroform*quote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
habibi als er een user is op fok met wie ik af zou spreken ben jij het maar ik durf niet dusquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Dat zeg je vast tegen iedereenquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
habibi als er een user is op fok met wie ik af zou spreken ben jij het maar ik durf niet dus![]()
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |