en nog niet uitgefapt.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt me al jaar en dag op fb hihi
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet een op A0 uitgeprinte toto69 op het plafond van je slaapkamer hebben
Ow, ik weet niks van jequote:
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafdquote:En het maakt eigenlijk niet uit hoe mensen eruit zien, zo bedoelde ik het ook niet maar als users een ontzettend dikke bek hebben over anderen maar zelf ook zo lelijk zijn als de nacht is dat een beetje een overwinning![]()
![]()
Hoiquote:Er zijn hier veel geestelijk gestoorden geloof ik
Ik heb er mijn huis mee behangdquote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik probeer mensen zo min mogelijk lelijk te noemen. Verder ben ik wel kut op fok en ook in real life denk ik. En een beetje psychoquote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow, ik weet niks van je
[..]
Zeker waar. Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand lelijk heb genoemd op het www. Ik ben te beschaafd
[..]
Hoi
Ik heb daar al een spiegel hangen voor mezelf.quote:Op maandag 15 december 2014 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
ik scheld iedereen gewoon voor alles uit, want ik ben gewoon hypocriet
Geen idee.quote:Op maandag 15 december 2014 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heeft een halfgriekse user jou als grootste troll?
dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd benquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
Dat is ook een goed excuus idd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik omdat ik gewoon niet goed bij mijn hoofd ben
werkt echt met allesquote:
Bedankt, broeder.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb hem dreigpm's gestuurd. Hij zou het niet meer doen.
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.quote:Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef Blackings het volgende:
Meest geliefde moderator: Deadprez
:$
Een 0-Positive note kan je van mij krijgen, lulquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als mijn tijd komt geef ik jou een positieve note.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |