Voetballersquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speciaal voor Prez een foto met een beter hoofd en speciaal voor de chicks een foto met Pelle:
[ afbeelding ]
Nee, anders had ik dat wel gezegd he, wijsneus.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt "ik heb een kutkop".
pelle is wel knap jaquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speciaal voor Prez een foto met een beter hoofd en speciaal voor de chicks een foto met Pelle:
[ afbeelding ]
een watquote:Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Vera heeft wel een vreemde sig voor iemand die topmodellen er goed uit vindt zien.
ik ben not2getquote:
tegen mij zei je wat andersquote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
pelle is wel knap ja
[..]
een wat
[..]
ik ben not2get![]()
Signaturequote:
Hahahaquote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
Vera is wel een coole chick, en DjeDje ook.
Meestal zijn chimeids op internet kenkerdebielen.
#mapimalife
jawel. regelmatig zelfs.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Hahahaheb je mijn posts nog nooit gezien ofwat
Want Mapima is chimi?quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
#mapimalife
Ik noem iedere meid een chimeid, dat is zo'n beetje een gewoonte in mijn stadquote:
Die quote is niet bepaald positief bedoeld volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
eauuuu dat ding was ik helemaal vergessen
nou eigenlijk vrij logisch jatog
niet eten en alles
Dat komt, omdat wij tuinbroeken tof vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Blackings het volgende:
#mapimalife
Ik zeg er wel niks over.quote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ook op amateurvoetballers doelt zwaait er wat voor je
het is een quote van een ex-anorectquote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die quote is niet bepaald positief bedoeld volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |