Raarquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ookhahahahaha
Nou ik kan geen foto zien en hoe laat je online bent en ik stuurde iets en dat is nooit aangekomen bij jou
Ik zie alleen users die ik niet ken erover praten lol.quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je ook in die nieuwe whatsappgroep?
oh daar is haar hoofd wel wat minderquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog meer Viktoria![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzoquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie alleen users die ik niet ken erover praten lol.
Viktoria is ook model en 10 miljoen miljard keer knapper.quote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
kun je toch niet vergelijken swa
doutzen kroes is een top model en die victoria is gewoon heel erg mooi
Ze hoeven niet mooi te zijn van zichzelf maar meer een ideaal gezicht voor make-up te hebben denk ik. En modellen zoals doutzen kroes zijn vaak wel erg mooie vrouwen, sowieso bijna alle Victoria's Secret angels zijn wel mooiquote:Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
topmodellen zijn meestal maar matig
nou nou nouquote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzo
vanwaar dan jouw dilemma Guusquote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Viktoria is ook model en 10 miljoen miljard keer knapper.
Meh, niet echt mijn types over het algemeen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet mooi te zijn van zichzelf maar meer een ideaal gezicht voor make-up te hebben denk ik. En modellen zoals doutzen kroes zijn vaak wel erg mooie vrouwen, sowieso bijna alle Victoria's Secret angels zijn wel mooi
andere catwalkmodellen zijn.. tja.................
Iedereen heeft wel eens een mindere foto.quote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh daar is haar hoofd wel wat minder
ben je een feederquote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, niet echt mijn types over het algemeen.
Ik ben zo lelijk als de nacht, boeiend.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een mindere foto.
Ik standaard zelfs.
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Ik ben benieuwd of hij er nu nog dommer uitziet dan eerst.quote:Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die mountainbiker met zijn hersenbeschadiging enzo
Ik niet, maar ik ben totaal niet fotogeniekquote:Op maandag 15 december 2014 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben zo lelijk als de nacht, boeiend.
Je bedoelt "ik heb een kutkop".quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben totaal niet fotogeniek
Daar is ze wel weer cute iddquote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speciaal voor Prez een foto met een beter hoofd en speciaal voor de chicks een foto met Pelle:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef Blackings het volgende:
Guus is wel kensergroot.
Je kan gewoon zeggen dat je 23 ben in de club en de chimeids geloven je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |