Die waren er genoeg, je hebt aardig liggen slapen sinds 1973.. word wakkerquote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en ook geen ze![]()
Dit topic gaat over de gijzeling in Sydney en IS.
Dus als ik het heb over terrorisme dan bedoel ik moslim terrorisme, en aanslagen op het westen.
In dat hele lijstje van je zie ik daar geen enkel voorbeeld van.
Ja 3 in totaal en die waren in het midden oosten, en na 1991?quote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die waren er genoeg, je hebt aardig liggen slapen sinds 1973.. word wakker
En ik heb het over aardbeienijs en chocoladesaus maar noem het terrorisme.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dus als ik het heb over terrorisme dan bedoel ik moslim terrorisme, en aanslagen op het westen.
Kijk even naar mijn link in het vorige bericht, dat zegt genoeg lijkt me...quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En ik heb het over aardbeienijs en chocoladesaus maar noem het terrorisme.
En dan nog, volgens mij liggen Gibraltar, het Verenigd Koninkrijk en de USA toch echt in de westerse wereld.
Of is dat je 73ste account?quote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja 3 in totaal en na 1991?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamic_terrorist_attacks
Ervan uitgaan dat 73 mijn geboortejaar is, is een aanname geen feit.
Zijn er 3 meer dan geen, zie nederlandse lijstje, moord aanslagen en gevallen zoals deze in sydney worden niet snel in de lijst opgenomen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Het gaat om aanslagen van Islamic terrorists (IS - Islamic State) uit naam van de Islam,quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef theguyver het volgende:
Of is dat je 73ste account?
Geen idee vwaarvoor het staat boeit me ook geen hol!
IS bestaat pas sinds 2003 voor de rest waren er zat aanslagen uit naam van Islam en een aantal hele grote!quote:Op maandag 22 december 2014 19:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het gaat om aanslagen van Islamic terrorists (IS - Islamic State) uit naam van de Islam,
Lijkt me een wezenlijk verschil maar goed.
Mijn 73e account?![]()
Jongen ik ben hier ongeveer 2 maanden en heb al helemaal genoeg van FOK.
Ja juich maar allemaal,
quote:Op maandag 22 december 2014 19:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn link in het vorige bericht, dat zegt genoeg lijkt me...
3 islamic terrorist attacks voor 1991 en allemaal in het midden oosten.
Na 9/11 bijna 70 aanslagen.
Eerst maak je er Terrorisme vanquote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIA
de NAVO en andere veiligheidsdiensten.
Om geweld en oorlogen in het midden oosten te rechtvaardigen en maatschappelijke steun te vergaren.
Voor 9/11 was er amper sprake van terrorisme.
Dit topic gaat toch over IS...quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerst maak je er Terrorisme van
Dan maak je er Moslim Terrorisme van
En nu maak je er terrorisme van uit naam van de IS.
Begin er zelf dan niet over, jij haalt iets aan ik antwoord er alleen op.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over IS...
niet over de IRA of dierenactivisme.
Je hebt gelijk dat ik wat duidelijker had kunnen zijn maar lijkt me vrij duidelijk waar dit topic over gaat.
________ ik kan hier ook iets lulligs zeggen, maar ga me daartoe niet verlagen.
Leef je uit maar het is raadzamer om naar Feedback je klacht in te dienen, wat ik abosluut niet snap vanwege een onderwerp wat jezelf aanhaalt en een dood nromaal antwoord op krijgt, keurig met linkjes en achtergrond info..quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over IS...
niet over de IRA of dierenactivisme.
Je hebt gelijk dat ik wat duidelijker had kunnen zijn maar lijkt me vrij duidelijk waar dit topic over gaat.
________ ik kan hier ook iets lulligs zeggen, maar ga me daartoe niet verlagen.
Jou bericht!quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Izzy73 het volgende:
Vindt niemand het vreemd dat er wel filmpjes op internet staan van de wreedheden van IS.
Maar er geen beelden zijn van de bombardementen van de "Coalition of the (un)willing"
meer dan 40 NAVO landen die IS bombarderen maar zonder resultaat?
De rede waarom ik op BNW post is omdat ik niet geloof in het Amerikaanse sprookjesverhaalquote:Op maandag 22 december 2014 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het probleem wat veroorzaakt is na het hele 9/11 verhaal is dat veel europese landen en andere westerse landen partij kozen van de VS, met de verwachting dat varkentje zullen we wel even wassen.
In plaatst daar van zitten we er nu totaan de enkels in, dan moet je niet vreemd staan opkijken dat zoiets gebeurd in een westers land.
Gebeurd dit soort acties vaak ... nee het valt nog relatief mee, het had veel erger kunnen zijn!
Er zijn een paar grote aanslagen geweest en er zullen nog wel heel wat aanslagen komen in de toekomst.
in mijn ogen een zwarte dag in de geschiedenis dat deze oorlog verklaard werd!
Dit is van 20 september he, ik heb het niet op de gebeurtenis er voor.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De rede waarom ik op BNW post is omdat ik niet geloof in het Amerikaanse sprookjesverhaal
over the war on terror, en Bush kan ik al helemaal niet serieus nemen.
De man die te horen kreeg dat Amerika werd aangevallen en gewoon rustig op zijn stoeltje bleef zitten en deed alsof zijn neus bloedde.
Dat het een zwarte dag in de geschiedenis was ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb totaal geen behoefte om een klacht in te dienen, daar houd ik niet van.quote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leef je uit maar het is raadzamer om naar Feedback je klacht in te dienen, wat ik abosluut niet snap vanwege een onderwerp wat jezelf aanhaalt en een dood nromaal antwoord op krijgt, keurig met linkjes en achtergrond info..
Ik beweer namelijk niet dat Terrorisme niet bestaat, en dat is JUIST waar het over gaat in dit Onderwerp!
Daarom staat JUIST dit bericht hier in BNW.
False flag?
Ja waarom terrrisme bestaat niet!!
Dat snap ik, maar Bush is een hypocriet mannetje, daarom geef ik dat aan.quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dit is van 20 september he, ik heb het niet op de gebeurtenis er voor.
De dag dat hij dit verhaaltje aan de wereld bekend maakte!
Juist, Zo zie ik niet 9/11 als een zwarte dag van de geschiedenis, zoals vele dat wel doen, maar de oorlogs verklaring die Bush jr. hier doet!quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen behoefte om een klacht in te dienen, daar houd ik niet van.
Ik kan wel tegen een stootje.
BNW is er toch om schaduwregeringen en een alternatieve kijk op gebeurtenissen te bespreken.
De eerste berichtgeving was dat hij op dat moment te horen kreeg dat het 2e vliegtuig in hetquote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef kalinhos het volgende:
Hij bleef niet zitten toenhij hoorde van de aanval. Hij bleef zitten toen hij hoorde van het 1e vliegtuig. lNa het 2e vliegtuig kwam hij mee. Dat 1e vliegtuig, wat op dat moment gewoon een ongeluk kon zijn. Dan nog is het vreemd dat hij blijft zitten hoor, daar niet van, maar tis niet zoals jij 't zegt.
Mee eens maar nogmaals ik betwijfel het sprookjesverhaal van de VS.quote:Op maandag 22 december 2014 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, Zo zie ik niet 9/11 als een zwarte dag van de geschiedenis, zoals vele dat wel doen, maar de oorlogs verklaring die Bush jr. hier doet!
En waarom, omdat 1 van de eerste landen die volmondig Ja zei hier op ons eigen kikkerlandje was, die graag zijn reet wou kussen!
En wat gebeurde er, We werden meegesleept naar een of ander woestijn land waar een tiental nederlandse jongen gesneuveld zijn die er in mijn ogen niks te zoeken hadden.
Had de post van kalinhos al gequote in het 9/11 topic.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, hier gaat het over de gijzeling in Sydney.
Ja, dat is idd heel bijzonder.quote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had de post van kalinhos al gequote in het 9/11 topic.
Ik wil nog steeds graag weten hoe je zoiets op klaarlichte dag, in een winkel kan laten afspelen waar iedereen gewoon in en uit kan wandelen.
Je zal mij dit niet zien ontkennen maar CGI of crisis acteurs staan voor mijn begrippen iets te ver weg.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Mee eens maar nogmaals ik betwijfel het sprookjesverhaal van de VS.
Er was in 1991 al besloten om onrust te gaan zaaien in het midden oosten.
De VS heeft financiële en militair strategische belangen bij de oorlog en onrust in het midden oosten.
En wanneer je dat in ogenschouw neemt ga je heel anders kijken naar alles wat
er daarna is gebeurd en ook aanslagen die zijn gepleegd en de verhalen die in de media worden vertelt.
Moeilijk in te schatten inderdaad of en wanneer er eventueel Crisis actors of CGI gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Je zal mij dit niet zien ontkennen maar CGI of crisis acteurs staan voor mijn begrippen iets te ver weg.
Het is iets wat niet logisch is, mensen zijn al welwillend van hun zelf om ergens bij te horen. Het enige wat je wel moet doen is het juiste aas uitgooien om ze te vangen.
Net zoals men nu in deze tijd komt met de goede doelen omdat het westerse collectieve bewustzijn staat in het teken van geven verdraagzaamheid en het lief hebben van je naasten of je medemens.
Als ik dus als een zogenaamd goed doel mijn verhaal extra aandik door foto's/reportages/verslagen te plaatsen van hongerlijdende kinderen en baby's daarbij laat ik mij promoten door 3FM in de kerstgedachte sfeer dan beweeg ik een massa publiek.
Of ik maak een zogenaamd product speciaal voor hipgeile mensen en ik laat de gedachte verspreiden als je mijn product koopt ben je een zeer exclusief persoon (Apple)
Mensen zijn nu eenmaal makkelijk (onbewust) te beïnvloeden en aan te sturen al zullen de meeste dit niet graag toegeven.
Je hebt er geen super complotten voor nodig, slechts een klein beetje invloed en aansturingskracht en de massa doet zelf het werk voor je.
Wat staat er onder?quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten inderdaad of en wanneer er eventueel Crisis actors of CGI gebruikt wordt.
Het helpt in ieder geval wel om mensen te overtuigen van de echtheid van een verhaal
Dit filmpje laat toch heel duidelijk zien dat er wel degelijk crisis actors gebruikt worden.
Wat? Screencast O Matic bedoel je?quote:
nee die arabische tekst!quote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat? Screencast O Matic bedoel je?
Dat is software om beelden op te nemen met de PC.
zegt niets over de makers van het filmpje lijkt me.
http://www.screencast-o-matic.com/
Dat dacht ik ook...maar dan na 'n paar maanden...helaas.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
BNW is er toch om schaduwregeringen en een alternatieve kijk op gebeurtenissen te bespreken.
Thanks Tingo, wat je zegt had ik inmiddels ook al wel door.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...maar dan na 'n paar maanden...helaas.
Anyhoos.Ik denk dat je heb wat interressant te zeggen.
Elke user met iets interressant te zeggen heeft hetzelfde behandeling gehad....veel interessante users post hier niet meer....want tis niet discussie,tis meer 'people wanting to win an argument'.
Don't let the bar stewards get you down!
Ahh, sorry ik spreek geen Arabisch, geen idee wat er staat.quote:
alleen hoax gillen boeit niet echt hoor, beetje onderbouwing kan geen kwaad, vragen beantwoorden hoe of wat waarom, hoort er allemaal bij plus de kritiek er op..quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Elke user met iets interressant te zeggen heeft hetzelfde behandeling gehad....veel interessante users post hier niet meer....want tis niet discussie,tis meer 'people wanting to win an argument'.
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
alleen hoax gillen boeit niet echt hoor, beetje onderbouwing kan geen kwaad, vragen beantwoorden hoe of wat waarom, hoort er allemaal bij plus de kritiek er op..
Niks mis mee, hoor![]()
dat heet discussieren, ja knikken is totaal wat anders.
Daarom zal ik nogmaals de vraag stellen, het cafe bevind zich bijna midden in het centrum van syndey en als het een hoax is, hoe doe je dat?
Aangezien het een openbare gelegenheid is midden in een stad.
Dus gewoon roepen Hoax en dat was het?quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Dus zelf heb je hier weinig interressant te zeggen over dit onderwerp.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effectquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Zoals ik al zei - ik zoek geen argument,'prima' of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus gewoon roepen Hoax en dat was het?
Prima argument!
[..]
Dus zelf heb je hier weinig interressant te zeggen over dit onderwerp.
Je komt alleen even langs..
Melden het is een hoax , en ik ben het met je eens en verder ga ik niet in details treden..
Want ik heb geen zin in een discussie hierover.
No personal offence, wat doe je in dit topic verder dan?
Heb je gewoon een lijstje met nieuws berichten voor je neus met nep echt nep echt..
ja waarom, geen idee gevoel..
Edited: NIETquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie NIET erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Jeetje...misschien ga ik toch beetje ff kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effect
Inderdaad. Net als je verwacht dat ambulancepersoneel met kettingzagen en slagersmessen klaar staan, komen ze ineens aan met brancards.quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effect
Ze waarschuwen voor een hoax, dus niemand hoeft bang te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Izzy73 het volgende:
Ik lees net een bericht dat er een gerucht is dat er op oudjaarsavond,
iets ergs verwacht kan worden in Sydney dat in de lijn ligt met de gijzeling.
Ik hoop uiteraard van niet, maar ben benieuwd of de voorspelling klopt.
Persoonlijk lijkt het me een erg sterk verhaal.
Iemand had een portemonnee gevonden en die is opgehaald door iemand
die op een lid van ISIS zou lijken, in ruil voor zijn portemonne heeft hij de vinder
gewaarschuwd om niet met oud en nieuw naar de festiviteiten te gaan.
Over een paar uur is het al oud en nieuw in Sydney dus we zullen zien.
Hopelijk kan iedereen me morgen uitlachen![]()
Link naar het bericht:
http://au.ibtimes.com/art(...)olice.htm#.VKAXVF4AA
Natuurlijk doen de media dat, dat is immers hun beroep.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor waarom angst? Angst is een slechte raadgever maar daar zijn ze wel op uit vandaar ook deze acties. Ik maak me zorgen dat is iets anders. Natuurlijk zijn niet alle gijzelingen e.d. allemaal hoaxes maar genoeg wel, zeker de laatste tijd volgt de één na de andere. Ze worden allemaal live onder je neus geschoven door de media zodat we ook maar niets missen. Er scheen ook een oefening te zijn geweest een jaar geleden op dezelfde plek meen ik gelezen te hebben. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
Je hebt gelijk, ik had het niet goed gelezen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze waarschuwen voor een hoax, dus niemand hoeft bang te zijn.
Het PNAC is wel afgegleden, dat ze het nu moeten hebben van berichten over een verknipte eenzame Iranier.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Resonancer het volgende:
Het woord Iranier moet natuurlijk wel in de Pers terechtkomen.
Hij had niet eens Iranees paspoort. Is in 96 al vertrokken.
En bij de massa blijft hangen ; Iranier -Gijzeling-Dood.
Leve de Pers. Leve het PNAC
"He, ben jij een geradicaliseerde Moslim?"quote:Op maandag 22 december 2014 18:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.
De weinig jonge moslims dat ik ken zijn veel meer geinteresseerd in hun families,autos,voetbal enz.
In veel jaren hiero heb ik geen 'geradicaliseerde jonge westerse moslim' ooit ontmoeten....en ik ben niet bang om mensen moeillijke vragen te stellen.Ik praat met moslim volk best wel vaak.
Nee, de IRA heeft ook niet vanaf de achttiende eeuw aanslagen gepleegd op Engelse soldaten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mensen die in false flags geloven dus. Ook in beperkte kringen op internet en vinden de mensen die er niet in geloven maar schapenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef TitusPullo het volgende:
Is het niet in je opgekomen dat geradicaliseerde Moslims zich ophouden in een heel beperkte kring? Die doen vaak inspiratie op op Internet en vinden dat de meeste andere Moslims maar nep-Moslims zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |