OMG! Daarom ben ik zo emotioneel! Disney mind-control!quote:Op zondag 21 december 2014 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voorzichtig met Disney h? Want Disney weet hoe het moet, mind control starting at young age maar dat is een andere discussie. Ik huilde bij Boomer trouwens maar die was niet van Disney volgens mij.
Ja, natuurlijk is dat logisch, maar daar willen de hoax!roepers niet aan.quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef kalinhos het volgende:
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lgisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
Maar als het een hoax was, zullen 'ze' zulke details niet vergeten lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Izzy73 het volgende:
Wel knullig, 1 van de eisen van de gijzelaar was een vlag van IS,
die was hij kennelijk vergeten mee te nemen
Het is Australisch, die zijn nou eenmaal zo.quote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
Mooi voorbeeld van Crisis Actorsquote:Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
Zo logisch vind ik het niet en al helemaal niet vanuit preventie gedacht en dan toevalig op precies dezelfde plek ik denk dat het een training is geweest voor later. Al deze acties zijn bedoeld met als doel het zogenaamde anti-terrorisme-beleid erdoor heen te duwen wat oa betekent beperking van meningsuiting wat nu al gaande is, dat je op straat zomaar opgepakt kan worden of als staatsgevaarlijk gezien wordt. Soort van 1984 van George Orwell dus.quote:Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat logisch, maar daar willen de hoax!roepers niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteerwerk was belabberd daarom worden ze maar overhoopgeknalt onthoofd enzoEr staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef theguyver het volgende:
Warning graphic content!
link in spoiler!Dit filmpje hoeft niet nep te zijn hoor. Kan best dat deze mensen gelimineerd zijn maar met een andere agenda dan ze ons willen doen geloven. Kan ook best dat een gedeelte IS (nu is het weer ISIL ook zoiets) de harde kern undercover CIA-Mossad is met moslimaanhangers die denken dat ze zich aangesloten hebben bij IS maar ook een rad voor de ogen worden gedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteerwerk was belabberd daarom worden ze maar overhoopgeknalt onthoofd enzoAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
LOL wat?quote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit filmpje hoeft niet nep te zijn hoor. Kan best dat deze mensen gelimineerd zijn maar met een andere agenda dan ze ons willen doen geloven. Kan ook best dat een gedeelte IS (nu is het weer ISIL ook zoiets) de harde kern undercover CIA-Mossad is met moslimaanhangers die denken dat ze zich aangesloten hebben bij IS maar ook een rad voor de ogen worden gedraaid.
Omdat het hun goed uitkomt op verschillende wijze. Moslimextremisten worden gebruikt door de CIA-Mossad om moslims te vermoorden, het komt goed uit als pr voor het anti-terrorisme-beleid, het komt goed uit voor eventuele invallen in deze landen want uiteindelijk gaat allemaal om olie en wereldmacht. Las ook dat de leider van de IS een Jood zou zijn. Zou best allemaal kunnen, heb me wel eens eerder afgevraagd waarom Isral nooit aangevallen wordt door IS of Al Qaida. Misschien omdat de grote jongens Joden zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
LOL wat?
Dus als ik me bekeer en aanmeld voor de IS, werk ik ineens voor de CIA om... ja wat heeft de CIA er voor baat bij?
En al helemaal de Mossad?
Vertel ik ben erg benieuwd!
quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat het hun goed uitkomt op verschillende wijze. Moslimextremisten worden gebruikt door de CIA-Mossad om moslims te vermoorden, het komt goed uit als pr voor het anti-terrorisme-beleid, het komt goed uit voor eventuele invallen in deze landen want uiteindelijk gaat allemaal om olie en wereldmacht. Las ook dat de leider van de IS een Jood zou zijn. Zou best allemaal kunnen, heb me wel eens eerder afgevraagd waarom Isral nooit aangevallen wordt door IS of Al Qaida. Misschien omdat de grote jongens Joden zijn?
quote:All ISIS/Daish wounded are taken to Israel for medical treatment, all expenses paid and those that can be are returned to Iraq or Syria to attack, torture, murder and asset strip innocent civilians, pretending to be Islamic Terrorists. This is all done in order to create mass confusion and to empower those governments that exist off the spoils of pushing solutions to their synthetic terrorism which is really nothing more than a massive Organized crime operation to make money and accrue more power
dat Israel een gigantisch sterk en modern leger heeft helpt ook wel mee natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat het hun goed uitkomt op verschillende wijze. Moslimextremisten worden gebruikt door de CIA-Mossad om moslims te vermoorden, het komt goed uit als pr voor het anti-terrorisme-beleid, het komt goed uit voor eventuele invallen in deze landen want uiteindelijk gaat allemaal om olie en wereldmacht. Las ook dat de leider van de IS een Jood zou zijn. Zou best allemaal kunnen, heb me wel eens eerder afgevraagd waarom Isral nooit aangevallen wordt door IS of Al Qaida. Misschien omdat de grote jongens Joden zijn?
Een aanslag kun je zo plegen als je wil, zo lastig is dat niet ook niet in Isral zeker als je bereid bent je leven ervoor te geven. Ach wie weet hebben ze in de toekomst ook nog een stage-event bedacht in Tel Aviv mij zou het niets verbazen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat Israel een gigantisch sterk en modern leger heeft helpt ook wel mee natuurlijk.
OKe, gelijk even een punt om jou standpunt even een een bizzare wending te geven Moslims haten niet moslims, maar maar de grootste vieze vuile tering tyfus hekel hebben ze aan wel aan Israel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze man schijnt Simon Elliot te heten, Joodse ouders te hebben, Mossad te zijn en samen te werken met de geheime dienst van de VS en UK.quote:
Ah ja, natuurlijk..quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze man schijnt Simon Elliot te heten, Joodse ouders te hebben, Mossad te zijn en samen te werken met de geheime dienst van de VS en UK.
Sites lopen een beetje vast hier, maare als Snowden dit aangegeven zou hebben is dat wereld nieuws!quote:Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Angelyna het volgende:
Oh wat hebben we toch een lol, BNW-ers belachelijk maken schijnt hier nogal populair te zijn.
Hier heb je wat leesvoer:
http://www.ascertainthetr(...)et-trained-by-israel
http://www.hangthebankers.com/isis-leader-a-confirmed-cia-puppet/
http://topinfopost.com/20(...)agent-french-reports
voor de 3 bovenstaande beweringen heb ik btw ook een linkje,quote:Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Angelyna het volgende:
Oh wat hebben we toch een lol, BNW-ers belachelijk maken schijnt hier nogal populair te zijn.
Hier heb je wat leesvoer:
http://www.ascertainthetr(...)et-trained-by-israel
http://www.hangthebankers.com/isis-leader-a-confirmed-cia-puppet/
http://topinfopost.com/20(...)agent-french-reports
Maar waarom CGI als het echte werk veel overtuigender is en je minder kost, het enige wat je hoeft te te doen is mensen te misleiden die de aanslagen plegen. Er zijn zat soft spots te vinden in deze wereld die je voor je karretje kan spannen, je geeft ze alleen wat extra voer om nog extremer te denken waarnaar ze uit ook dus uiteindelijk zullen overgaan tot extreme acties.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien sommige van de figuren dat we zien op TV bestaat helemaal niet- ze zijn gewoon CGI personas of zo.
De technologie is er al voor 'n paar decennia denk ik.
Met biljoenen dollars hulp van 't V.S.quote:Op maandag 22 december 2014 01:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
dat Israel een gigantisch sterk en modern leger heeft helpt ook wel mee natuurlijk.
Warning graphic content!
link in spoiler!Oh dus een echte filmpje bedoelt dat alle beelden van de BELACHELIJK onthoofdingen filmpjes zijn echt. Ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteerwerk was belabberd daarom worden ze maar overhoopgeknalt onthoofd enzo
We weten niet zeker waar,wanneer of door wie deze beelden zijn gemaakt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Er zijn moslims met Israeli passports.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
OKe, gelijk even een punt om jou standpunt even een een bizzare wending te geven Moslims haten niet moslims, maar maar de grootste vieze vuile tering tyfus hekel hebben ze aan wel aan Israel.
En juist die leiden het zooitje ongeregeld daar? Right!! je hebt vast wel een goeie bron hiervoor,
De grote leider met een keppeltje, joods paspoort ,..... iets..
Klinkt ook erg joods Abu Bakr al-Baghdadi![]()
Of ...<- komt dit uit je grote duim!
Tip voor je loop naar je lokale shoarma boer en vraag even hoe het zit tussen Israel en de Islam, die kan het je vast uitleggen!
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met biljoenen dollars hulp van 't V.S.
Warning graphic content!
link in spoiler!Onze brave Westerse legers zullen nooit zoiets doen natuurlijk.(sarcastische bedoelt voor de zekerheid)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acteerwerk was belabberd daarom worden ze maar overhoopgeknalt onthoofd enzoIn the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
De gruweldaden worden door de propaganda machine van IS gefilmd.quote:Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Izzy73 het volgende:
Vindt niemand het vreemd dat er wel filmpjes op internet staan van de wreedheden van IS.
Maar er geen beelden zijn van de bombardementen van de "Coalition of the (un)willing"
meer dan 40 NAVO landen die IS bombarderen maar zonder resultaat?
Dat zijn beelden van Afghanistanquote:Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
De gruweldaden worden door de propaganda machine van IS gefilmd.
hélicoptères américain bombardent un camp de l'Etat islamique Daesh et tuent plus de 4981 islamiques
En vanaf de grond beetje lastig te filmen als je zelf het doelwit bent.
Ow en er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden hoor, kwestie van zoeken
Agh ja sorry wacht..quote:
Nogmaals dit zijn weer vooral oude beelden van Afghanistan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja sorry wacht..
Aangezien je zelf te lui bent om te zoeken..
Je hebt geloof ik geen idee hoe terrorisme werkt geloof ik..quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals dit zijn weer vooral oude beelden van Afghanistan.
Aangezien jij te lui bent om je er verder in te verdiepen, en gewoon maar lukraak wat
filmpjes neer plempt.
Bespaar je de moeite, er zijn geen beelden te vinden.
Vraag je maar eens af waarom de mainstream media geen beelden laten zien
van de "successen" van de NAVO. Maar enkel beelden van acties van IS.
IS is toch zo'n grote bedreiging?
De hele wereld is bang, dan zou je toch verwachten dat ze af en toe ook eens wat beelden en nieuwsberichten brengen van onze successen.
De enige berichten die af en toe voorbij komen zijn dat de NAVO geen effect heeft tegen IS.
Hoe kan een coalitie van meer dan 40 NAVO landen geen effect hebben op een groep terroristen?
Wanneer ze IS zouden willen bestrijden dan snijd je gewoon alle financile wegen naar IS af
en zorg je dat ze niet meer bewapend kunnen worden.
Waar haalt IS al zijn wapentuig vandaan?
De hele wereld is toch tegen IS?
Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIAquote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik geen idee hoe terrorisme werkt geloof ik..
TheGuyver lui noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals dit zijn weer vooral oude beelden van Afghanistan.
Aangezien jij te lui bent om je er verder in te verdiepen, en gewoon maar lukraak wat
filmpjes neer plempt.
Bespaar je de moeite, er zijn geen beelden te vinden.
Vraag je maar eens af waarom de mainstream media geen beelden laten zien
van de "successen" van de NAVO. Maar enkel beelden van acties van IS.
IS is toch zo'n grote bedreiging?
De hele wereld is bang, dan zou je toch verwachten dat ze af en toe ook eens wat beelden en nieuwsberichten brengen van onze successen.
De enige berichten die af en toe voorbij komen zijn dat de NAVO geen effect heeft tegen IS.
Hoe kan een coalitie van meer dan 40 NAVO landen geen effect hebben op een groep terroristen?
Wanneer ze IS zouden willen bestrijden dan snijd je gewoon alle financile wegen naar IS af
en zorg je dat ze niet meer bewapend kunnen worden.
Waar haalt IS al zijn wapentuig vandaan?
De hele wereld is toch tegen IS?
Hij noemt mij lui, zeg daar dan ook wat van "oblectieve"moderator.quote:
Je zegt dat hij te lui is om zich te verdiepen. Als er hier iemand rondloopt die zich verdieot is het theguyver wel, dat zou je moeten weten als je hier post.quote:Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij noemt mij lui, zeg daar dan ook wat van "oblectieve"moderator.
Sure filmpjes posten die zogenaamd bombardementen laten zijn van NAVO aanvallen op IS.quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zegt dat hij te lui is om zich te verdiepen. Als er hier iemand rondloopt die zich verdieot is het theguyver wel, dat zou je moeten weten als je hier post.
En het is objectief.
-edit, nutteloos-quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zegt dat hij te lui is om zich te verdiepen. Als er hier iemand rondloopt die zich verdieot is het theguyver wel, dat zou je moeten weten als je hier post.
En het is objectief.
-edit, niet nodig-quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik geen idee hoe terrorisme werkt geloof ik..
Say what?quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIA
de NAVO en andere veiligheidsdiensten.
Om geweld en oorlogen in het midden oosten te rechtvaardigen en maatschappelijke steun te vergaren.
Voor 9/11 was er amper sprake van terrorisme.
Juist! Jij bent iemand met gezond verstandquote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIA
de NAVO en andere veiligheidsdiensten.
Om geweld en oorlogen in het midden oosten te rechtvaardigen en maatschappelijke steun te vergaren.
Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze man schijnt Simon Elliot te heten, Joodse ouders te hebben, Mossad te zijn en samen te werken met de geheime dienst van de VS en UK.
Ik heb daar ook zo mijn twijfels over. Aandikken denk ik om onrust, onbegrip en haat te creren onder de bevolking mn. naar moslims.quote:Op maandag 22 december 2014 18:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.
De weinig jonge moslims dat ik ken zijn veel meer geinteresseerd in hun families,autos,voetbal enz.
In veel jaren hiero heb ik geen 'geradicaliseerde jonge westerse moslim' ooit ontmoeten....en ik ben niet bang om mensen moeillijke vragen te stellen.Ik praat met moslim volk best wel vaak.
Zal je verbazen dat dit een van de topics is waar we veel van mening verschillen, althans ik en lavenderr.quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
theguyver is 'n vriendje van je en heeft zelfde meningen als jij,dus ik zie niet hoe je kan totaal 'objectief' blijven.
Ik zei gewoon dat guyfer gelooft alles van de stomme MSM verhalen...hij maakt zelf commentaar over wat anderen geloven en/of denken.quote:
Laten we eens een willekeurig jaartal prikken, 1988:quote:Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ben geen kloon en ook geen zequote:Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laten we eens een willekeurig jaartal prikken, 1988:
United States April 12: Japanese Red Army terrorist Yu Kikumura was arrested at a rest stop on the New Jersey Turnpike in possession of pipe bombs on his way to New York.
Gibraltar March 6: An attempted attack on an army band by the Provisional IRA is foiled by the SAS.
United Kingdom March 16: Michael Stone kills three mourners in a gun and grenade attack on an IRA funeral in Belfast.[2]
United Kingdom March 19: During the funeral of IRA member Kevin Brady, killed in the cemetery attack by Michael Stone, a car approached the funeral procession at high speed. The car was surrounded by mourners, and two men later identified as corporals in the British Army were overpowered, dragged from the car, taken to waste ground and shot dead by the IRA
Lebanon April 23: A powerful car bomb explodes near to a vegetable market, damaging vehicles and many buildings, in the Tabbaneh area, Tripoli, Lebanon. No one claims for responsibility in this case, which kills 69 people and injures another 111.
Sudan May 16: Gunmen attack, using machine guns, hand grenades, and tear-gas bombs, the Acropol Hotel and Sudan social club, Khartoum, Sudan, killing 7 and injuring 21. Three terrorist arrested on suspiction of incident same day, that hold Lebanese passport.[citation needed]
United Kingdom June: The IRA shoots down a British army helicopter in Northern Ireland[3]
United Kingdom June 15: Six British soldiers are killed by an IRA booby trap bomb attached to their vehicle in Market Square, Lisburn.
South Africa June 22: Cadres from the African National Congress' militant wing, MK, detonated a limpet mine in an amusement arcade in downtown Johannesburg. Ten casualties were reported.
Greece June 28: American diplomat, and defense naval attache Captain William Nordeen was assassinated by Marxist terrorist group Revolutionary Organization 17 November by a remote controlled car bomb in Athens.
Afghanistan July 8: A powerful bomb blast in downtown Jalalabad, Afghanistan, damages the Ghar Cinema, 45 houses and 25 vehicles, which is blamed on Taliban militants. At least 31 killed with 33 injured.[citation needed]
Maldives November 3: The People's Liberation Front of Tamil Eelam (PLOTE) comprising about 200 Tamil secessionists invaded Maldives. At the request of president Maumoon Abdul Gayoom, Indian Army active assistance of the Research and Analysis Wing launched a military campaign (Operation Cactus) to fight the mercenaries out of Maldives.
Soviet Union December 1: Four armed men seized a bus with 30 schoolchildren and a teacher in the city of Ordzhonikidze (now Vladikavkaz). Hijackers demanded USD 3 millions and a plane to leave the Soviet Union. Their demands were satisfied, but after landing in Israel terrorists were arrested and extradited back to USSR. There were no fatalities.[4]
United States and East Germany Month Unk.: Jordanian terrorist detonates bomb on railroad tracks ahead of US Duty Train en route from West Germany to West Berlin while traversing East Germany. No significant injuries.[citation needed]
United Kingdom and United States December 21: Pan Am Flight 103 bombing. The jumbo jet, bound from London to New York, crashed in Lockerbie, Scotland, killing all 259 people on board and 11 on the ground.
Bron
Amper sprake van terrorisme zegt ze![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)rorist_organizationsquote:Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laten we eens een willekeurig jaartal prikken, 1988:
United States April 12: Japanese Red Army terrorist Yu Kikumura was arrested at a rest stop on the New Jersey Turnpike in possession of pipe bombs on his way to New York.
Gibraltar March 6: An attempted attack on an army band by the Provisional IRA is foiled by the SAS.
United Kingdom March 16: Michael Stone kills three mourners in a gun and grenade attack on an IRA funeral in Belfast.[2]
United Kingdom March 19: During the funeral of IRA member Kevin Brady, killed in the cemetery attack by Michael Stone, a car approached the funeral procession at high speed. The car was surrounded by mourners, and two men later identified as corporals in the British Army were overpowered, dragged from the car, taken to waste ground and shot dead by the IRA
Lebanon April 23: A powerful car bomb explodes near to a vegetable market, damaging vehicles and many buildings, in the Tabbaneh area, Tripoli, Lebanon. No one claims for responsibility in this case, which kills 69 people and injures another 111.
Sudan May 16: Gunmen attack, using machine guns, hand grenades, and tear-gas bombs, the Acropol Hotel and Sudan social club, Khartoum, Sudan, killing 7 and injuring 21. Three terrorist arrested on suspiction of incident same day, that hold Lebanese passport.[citation needed]
United Kingdom June: The IRA shoots down a British army helicopter in Northern Ireland[3]
United Kingdom June 15: Six British soldiers are killed by an IRA booby trap bomb attached to their vehicle in Market Square, Lisburn.
South Africa June 22: Cadres from the African National Congress' militant wing, MK, detonated a limpet mine in an amusement arcade in downtown Johannesburg. Ten casualties were reported.
Greece June 28: American diplomat, and defense naval attache Captain William Nordeen was assassinated by Marxist terrorist group Revolutionary Organization 17 November by a remote controlled car bomb in Athens.
Afghanistan July 8: A powerful bomb blast in downtown Jalalabad, Afghanistan, damages the Ghar Cinema, 45 houses and 25 vehicles, which is blamed on Taliban militants. At least 31 killed with 33 injured.[citation needed]
Maldives November 3: The People's Liberation Front of Tamil Eelam (PLOTE) comprising about 200 Tamil secessionists invaded Maldives. At the request of president Maumoon Abdul Gayoom, Indian Army active assistance of the Research and Analysis Wing launched a military campaign (Operation Cactus) to fight the mercenaries out of Maldives.
Soviet Union December 1: Four armed men seized a bus with 30 schoolchildren and a teacher in the city of Ordzhonikidze (now Vladikavkaz). Hijackers demanded USD 3 millions and a plane to leave the Soviet Union. Their demands were satisfied, but after landing in Israel terrorists were arrested and extradited back to USSR. There were no fatalities.[4]
United States and East Germany Month Unk.: Jordanian terrorist detonates bomb on railroad tracks ahead of US Duty Train en route from West Germany to West Berlin while traversing East Germany. No significant injuries.[citation needed]
United Kingdom and United States December 21: Pan Am Flight 103 bombing. The jumbo jet, bound from London to New York, crashed in Lockerbie, Scotland, killing all 259 people on board and 11 on the ground.
Bron
Amper sprake van terrorisme zegt ze![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |