abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147824577
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voorzichtig met Disney h? Want Disney weet hoe het moet, mind control starting at young age maar dat is een andere discussie. Ik huilde bij Boomer trouwens maar die was niet van Disney volgens mij.
OMG! Daarom ben ik zo emotioneel! Disney mind-control!
Ah yes nazi-sympathiser Walt Disney natuurlijk,die heeft ook leuke promotie filmpjes gemaakt voor NASA(en z'n ex-nazi vriend,Werner von Braun)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 21 december 2014 @ 23:10:46 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_147824745
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef kalinhos het volgende:
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lgisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
Ja, natuurlijk is dat logisch, maar daar willen de hoax!roepers niet aan.
  zondag 21 december 2014 @ 23:16:05 #103
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147825017
Ironisch.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147825136
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:06 schreef Izzy73 het volgende:
Wel knullig, 1 van de eisen van de gijzelaar was een vlag van IS,
die was hij kennelijk vergeten mee te nemen 8)7
Maar als het een hoax was, zullen 'ze' zulke details niet vergeten lijkt me.

quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
Het is Australisch, die zijn nou eenmaal zo.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 21 december 2014 @ 23:34:48 #105
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147825947
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
Mooi voorbeeld van Crisis Actors :P
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 22 december 2014 @ 00:28:24 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_147828404
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk is dat logisch, maar daar willen de hoax!roepers niet aan.
Zo logisch vind ik het niet en al helemaal niet vanuit preventie gedacht en dan toevalig op precies dezelfde plek ik denk dat het een training is geweest voor later. Al deze acties zijn bedoeld met als doel het zogenaamde anti-terrorisme-beleid erdoor heen te duwen wat oa betekent beperking van meningsuiting wat nu al gaande is, dat je op straat zomaar opgepakt kan worden of als staatsgevaarlijk gezien wordt. Soort van 1984 van George Orwell dus.

Heb net ff wat beelden bekeken en ik zie ze rennen nu met brancards deze keer. Rolstoelen doen het ook altijd goed voor het dramatische effect.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 december 2014 @ 00:35:54 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147828694
Warning graphic content!
link in spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acteerwerk was belabberd daarom worden ze maar overhoopgeknalt onthoofd enzo
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147829026
Het is niet precies dezelfde plek, het is vlakbij dezelfde plek. Nogmaals, Martins Place is 1 vd drukst bezochte metrostations van Sydney.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 22 december 2014 @ 00:44:53 #109
189978 controlaltdelete
pi_147829028
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 00:35 schreef theguyver het volgende:
Warning graphic content!
link in spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit filmpje hoeft niet nep te zijn hoor. Kan best dat deze mensen gelimineerd zijn maar met een andere agenda dan ze ons willen doen geloven. Kan ook best dat een gedeelte IS (nu is het weer ISIL ook zoiets) de harde kern undercover CIA-Mossad is met moslimaanhangers die denken dat ze zich aangesloten hebben bij IS maar ook een rad voor de ogen worden gedraaid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 december 2014 @ 00:51:29 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147829201
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit filmpje hoeft niet nep te zijn hoor. Kan best dat deze mensen gelimineerd zijn maar met een andere agenda dan ze ons willen doen geloven. Kan ook best dat een gedeelte IS (nu is het weer ISIL ook zoiets) de harde kern undercover CIA-Mossad is met moslimaanhangers die denken dat ze zich aangesloten hebben bij IS maar ook een rad voor de ogen worden gedraaid.
LOL wat?
Dus als ik me bekeer en aanmeld voor de IS, werk ik ineens voor de CIA om... ja wat heeft de CIA er voor baat bij?

En al helemaal de Mossad?

Vertel ik ben erg benieuwd!
  maandag 22 december 2014 @ 01:04:49 #111
189978 controlaltdelete
pi_147829674
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 00:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

LOL wat?
Dus als ik me bekeer en aanmeld voor de IS, werk ik ineens voor de CIA om... ja wat heeft de CIA er voor baat bij?

En al helemaal de Mossad?

Vertel ik ben erg benieuwd!
Omdat het hun goed uitkomt op verschillende wijze. Moslimextremisten worden gebruikt door de CIA-Mossad om moslims te vermoorden, het komt goed uit als pr voor het anti-terrorisme-beleid, het komt goed uit voor eventuele invallen in deze landen want uiteindelijk gaat allemaal om olie en wereldmacht. Las ook dat de leider van de IS een Jood zou zijn. Zou best allemaal kunnen, heb me wel eens eerder afgevraagd waarom Isral nooit aangevallen wordt door IS of Al Qaida. Misschien omdat de grote jongens Joden zijn?
  maandag 22 december 2014 @ 01:08:17 #112
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147829781
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat het hun goed uitkomt op verschillende wijze. Moslimextremisten worden gebruikt door de CIA-Mossad om moslims te vermoorden, het komt goed uit als pr voor het anti-terrorisme-beleid, het komt goed uit voor eventuele invallen in deze landen want uiteindelijk gaat allemaal om olie en wereldmacht. Las ook dat de leider van de IS een Jood zou zijn. Zou best allemaal kunnen, heb me wel eens eerder afgevraagd waarom Isral nooit aangevallen wordt door IS of Al Qaida. Misschien omdat de grote jongens Joden zijn?
quote:
All ISIS/Daish wounded are taken to Israel for medical treatment, all expenses paid and those that can be are returned to Iraq or Syria to attack, torture, murder and asset strip innocent civilians, pretending to be Islamic Terrorists. This is all done in order to create mass confusion and to empower those governments that exist off the spoils of pushing solutions to their synthetic terrorism which is really nothing more than a massive Organized crime operation to make money and accrue more power
pi_147829885
quote:

[..]

dat Israel een gigantisch sterk en modern leger heeft helpt ook wel mee natuurlijk.
  maandag 22 december 2014 @ 01:18:08 #114
189978 controlaltdelete
pi_147830065
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 01:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

dat Israel een gigantisch sterk en modern leger heeft helpt ook wel mee natuurlijk.
Een aanslag kun je zo plegen als je wil, zo lastig is dat niet ook niet in Isral zeker als je bereid bent je leven ervoor te geven. Ach wie weet hebben ze in de toekomst ook nog een stage-event bedacht in Tel Aviv mij zou het niets verbazen.
  maandag 22 december 2014 @ 01:18:47 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147830086
quote:

[..]

OKe, gelijk even een punt om jou standpunt even een een bizzare wending te geven Moslims haten niet moslims, maar maar de grootste vieze vuile tering tyfus hekel hebben ze aan wel aan Israel.
En juist die leiden het zooitje ongeregeld daar? Right!! je hebt vast wel een goeie bron hiervoor,
De grote leider met een keppeltje, joods paspoort ,..... iets..
Klinkt ook erg joods Abu Bakr al-Baghdadi :')

Of ... ^O^ <- komt dit uit je grote duim!

Tip voor je loop naar je lokale shoarma boer en vraag even hoe het zit tussen Israel en de Islam, die kan het je vast uitleggen!
  maandag 22 december 2014 @ 01:25:45 #116
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147830256
Duff explained that what is going on in Iraq and Syria with ISIS is not Terrorism, it is simply CRIME. That is, it is the works of an international Crime Cabal which has gotten control of the American Congress. Yes, this is a large Organized Crime problem that must be understood at its simple root cause.
Duff identified this Crime Cabal as Israeli and pointed out that this is Worldwide Crime on a scale never experienced before.

http://www.veteranstoday.(...)es-around-the-world/
  maandag 22 december 2014 @ 01:25:58 #117
189978 controlaltdelete
pi_147830260
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:
Abu Bakr al-Baghdad
Deze man schijnt Simon Elliot te heten, Joodse ouders te hebben, Mossad te zijn en samen te werken met de geheime dienst van de VS en UK.
  maandag 22 december 2014 @ 02:04:15 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147831321
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze man schijnt Simon Elliot te heten, Joodse ouders te hebben, Mossad te zijn en samen te werken met de geheime dienst van de VS en UK.
Ah ja, natuurlijk..
Heb je ook iets wat deze claim onderbouwd?
Dubbel paspoort of zo...
Geloofwaardiger dan dit verhaal zou zijn.

Obama komt idd uit kenia geboren en getogen
Poetin is homo
Kim Jong-il geboren op een geheime plaats binnenin Mount Paekdu, Noord-Korea's heiligste berg. Op het moment van zijn geboorte schitterde een heldere ster aan de hemel, was het ineens lente en kwam er een regenboog tevoorschijn. Als heilige zou de leider ook niet hoeven poepen en plassen.

Btw dit verhaal zou door CGI persoonsmens Edward Snowden de wereld in geholpen zijn, enige bron hiervan is niet terug te vinden..

Plus, een Jood die de zwaar gelovige islamitische bende aanvoert... whahahaha ze moesten eens weten! _O-
pi_147831564
Oh wat hebben we toch een lol, BNW-ers belachelijk maken schijnt hier nogal populair te zijn.
Hier heb je wat leesvoer:
http://www.ascertainthetr(...)et-trained-by-israel
http://www.hangthebankers.com/isis-leader-a-confirmed-cia-puppet/
http://topinfopost.com/20(...)agent-french-reports
  maandag 22 december 2014 @ 02:49:28 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147832066
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Angelyna het volgende:
Oh wat hebben we toch een lol, BNW-ers belachelijk maken schijnt hier nogal populair te zijn.
Hier heb je wat leesvoer:
http://www.ascertainthetr(...)et-trained-by-israel
http://www.hangthebankers.com/isis-leader-a-confirmed-cia-puppet/
http://topinfopost.com/20(...)agent-french-reports
Sites lopen een beetje vast hier, maare als Snowden dit aangegeven zou hebben is dat wereld nieuws!
Dus dan zouden niet alleen deze sites dit melden.

+ juni vorig jaar was hij m gepeerd uit de VS, en nam toen alle documenten mee, Dat was nog voor de oprichting van de IS...
  maandag 22 december 2014 @ 02:58:28 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147832149
pi_147834486
Ja logisch toch. IS staat niet voor Islamitische Staat maar voor Isral. We hebben een zondebok 8)7 *O* Haron Monis was natuurlijk ook een Jood. Kan niet anders.
  maandag 22 december 2014 @ 10:43:03 #123
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147835302
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien sommige van de figuren dat we zien op TV bestaat helemaal niet- ze zijn gewoon CGI personas of zo.
De technologie is er al voor 'n paar decennia denk ik.
Maar waarom CGI als het echte werk veel overtuigender is en je minder kost, het enige wat je hoeft te te doen is mensen te misleiden die de aanslagen plegen. Er zijn zat soft spots te vinden in deze wereld die je voor je karretje kan spannen, je geeft ze alleen wat extra voer om nog extremer te denken waarnaar ze uit ook dus uiteindelijk zullen overgaan tot extreme acties.

Ik denk niet dat CIA de Mossad of MI-5 echt geeft om de onschuldigen die bij dit soort aanslagen vallen. En liever een realistische aanslag hebben die meer een impact heeft op de westerse bevolking, dan dat men met CGI werkt die wel eens debunkt kan worden.

Hey in mijn gedachte is het beter zelfs om zoveel mogelijk van dit soort labiele figuren op te sporen op te hitsen en ze veel en zo extreem mogelijk aanslagen te laten uit te voeren hier in het Westen (Het liefst op een paar onschuldige westerse blanke baby's waar ze het hoofd van afhakken op de eerste kerstdag) . Om tot mijn doel te komen angst en afschuw te zaaien evt. haat onder de westerse bevolking.

Want dan weet ik zeker dat men als massa naar de politiek luistert en er veel maatregelen in betrekking tot de privacy er kunnen worden door gevoerd en dat de wapen en beveiligingsindustrie weer een hoger budget heeft voor de aankomende jaren.

Als je zelf goed artikeltjes kan schrijven dan moet je in de morgen van de eerste kerstdag maar een artikel verzinnen over IS over hoeveel mannen en vrouwen zij hebben afgeslacht dit jaar en daarbij de nadruk leggen in je artikel op de kinderen en baby's.

Als je artikel het NOS nieuws haalt op of rond de eerste kerstdag en dit nog eens herhaald op oudejaarsdag en nieuwjaarsdag, zal men voor meer actie zijn tegen IS en het extremisme en men zal meer openstaan voor beveiligingsmaatregelen hier in Nederland in 2015.

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 22-12-2014 11:00:32 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147839575
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 01:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Met biljoenen dollars hulp van 't V.S.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147839700
quote:
Warning graphic content!
link in spoiler!

SPOILER
Oh dus een echte filmpje bedoelt dat alle beelden van de BELACHELIJK onthoofdingen filmpjes zijn echt. Ja hoor.
We weten niet zeker waar,wanneer of door wie deze beelden zijn gemaakt.
pi_147839871
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

OKe, gelijk even een punt om jou standpunt even een een bizzare wending te geven Moslims haten niet moslims, maar maar de grootste vieze vuile tering tyfus hekel hebben ze aan wel aan Israel.
En juist die leiden het zooitje ongeregeld daar? Right!! je hebt vast wel een goeie bron hiervoor,
De grote leider met een keppeltje, joods paspoort ,..... iets..
Klinkt ook erg joods Abu Bakr al-Baghdadi :')

Of ... ^O^ <- komt dit uit je grote duim!

Tip voor je loop naar je lokale shoarma boer en vraag even hoe het zit tussen Israel en de Islam, die kan het je vast uitleggen!
Er zijn moslims met Israeli passports.
En waarom denk je dat m'n lieve 'shoarma boer' zou kunnen zo goed uitleg geven over Israel en Islam?
pi_147840015
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met biljoenen dollars hulp van 't V.S.
Dat ook inderdaad.
pi_147840323
quote:
Warning graphic content!
link in spoiler!

SPOILER
Onze brave Westerse legers zullen nooit zoiets doen natuurlijk.(sarcastische bedoelt voor de zekerheid)
  maandag 22 december 2014 @ 13:46:42 #129
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147840498
Vindt niemand het vreemd dat er wel filmpjes op internet staan van de wreedheden van IS.
Maar er geen beelden zijn van de bombardementen van de "Coalition of the (un)willing"
meer dan 40 NAVO landen die IS bombarderen maar zonder resultaat? 8)7
  maandag 22 december 2014 @ 14:54:07 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147842749
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:46 schreef Izzy73 het volgende:
Vindt niemand het vreemd dat er wel filmpjes op internet staan van de wreedheden van IS.
Maar er geen beelden zijn van de bombardementen van de "Coalition of the (un)willing"
meer dan 40 NAVO landen die IS bombarderen maar zonder resultaat? 8)7
De gruweldaden worden door de propaganda machine van IS gefilmd.

En vanaf de grond beetje lastig te filmen als je zelf het doelwit bent.

Ow en er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden hoor, kwestie van zoeken :)
  maandag 22 december 2014 @ 15:03:52 #131
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147843118
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

De gruweldaden worden door de propaganda machine van IS gefilmd.

En vanaf de grond beetje lastig te filmen als je zelf het doelwit bent.

Ow en er zijn zat van dit soort filmpjes te vinden hoor, kwestie van zoeken :)
Dat zijn beelden van Afghanistan ;(
  maandag 22 december 2014 @ 16:08:39 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  maandag 22 december 2014 @ 16:45:40 #133
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147846911
quote:
Nogmaals dit zijn weer vooral oude beelden van Afghanistan.
Aangezien jij te lui bent om je er verder in te verdiepen, en gewoon maar lukraak wat
filmpjes neer plempt.
Bespaar je de moeite, er zijn geen beelden te vinden.
Vraag je maar eens af waarom de mainstream media geen beelden laten zien
van de "successen" van de NAVO. Maar enkel beelden van acties van IS.
IS is toch zo'n grote bedreiging?
De hele wereld is bang, dan zou je toch verwachten dat ze af en toe ook eens wat beelden en nieuwsberichten brengen van onze successen.
De enige berichten die af en toe voorbij komen zijn dat de NAVO geen effect heeft tegen IS.
Hoe kan een coalitie van meer dan 40 NAVO landen geen effect hebben op een groep terroristen?
Wanneer ze IS zouden willen bestrijden dan snijd je gewoon alle financile wegen naar IS af
en zorg je dat ze niet meer bewapend kunnen worden.
Waar haalt IS al zijn wapentuig vandaan?
De hele wereld is toch tegen IS?
  maandag 22 december 2014 @ 16:49:02 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147847020
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Aangezien jij te lui bent om je er verder in te verdiepen, en gewoon maar lukraak wat
filmpjes neer plempt.

De hele wereld is bang, dan zou je toch verwachten dat ze af en toe ook eens wat beelden en nieuwsberichten brengen van onze successen.
De enige berichten die af en toe voorbij komen zijn dat de NAVO geen effect heeft tegen IS.
Hoe kan een coalitie van meer dan 40 NAVO landen geen effect hebben op een groep terroristen?
Wanneer ze IS zouden willen bestrijden dan snijd je gewoon alle financile wegen naar IS af
Je hebt geloof ik geen idee hoe terrorisme werkt geloof ik..
  maandag 22 december 2014 @ 16:55:34 #135
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147847203
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIA
de NAVO en andere veiligheidsdiensten.
Om geweld en oorlogen in het midden oosten te rechtvaardigen en maatschappelijke steun te vergaren.
Voor 9/11 was er amper sprake van terrorisme.
pi_147847339
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

filmpjes neer plempt.

TheGuyver lui noemen.
  maandag 22 december 2014 @ 17:01:28 #137
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147847379
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

TheGuyver lui noemen.
Hij noemt mij lui, zeg daar dan ook wat van "oblectieve"moderator.
pi_147847433
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hij noemt mij lui, zeg daar dan ook wat van "oblectieve"moderator.
Je zegt dat hij te lui is om zich te verdiepen. Als er hier iemand rondloopt die zich verdieot is het theguyver wel, dat zou je moeten weten als je hier post.

En het is objectief.
  maandag 22 december 2014 @ 17:06:48 #139
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147847524
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zegt dat hij te lui is om zich te verdiepen. Als er hier iemand rondloopt die zich verdieot is het theguyver wel, dat zou je moeten weten als je hier post.

En het is objectief.
Sure filmpjes posten die zogenaamd bombardementen laten zijn van NAVO aanvallen op IS.
Terwijl het allemaal oude filmpjes zijn van de oorlog in Afghanistan en Irak noem ik niet
echt jezelf verdiepen in de materie.
The Guyver weet veel en zoekt zeker veel info op, maar als hij mij gaat beschuldigen van lui,
dan kan hij de bal terugverwachten wanneer er onzin filmpjes worden gepost.
pi_147848979
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En het is objectief.
-edit, nutteloos-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 22-12-2014 18:30:54 ]
pi_147849038
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

-edit, niet nodig-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 22-12-2014 18:31:13 ]
  maandag 22 december 2014 @ 18:18:09 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147849386
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Terrorisme is een illusie, een wel uitgedachte en overtuigende strategie van Mossad de CIA
Om geweld en oorlogen in het midden oosten te rechtvaardigen en maatschappelijke steun te vergaren.
Say what? _O-

Ben jij trouwens een kloon van Summers ofzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmo op 22-12-2014 18:24:56 ]
  maandag 22 december 2014 @ 18:19:42 #143
189978 controlaltdelete
pi_147849429
quote:

[..]

Juist! Jij bent iemand met gezond verstand ^O^
pi_147849472
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.
De weinig jonge moslims dat ik ken zijn veel meer geinteresseerd in hun families,autos,voetbal enz.
In veel jaren hiero heb ik geen 'geradicaliseerde jonge westerse moslim' ooit ontmoeten....en ik ben niet bang om mensen moeillijke vragen te stellen.Ik praat met moslim volk best wel vaak.
  maandag 22 december 2014 @ 18:25:57 #145
189978 controlaltdelete
pi_147849573
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.
De weinig jonge moslims dat ik ken zijn veel meer geinteresseerd in hun families,autos,voetbal enz.
In veel jaren hiero heb ik geen 'geradicaliseerde jonge westerse moslim' ooit ontmoeten....en ik ben niet bang om mensen moeillijke vragen te stellen.Ik praat met moslim volk best wel vaak.
Ik heb daar ook zo mijn twijfels over. Aandikken denk ik om onrust, onbegrip en haat te creren onder de bevolking mn. naar moslims.
  maandag 22 december 2014 @ 18:43:44 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147850013
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

theguyver is 'n vriendje van je en heeft zelfde meningen als jij,dus ik zie niet hoe je kan totaal 'objectief' blijven.
Zal je verbazen dat dit een van de topics is waar we veel van mening verschillen, althans ik en lavenderr.
Ja ik ben bevriend met haar SO WHAT!!
Wil niet zeggen dat zij met alles eens is wat ik zeg of , ik overal mee eens ben wat zij zegt!

Terrorisme aanpakken!

Klinkt makkelijk maar dat is het absoluut niet.

Hiervoor gaan we eventjes terug in de tijd, De Vietnam oorlog is een mooi voorbeeld hiervan, Deze oorlog was namelijk compleet anders dan de oorlogen die de VS hiervoor gevoerd had, leger tegen leger, in plaats daarvan vocht de Vietcong op een compleet andere manier, ze verdwenen erg makkelijk tussen de burgers, ze kenden het terein goed, ze waren er immers op gegroeid, en zorgden dat ze dus zo makkelijk konden aanpassen, Het grootste voordeel was de steun van de burger bevolking.

Want de VS wist niet goed tegen wie men vocht iedereen kon de vija zijn, een vietcong soldaat gooide zijn wapen maar even aan de kant en kon gewoon verder gaan als burger.
Dit niet alleen kinderen werden als soldaten gebruikt en ook veel vrouwen.

De VS wist niet hoe ze dit precies konden aanpakken en bombardementen deed niet veel op het uitroeien van de Vietcong, de burger bevoling werd natuurlijk zwaar tegen de VS aangezien er gigantisch veel burger slachtoffers vielen aangezien iedereen Vietcong kon zijn.

Dit zelfde geld voor het aanpakken van Terrorisme, de mensen kennen het terein krijgen veel steun van de bevolking en de Terrorist houd zich makkelijk schuil onder de bevolking, dit zelfde geld natuurlijk voor de IS, ze hebben natuurlijk geen name tags of leger uniform wat ze onderscheiden van een gewone burger.

Wapens,
Door de zelfde tacktiek te gebruiken als de Vietcong en voorgaande terroistische organisaties hebben ze een inmens gebied veroverd veel soldaten ook nog eens een koppie kleiner gemaakt en erg veel wapens buitgemaakt, dit niet alleen ze bezetten een groot aantal Olie velden waarbij ze dus erg makkelijk illegaal de olie kunnen verkopen, daarbij is het natuurlijk een conflict zone, waar erg veel wapenhandelaars actief zijn, Corrupte overheids mensen en soldaten laten met gemak dus allerlij ladingen met wapens door, met geld kom je een heel eind!

Bombarderen
Tja wat moet je bombarderen?
Grote wapens die in het gebied van de IS staan kan je bombarderen Tanks leger trucks kannonen vliegtuigen, maar dat heeft de IS niet zo veel aangezien het vooralsnog vrijwel alleen bestaat uit buitgemaakt materiaal!
De coalitie moet maar via Intel proberen de IS onschadelijk te maken, met het risico dat ze veel burgers bombarderen, waardoor de IS natuurlijk weer veel support krijgt.
Dit niet alleen de Burgers worden behoorlijk onderdrukt en het zal me niks verbazen dat ze gewone burgers als menselijk schild gebruiken.
pi_147850586
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

-edit, niet nodig-
Ik zei gewoon dat guyfer gelooft alles van de stomme MSM verhalen...hij maakt zelf commentaar over wat anderen geloven en/of denken.
  maandag 22 december 2014 @ 19:07:00 #148
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147850646
quote:
Laten we eens een willekeurig jaartal prikken, 1988:

United States April 12: Japanese Red Army terrorist Yu Kikumura was arrested at a rest stop on the New Jersey Turnpike in possession of pipe bombs on his way to New York.

Gibraltar March 6: An attempted attack on an army band by the Provisional IRA is foiled by the SAS.

United Kingdom March 16: Michael Stone kills three mourners in a gun and grenade attack on an IRA funeral in Belfast.[2]

United Kingdom March 19: During the funeral of IRA member Kevin Brady, killed in the cemetery attack by Michael Stone, a car approached the funeral procession at high speed. The car was surrounded by mourners, and two men later identified as corporals in the British Army were overpowered, dragged from the car, taken to waste ground and shot dead by the IRA

Lebanon April 23: A powerful car bomb explodes near to a vegetable market, damaging vehicles and many buildings, in the Tabbaneh area, Tripoli, Lebanon. No one claims for responsibility in this case, which kills 69 people and injures another 111.

Sudan May 16: Gunmen attack, using machine guns, hand grenades, and tear-gas bombs, the Acropol Hotel and Sudan social club, Khartoum, Sudan, killing 7 and injuring 21. Three terrorist arrested on suspiction of incident same day, that hold Lebanese passport.[citation needed]

United Kingdom June: The IRA shoots down a British army helicopter in Northern Ireland[3]

United Kingdom June 15: Six British soldiers are killed by an IRA booby trap bomb attached to their vehicle in Market Square, Lisburn.

South Africa June 22: Cadres from the African National Congress' militant wing, MK, detonated a limpet mine in an amusement arcade in downtown Johannesburg. Ten casualties were reported.

Greece June 28: American diplomat, and defense naval attache Captain William Nordeen was assassinated by Marxist terrorist group Revolutionary Organization 17 November by a remote controlled car bomb in Athens.

Afghanistan July 8: A powerful bomb blast in downtown Jalalabad, Afghanistan, damages the Ghar Cinema, 45 houses and 25 vehicles, which is blamed on Taliban militants. At least 31 killed with 33 injured.[citation needed]

Maldives November 3: The People's Liberation Front of Tamil Eelam (PLOTE) comprising about 200 Tamil secessionists invaded Maldives. At the request of president Maumoon Abdul Gayoom, Indian Army active assistance of the Research and Analysis Wing launched a military campaign (Operation Cactus) to fight the mercenaries out of Maldives.

Soviet Union December 1: Four armed men seized a bus with 30 schoolchildren and a teacher in the city of Ordzhonikidze (now Vladikavkaz). Hijackers demanded USD 3 millions and a plane to leave the Soviet Union. Their demands were satisfied, but after landing in Israel terrorists were arrested and extradited back to USSR. There were no fatalities.[4]

United States and East Germany Month Unk.: Jordanian terrorist detonates bomb on railroad tracks ahead of US Duty Train en route from West Germany to West Berlin while traversing East Germany. No significant injuries.[citation needed]

United Kingdom and United States December 21: Pan Am Flight 103 bombing. The jumbo jet, bound from London to New York, crashed in Lockerbie, Scotland, killing all 259 people on board and 11 on the ground.

Bron

Amper sprake van terrorisme zegt ze :D :'( :D
  maandag 22 december 2014 @ 19:15:25 #149
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147850861
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

United States April 12: Japanese Red Army terrorist Yu Kikumura was arrested at a rest stop on the New Jersey Turnpike in possession of pipe bombs on his way to New York.

Gibraltar March 6: An attempted attack on an army band by the Provisional IRA is foiled by the SAS.

United Kingdom March 16: Michael Stone kills three mourners in a gun and grenade attack on an IRA funeral in Belfast.[2]

United Kingdom March 19: During the funeral of IRA member Kevin Brady, killed in the cemetery attack by Michael Stone, a car approached the funeral procession at high speed. The car was surrounded by mourners, and two men later identified as corporals in the British Army were overpowered, dragged from the car, taken to waste ground and shot dead by the IRA

Lebanon April 23: A powerful car bomb explodes near to a vegetable market, damaging vehicles and many buildings, in the Tabbaneh area, Tripoli, Lebanon. No one claims for responsibility in this case, which kills 69 people and injures another 111.

Sudan May 16: Gunmen attack, using machine guns, hand grenades, and tear-gas bombs, the Acropol Hotel and Sudan social club, Khartoum, Sudan, killing 7 and injuring 21. Three terrorist arrested on suspiction of incident same day, that hold Lebanese passport.[citation needed]

United Kingdom June: The IRA shoots down a British army helicopter in Northern Ireland[3]

United Kingdom June 15: Six British soldiers are killed by an IRA booby trap bomb attached to their vehicle in Market Square, Lisburn.

South Africa June 22: Cadres from the African National Congress' militant wing, MK, detonated a limpet mine in an amusement arcade in downtown Johannesburg. Ten casualties were reported.

Greece June 28: American diplomat, and defense naval attache Captain William Nordeen was assassinated by Marxist terrorist group Revolutionary Organization 17 November by a remote controlled car bomb in Athens.

Afghanistan July 8: A powerful bomb blast in downtown Jalalabad, Afghanistan, damages the Ghar Cinema, 45 houses and 25 vehicles, which is blamed on Taliban militants. At least 31 killed with 33 injured.[citation needed]

Maldives November 3: The People's Liberation Front of Tamil Eelam (PLOTE) comprising about 200 Tamil secessionists invaded Maldives. At the request of president Maumoon Abdul Gayoom, Indian Army active assistance of the Research and Analysis Wing launched a military campaign (Operation Cactus) to fight the mercenaries out of Maldives.

Soviet Union December 1: Four armed men seized a bus with 30 schoolchildren and a teacher in the city of Ordzhonikidze (now Vladikavkaz). Hijackers demanded USD 3 millions and a plane to leave the Soviet Union. Their demands were satisfied, but after landing in Israel terrorists were arrested and extradited back to USSR. There were no fatalities.[4]

United States and East Germany Month Unk.: Jordanian terrorist detonates bomb on railroad tracks ahead of US Duty Train en route from West Germany to West Berlin while traversing East Germany. No significant injuries.[citation needed]

United Kingdom and United States December 21: Pan Am Flight 103 bombing. The jumbo jet, bound from London to New York, crashed in Lockerbie, Scotland, killing all 259 people on board and 11 on the ground.

Bron

Ik ben geen kloon en ook geen ze :N

Dit topic gaat over de gijzeling in Sydney en IS.
Dus als ik het heb over terrorisme dan bedoel ik moslim terrorisme, en aanslagen op het westen.

In dat hele lijstje van je zie ik daar geen enkel voorbeeld van.
  maandag 22 december 2014 @ 19:15:40 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147850871
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bron

http://en.wikipedia.org/w(...)rorist_organizations

Nederland had bijvoorbeeld
Rode Jeugd-, Nederlandse maostische beweging
Japanse Rode Leger-, extreem linkse beweging
ETA,- Baskische vrijheidsbeweging
RaRa, -Nederlandse autonomengroepering
Koerden,- met aanslagen tegen hooggeplaatste Turken
Armenirs-, die de moord op de zoon van de Turkse ambassadeur (1979, Den Haag) opeisten
dierenbevrijdingsfront,- met aanslagen tegen dierenfokkers of aanverwante
Militant autonomenfront, met bomaanslagen tegen overheidsinstanties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')