abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147809609
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks en cheers ;)

Bij mij gaan de haren overeind staan van achterdocht als er weer eens een drama met shootings, hostage en wat al niet meer, weer pontificaal in het nieuws wordt uitgemeten door al die live mediadrama eromheen zodat we vooral er niks van kunnen (mogen) missen. Ik ben ervan overtuigd dat er meer hoaxes zijn geweest al die jaren dan niet-hoaxes maar ook de laatste tijd steeds meer mensen zich hiervan bewust worden.
De meeste mensen zien dit soort dingen effetjes op TV maar kijkt niet echt.Meeste mensen hebben drukke levens met werk,familie,betere dingen te doen met z'n tijd enz.om te veel over te denken.....dus ze gaan niet ech opzoek naar 'n alternatieve beeld,maar langzaam en zeker,dat veranderd wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147809834
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

We mogen het dan vaker niet dan wel eens zijn maar ik ben al blij zat dat je niet bij iedere gebeurtenis ''HOAX'' pavlovt.
Dat zou net zo dom zijn als bij elke gebeurtenis een hoax uitsluiten. ;)

Je weet, ik stel prijs op uitgaan van de feiten en niet uitgaan van een pregeconstrueerd idee en dan de feiten erin proberen te passen.

@Tingo: filmpje nog niet gezien, verjaardag van Miss Escobar is even belangrijker. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 21 december 2014 @ 18:26:33 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147810498
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

We mogen het dan vaker niet dan wel eens zijn maar ik ben al blij zat dat je niet bij iedere gebeurtenis ''HOAX'' pavlovt.
Nou volgende keer als er weer een gebeurtenis in de stad is, iemand neergestoken of zo... het komt wel eens voor..
Sla ik m nog even inm elkaar, fucking crisis acteurs !!!
Beetje voor mijn deur lopen namaak bloeden en zo &^$@#%$#&$

BT, mocht er binnen kort een stukje in de krant verschijnen dat er iemand dood geschoten is omdat ie samen met mijn gijzelner/overvaller een selfie wou maken, dan weten jullie natuurlijk dat het het iemand hier van BNW is, die graag ook even in de schijnwerpers wou staan van de hoax!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 21 december 2014 @ 18:35:34 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_147810951
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meeste mensen zien dit soort dingen effetjes op TV maar kijkt niet echt.Meeste mensen hebben drukke levens met werk,familie,betere dingen te doen met z'n tijd enz.om te veel over te denken.....dus ze gaan niet ech opzoek naar 'n alternatieve beeld,maar langzaam en zeker,dat veranderd wel.
Af en toe doe ik dit ook wel hoor, ben ik klaar met al die poppenkast, je hebt de ene nog niet gehad of de andere meldt zich alweer aan :{

Mijn hoax-alarm gaat sowieso af als ik lees dat er een jaar geleden op precies dezelfde plek een oefening werd gehouden. Dit zie je wel vaker. Ik denk dat er zo getraind wordt voor the real act.

http://www.news.com.au/na(...)frfkp9-1226633535675
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 21 december 2014 @ 18:45:37 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147811427
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Af en toe doe ik dit ook wel hoor, ben ik klaar met al die poppenkast, je hebt de ene nog niet gehad of de andere meldt zich alweer aan :{

Mijn hoax-alarm gaat sowieso af als ik lees dat er een jaar geleden op precies dezelfde plek een oefening werd gehouden. Dit zie je wel vaker. Ik denk dat er zo getraind wordt voor the real act.

http://www.news.com.au/na(...)frfkp9-1226633535675
op 5 december was er op mijn school een brand oefening op de zelfde dag een overval op tankstation!

En nu?
  zondag 21 december 2014 @ 19:06:31 #81
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147812316
Ik begrijp niet dat men aan crisis acteurs denkt bij dit soort loners, het is gemakkelijker en goedkoper om één iemand te hypnotiseren en gekke dingen laten te doen in de naam van iets.

Dan dat men een hele casting er voor inhuurt,
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 21 december 2014 @ 19:16:56 #82
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147812717
En nu?
Een geradicaliseerde moslim als schuldige aanwijzen en erbij vermelden dat hij een onderbroek
van IS aan had.
De schaapjes moeten natuurlijk wel continue gevoederd worden in hun blinde overtuiging dat IS een bedreiging voor onze vrijheid is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147812822
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef Izzy73 het volgende:
En nu?
Een geradicaliseerde moslim als schuldige aanwijzen en erbij vermelden dat hij een onderbroek
van IS aan had.
De schaapjes moeten natuurlijk wel continue gevoederd worden in hun blinde overtuiging dat IS een bedreiging voor onze vrijheid is.
Ja want dat is IS natuurlijk niet en er zijn geen makkelijkere en overtuigendere manieren te bedenken om ons lammetjes over dit gevaar te informeren :D
pi_147812942
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja want dat is IS natuurlijk niet ...
Voor allen buiten het Midden-Oosten? Klopt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147813221
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor allen buiten het Midden-Oosten? Klopt.
Nee hoor de dreiging is er wel degelijk hoewel dit niet zo ingekleurd is als in Syrië of Irak
  zondag 21 december 2014 @ 19:41:04 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147813790
quote:
En nu?
van IS aan had.
Ze operen nauwelijks buiten de regio maar wat wel het geval is, er is geen regering in de regio die het met hun werkwijze eens is.

En er zijn genoeg radicalen, ook in Nederland, met verschillende idealen, zo zijn er een tiental nazi partijen in nederland, maar die zijn erg klein, maar er hoeft er maar 1 er van volledig door te draaien.
En dat is dat wel in het nieuws.

Het probleem wat met de IS loos is die lui zijn gewoon.. 8)7 en het boeit ze geen flikker wat iemand anders van hun denkt!
pi_147814644
quote:
En nu?
van IS aan had.
Omg.
  zondag 21 december 2014 @ 20:01:49 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147814786
quote:
En nu?
van IS aan had.
BTW Dit was de reden, niet zijn onderbroek!... of het is wel zijn onderbroek, maar dan is het wel een verdomd grote!!
  zondag 21 december 2014 @ 20:03:15 #89
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147814850
Ik had het over je verhaal van de overval op het tankstation.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 21 december 2014 @ 20:37:35 #90
189978 controlaltdelete
pi_147816415
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

op 5 december was er op mijn school een brand oefening op de zelfde dag een overval op tankstation!

En nu?
Dus? Ik zie het verband niet met elkaar met wat je aanhaalt en staat totaal niet in vergelijk met een grootschalige oefening van leger en instanties waarop een jaar later op precies dezelfde plek een gijzeling plaats vindt. Bij mij rijzen dan grote twijfels of we niet alweer voor de gek worden gehouden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_147816862
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dus? Ik zie het verband niet met elkaar met wat je aanhaalt en staat totaal niet in vergelijk met een grootschalige oefening van leger en instanties waarop een jaar later op precies dezelfde plek een gijzeling plaats vindt. Bij mij rijzen dan grote twijfels of we niet alweer voor de gek worden gehouden.
Waar zou jij een gijzeling oefenen als politie? In het centrum, of ergens op een hutje in de hei? Als dit je argument is, tsja dan houdt het niet over.

Heb je overigens een bron van je bewering?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_147817668
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En zelfs áls er een oefening plaatsvond voor het feit, wat is dan de meerwaarde van die oefening? Als het toch een hoax is bedoeld om het gepeupel te misleiden, waarom dan van tevoren oefenen voor iets dat toch "uit de hand moet lopen"?

En waarom is dat bewijs voor dat het een hoax is? Hoe werken jouw hersenen?
Conscience do cost.
pi_147817857
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:06 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik begrijp niet dat men aan crisis acteurs denkt bij dit soort loners, het is gemakkelijker en goedkoper om één iemand te hypnotiseren en gekke dingen laten te doen in de naam van iets.

Dan dat men een hele casting er voor inhuurt,
Misschien sommige van de figuren dat we zien op TV bestaat helemaal niet- ze zijn gewoon CGI personas of zo.
De technologie is er al voor 'n paar decennia denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 21 december 2014 @ 21:32:46 #94
189978 controlaltdelete
pi_147819574
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef ems. het volgende:

[..]

En zelfs áls er een oefening plaatsvond voor het feit, wat is dan de meerwaarde van die oefening? Als het toch een hoax is bedoeld om het gepeupel te misleiden, waarom dan van tevoren oefenen voor iets dat toch "uit de hand moet lopen"?

En waarom is dat bewijs voor dat het een hoax is? Hoe werken jouw hersenen?
Meerwaarde is trainen, een soort van generale repetitie voor the real event. Kan toch best zo zijn dat het uit de hand lopen de bedoeling was?

https://cut2thetruth.word(...)n-hostage-situation/

Ik heb me niet eens zo zwaar in Sydney verdiept trouwens, misschien ben ik inmiddels er al aan gewend dat het allemaal met voorbedachte rade bedacht is al die drama's, er zullen vast en zeker nog wel een paar volgen. Om het allemaal uit te zoeken kost best wat tijd, het boeit me eigenlijk ook niet niet eens zoveel meer want het zijn er inmiddels zoveel dat ik er niet niet eens meer van opkijk en nog de moeite wil nemen om me te verdiepen in al de leugens en scams.
pi_147820062
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meerwaarde is trainen, een soort van generale repetitie voor the real event. Kan toch best zo zijn dat het uit de hand lopen de bedoeling was?

Ik heb me niet eens zo zwaar in Sydney verdiept trouwens, misschien ben ik inmiddels er al aan gewend dat het allemaal met voorbedachte rade bedacht is al die drama's, er zullen vast en zeker nog wel een paar volgen. Om het allemaal uit te zoeken kost best wat tijd, het boeit me eigenlijk ook niet niet eens zoveel meer want het zijn er inmiddels zoveel dat ik er niet niet eens meer van opkijk en nog de moeite wil nemen om me te verdiepen in al de leugens en scams.
Ja - je kan net zo goed over 'n movie discusseren alsof 't echt gebeurt is.
Ja,ik heb me ook over Bambi gehuild toen ik heel jong was.It seemed very sad at the time! :)
  zondag 21 december 2014 @ 21:47:36 #96
189978 controlaltdelete
pi_147820371
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - je kan net zo goed over 'n movie discusseren alsof 't echt gebeurt is.
Ja,ik heb me ook over Bambi gehuild toen ik heel jong was.It seemed very sad at the time! :)
Voorzichtig met Disney hè? Want Disney weet hoe het moet, mind control starting at young age maar dat is een andere discussie. Ik huilde bij Boomer trouwens maar die was niet van Disney volgens mij.
pi_147820557
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het boeit je blijkbaar genoeg om er meteen van uit te gaan dat het een hoax is, al vliegen de bewijzen van het tegendeel om je oren.
pi_147821506
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lógisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_147824306
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef kalinhos het volgende:
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lógisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
  zondag 21 december 2014 @ 23:06:43 #100
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147824555
Wel knullig, 1 van de eisen van de gijzelaar was een vlag van IS,
die was hij kennelijk vergeten mee te nemen 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')