abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2014 @ 18:25:49 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147712744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat kan zelfs Vrijland niet verzinnen. Waren wildvreemde passanten. Ik had altijd een hekel aan dat selfie gedoe maar in dit geval is het echt geweldig dat ze ze gemaakt hebben.
Details doen er niet toe, grote plaatje bekijken..
Btw een toko midden in de stad, waar dus iedereen in kan lopen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147715489
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Geloof mij, dit probeer ik al een jaar erdoorheen te krijgen, maar op het moment dat je ze bekritiseert krijg je toch alleen maar "GA NOS MASSAMEDIA KIJKEN SCHAAP" in je schoot geworpen :P

Jammer dat dat soort mensen uitgerekend hier op BNW hun retoriek tentoon stellen, maargoed. Ook de minderen hebben spreekrecht.
Sjonhe sjonge UITGEREKEND in BNW, duh.. waar anders. In NWS ?
Daar is dit forum toch voor.
Jammer dat sommigen juist hier komen om bij voorbaat iedere theorie af te schieten zonder er zelf ook maar iets over gelezen te hebben. Wat mij beterft hebben die ook spreekrecht als is het maar omdat ze idd meestal precies de mening van de slaafse gebrainwashte ongeinformeerde massa weergeven.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_147715777
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sjonhe sjonge UITGEREKEND in BNW, duh.. waar anders. In NWS ?
Daar is dit forum toch voor.
Nuh. Dit forum is juist bedoelt om kritisch te denken. Als je gewoon wat websites wil nakakelen om vervolgens uit de hoogte te doen tegenover mensen die het nos journaal nakakelen ben je hypocriet bezig en kan je beter ergens anders je propaganda loslaten.
quote:
Jammer dat sommigen juist hier komen om bij voorbaat iedere theorie af te schieten zonder er zelf ook maar iets over gelezen te hebben. Wat mij beterft hebben die ook spreekrecht als is het maar omdat ze idd meestal precies de mening van de slaafse gebrainwashte ongeinformeerde massa weergeven.
Dit illustreert dus precies mijn punt. Dankjewel daarvoor O+ Het enige wat het nog mist is dat je me even beschuldigt van dat ik sbs kijk enzo.
Conscience do cost.
pi_147716625
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh. Dit forum is juist bedoelt om kritisch te denken. Als je gewoon wat websites wil nakakelen om vervolgens uit de hoogte te doen tegenover mensen die het nos journaal nakakelen ben je hypocriet bezig en kan je beter ergens anders je propaganda loslaten.

[..]

Dit illustreert dus precies mijn punt. Dankjewel daarvoor O+ Het enige wat het nog mist is dat je me even beschuldigt van dat ik sbs kijk enzo.
Graag gedaan, denk dat je niet helemaal weet waarom BNW er is. Hoef je niet per se een kritisch denker voor te zijn, je moet wel bronnen hebben en dat is iha niet de MSM, dus om hier alleen de NOS te citeren met geen kanttekeningen dan heeft dat imo idd niets met het BNW forum van doen.
quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Ennuh, voel me niet aangesproken maar wat jij zegt geldt netzogoed voor zij die de MSM nakakelen, maar ook die mensen zijn hier wmb van harte welkom. Iemand die anderen meldt dat ze beter weg kunnen blijven dat vind ik hooghartig!

Veel kijkplezier:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_147716910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Graag gedaan, denk dat je niet helemaal weet waarom BNW er is. Hoef je niet per se een kritisch denker voor te zijn, je moet wel bronnen hebben en dat is iha niet de MSM,
Bij voorbaat bronnen afdoen als onzin is precies hetgeen wat je de-wat-jij-MSM-noemt kwalijk neemt. Vandaar dus dat verhaal over hypocriet.
quote:
dus om hier alleen de NOS te citeren met geen kanttekeningen dan heeft dat imo idd niets met het BNW forum van doen.
Uh. ok?
quote:
Ennuh, voel me niet aangesproken
Onterecht, want je zegt exact hetgeen wat ik de post ervoor voorspel.
quote:
maar wat jij zegt geldt netzogoed voor zij die de MSM nakakelen,
Klopt. Goed dat je het kan zeggen, nu is het nog zaak om dat te begrijpen.
quote:
maar ook die mensen zijn hier wmb van harte welkom. Iemand die anderen meldt dat ze beter weg kunnen blijven dat vind ik hooghartig!
Inderdaad zeg. Wie zou zoiets nou ooit doen? Ik weet er wel een paar :D
Conscience do cost.
pi_147717331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Bij voorbaat bronnen afdoen als onzin is precies hetgeen wat je de-wat-jij-MSM-noemt kwalijk neemt. Vandaar dus dat verhaal over hypocriet.

[..]

Uh. ok?

[..]

Onterecht, want je zegt exact hetgeen wat ik de post ervoor voorspel.

[..]

Klopt. Goed dat je het kan zeggen, nu is het nog zaak om dat te begrijpen.

[..]

Inderdaad zeg. Wie zou zoiets nou ooit doen? Ik weet er wel een paar :D
Whatever ..je doet maar. Heb nu alweer spijt dat ik uberhaupt mijn mening met je wilde delen.
Eisenhower1961.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:39:16 #57
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147736514
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef kalinhos het volgende:
Maar serieus, het lijkt me wel kut als je denkpatroon echt zo is. Dat je bij elk nieuwsbericht als 1e reactie denkt "Hmm dit moet wel een hoax/staged/false flag/whatever zijn". Al op voorhand uitgaan van het negatieve, en vervolgens 'bewijzen' bij je - vaak compleet van de pot gerukte - theorie gaan vinden. Tegelijkertijd de mensen die wel geloven dat iets gegaan kan zijn hoe het weergegeven wordt uitmaken voor makke schaapjes die volgzaam achter de MSM lopen. Zelf doe je dan eigenlijk precies hetzelfde, maar dan net aan de andere kant van het spectrum.
Euhm, ligt er aan wat voor denk patroon je hebt en wat voor gedachten er heersen of worden opgelegd in het collectieve bewustzijn in jou omgeving.

Overigens hoor mij niet zeggen dat het een hoax is of in scene is gezet, ik zeg alleen dat er veel details worden weglaten uit berichten en alleen dingen er uitgepikt worden die men maar al te graag wilt lezen als de zogenaamde "collectieve" westerse samenleving.

Vandaar ook de absurde voorbeeld over een Nederlandse voetballer met een moslim achtergrond, in deze tijd wil men alleen als westers collectief via de media horen dat moslims extremisten zijn of dat ze minder deugen dan ons goed opgevoede westerlingen of dat wij meer zijn dan de Russen, de media de politiek maar ook in de collectieve westerse gedachten is men zich meer aan het übermenschen tegen over de anders zijnde of anders denkende mens.

Ik heb als eens Nicollo Machiavelli erbij gehaald of Wilders als ik weet wat mijn bevolking/publiek graag hoort dan voorzie ik graag hun behoeften om hun te vrede te stellen al zijn het aangepaste verhalen of halve waarheden zodat zij mij op handen zullen dragen en voor mij sterven als het er op aankomt, want ik verkondig de absolute waarheid door hun ogen gezien. Niet dat ik de waarheid verkondig, ik bespeel slechts de collectieve massa om tot mijn doelen te komen, dus meer stemmers/aanhang/steun, meer eigen vermogen of om oorlogen aan te gaan, of om landen te bezetten om tot meer inkomsten te komen.

Tsja, als ik al zo vies en geniepig denk dan kan je zeker weten dat men in de politiek en in het bedrijfsleven er nog viezer en geniepiger gedacht wordt, want daar gaat men over mensenleven, en daar ga ik weer niet over
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147800306
quote:
Ik snap echt niet hoe mensen kunnen dat soort gedrag geloven.
Ik heb 't een keer gekeken en voor mij is het gewoon heel duidelijk nep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 21-12-2014 17:00:36 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 21 december 2014 @ 14:44:27 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_147801630
Toen ik het hoorde over de gijzeling in Sidney dacht ik als eerste toch niet alweer een hoax? Na wat beelden gezien te hebben vind ik het weer zelfde lijn net als andere fakes zoals Ottawa jl, En ja hoor zelfde aanpak als voorafgaande; dat we er allemaal goed getuige van zijn, prominente beelden door de pers de wereld in geslingerd om ons goed in te prenten wat de slechte IS nu weer doet. Al deze zogenaamde aanslagen neem ik inmiddels met een korreltje zout, er zullen er vast nog een paar gebeuren komende tijd, het volgende doel ligt al in een PvA besloten. Next one is ergens in London, Parijs of wie weet zelfs Amsterdam misschien maar er volgen er vast nog een paar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_147801948
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Toen ik het hoorde over de gijzeling in Sidney dacht ik als eerste toch niet alweer een hoax?
Ik ook. Ik kon me al dit soort opmerkingen op BNW alweer voorstellen ;(
quote:
Na wat beelden gezien te hebben vind ik het weer zelfde lijn net als andere fakes zoals Ottawa jl, En ja hoor zelfde aanpak als voorafgaande; dat we er allemaal goed getuige van zijn, prominente beelden door de pers de wereld in geslingerd om ons goed in te prenten wat de slechte IS nu weer doet.
Alleen was de boze media er dit keer als de kippen bij om uit te leggen dat deze man geen connectie heeft met IS en dat het een gek was die alleen werkte.
quote:
Al deze zogenaamde aanslagen neem ik inmiddels met een korreltje zout, er zullen er vast nog een paar gebeuren komende tijd, het volgende doel ligt al in een PvA besloten. Next one is ergens in London, Parijs of wie weet zelfs Amsterdam misschien maar er volgen er vast nog een paar.
Grote kans dat dat gebeurt en dan kan je weer lekker aan de "zie je nou wel"-masturbatie beginnen. Met dergelijke voorspellingen kan iedereen zich wijs noemen.
Conscience do cost.
pi_147802151
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Alleen was de boze media er dit keer als de kippen bij om uit te leggen dat deze man geen connectie heeft met IS en dat het een gek was die alleen werkte.

[..]

Grote kans dat dat gebeurt en dan kan je weer lekker aan de "zie je nou wel"-masturbatie beginnen. Met dergelijke voorspellingen kan iedereen zich wijs noemen.
:D
  zondag 21 december 2014 @ 15:00:12 #62
189978 controlaltdelete
pi_147802438
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wijs noem ik me niet en het gaat me totaal niet om mijn gelijk te halen of zie je wel te roepen, Het is de ene hoax na de andere hoax zeker de laatste jaren dat ik er geen zin meer in heb om me er zwaar in te gaan verdiepen om weer een nieuw theaterstuk te gaan analyseren. Ben wel benieuwd wat het volgende is wat ze bedacht hebben dat weer wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_147802649
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wijs noem ik me niet en het gaat me totaal niet om mijn gelijk te halen of zie je wel te roepen, Het is de ene hoax na de andere hoax zeker de laatste jaren dat ik er geen zin meer in heb om me er zwaar in te gaan verdiepen om weer een nieuw theaterstuk te gaan analyseren. Ben wel benieuwd wat het volgende is wat ze bedacht hebben dat weer wel.
Je kan toch niet alles wat er aan aanslagen en andere ellende in de wereld gebeurt hoax noemen? Waar komt dat toch vandaan? Is het angst dat er gewoon heel erge dingen gebeuren? En dat wanneer je het etiketje hoax er op plakt het dan makkelijker te hanteren is?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 21-12-2014 15:20:27 ]
  zondag 21 december 2014 @ 15:06:14 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147802701
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Toen ik het hoorde over de gijzeling in Sidney dacht ik als eerste toch niet alweer een hoax? Na wat beelden gezien te hebben vind ik het weer zelfde lijn net als andere fakes zoals Ottawa jl, En ja hoor zelfde aanpak als voorafgaande; dat we er allemaal goed getuige van zijn, prominente beelden door de pers de wereld in geslingerd om ons goed in te prenten wat de slechte IS nu weer doet. Al deze zogenaamde aanslagen neem ik inmiddels met een korreltje zout, er zullen er vast nog een paar gebeuren komende tijd, het volgende doel ligt al in een PvA besloten. Next one is ergens in London, Parijs of wie weet zelfs Amsterdam misschien maar er volgen er vast nog een paar.
Vast wel, er lopen genoeg mafketels rond, hoeft niet perse IS te zijn.
Kan gewoon iemand zijn die door draait, er zijn er zat.
paar voorbeelden, en verschillende situaties!
  zondag 21 december 2014 @ 15:22:50 #65
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147803429
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 14:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D
Het is helaas wel zo. De gijzeling was nog niet eens voorbij of het eerste topic is al geopend hier.
  zondag 21 december 2014 @ 15:23:31 #66
189978 controlaltdelete
pi_147803467
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kan toch niet alles wat er aan aanslagen en andere ellende in de wereld gebeurt hoax noemen? Waar komt dat toch vandaan? Is het angst dat er gewoon heel erge dingen gebeuren? En dat wanneer je het etiketje hoax er op plakt het dan makkelijker te hanteren is?
Nee hoor waarom angst? Angst is een slechte raadgever maar daar zijn ze wel op uit vandaar ook deze acties. Ik maak me zorgen dat is iets anders. Natuurlijk zijn niet alle gijzelingen e.d. allemaal hoaxes maar genoeg wel, zeker de laatste tijd volgt de één na de andere. Ze worden allemaal live onder je neus geschoven door de media zodat we ook maar niets missen. Er scheen ook een oefening te zijn geweest een jaar geleden op dezelfde plek meen ik gelezen te hebben. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
pi_147803531
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor waarom angst? Angst is een slechte raadgever maar daar zijn ze wel op uit vandaar ook deze acties. Ik maak me zorgen dat is iets anders. Natuurlijk zijn niet alle gijzelingen e.d. allemaal hoaxes maar genoeg wel, zeker de laatste tijd volgt de één na de andere. Ze worden allemaal live onder je neus geschoven door de media zodat we ook maar niets missen. Er scheen ook een oefening te zijn geweest een jaar geleden op dezelfde plek meen ik gelezen te hebben. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
Misschien omdat het hartje Sydney is? Logisch dat daar oefeningen worden gehouden. Better be prepared al doe je niks aan een gestoorde eenling.
pi_147804276
quote:

[..]

Nee hoor waarom angst? Angst is een slechte raadgever maar daar zijn ze wel op uit vandaar ook deze acties.
Jij bent daar ook op uit, vandaar de hele tijd dat hoaxgeroep :?
quote:
Ik maak me zorgen dat is iets anders. Natuurlijk zijn niet alle gijzelingen e.d. allemaal hoaxes maar genoeg wel, zeker de laatste tijd volgt de één na de andere.
Jammer dat er voor geeneen van die gijzelingen bewijs bestaat dat het hoaxes zijn.
quote:
Ze worden allemaal live onder je neus geschoven door de media zodat we ook maar niets missen. Er scheen ook een oefening te zijn geweest een jaar geleden op dezelfde plek meen ik gelezen te hebben. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
Dan begrijp je weinig van hoe oefeningen van militair en politie-personeel werken.
Conscience do cost.
pi_147805205
quote:

[..]

Maar als je het oefent op een hutje op de hei en het gebeurt vervolgens in de CBD van Sydney sta jij niet vooraan om te zeggen "Hmm vreemd zeg, ze oefenen het op een onlogische plek en het gebeurt op een logische plek"

Kan iemand trouwens er gewoon Sydney van maken in de topictitel?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_147807643
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk ik ook zo.
Goed om je terug te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_147807755
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom niet,als 't zo eruit ziet? (Voor sommige mensen met 'n andere keek op 't wereld dan)
pi_147807830
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het is helaas wel zo. De gijzeling was nog niet eens voorbij of het eerste topic is al geopend hier.
Dat was bewust ja.
Ik heb niet gezegd dat ik de gijzeling een hoax noemde. Lijkt me echt genoeg, een eenling die uiteindelijk dik faalde en niet eens zijn IS-vlag bij zich had.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 21 december 2014 @ 17:26:36 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147808407
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was bewust ja.
Ik heb niet gezegd dat ik de gijzeling een hoax noemde. Lijkt me echt genoeg, een eenling die uiteindelijk dik faalde en niet eens zijn IS-vlag bij zich had.
We mogen het dan vaker niet dan wel eens zijn maar ik ben al blij zat dat je niet bij iedere gebeurtenis ''HOAX'' pavlovt.
pi_147808598
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was bewust ja.
Vind je echt niks raars aan de gedrag van de reporter?
I vind 't erg duidelijk nep.
  zondag 21 december 2014 @ 17:48:03 #75
189978 controlaltdelete
pi_147809175
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Goed om je terug te zien.

Thanks en cheers ;)

Bij mij gaan de haren overeind staan van achterdocht als er weer eens een drama met shootings, hostage en wat al niet meer, weer pontificaal in het nieuws wordt uitgemeten door al die live mediadrama eromheen zodat we vooral er niks van kunnen (mogen) missen. Ik ben ervan overtuigd dat er meer hoaxes zijn geweest al die jaren dan niet-hoaxes maar ook de laatste tijd steeds meer mensen zich hiervan bewust worden.
pi_147809609
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks en cheers ;)

Bij mij gaan de haren overeind staan van achterdocht als er weer eens een drama met shootings, hostage en wat al niet meer, weer pontificaal in het nieuws wordt uitgemeten door al die live mediadrama eromheen zodat we vooral er niks van kunnen (mogen) missen. Ik ben ervan overtuigd dat er meer hoaxes zijn geweest al die jaren dan niet-hoaxes maar ook de laatste tijd steeds meer mensen zich hiervan bewust worden.
De meeste mensen zien dit soort dingen effetjes op TV maar kijkt niet echt.Meeste mensen hebben drukke levens met werk,familie,betere dingen te doen met z'n tijd enz.om te veel over te denken.....dus ze gaan niet ech opzoek naar 'n alternatieve beeld,maar langzaam en zeker,dat veranderd wel.
pi_147809834
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

We mogen het dan vaker niet dan wel eens zijn maar ik ben al blij zat dat je niet bij iedere gebeurtenis ''HOAX'' pavlovt.
Dat zou net zo dom zijn als bij elke gebeurtenis een hoax uitsluiten. ;)

Je weet, ik stel prijs op uitgaan van de feiten en niet uitgaan van een pregeconstrueerd idee en dan de feiten erin proberen te passen.

@Tingo: filmpje nog niet gezien, verjaardag van Miss Escobar is even belangrijker. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 21 december 2014 @ 18:26:33 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147810498
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nou volgende keer als er weer een gebeurtenis in de stad is, iemand neergestoken of zo... het komt wel eens voor..
Sla ik m nog even inm elkaar, fucking crisis acteurs !!!
Beetje voor mijn deur lopen namaak bloeden en zo &^$@#%$#&$

BT, mocht er binnen kort een stukje in de krant verschijnen dat er iemand dood geschoten is omdat ie samen met mijn gijzelner/overvaller een selfie wou maken, dan weten jullie natuurlijk dat het het iemand hier van BNW is, die graag ook even in de schijnwerpers wou staan van de hoax!
  zondag 21 december 2014 @ 18:35:34 #79
189978 controlaltdelete
pi_147810951
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meeste mensen zien dit soort dingen effetjes op TV maar kijkt niet echt.Meeste mensen hebben drukke levens met werk,familie,betere dingen te doen met z'n tijd enz.om te veel over te denken.....dus ze gaan niet ech opzoek naar 'n alternatieve beeld,maar langzaam en zeker,dat veranderd wel.
Af en toe doe ik dit ook wel hoor, ben ik klaar met al die poppenkast, je hebt de ene nog niet gehad of de andere meldt zich alweer aan :{

Mijn hoax-alarm gaat sowieso af als ik lees dat er een jaar geleden op precies dezelfde plek een oefening werd gehouden. Dit zie je wel vaker. Ik denk dat er zo getraind wordt voor the real act.

http://www.news.com.au/na(...)frfkp9-1226633535675
  zondag 21 december 2014 @ 18:45:37 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147811427
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Af en toe doe ik dit ook wel hoor, ben ik klaar met al die poppenkast, je hebt de ene nog niet gehad of de andere meldt zich alweer aan :{

Mijn hoax-alarm gaat sowieso af als ik lees dat er een jaar geleden op precies dezelfde plek een oefening werd gehouden. Dit zie je wel vaker. Ik denk dat er zo getraind wordt voor the real act.

http://www.news.com.au/na(...)frfkp9-1226633535675
op 5 december was er op mijn school een brand oefening op de zelfde dag een overval op tankstation!

En nu?
  zondag 21 december 2014 @ 19:06:31 #81
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147812316
Ik begrijp niet dat men aan crisis acteurs denkt bij dit soort loners, het is gemakkelijker en goedkoper om één iemand te hypnotiseren en gekke dingen laten te doen in de naam van iets.

Dan dat men een hele casting er voor inhuurt,
Hoe stout is Konijntjuh!
  zondag 21 december 2014 @ 19:16:56 #82
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147812717
En nu?
Een geradicaliseerde moslim als schuldige aanwijzen en erbij vermelden dat hij een onderbroek
van IS aan had.
De schaapjes moeten natuurlijk wel continue gevoederd worden in hun blinde overtuiging dat IS een bedreiging voor onze vrijheid is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147812822
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef Izzy73 het volgende:
En nu?
Een geradicaliseerde moslim als schuldige aanwijzen en erbij vermelden dat hij een onderbroek
van IS aan had.
De schaapjes moeten natuurlijk wel continue gevoederd worden in hun blinde overtuiging dat IS een bedreiging voor onze vrijheid is.
Ja want dat is IS natuurlijk niet en er zijn geen makkelijkere en overtuigendere manieren te bedenken om ons lammetjes over dit gevaar te informeren :D
pi_147812942
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 19:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja want dat is IS natuurlijk niet ...
Voor allen buiten het Midden-Oosten? Klopt.

pi_147813221
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor allen buiten het Midden-Oosten? Klopt.
Nee hoor de dreiging is er wel degelijk hoewel dit niet zo ingekleurd is als in Syrië of Irak
  zondag 21 december 2014 @ 19:41:04 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147813790
quote:
En nu?
van IS aan had.
Ze operen nauwelijks buiten de regio maar wat wel het geval is, er is geen regering in de regio die het met hun werkwijze eens is.

En er zijn genoeg radicalen, ook in Nederland, met verschillende idealen, zo zijn er een tiental nazi partijen in nederland, maar die zijn erg klein, maar er hoeft er maar 1 er van volledig door te draaien.
En dat is dat wel in het nieuws.

Het probleem wat met de IS loos is die lui zijn gewoon.. 8)7 en het boeit ze geen flikker wat iemand anders van hun denkt!
pi_147814644
quote:
En nu?
van IS aan had.
Omg.
  zondag 21 december 2014 @ 20:01:49 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147814786
quote:
En nu?
van IS aan had.
BTW Dit was de reden, niet zijn onderbroek!... of het is wel zijn onderbroek, maar dan is het wel een verdomd grote!!
  zondag 21 december 2014 @ 20:03:15 #89
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147814850
Ik had het over je verhaal van de overval op het tankstation.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 21 december 2014 @ 20:37:35 #90
189978 controlaltdelete
pi_147816415
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

op 5 december was er op mijn school een brand oefening op de zelfde dag een overval op tankstation!

En nu?
Dus? Ik zie het verband niet met elkaar met wat je aanhaalt en staat totaal niet in vergelijk met een grootschalige oefening van leger en instanties waarop een jaar later op precies dezelfde plek een gijzeling plaats vindt. Bij mij rijzen dan grote twijfels of we niet alweer voor de gek worden gehouden.
pi_147816862
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dus? Ik zie het verband niet met elkaar met wat je aanhaalt en staat totaal niet in vergelijk met een grootschalige oefening van leger en instanties waarop een jaar later op precies dezelfde plek een gijzeling plaats vindt. Bij mij rijzen dan grote twijfels of we niet alweer voor de gek worden gehouden.
Waar zou jij een gijzeling oefenen als politie? In het centrum, of ergens op een hutje in de hei? Als dit je argument is, tsja dan houdt het niet over.

Heb je overigens een bron van je bewering?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_147817668
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En zelfs áls er een oefening plaatsvond voor het feit, wat is dan de meerwaarde van die oefening? Als het toch een hoax is bedoeld om het gepeupel te misleiden, waarom dan van tevoren oefenen voor iets dat toch "uit de hand moet lopen"?

En waarom is dat bewijs voor dat het een hoax is? Hoe werken jouw hersenen?
Conscience do cost.
pi_147817857
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 19:06 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik begrijp niet dat men aan crisis acteurs denkt bij dit soort loners, het is gemakkelijker en goedkoper om één iemand te hypnotiseren en gekke dingen laten te doen in de naam van iets.

Dan dat men een hele casting er voor inhuurt,
Misschien sommige van de figuren dat we zien op TV bestaat helemaal niet- ze zijn gewoon CGI personas of zo.
De technologie is er al voor 'n paar decennia denk ik.
  zondag 21 december 2014 @ 21:32:46 #94
189978 controlaltdelete
pi_147819574
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:00 schreef ems. het volgende:

[..]

En zelfs áls er een oefening plaatsvond voor het feit, wat is dan de meerwaarde van die oefening? Als het toch een hoax is bedoeld om het gepeupel te misleiden, waarom dan van tevoren oefenen voor iets dat toch "uit de hand moet lopen"?

En waarom is dat bewijs voor dat het een hoax is? Hoe werken jouw hersenen?
Meerwaarde is trainen, een soort van generale repetitie voor the real event. Kan toch best zo zijn dat het uit de hand lopen de bedoeling was?

https://cut2thetruth.word(...)n-hostage-situation/

Ik heb me niet eens zo zwaar in Sydney verdiept trouwens, misschien ben ik inmiddels er al aan gewend dat het allemaal met voorbedachte rade bedacht is al die drama's, er zullen vast en zeker nog wel een paar volgen. Om het allemaal uit te zoeken kost best wat tijd, het boeit me eigenlijk ook niet niet eens zoveel meer want het zijn er inmiddels zoveel dat ik er niet niet eens meer van opkijk en nog de moeite wil nemen om me te verdiepen in al de leugens en scams.
pi_147820062
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meerwaarde is trainen, een soort van generale repetitie voor the real event. Kan toch best zo zijn dat het uit de hand lopen de bedoeling was?

Ik heb me niet eens zo zwaar in Sydney verdiept trouwens, misschien ben ik inmiddels er al aan gewend dat het allemaal met voorbedachte rade bedacht is al die drama's, er zullen vast en zeker nog wel een paar volgen. Om het allemaal uit te zoeken kost best wat tijd, het boeit me eigenlijk ook niet niet eens zoveel meer want het zijn er inmiddels zoveel dat ik er niet niet eens meer van opkijk en nog de moeite wil nemen om me te verdiepen in al de leugens en scams.
Ja - je kan net zo goed over 'n movie discusseren alsof 't echt gebeurt is.
Ja,ik heb me ook over Bambi gehuild toen ik heel jong was.It seemed very sad at the time! :)
  zondag 21 december 2014 @ 21:47:36 #96
189978 controlaltdelete
pi_147820371
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - je kan net zo goed over 'n movie discusseren alsof 't echt gebeurt is.
Ja,ik heb me ook over Bambi gehuild toen ik heel jong was.It seemed very sad at the time! :)
Voorzichtig met Disney hè? Want Disney weet hoe het moet, mind control starting at young age maar dat is een andere discussie. Ik huilde bij Boomer trouwens maar die was niet van Disney volgens mij.
pi_147820557
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het boeit je blijkbaar genoeg om er meteen van uit te gaan dat het een hoax is, al vliegen de bewijzen van het tegendeel om je oren.
pi_147821506
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lógisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
pi_147824306
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef kalinhos het volgende:
Die oefening was een oefing waarin gedaan werd alsof een groep terroristen het metrostation in handen had. Let wel, 1 van de drukste metrostations van Sydney. Niet zo gek ook, het complete CBD is aan te lopen vanaf dit station en er gaan elke dag tienduizenden mensen in en uit. Dus ik zie de toevalligheid met deze gijzeling totaal niet. Het is toch juist lógisch te oefenen op een plek waarvan je verwact dat het wel eens een potentieel doelwit kan zijn?
En vond jij de emotionele gedoe van de reporter overtuigend?
  zondag 21 december 2014 @ 23:06:43 #100
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147824555
Wel knullig, 1 van de eisen van de gijzelaar was een vlag van IS,
die was hij kennelijk vergeten mee te nemen 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')