Haha nee, ik heb niet zoveel tijd. Vond het wel goed een BNW-variant te hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mata met een nieuw topic waar hij zich op kan storten.
Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Het is wellicht nog wat vroeg voor een BNW-topic over dit onderwerp, maar het is actueel:
NWS / Gijzeling gaande in Sydney #3
De BNW-vragen:
• Ruimte voor een valse vlag (pun intended)?
• Hoe zit het met de BNW-kant van deze zaak?
• Zijn er alternatieve bronnen voor deze gijzeling?
Volgens een Australische nieuws website is de gijzelaar dood.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ben benieuwd of die klootzak gijzelnemer zelf ook dood is.
quote:The gunman at the cafe, named as self-styled Iranian cleric Man Haron Moris,
is said to be one of the dead.
Moris was pronounced dead after being taken to hospital.
Dat zijn weer vele hits en dus inkomstenquote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.
http://truthernews.wordpr(...)tack-in-switzerland/
Verder nog dit filmpje maar dit is echt hilarisch ik heb geen idee waar die kerel het
allemaal over heeft, misschien wel grappig om naar te kijken.
NWS / 'Denemarken wil totale noordpoolgebied'quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mata met een nieuw topic waar hij zich op kan storten.
Izzy is me niet Pavloviaans genoeg.quote:
En onderwijl in Pakistanquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.
Het was ook erg triest dat er mensen waren die selfie's maakten op die lokatie.
De wereld gaat steeds meer de kant op zoals in de film idiocracy
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En onderwijl in Pakistan. Omg hoe kunnen mensen elkaar dit aandoen.
Bronquote:Speaking to media representatives, Pakistan Tehreek-i-Insaf (PTI) leader Shireen Mazari said that out of total 146 people killed in today’s tragic incident, nearly 140 killed are children. She said 113 people including children were injured in the attack also.
Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.
Het was ook erg triest dat er mensen waren die selfie's maakten op die lokatie.
De wereld gaat steeds meer de kant op zoals in de film idiocracy
Van mijn Iraanse collega. Hij zegt dat de Iraanse regering zwart op wit heeft staan dat ze australie gewaarschuwd hebben. Kan op het WWW niet zo snel een bron vinden waarop staat welke nationaliteit hij had. Hij heeft in 96 wel asiel aangevraagd.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef kalinhos het volgende:
Australiër was hij dan ook niet. Citizenship (ong. het maximaal haalbare als niet-ozzie) is niet hetzelfde. Dusja, ik vind Iraniër niet zo gek gekozen. Dat van 't paspoort ben ik nergens tegen gekomen, waar heb je dat van?
Goeie. Niets tegen in te brengen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..
En bedankt, geeft wel mooi weer wat je motivatie is om op BNW te posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Izzy is me niet Pavloviaans genoeg.![]()
Ik verdenk 'm er ernstig van nog wel eens zelfstandig na te denken.
Ja dat snap ik alleen datquote:Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef kalinhos het volgende:
Je ziet dat het een compliment is he, zij het wat sarcastisch omschreven
Dat weet hij zelf niet eens maar ach, het woordje hoax komt er in voor en dan is het voor gekkies al goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:
zucht.. de comments..
En let op hij linkt een 9... ja een negen, dit bewijst dat het om een drill gaat..
Echt waar heeft deze gast het over..
Ow en let op hoe , ze om gaan met iemand die meld dat hij famillie is van een omgekomen persoon.
Niet alleen de pers heel het westerse gedachtegoed wat leeft,quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Resonancer het volgende:
Het woord Iranier moet natuurlijk wel in de Pers terechtkomen.
Hij had niet eens Iranees paspoort. Is in 96 al vertrokken.
En bij de massa blijft hangen ; Iranier -Gijzeling-Dood.
Leve de Pers. Leve het PNAC
* Cafe: zo opmerkelijk is het niet. A. zijn de fastfoodketens daar stervensdruk, en hebben ze niet 1-2 deuren maar vaak gewoon een giga deur van 6 meter. Kortom, veel lastiger te gijzelen en veel lastiger ook om af te sluiten. Ze zijn groter ook-->veel lastiger te controleren. Als ik een gijzeling in mn 1tje zou gaan doen zou ik ook juist voor een kleinere locatie kiezen. Hoe meer gegijzelden, hoe lastiger het is om het een beetje in het gareel te houden.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
opmerkelijke zaken:
* een klein café, waarom kiest een terrorist niet voor een vestiging van een hamburgerketen?
* groot aantal ontsnappingen, als er meerdere mensen door een deur vluchten sluit je die deur af, of barricadeer je die.
* de meeste gegijzelden leken Aziaten te zijn, waarom zou ISIS hen moeten hebben?
* er zijn twee doden + dader, verder was de zaak toen al leeg
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Niet alleen de pers heel het westerse gedachtegoed wat leeft,
Scoort een voetballer met een moslim achtergrond een doelpunt voor het Nederlandse Elftal tegen een Arabisch land dan is hij op eens een pur sang Nederlander en mist hij een strafschop dan is het opeens een vieze **** allochtoon of men verzint complot theorieën dat hij wel eens voor IS de strafschop expres heeft gemist.
De tijd van de vrijheid in gedachten en acceptatie en tolerantie in het westen is een beetje heel erg afgenomen begin deze eeuw dank zij onze goede regeringen die ons goed hebben weten te besturen.
Je kan lachen maar ik durf een wedje te leggen als dit echt zou voorkomen dat je dit soort uitspraken de volgenden dag op je werk zal horen, en dat sommige debielen dit ook nog gaan twitteren en dat het AD met een krantenkop komt. Nederlands elftal speler met een moslim achtergrond omgekocht door IS.quote:
Filmpje van die bestorming had ik pagina terug gepost of is er nog 1?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Heftige beelden van politie-inval tijdens gijzeling Sydney
Twee dagen na het gijzelingsdrama in Sydney gaan er beelden rond van een camera die opgesteld stond in een gebouw aan de overkant van het café. De aangrijpende beelden tonen de politiebestorming met granaten en geweerschoten.
Eerst komt de geagiteerde gijzelnemer in beeld, gefilmd door het raam. Dan is op de beelden van Chanel 7 News te zien hoe enkele mensen kunnen ontsnappen. ,,Hostage down", wordt er daarna door de politie geroepen, wat wijst op een omgekomen gijzelaar. Vervolgens is er onophoudelijk geknal.
Zwaar bewapende agenten bestormden het Lindt Chocolat Café aan Martin Place dinsdagnacht rond 2 uur plaatselijke tijd en maakten zo na meer dan zestien uur een einde aan de gijzeling. Bij het gijzelingsdrama kwamen drie mensen om het leven, waaronder de gijzelnemer Man Haron Monis (49).
http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)jzeling-Sydney.dhtml
Geen hoax dus.
Er zijn ook selfies gemaakt. Hoe zou hij zich daar uitredden?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef kalinhos het volgende:
1 was de bedrijfsleider dus die moet best wel bij veel mensen bekend zijn. Maar ik zie de Vrijlandjes er wel voor aan om uiteindelijk de claimen dat heel die koffiebar nooit bestaan heeft.
CGI.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
Er zijn ook selfies gemaakt. Hoe zou hij zich daar uitredden?
Nee, dat kan zelfs Vrijland niet verzinnen. Waren wildvreemde passanten. Ik had altijd een hekel aan dat selfie gedoe maar in dit geval is het echt geweldig dat ze ze gemaakt hebben.quote:
Crisis Actors natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn ook selfies gemaakt. Hoe zou hij zich daar uitredden?
Geloof mij, dit probeer ik al een jaar erdoorheen te krijgen, maar op het moment dat je ze bekritiseert krijg je toch alleen maar "GA NOS MASSAMEDIA KIJKEN SCHAAP" in je schoot geworpenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef kalinhos het volgende:
Maar serieus, het lijkt me wel kut als je denkpatroon echt zo is. Dat je bij elk nieuwsbericht als 1e reactie denkt "Hmm dit moet wel een hoax/staged/false flag/whatever zijn". Al op voorhand uitgaan van het negatieve, en vervolgens 'bewijzen' bij je - vaak compleet van de pot gerukte - theorie gaan vinden. Tegelijkertijd de mensen die wel geloven dat iets gegaan kan zijn hoe het weergegeven wordt uitmaken voor makke schaapjes die volgzaam achter de MSM lopen. Zelf doe je dan eigenlijk precies hetzelfde, maar dan net aan de andere kant van het spectrum.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef kalinhos het volgende:
Die Vrijland echtDie zou je eigenlijk toewensen dat iemand op livetelevisie zijn knieschijf eruit schiet en dat hij daarna, onder bedreiging van zn andere knieschijf, een verhaal moet tikken dat het in scene is gezet. "Het lijkt of ik pijn heb, maar dat is omdat ik een goede crisis actor ben. Ook dat bloed lijkt heel heftig, maar het is sllechts verf!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |