abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147604165
Het is wellicht nog wat vroeg voor een BNW-topic over dit onderwerp, maar het is actueel:

NWS / Gijzeling gaande in Sydney #3

Nieuws tot nu toe:
• Iranier Haron Monis zou een aantal mensen in een cafe gegijzeld hebben
• Eisen: een gesprek met MP Tony Abbott (via een dj?) en een vlag van IS ( :') )
• 5 gijzelaars zijn vrij, meer zijn nog in gijzeling

De BNW-vragen:
• Ruimte voor een valse vlag (pun intended)?
• Hoe zit het met de BNW-kant van deze zaak?
• Zijn er alternatieve bronnen voor deze gijzeling?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147604630
De reptillians zijn de schuldigen. Ze komen de aarde infiltreren. Deze wezens zijn al onder ons. Het einde is nabij. Vrees voor uw leven, o eenvoudige tweebenige wezens.
  maandag 15 december 2014 @ 16:04:45 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_147604773
Mata met een nieuw topic waar hij zich op kan storten. _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_147604862
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Haha nee, ik heb niet zoveel tijd. Vond het wel goed een BNW-variant te hebben.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_147605053
De gegijzelden zijn de sjaak van de sjeik.
En die valse vlag hebben ze hem nog niet gegeven . Hij eiste het wel.
  maandag 15 december 2014 @ 16:36:15 #6
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147605880
Te vroeg om te gaan oordelen, laten we eerst maar hopen dat het een goede afloop krijgt.
Wat ik nog het meest betreur is dat Australië (mijn favoriete land)
altijd zo vredig was en bijna nooit in het nieuws kwam door dit soort acties.
Nu jammer genoeg steeds vaker.
Australië was 1 van de weinige westers georiënteerde landen samen met Canada
waar het redelijk vredig en veilig leek.
Typisch dat net die 2 landen de laatste tijd doel zijn van terrorisme.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147606368
Twee doden en vele gewonden.
En de gijzeling is over.

Politie valt café Sydney binnen

SYDNEY -
De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een inval gedaan in het café in Sydney waar sinds maandagochtend een onbekend aantal mensen werd gegijzeld. Volgens de politie is de gijzeling voorbij.

Volgens onbevestigde berichten zijn bij de bestorming twee doden en verschillende gewonden gevallen. Op beelden van de zender ABC is te zien hoe iemand buiten het café werd gereanimeerd en daarna op een brancard werd gelegd. Een vrouw werd weggevoerd door twee agenten, terwijl zeker zeven mensen op brancards werden afgevoerd. Vijf daarvan moeten onmiddellijk behandeld worden.

Vijf gijzelaars wisten even daarvoor te ontsnappen. Op beelden is te zien dat zo'n vijf mensen het café uitrennen. Ook maandagochtend wisten ook al vijf mensen te ontsnappen.

Volgens een verslaggeefster van ABC was geschreeuw te horen tijdens de bestorming. Het brandalarm gaat nog altijd zonder onderbreking af.

De man die de mensen gegijzeld hield, zou hebben gezegd dat hij vier bommen bij zich had.

Er waren luide knallen te horen. Buiten het café rijden veel ambulances af en aan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)Sydney_binnen__.html

Ben benieuwd of die klootzak gijzelnemer zelf ook dood is.

[ Bericht 92% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2014 17:06:37 ]
  maandag 15 december 2014 @ 19:30:51 #8
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147611426
quote:
6s.gif Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Het is wellicht nog wat vroeg voor een BNW-topic over dit onderwerp, maar het is actueel:

NWS / Gijzeling gaande in Sydney #3

De BNW-vragen:
• Ruimte voor een valse vlag (pun intended)?
• Hoe zit het met de BNW-kant van deze zaak?
• Zijn er alternatieve bronnen voor deze gijzeling?
Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.
http://truthernews.wordpr(...)tack-in-switzerland/

Verder nog dit filmpje maar dit is echt hilarisch ik heb geen idee waar die kerel het
allemaal over heeft, misschien wel grappig om naar te kijken.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 15 december 2014 @ 19:53:28 #9
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147612219
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

Ben benieuwd of die klootzak gijzelnemer zelf ook dood is.
Volgens een Australische nieuws website is de gijzelaar dood.

quote:
The gunman at the cafe, named as self-styled Iranian cleric Man Haron Moris,
is said to be one of the dead.
Moris was pronounced dead after being taken to hospital.
pi_147626341
IB4 Tingo.
pi_147626774
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.
http://truthernews.wordpr(...)tack-in-switzerland/

Verder nog dit filmpje maar dit is echt hilarisch ik heb geen idee waar die kerel het
allemaal over heeft, misschien wel grappig om naar te kijken.
Dat zijn weer vele hits en dus inkomsten
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_147626779
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
NWS / 'Denemarken wil totale noordpoolgebied'

pi_147633015
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
IB4 Tingo.
Izzy was Tingo deze keer voor .
pi_147633068
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Izzy was Tingo deze keer voor.
Izzy is me niet Pavloviaans genoeg. :{w
Ik verdenk 'm er ernstig van nog wel eens zelfstandig na te denken. :r
pi_147638894
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.

Het was ook erg triest dat er mensen waren die selfie's maakten op die lokatie.
De wereld gaat steeds meer de kant op zoals in de film idiocracy
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_147639202
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.

En onderwijl in Pakistan :o . Omg hoe kunnen mensen elkaar dit aandoen.
pi_147641456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En onderwijl in Pakistan :o . Omg hoe kunnen mensen elkaar dit aandoen.
quote:
Speaking to media representatives, Pakistan Tehreek-i-Insaf (PTI) leader Shireen Mazari said that out of total 146 people killed in today’s tragic incident, nearly 140 killed are children. She said 113 people including children were injured in the attack also.
Bron
pi_147665566
Volgens Vrijland is het opgezet. Want, zo zegt hij "Er is vorig jaar in het zelfde gebied een anti-terroristen-oefening geweest - en nu gebeurt het ín dat gebied!!"
Ja vriend, terroristen-aanslagen vinden in de regel plaats in het centrum/cbd in dit geval van de grote stad, niet ergens op het platteland. Nogal logisch dat je dan ook óefent in datzelfde centrum. |:(
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_147666033
Het woord Iranier moet natuurlijk wel in de Pers terechtkomen.
Hij had niet eens Iranees paspoort. Is in 96 al vertrokken.
En bij de massa blijft hangen ; Iranier -Gijzeling-Dood.
Leve de Pers. Leve het PNAC
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_147666273
Australiër was hij dan ook niet. Citizenship (ong. het maximaal haalbare als niet-ozzie) is niet hetzelfde. Dusja, ik vind Iraniër niet zo gek gekozen. Dat van 't paspoort ben ik nergens tegen gekomen, waar heb je dat van?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 17 december 2014 @ 12:34:57 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147666657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:

Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147667340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef kalinhos het volgende:
Australiër was hij dan ook niet. Citizenship (ong. het maximaal haalbare als niet-ozzie) is niet hetzelfde. Dusja, ik vind Iraniër niet zo gek gekozen. Dat van 't paspoort ben ik nergens tegen gekomen, waar heb je dat van?
Van mijn Iraanse collega. Hij zegt dat de Iraanse regering zwart op wit heeft staan dat ze australie gewaarschuwd hebben. Kan op het WWW niet zo snel een bron vinden waarop staat welke nationaliteit hij had. Hij heeft in 96 wel asiel aangevraagd.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_147671187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..
Goeie. Niets tegen in te brengen.
Zijn selfies toch nog ergens goed voor.
  woensdag 17 december 2014 @ 15:48:28 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147672056
  woensdag 17 december 2014 @ 16:05:22 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147672607

zucht.. de comments..
En let op hij linkt een 9... ja een negen, dit bewijst dat het om een drill gaat..
Echt waar heeft deze gast het over..
Ow en let op hoe , ze om gaan met iemand die meld dat hij famillie is van een omgekomen persoon.
  woensdag 17 december 2014 @ 16:19:46 #26
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147673009
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Izzy is me niet Pavloviaans genoeg. :{w
Ik verdenk 'm er ernstig van nog wel eens zelfstandig na te denken. :r
En bedankt, geeft wel mooi weer wat je motivatie is om op BNW te posten.
pi_147673178
Je ziet dat het een compliment is he :P, zij het wat sarcastisch omschreven
  woensdag 17 december 2014 @ 17:02:43 #28
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147674189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:28 schreef kalinhos het volgende:
Je ziet dat het een compliment is he :P, zij het wat sarcastisch omschreven
Ja dat snap ik alleen dat :r erachter zetten geeft aan dat hij daar niet blij mee is.
Hij ziet liever users die Pavloviaans zijn.
Verder wil ik er niets over kwijt.
pi_147674807
Volgens mij bedoelt hij die smiley ook sarcastisch :P
pi_147678812
:D
pi_147679757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:

zucht.. de comments..
En let op hij linkt een 9... ja een negen, dit bewijst dat het om een drill gaat..
Echt waar heeft deze gast het over..
Ow en let op hoe , ze om gaan met iemand die meld dat hij famillie is van een omgekomen persoon.
Dat weet hij zelf niet eens maar ach, het woordje hoax komt er in voor en dan is het voor gekkies al goed.
pi_147681073
opmerkelijke zaken:

* een klein café, waarom kiest een terrorist niet voor een vestiging van een hamburgerketen?
* groot aantal ontsnappingen, als er meerdere mensen door een deur vluchten sluit je die deur af, of barricadeer je die.
* de meeste gegijzelden leken Aziaten te zijn, waarom zou ISIS hen moeten hebben?
* er zijn twee doden + dader, verder was de zaak toen al leeg
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 17 december 2014 @ 21:40:01 #33
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147684491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Resonancer het volgende:
Het woord Iranier moet natuurlijk wel in de Pers terechtkomen.
Hij had niet eens Iranees paspoort. Is in 96 al vertrokken.
En bij de massa blijft hangen ; Iranier -Gijzeling-Dood.
Leve de Pers. Leve het PNAC
Niet alleen de pers heel het westerse gedachtegoed wat leeft,

Scoort een voetballer met een moslim achtergrond een doelpunt voor het Nederlandse Elftal tegen een Arabisch land dan is hij op eens een pur sang Nederlander en mist hij een strafschop dan is het opeens een vieze **** allochtoon of men verzint complot theorieën dat hij wel eens voor IS de strafschop expres heeft gemist.

De tijd van de vrijheid in gedachten en acceptatie en tolerantie in het westen is een beetje heel erg afgenomen begin deze eeuw dank zij onze goede regeringen die ons goed hebben weten te besturen.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147684618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
opmerkelijke zaken:

* een klein café, waarom kiest een terrorist niet voor een vestiging van een hamburgerketen?
* groot aantal ontsnappingen, als er meerdere mensen door een deur vluchten sluit je die deur af, of barricadeer je die.
* de meeste gegijzelden leken Aziaten te zijn, waarom zou ISIS hen moeten hebben?
* er zijn twee doden + dader, verder was de zaak toen al leeg
* Cafe: zo opmerkelijk is het niet. A. zijn de fastfoodketens daar stervensdruk, en hebben ze niet 1-2 deuren maar vaak gewoon een giga deur van 6 meter. Kortom, veel lastiger te gijzelen en veel lastiger ook om af te sluiten. Ze zijn groter ook-->veel lastiger te controleren. Als ik een gijzeling in mn 1tje zou gaan doen zou ik ook juist voor een kleinere locatie kiezen. Hoe meer gegijzelden, hoe lastiger het is om het een beetje in het gareel te houden.
* sja. Misschien waren er wat mensen slim genoeg
* er wonen en werken gigantisch veel aziaten in Sydney--> die werken en gaan ook naar koffie-bars. Daar nog bij, waarom zouden ze Aziaten 'sparen'?
* eh...ja? Ik snap je punt niet zo.
pi_147684663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Niet alleen de pers heel het westerse gedachtegoed wat leeft,

Scoort een voetballer met een moslim achtergrond een doelpunt voor het Nederlandse Elftal tegen een Arabisch land dan is hij op eens een pur sang Nederlander en mist hij een strafschop dan is het opeens een vieze **** allochtoon of men verzint complot theorieën dat hij wel eens voor IS de strafschop expres heeft gemist.

De tijd van de vrijheid in gedachten en acceptatie en tolerantie in het westen is een beetje heel erg afgenomen begin deze eeuw dank zij onze goede regeringen die ons goed hebben weten te besturen.
_O-
  woensdag 17 december 2014 @ 21:59:46 #36
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_147685586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

_O-
Je kan lachen maar ik durf een wedje te leggen als dit echt zou voorkomen dat je dit soort uitspraken de volgenden dag op je werk zal horen, en dat sommige debielen dit ook nog gaan twitteren en dat het AD met een krantenkop komt. Nederlands elftal speler met een moslim achtergrond omgekocht door IS.

Tegenwoordig leven we in zo'n idiote absurde realiteit van de virtualiteit waar iedereen in meegaat, dat men zich snel de realiteit uit de ogen verliest.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_147693807
Complete onzin. Sterker, in 2008 verloor Oranje van Rusland, o.a. door een Boulahrouz die als een krant speelde. Was ook niet gek, gezien de week die hij had meegemaakt. Geen één wanklank is er geweest in geen enkele media. Iedereen had respect voor de man. En daarbij zijn NL sportjournalisten helder genoeg om niet IS bij een sportwedstrijd te slepen.

Verder zijn er niet zo gek veel spelers met een moslim achtergrond (Afellay, Van Persie...en?) bij Oranje dus tis een zinloos punt.
pi_147705259
Heftige beelden van politie-inval tijdens gijzeling Sydney

Twee dagen na het gijzelingsdrama in Sydney gaan er beelden rond van een camera die opgesteld stond in een gebouw aan de overkant van het café. De aangrijpende beelden tonen de politiebestorming met granaten en geweerschoten.

Eerst komt de geagiteerde gijzelnemer in beeld, gefilmd door het raam. Dan is op de beelden van Chanel 7 News te zien hoe enkele mensen kunnen ontsnappen. ,,Hostage down", wordt er daarna door de politie geroepen, wat wijst op een omgekomen gijzelaar. Vervolgens is er onophoudelijk geknal.

Zwaar bewapende agenten bestormden het Lindt Chocolat Café aan Martin Place dinsdagnacht rond 2 uur plaatselijke tijd en maakten zo na meer dan zestien uur een einde aan de gijzeling. Bij het gijzelingsdrama kwamen drie mensen om het leven, waaronder de gijzelnemer Man Haron Monis (49).

http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)jzeling-Sydney.dhtml

Geen hoax dus.
  donderdag 18 december 2014 @ 14:27:40 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147705777
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Heftige beelden van politie-inval tijdens gijzeling Sydney

Twee dagen na het gijzelingsdrama in Sydney gaan er beelden rond van een camera die opgesteld stond in een gebouw aan de overkant van het café. De aangrijpende beelden tonen de politiebestorming met granaten en geweerschoten.

Eerst komt de geagiteerde gijzelnemer in beeld, gefilmd door het raam. Dan is op de beelden van Chanel 7 News te zien hoe enkele mensen kunnen ontsnappen. ,,Hostage down", wordt er daarna door de politie geroepen, wat wijst op een omgekomen gijzelaar. Vervolgens is er onophoudelijk geknal.

Zwaar bewapende agenten bestormden het Lindt Chocolat Café aan Martin Place dinsdagnacht rond 2 uur plaatselijke tijd en maakten zo na meer dan zestien uur een einde aan de gijzeling. Bij het gijzelingsdrama kwamen drie mensen om het leven, waaronder de gijzelnemer Man Haron Monis (49).

http://www.ad.nl/ad/nl/33(...)jzeling-Sydney.dhtml

Geen hoax dus.
Filmpje van die bestorming had ik pagina terug gepost of is er nog 1?
Er valt altijd wat te vinden..
let op...

Crisis acteurs

Samenvatting van aantal youtube posters over Sidney assault hoax, de eerste paar minuten loopt hij te kutten met zijn internet :')

zijn kanaal waar hij binnen 2 dagen 8 videos er over gepost heeft..
https://www.youtube.com/user/SUNVSINS/videos

Vrijland
http://www.martinvrijland(...)met-man-haron-monis/

Deze maakt er mooie woordenbrij van..
http://nodisinfo.com/sydn(...)t-arch-zionist-hoax/

Het is gewoon makkelijk te zeggen dat het een hoax is..
Door simpel te blijven roepen dat het een hoax is ... gewoon alvast van te voren, aantonen is in feite niet nodig, gewoon zo hard genoeg schreeuwen en zoveel mogelijk vage links zoeken...
pi_147705878
Die Vrijland echt :') Die zou je eigenlijk toewensen dat iemand op livetelevisie zijn knieschijf eruit schiet en dat hij daarna, onder bedreiging van zn andere knieschijf, een verhaal moet tikken dat het in scene is gezet. "Het lijkt of ik pijn heb, maar dat is omdat ik een goede crisis actor ben. Ook dat bloed lijkt heel heftig, maar het is sllechts verf!"
  donderdag 18 december 2014 @ 14:36:17 #41
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147706017
Zijn er al filmpjes dat het dodelijk slachtoffer nooit bestaan heeft?
pi_147706622
1 was de bedrijfsleider dus die moet best wel bij veel mensen bekend zijn. Maar ik zie de Vrijlandjes er wel voor aan om uiteindelijk de claimen dat heel die koffiebar nooit bestaan heeft.
pi_147707852
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:58 schreef kalinhos het volgende:
1 was de bedrijfsleider dus die moet best wel bij veel mensen bekend zijn. Maar ik zie de Vrijlandjes er wel voor aan om uiteindelijk de claimen dat heel die koffiebar nooit bestaan heeft.
Er zijn ook selfies gemaakt. Hoe zou hij zich daar uitredden?
pi_147708445
quote:
Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
CGI. :7
pi_147709070
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

CGI. :7
Nee, dat kan zelfs Vrijland niet verzinnen. Waren wildvreemde passanten. Ik had altijd een hekel aan dat selfie gedoe maar in dit geval is het echt geweldig dat ze ze gemaakt hebben.
pi_147709808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Crisis Actors natuurlijk.
pi_147709876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Crisis Actors natuurlijk.
De werkeloosheid heeft in die branche nog niet toegeslagen he 8-)
pi_147710071
Maar serieus, het lijkt me wel kut als je denkpatroon echt zo is. Dat je bij elk nieuwsbericht als 1e reactie denkt "Hmm dit moet wel een hoax/staged/false flag/whatever zijn". Al op voorhand uitgaan van het negatieve, en vervolgens 'bewijzen' bij je - vaak compleet van de pot gerukte - theorie gaan vinden. Tegelijkertijd de mensen die wel geloven dat iets gegaan kan zijn hoe het weergegeven wordt uitmaken voor makke schaapjes die volgzaam achter de MSM lopen. Zelf doe je dan eigenlijk precies hetzelfde, maar dan net aan de andere kant van het spectrum.
pi_147711290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef kalinhos het volgende:
Maar serieus, het lijkt me wel kut als je denkpatroon echt zo is. Dat je bij elk nieuwsbericht als 1e reactie denkt "Hmm dit moet wel een hoax/staged/false flag/whatever zijn". Al op voorhand uitgaan van het negatieve, en vervolgens 'bewijzen' bij je - vaak compleet van de pot gerukte - theorie gaan vinden. Tegelijkertijd de mensen die wel geloven dat iets gegaan kan zijn hoe het weergegeven wordt uitmaken voor makke schaapjes die volgzaam achter de MSM lopen. Zelf doe je dan eigenlijk precies hetzelfde, maar dan net aan de andere kant van het spectrum.
Geloof mij, dit probeer ik al een jaar erdoorheen te krijgen, maar op het moment dat je ze bekritiseert krijg je toch alleen maar "GA NOS MASSAMEDIA KIJKEN SCHAAP" in je schoot geworpen :P

Jammer dat dat soort mensen uitgerekend hier op BNW hun retoriek tentoon stellen, maargoed. Ook de minderen hebben spreekrecht.
Conscience do cost.
  donderdag 18 december 2014 @ 18:18:38 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147712536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef kalinhos het volgende:
Die Vrijland echt :') Die zou je eigenlijk toewensen dat iemand op livetelevisie zijn knieschijf eruit schiet en dat hij daarna, onder bedreiging van zn andere knieschijf, een verhaal moet tikken dat het in scene is gezet. "Het lijkt of ik pijn heb, maar dat is omdat ik een goede crisis actor ben. Ook dat bloed lijkt heel heftig, maar het is sllechts verf!"
;) Scheelt je hoeft niet de bak in als je dat doet, en mocht je alsnog ervoor opgepakt worden, betekend dat + - 150 uur schoffelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')