Haha nee, ik heb niet zoveel tijd. Vond het wel goed een BNW-variant te hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mata met een nieuw topic waar hij zich op kan storten.
Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.quote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef El_Matador het volgende:
Het is wellicht nog wat vroeg voor een BNW-topic over dit onderwerp, maar het is actueel:
NWS / Gijzeling gaande in Sydney #3
De BNW-vragen:
• Ruimte voor een valse vlag (pun intended)?
• Hoe zit het met de BNW-kant van deze zaak?
• Zijn er alternatieve bronnen voor deze gijzeling?
Volgens een Australische nieuws website is de gijzelaar dood.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ben benieuwd of die klootzak gijzelnemer zelf ook dood is.
quote:The gunman at the cafe, named as self-styled Iranian cleric Man Haron Moris,
is said to be one of the dead.
Moris was pronounced dead after being taken to hospital.
Dat zijn weer vele hits en dus inkomstenquote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval al een bron gevonden die uitgaat van een Hoax.
http://truthernews.wordpr(...)tack-in-switzerland/
Verder nog dit filmpje maar dit is echt hilarisch ik heb geen idee waar die kerel het
allemaal over heeft, misschien wel grappig om naar te kijken.
NWS / 'Denemarken wil totale noordpoolgebied'quote:Op maandag 15 december 2014 16:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mata met een nieuw topic waar hij zich op kan storten.
Izzy is me niet Pavloviaans genoeg.quote:
En onderwijl in Pakistanquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.
Het was ook erg triest dat er mensen waren die selfie's maakten op die lokatie.
De wereld gaat steeds meer de kant op zoals in de film idiocracy
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En onderwijl in Pakistan. Omg hoe kunnen mensen elkaar dit aandoen.
Bronquote:Speaking to media representatives, Pakistan Tehreek-i-Insaf (PTI) leader Shireen Mazari said that out of total 146 people killed in today’s tragic incident, nearly 140 killed are children. She said 113 people including children were injured in the attack also.
Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
En nu is het wachten op website's met vage bronnen en filmpjes met spannende muziek er onder die verkondigen dat dit allemaal opgezet spel is.
Het was ook erg triest dat er mensen waren die selfie's maakten op die lokatie.
De wereld gaat steeds meer de kant op zoals in de film idiocracy
Van mijn Iraanse collega. Hij zegt dat de Iraanse regering zwart op wit heeft staan dat ze australie gewaarschuwd hebben. Kan op het WWW niet zo snel een bron vinden waarop staat welke nationaliteit hij had. Hij heeft in 96 wel asiel aangevraagd.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:19 schreef kalinhos het volgende:
Australiër was hij dan ook niet. Citizenship (ong. het maximaal haalbare als niet-ozzie) is niet hetzelfde. Dusja, ik vind Iraniër niet zo gek gekozen. Dat van 't paspoort ben ik nergens tegen gekomen, waar heb je dat van?
Goeie. Niets tegen in te brengen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sluit CGI uit als dit inderdaad zo is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |