Moeilijk in te schatten inderdaad of en wanneer er eventueel Crisis actors of CGI gebruikt wordt.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Je zal mij dit niet zien ontkennen maar CGI of crisis acteurs staan voor mijn begrippen iets te ver weg.
Het is iets wat niet logisch is, mensen zijn al welwillend van hun zelf om ergens bij te horen. Het enige wat je wel moet doen is het juiste aas uitgooien om ze te vangen.
Net zoals men nu in deze tijd komt met de goede doelen omdat het westerse collectieve bewustzijn staat in het teken van geven verdraagzaamheid en het lief hebben van je naasten of je medemens.
Als ik dus als een zogenaamd goed doel mijn verhaal extra aandik door foto's/reportages/verslagen te plaatsen van hongerlijdende kinderen en baby's daarbij laat ik mij promoten door 3FM in de kerstgedachte sfeer dan beweeg ik een massa publiek.
Of ik maak een zogenaamd product speciaal voor hipgeile mensen en ik laat de gedachte verspreiden als je mijn product koopt ben je een zeer exclusief persoon (Apple)
Mensen zijn nu eenmaal makkelijk (onbewust) te beïnvloeden en aan te sturen al zullen de meeste dit niet graag toegeven.
Je hebt er geen super complotten voor nodig, slechts een klein beetje invloed en aansturingskracht en de massa doet zelf het werk voor je.
Wat staat er onder?quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten inderdaad of en wanneer er eventueel Crisis actors of CGI gebruikt wordt.
Het helpt in ieder geval wel om mensen te overtuigen van de echtheid van een verhaal
Dit filmpje laat toch heel duidelijk zien dat er wel degelijk crisis actors gebruikt worden.
Wat? Screencast O Matic bedoel je?quote:
nee die arabische tekst!quote:Op maandag 22 december 2014 21:34 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat? Screencast O Matic bedoel je?
Dat is software om beelden op te nemen met de PC.
zegt niets over de makers van het filmpje lijkt me.
http://www.screencast-o-matic.com/
Dat dacht ik ook...maar dan na 'n paar maanden...helaas.quote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
BNW is er toch om schaduwregeringen en een alternatieve kijk op gebeurtenissen te bespreken.
Thanks Tingo, wat je zegt had ik inmiddels ook al wel door.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...maar dan na 'n paar maanden...helaas.
Anyhoos.Ik denk dat je heb wat interressant te zeggen.
Elke user met iets interressant te zeggen heeft hetzelfde behandeling gehad....veel interessante users post hier niet meer....want tis niet discussie,tis meer 'people wanting to win an argument'.
Don't let the bar stewards get you down!
Ahh, sorry ik spreek geen Arabisch, geen idee wat er staat.quote:
alleen hoax gillen boeit niet echt hoor, beetje onderbouwing kan geen kwaad, vragen beantwoorden hoe of wat waarom, hoort er allemaal bij plus de kritiek er op..quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Elke user met iets interressant te zeggen heeft hetzelfde behandeling gehad....veel interessante users post hier niet meer....want tis niet discussie,tis meer 'people wanting to win an argument'.
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
alleen hoax gillen boeit niet echt hoor, beetje onderbouwing kan geen kwaad, vragen beantwoorden hoe of wat waarom, hoort er allemaal bij plus de kritiek er op..
Niks mis mee, hoor![]()
dat heet discussieren, ja knikken is totaal wat anders.
Daarom zal ik nogmaals de vraag stellen, het cafe bevind zich bijna midden in het centrum van syndey en als het een hoax is, hoe doe je dat?
Aangezien het een openbare gelegenheid is midden in een stad.
Dus gewoon roepen Hoax en dat was het?quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Dus zelf heb je hier weinig interressant te zeggen over dit onderwerp.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effectquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geschreven en genoeg informatie geplaats hier over de jaren om m'n mening duidelijk te maken.Wat jij e.a. heeft geschreven heeft heel weinig of helemaal geen invloed gehad om m'n menine te veranderen.
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Zoals ik al zei - ik zoek geen argument,'prima' of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus gewoon roepen Hoax en dat was het?
Prima argument!
[..]
Dus zelf heb je hier weinig interressant te zeggen over dit onderwerp.
Je komt alleen even langs..
Melden het is een hoax , en ik ben het met je eens en verder ga ik niet in details treden..
Want ik heb geen zin in een discussie hierover.
No personal offence, wat doe je in dit topic verder dan?
Heb je gewoon een lijstje met nieuws berichten voor je neus met nep echt nep echt..
ja waarom, geen idee gevoel..
Edited: NIETquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over Sydney- Ik heb niet erg veel inverdiept want ik vind 't beetje zonder van mn tijd.Ik heb gezien de stukje van de reporter die nep aan 't huilen was en 'n paar andere stukken.Ik denk dat 't fake is,dus ik zie NIET erg veel punt in zoveel discssie/argument over.
Jeetje...misschien ga ik toch beetje ff kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effect
Inderdaad. Net als je verwacht dat ambulancepersoneel met kettingzagen en slagersmessen klaar staan, komen ze ineens aan met brancards.quote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zag ze druk in de weer met brancards deze keer. Rolstoelen, brancards zijn goed voor het drama-effect
Ze waarschuwen voor een hoax, dus niemand hoeft bang te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:57 schreef Izzy73 het volgende:
Ik lees net een bericht dat er een gerucht is dat er op oudjaarsavond,
iets ergs verwacht kan worden in Sydney dat in de lijn ligt met de gijzeling.
Ik hoop uiteraard van niet, maar ben benieuwd of de voorspelling klopt.
Persoonlijk lijkt het me een erg sterk verhaal.
Iemand had een portemonnee gevonden en die is opgehaald door iemand
die op een lid van ISIS zou lijken, in ruil voor zijn portemonne heeft hij de vinder
gewaarschuwd om niet met oud en nieuw naar de festiviteiten te gaan.
Over een paar uur is het al oud en nieuw in Sydney dus we zullen zien.
Hopelijk kan iedereen me morgen uitlachen![]()
Link naar het bericht:
http://au.ibtimes.com/art(...)olice.htm#.VKAXVF4AA
Natuurlijk doen de media dat, dat is immers hun beroep.quote:Op zondag 21 december 2014 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor waarom angst? Angst is een slechte raadgever maar daar zijn ze wel op uit vandaar ook deze acties. Ik maak me zorgen dat is iets anders. Natuurlijk zijn niet alle gijzelingen e.d. allemaal hoaxes maar genoeg wel, zeker de laatste tijd volgt de één na de andere. Ze worden allemaal live onder je neus geschoven door de media zodat we ook maar niets missen. Er scheen ook een oefening te zijn geweest een jaar geleden op dezelfde plek meen ik gelezen te hebben. Dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen.
Je hebt gelijk, ik had het niet goed gelezen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze waarschuwen voor een hoax, dus niemand hoeft bang te zijn.
Het PNAC is wel afgegleden, dat ze het nu moeten hebben van berichten over een verknipte eenzame Iranier.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:09 schreef Resonancer het volgende:
Het woord Iranier moet natuurlijk wel in de Pers terechtkomen.
Hij had niet eens Iranees paspoort. Is in 96 al vertrokken.
En bij de massa blijft hangen ; Iranier -Gijzeling-Dood.
Leve de Pers. Leve het PNAC
"He, ben jij een geradicaliseerde Moslim?"quote:Op maandag 22 december 2014 18:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe ze komen met cijfers over hoeveel 'Young western radicalised moslims' gaan vechten.
De weinig jonge moslims dat ik ken zijn veel meer geinteresseerd in hun families,autos,voetbal enz.
In veel jaren hiero heb ik geen 'geradicaliseerde jonge westerse moslim' ooit ontmoeten....en ik ben niet bang om mensen moeillijke vragen te stellen.Ik praat met moslim volk best wel vaak.
Nee, de IRA heeft ook niet vanaf de achttiende eeuw aanslagen gepleegd op Engelse soldaten.quote:Op maandag 22 december 2014 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en ook geen ze![]()
Dit topic gaat over de gijzeling in Sydney en IS.
Dus als ik het heb over terrorisme dan bedoel ik moslim terrorisme, en aanslagen op het westen.
In dat hele lijstje van je zie ik daar geen enkel voorbeeld van.
Beetje hetzelfde als mensen die in false flags geloven dus. Ook in beperkte kringen op internet en vinden de mensen die er niet in geloven maar schapenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef TitusPullo het volgende:
Is het niet in je opgekomen dat geradicaliseerde Moslims zich ophouden in een heel beperkte kring? Die doen vaak inspiratie op op Internet en vinden dat de meeste andere Moslims maar nep-Moslims zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |