Dibs.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Op basis waarvan zou Denemarken aanspraak kunnen maken op de Noordpool dan?
Op het radionieuws zeiden ze vanmorgen dat dat is omdat het noordpoolgebied vast blijkt te zitten aan Groenland.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanwege Groenland dat valt onder het Koninkrijk Denemarken.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom is Groenland in het verleden aan Denemarken toegewezen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op het radionieuws zeiden ze vanmorgen dat dat is omdat het noordpoolgebied vast blijkt te zitten aan Groenland.
Het is niet toegewezen, het is gekoloniseerd in de 19e eeuw ergens.quote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom is Groenland in het verleden aan Denemarken toegewezen?
Ah, deden ze slim dan destijds.quote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is niet toegewezen, het is gekoloniseerd in de 19e eeuw ergens.
Heb je België ook meteen erbij gezet?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zojuist, een petitie en een facebook pagina.
Nope. Groenland is geen EU-lid, net zoals voorheen de Nederlandse Antillen dat ook niet zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef LelijKnap het volgende:
't is goed met zeGewoon EU gebied. Mocht de EU uit elkaar vallen kunnen we r voor vechten.
Ja en ik heb Almere in de uitverkoop, maar zelfs de V.S. wil het niet bezetten.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je België ook meteen erbij gezet?
Probeer IS eens dan.quote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja en ik heb Almere in de uitverkoop, maar zelfs de V.S. wil het niet bezetten.
gr gr Martin.
Ik zou India claimen. Onder water is India verbonden met Suriname.quote:
Neem het ze niet eens kwalijk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die heeft Obama ook gecontacteerd maar ook zij wilde niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neem het ze niet eens kwalijk.
Dat is wat Denemarken dus juist betwist, dat het internationale wateren zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef UpsideDown het volgende:
De noordpool ligt in internationale wateren, die kan je niet claimen.
1 like = 1 km2quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zojuist, een petitie en een facebook pagina.
Daar zijn afspraken over gemaakt toch? Vanaf 200 mijl uit de kust is het van niemand. Als de noordpool land was geweest was het natuurlijk anders, dan hadden ze kunnen claimen dat dit land bij Groenland hoorde.quote:Op maandag 15 december 2014 15:23 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is wat Denemarken dus juist betwist, dat het internationale wateren zijn.
Gewoon koppelen aan de pietitie en Groenland is oursquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |