Dibs.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Op basis waarvan zou Denemarken aanspraak kunnen maken op de Noordpool dan?
Op het radionieuws zeiden ze vanmorgen dat dat is omdat het noordpoolgebied vast blijkt te zitten aan Groenland.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanwege Groenland dat valt onder het Koninkrijk Denemarken.quote:Op maandag 15 december 2014 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom is Groenland in het verleden aan Denemarken toegewezen?quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op het radionieuws zeiden ze vanmorgen dat dat is omdat het noordpoolgebied vast blijkt te zitten aan Groenland.
Het is niet toegewezen, het is gekoloniseerd in de 19e eeuw ergens.quote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom is Groenland in het verleden aan Denemarken toegewezen?
Ah, deden ze slim dan destijds.quote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is niet toegewezen, het is gekoloniseerd in de 19e eeuw ergens.
Heb je België ook meteen erbij gezet?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zojuist, een petitie en een facebook pagina.
Nope. Groenland is geen EU-lid, net zoals voorheen de Nederlandse Antillen dat ook niet zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 15:06 schreef LelijKnap het volgende:
't is goed met zeGewoon EU gebied. Mocht de EU uit elkaar vallen kunnen we r voor vechten.
Ja en ik heb Almere in de uitverkoop, maar zelfs de V.S. wil het niet bezetten.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je België ook meteen erbij gezet?
Probeer IS eens dan.quote:Op maandag 15 december 2014 15:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja en ik heb Almere in de uitverkoop, maar zelfs de V.S. wil het niet bezetten.
gr gr Martin.
Ik zou India claimen. Onder water is India verbonden met Suriname.quote:
Neem het ze niet eens kwalijk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die heeft Obama ook gecontacteerd maar ook zij wilde niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neem het ze niet eens kwalijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |