SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1![]()
Die moeten wel te pakken zijn lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1![]()
quote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die moeten onze supertalenten kunnen pakken.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1Oh.![]()
dat had steaua volgens mij ook een paar jaar terug. Hielp ook geen reetquote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Legia heeft overigens winterstop tot 15 februari. 19 februari is Ajax - Legia.
Oh.![]()
Kon het niet latenquote:.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vooral erg fysiek dacht ik. Als de A1 het positiespel kan spelen, denk ik dat City geen probleem wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
City schijnt erg goed te zijn, hoe wordt er bepaald wie er thuis speelt?![]()
dat loten ze nu denk ikquote:Op maandag 15 december 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
City schijnt erg goed te zijn, hoe wordt er bepaald wie er thuis speelt?![]()
ja, tegen City dan eventueel thuis of bedoel je de halve finale daarna?quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax/Roma v Manchester City/Schalke
daarna weer thuis![]()
Niet met Lot reizenquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Goed zo, veel plezierquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia.
Uh oke, om dan in een cafe te kijken naast al die nazi;s?quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia![]()
TT![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
halve finale en finale is op neutraal terrein als een mini toernooiquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, tegen City dan eventueel thuis of bedoel je de halve finale daarna?quote:Final tournament: Nyon 2015
Published: Monday 1 September 2014, 1.00CET
The second season of the UEFA Youth League will conclude in Nyon between 10 and 13 April.
The climax to the 2014/15 UEFA Youth League season takes place at the Colovray Stadium opposite UEFA's Swiss headquarters in Nyon.
The four remaining teams will travel to western Switzerland for one-off semi-finals on Friday 10 April, with the final itself taking place on Monday 13 April. FC Barcelona won the inaugural season in the same venue in 2013/14 after a similar four-team knockout event.
All three games will be decided by penalty kicks should a match be level after 90 minutes. The overall winners will receive the Lennart Johansson Trophy which is named after the governing body's Swedish honorary president.![]()
Prima, twee keer thuis en dan hopen dat ze naar Nyon mogen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
halve finale en finale is op neutraal terrein als een mini toernooi
[..]![]()
Haha, misschien mag ik op de bank naast ajax zittenquote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke, om dan in een cafe te kijken naast al die nazi;s?![]()
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Leeg stadion = leeg stadionquote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Shreyas het volgende:
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?![]()
Omdat Legia straf heeft, vanwege racisme. Daardoor mag er helemaal niemand het stadion in, ook geen uitsupporters.quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Shreyas het volgende:
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?![]()
Dat is wel kut.quote:Op maandag 15 december 2014 14:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat Legia straf heeft, vanwege racisme. Daardoor mag er helemaal niemand het stadion in, ook geen uitsupporters.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Moet toch ook afgrijselijk zijn om in zo'n leeg stil stadion te spelenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hoor ik sowieso wel als hij schreeuwt![]()
![]()
Legia WarschauDan liever uitgeschakeld in de CL op de vierde plaats dan dat je derde wordt, de 2de ronde van de EL haalt en uitkomt tegen een club die 80% van haar thuiswedstrijden in een leeg stadion speelt omdat er een hoop onbenullen denken de wedstrijd te verzieken
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Bedankt JanHerpesquote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Legia WarschauDan liever uitgeschakeld in de CL op de vierde plaats dan dat je derde wordt, de 2de ronde van de EL haalt en uitkomt tegen een club die 80% van haar thuiswedstrijden in een leeg stadion speelt omdat er een hoop onbenullen denken de wedstrijd te verzieken
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef JenHermes het volgende:
![]()
![]()
Aanwezigquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eerst Vitesse nog ff pakken donderdag.
Ben benieuwd of Frank weer Boer op zal stellen.![]()
Ook lekker ver weg , heerlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV mag lekker banjeren in -40 Rusland en weekend dat volgt is PSV - Ajax.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
ook present!quote:Op maandag 15 december 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwezig.
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt onder voorbehoud de eerste wedstrijd in de ArenA om 21:05.Oh.![]()
Natuurlijk stelt hij hem op.quote:Op maandag 15 december 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwezig.
Gewoon naar de Arena, dan kun je het zeker zien.quote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7![]()
Wat boeit het nou of het wel of niet op RTL7 komtquote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7![]()
![]()
De Reuver van Excelsior staat op 1 goal per 16 minuten. Slechts 32 minuten gespeeld, maar tochquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik heeft gemiddeld 1 doelpunt / assist per 45 minuten.
Groetjes![]()
Het is toch zo.quote:
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of WolfsburgJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Dat maakt veel uit, anders moet ik Ajax kijken via een stream.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of het wel of niet op RTL7 komtOh.![]()
RTL gaat op zeker 2x Ajax uitzenden. Wedstrijden Ajax worden ruimschoots beter bekeken dan psv, fey ongeacht welke tegenstander.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De derde is op FOX dus het maakt me geen zak uitquote:Op maandag 15 december 2014 15:23 schreef Planga het volgende:
RTL gaat op zeker 2x Ajax uitzenden. Wedstrijden Ajax worden ruimschoots beter bekeken dan psv, fey ongeacht welke tegenstander.![]()
Het is allemaal wat. Koop een kaartje, ga naar het stadion. Koop FOX, dan kan je het op TV zien.quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit, anders moet ik Ajax kijken via een stream.![]()
Die komen we later in het toernooi wel tegen, groetjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of Wolfsburg![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Koop een kaartje, ga naar het stadion. Koop FOX, dan kan je het op TV zien.Oh.![]()
Gaan ze weer janken dat het niet eerlijk is.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV mag lekker banjeren in -40 Rusland en weekend dat volgt is PSV - Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
FOX gaat hem niet worden en alleen naar het stadion vind ik muah.quote:
Dan is het handiger als het op RTL7 komt
Oh.![]()
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.quote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan ze weer janken dat het niet eerlijk is.![]()
Ik ook. Alles voor het kampioenschap!quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Daar zou ik hem dan ook groot gelijk in geven.quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.![]()
Ja hoor, blijft toch de belangrijkste prijs die je wel kan winnen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Daar zou ik hem dan ook groot gelijk in geven.![]()
Als je thuis al kansloos verloren hebt, dan is het natuurlijk een gelopen zaak. Dan zou ik mij ook vol focussen op de wedstrijd tegen Ajax als ik hem wasquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, blijft toch de belangrijkste prijs die je wel kan winnen.![]()
![]()
En een koe heeft vier magen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik heeft gemiddeld 1 doelpunt / assist per 45 minuten.
Groetjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ben jij echt altijd zo'n zeikerd? Eerst kerst, dan horrorfilms, nu voetbalclubs.quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of Wolfsburg
Leven moet verdomde vervelend zijn voor jou."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Woont er iemand hier in omgeving Venlo/Eindhoven/Tilburg die een CC of wat dan ook heeft die mij aan kaartjes voor Ajax-Vitesse kan helpen?![]()
waarom vraag je niet telefonisch een cc aan en koop je die met je eigen barcode. Je kan ze ook nog eens printenquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Vincento17 het volgende:
Woont er iemand hier in omgeving Venlo/Eindhoven/Tilburg die een CC of wat dan ook heeft die mij aan kaartjes voor Ajax-Vitesse kan helpen?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij echt altijd zo'n zeikerd? Eerst kerst, dan horrorfilms, nu voetbalclubs.
Leven moet verdomde vervelend zijn voor jou.Het grijpt het je wel aan he
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Nee, maar ergens vind ik het wel erg sneu. Beetje medelijden enzo.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben het ook met je eensquote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Als je thuis al kansloos verloren hebt, dan is het natuurlijk een gelopen zaak. Dan zou ik mij ook vol focussen op de wedstrijd tegen Ajax als ik hem was![]()
![]()
Kan dat ook telefonisch?quote:Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
waarom vraag je niet telefonisch een cc aan en koop je die met je eigen barcode. Je kan ze ook nog eens printen![]()
En ben je dan voor Ajax of Vitesse?quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Vincento17 het volgende:
![]()
Ajax natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En ben je dan voor Ajax of Vitesse?![]()
![]()
Ben daar nu mee bezigquote:Op maandag 15 december 2014 15:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, probeer het eens zou ik zeggen![]()
![]()
Kan nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, probeer het eens zou ik zeggen![]()
![]()
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!Wat zit je toch steeds deze kutzooi te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!ctrl + fSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tik in I
gevonden
en nu?![]()
Als ik kutzooi zou plaatsen zien de plaatjes er anders uit!quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds deze kutzooi te plaatsen![]()
![]()
naam, ui, niet zo vrouwelijkquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze wil gewoon kaartjes, je hoeft haar niet te versieren![]()
![]()
Gewoon een dekmantelquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
naam, ui, niet zo vrouwelijk![]()
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staatquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
naam, ui, niet zo vrouwelijk![]()
![]()
Pic van user graag!quote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staat![]()
Als je zin hebt om van alles te regelen met iemand die je niet kent om aan zo'n kaartje te komen kan je dat doen, je kan ook gewoon een Ajax Life kaart aanvragen waarmee je met die barcode kaarten kan bestellen. Dat kaartje duurt even voordat je hem krijgt, maar de barcode kan je al vrij snel via de mail aanvragen dacht ikquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staat![]()
![]()
Vrouw aan de telefoon kon mij niet vertellen of ik die barcode voor donderdag krijg. Dus dat is het risico...quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zin hebt om van alles te regelen met iemand die je niet kent om aan zo'n kaartje te komen kan je dat doen, je kan ook gewoon een Ajax Life kaart aanvragen waarmee je met die barcode kaarten kan bestellen. Dat kaartje duurt even voordat je hem krijgt, maar de barcode kan je al vrij snel via de mail aanvragen dacht ik![]()
Ajaxlife kost nog 27 euro per jaar.quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zin hebt om van alles te regelen met iemand die je niet kent om aan zo'n kaartje te komen kan je dat doen, je kan ook gewoon een Ajax Life kaart aanvragen waarmee je met die barcode kaarten kan bestellen. Dat kaartje duurt even voordat je hem krijgt, maar de barcode kan je al vrij snel via de mail aanvragen dacht ik
Ajax clubcard is nog goedkoper. 5 euro voor 5 jaar. Heb je wel later aankooprecht, maar dat maakt voor de meeste beker en competitiewedstrijden toch niet uit.![]()
Ah. Ja iedereen hier met een barcode wil ze wel voor je bestellen denk ik, maar maak maar eens geld over naar een onbekendequote:Op maandag 15 december 2014 16:32 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Vrouw aan de telefoon kon mij niet vertellen of ik die barcode voor donderdag krijg. Dus dat is het risico...Denk dat je dan beter nog wat meer in je omgeving kan vragen
![]()
Daarom eerst kaartjes, dan geldquote:Op maandag 15 december 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah. Ja iedereen hier met een barcode wil ze wel voor je bestellen denk ik, maar maak maar eens geld over naar een onbekendeDenk dat je dan beter nog wat meer in je omgeving kan vragen
![]()
![]()
Zelfs bij vrouwen neemt niemand dat risicoquote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Daarom eerst kaartjes, dan geld![]()
Tja, das een kwestie van vertrouwenquote:Op maandag 15 december 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfs bij vrouwen neemt niemand dat risico![]()
![]()
Een gebrek daaraan bij jou jaquote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Tja, das een kwestie van vertrouwenNooit via marktplaats iets gekocht/verkocht?
![]()
Als jij iets koopt dat diegene het eerst opstuurt en je dan het geld overmaakt?quote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Jawel, maar is tot nu toe altijd goed gegaan![]()
Probeer dat altijd te regelenquote:Op maandag 15 december 2014 16:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als jij iets koopt dat diegene het eerst opstuurt en je dan het geld overmaakt?Kan ook nog altijd ophalen
![]()
Vroegah kon dat hier in het topic makkelijk. Heb al een paar keer kaarten besteld voor users. Die zitten nu allemaal in wijzijnvoetbalquote:Op maandag 15 december 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah. Ja iedereen hier met een barcode wil ze wel voor je bestellen denk ik, maar maak maar eens geld over naar een onbekendeDenk dat je dan beter nog wat meer in je omgeving kan vragen
#FreeHat![]()
Je bent van harte welkom in het prachtige Overijsselquote:Op maandag 15 december 2014 16:44 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Probeer dat altijd te regelenKan ook nog altijd ophalen
![]()
RTL7 zal in de knock-outfase van de Europa League een keuze moeten gaan maken tussen de wedstrijden van PSV en Ajax. De Eindhovense club werd gekoppeld aan de Russische miljoenenploeg Zenit Sint-Petersburg, terwijl Ajax het opneemt tegen de Poolse topclub Legia Warschau. De duels van Ajax en PSV vallen gelijktijdig.quote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7
Op 19 februari speelt PSV om 21:05 uur in het Philips Stadion tegen Zenit, terwijl op hetzelfde tijdstip Ajax - Legia Warschau op het programma staat in de Amsterdam ArenA. Feyenoord speelt op die avond om 19:00 uur de uitwedstrijd tegen AS Roma en zal dus zeker te zien zijn bij RTL7.
Ook een week later zal RTL7 weer een keuze moeten maken tussen PSV en Ajax. Vanwege het tijdsverschil in Rusland speelt PSV dan om 18:00 uur Nederlandse tijd tegen Zenit en een uur later, dus om 19:00 uur, neemt Ajax het in een leeg stadion in Polen op tegen Legia Warschau. Feyenoord sluit de avond om 21:05 uur af met het thuisduel met AS Roma. De duels die niet door RTL7 worden gekozen zijn overigens wel te zien bij betaalzender FOX Sports.Ik ben inmiddels overleden.![]()
Kies dan maar gewoon voor Ajaxquote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
RTL7 zal in de knock-outfase van de Europa League een keuze moeten gaan maken tussen de wedstrijden van PSV en Ajax. De Eindhovense club werd gekoppeld aan de Russische miljoenenploeg Zenit Sint-Petersburg, terwijl Ajax het opneemt tegen de Poolse topclub Legia Warschau. De duels van Ajax en PSV vallen gelijktijdig.
Op 19 februari speelt PSV om 21:05 uur in het Philips Stadion tegen Zenit, terwijl op hetzelfde tijdstip Ajax - Legia Warschau op het programma staat in de Amsterdam ArenA. Feyenoord speelt op die avond om 19:00 uur de uitwedstrijd tegen AS Roma en zal dus zeker te zien zijn bij RTL7.
Ook een week later zal RTL7 weer een keuze moeten maken tussen PSV en Ajax. Vanwege het tijdsverschil in Rusland speelt PSV dan om 18:00 uur Nederlandse tijd tegen Zenit en een uur later, dus om 19:00 uur, neemt Ajax het in een leeg stadion in Polen op tegen Legia Warschau. Feyenoord sluit de avond om 21:05 uur af met het thuisduel met AS Roma. De duels die niet door RTL7 worden gekozen zijn overigens wel te zien bij betaalzender FOX Sports.
Oh.![]()
Doen ze ook wel, ze zijn niet gekquote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies dan maar gewoon voor Ajax![]()
Beker = altijd 2e keeper jaquote:Op maandag 15 december 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwezig.
quote:Zaakwaarnemer Schöne: 'Contact gehad met Milan'
Maandag, 15 december 2014 om 16:04
Lasse Schöne beschikt over een aflopend contract bij Ajax en staat open voor een mooi avontuur in het buitenland. De Deen gaf eerder deze maandag nog aan dat hij niet verwacht dat hij in januari zal vertrekken, maar mogelijk komt het toch tot een wintertransfer: AC Milan schijnt namelijk serieuze belangstelling te hebben. Er is reeds contact geweest met de Italiaanse topclub.
/
Het is onduidelijk of Milan Schöne in januari al wil halen, of dat i Rossoneri willen wachten tot de zomer, wanneer de aanvaller gratis op te halen is. "Dat moet je aan Milan vragen", zo wordt Rob Groener, de zaakwaarnemer van de 28-jarige Schöne, geciteerd in de Italiaanse media. "Ik heb contact gehad met Milan. Hij is klaar voor de stap naar een van de grootste clubs in Italië."
"Ajax verkoopt hem liever niet in januari, maar je weet het maar nooit", vervolgt Groener. "De zomer zou in ieder geval zeker een goed moment zijn voor een transfer." Schöne is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax, dat de technicus in de zomer van 2012 transfervrij overnam van NEC. Schöne kwam Milan vorig seizoen in de groepsfase van de Champions League nog tegen.![]()
Nou moeten we Schöne ook weer niet overschatten. Bij de meeste clubs die beter zijn dan AC Milan in een topcompetitie zou hij simpelweg niet aan de bak komen. Hooguit in wat onbelangrijke potjes.quote:![]()
Ik overschat hem nietquote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou moeten we Schöne ook weer niet overschatten. Bij de meeste clubs die beter zijn dan AC Milan in een topcompetitie zou hij simpelweg niet aan de bak komen. Hooguit in wat onbelangrijke potjes.
Zo'n speler met zo'n persoonlijkheid moet niet naar zo'n trieste club in een kut competitie gaan![]()
In hoeverre kan je nou nog van onderschatting spreken wanneer je er al 3? keer bent uitgevlogen tegen zo'n tegenstander?
Tegen ado/utrecht speelt onderschatting ook geen rol als je het mij vraagt, de tegenstander is gewoon heel fel en dat is Ajax niet gewend.
Als je Club Brugge had geloot had je van onderschatting kunnen spreken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De Serie A is geen kutcompetitie. Steeds meer ploegen die leuk voetbal willen spelen en ook goede spelers hebben, die het van het voetbal moeten hebben en niet van de rotzak uithangen. Ik denk dat als hij in Engeland, Duitsland of Spanje aan de bak wil hij niet eens bij een club komt die Europees kan spelen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:00 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik overschat hem niet
Zo'n speler met zo'n persoonlijkheid moet niet naar zo'n trieste club in een kut competitie gaan![]()
Gun ik die jongen helemaal, plus met Fischer dadelijk als vervanger op de vleugels ga je er niet echt op achteruit.?quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
UEFA youth leaguequote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Seam het volgende:
Gun ik die jongen helemaal, plus met Fischer dadelijk als vervanger op de vleugels ga je er niet echt op achteruit.
[..]
?![]()
Muah, heb hem er liever nog bij voor in de breedte.quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef Seam het volgende:
Gun ik die jongen helemaal, plus met Fischer dadelijk als vervanger op de vleugels ga je er niet echt op achteruit.
[..]
?
Vind hem nog steeds beter dan Fischer, zelfs in deze baggerperiode.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
oh lol natuurlijk. Dom van me.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is allemaal wel erg jong natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Muric is al 18, dus zie hem graag binnenkort bij het eerste
Dit is als Lasse weg gaat trouwens![]()
Toch de kaartjes verkochtquote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in het prachtige Overijssel
Nu lees ik net wel dat Stijn donderdag ook in de ArenA is, kans gemist.![]()
Hé potverdikkiequote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toch de kaartjes verkocht
Nu lees ik net wel dat Stijn donderdag ook in de ArenA is, kans gemist.![]()
Zoals ik al zei, dan heb ik toch liever nog Schöne erbij. Misschien komt hij weer wat beter uit de winterstop en schiet hij er weer een vrije trap in.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is allemaal wel erg jong natuurlijkWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Bovendien nog lang niet constant genoeg. Fysiek loopt die door die blessures wel wat achter en ook wel erg afhankelijk van zijn linker. Cerny presteert beter.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is allemaal wel erg jong natuurlijk![]()
Zivko ipv Siggy danquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mag het van mij ook wel als Lasse er nog is.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Mha met beide Ricardo's heb je meer dan prima vervangers.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan heb ik toch liever nog Schöne erbij. Misschien komt hij weer wat beter uit de winterstop en schiet hij er weer een vrije trap in.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Siggy is toch een beetje die ervaring die je voorin kan gebruiken. Maar Zivko vind ik alsnog tekort komenquote:![]()
Ik ben benieuwd hoe Fischer terug komt van zijn blessure. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij na de winterstop enorm belangrijk gaat worden voor ons.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Siggy is toch een beetje die ervaring die je voorin kan gebruiken.Nee bedankt
![]()
troll gespotquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Siggy is toch een beetje die ervaring die je voorin kan gebruiken. Maar Zivko vind ik alsnog tekort komenRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Rhijn als rechtsbuiten ja?quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha met beide Ricardo's heb je meer dan prima vervangers.![]()
Hattrick in Eindhovenquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef S15 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Fischer terug komt van zijn blessure. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij na de winterstop enorm belangrijk gaat worden voor ons.![]()
![]()
Voor de vrije trappen bedoel ikquote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Na die korte opleving vind ik hem niet meer zo goed daar in. (Schöne op dit moment ook niet)quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vanaf minimaal 25 meter is het een prima vervanger denk ik ja. Vanaf rechts heb je Milik en er staat vast nog wel iemand op die een aardige vrije trap kan nemen denk ikquote:![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Brammess het volgende:
Denswil kon ze toch ook redelijk nemen?![]()
Riedewald valt trouwens prima in de laatste tijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Links ver: van Rhijn
Links dichtbij: ? / van Rhijn
Rechts ver: Denswil
Rechts dichtbij: Milik
Zou ik doen![]()
Denswil mag eerst nog wat oefenen in verdedigenquote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Brammess het volgende:
Links ver: van Rhijn
Links dichtbij: ? / van Rhijn
Rechts ver: Denswil
Rechts dichtbij: Milik
Zou ik doen![]()
Had gisteren toch weer een lekkere trap, niks mis meequote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Na die korte opleving vind ik hem niet meer zo goed daar in. (Schöne op dit moment ook niet)![]()
Het positieve iig van een uitwedstrijd zonder publiek is dat ze niet a la feyenoord het team helemaal opgezweept kunnen krijgen.
Thuiswedstrijd moet je dus gewoon winnen en dan de uitwedstrijd helemaal doodmaken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Was deze al gepost ?Daarom komen er ook zoveel toptalenten uit de jeugd van Feyenoordquote:Koeman kritisch: 'Dat is geen opleiden'
BvdPloeg
, 15-12-2014 08:05
, 5508 views
, Telegraaf |
Vanaf nu te bestellen:de nieuwste Ajax-shirts van Ziggo.
Ronald Koeman vindt dat de KNVB bij het congres op maandag 15 december vooral goed moet kijken naar hoe Feyenoord spelers opleidt. De coach van Southampton werkte zelf de laatste jaren in Rotterdam en hij is onder de indruk geraakt van de methodes op Varkenoord.
'De oplossing voor het opleiden in Nederland ligt feitelijk bij Feyenoord', stelt Koeman hard in De Telegraaf. 'Ik weet hoe Wim Jansen denkt. De focus ligt bij het beter maken van spelers vanaf zes jaar én het beter maken van trainers, die met die talenten werken. Het is toch bewezen wat daar aan talent continu wordt afgeleverd. En het is niet voor niks dat die opleiding al vijf jaar lang is gekozen tot de beste van Nederland.'
Ajax hoopt de beste jeugdopleiding van de wereld voort te brengen, maar voor de KNVB zijn de Amsterdammers volgens Koeman geen maatstaaf. 'Ajax doet het iets anders. Daar wordt gewerkt volgens de visie van Johan Cruijff. Iedereen vertelt mij dat de A1 van Ajax zo goed is. Maar Ajax heeft ook een weg ingeslagen om de beste jonge spelers in het buitenland op 16-jarige leeftijd voor een half miljoen te kopen. Dat is in mijn ogen geen opleiden. Zoals Jordy Clasie vanaf 7 jaar bij Feyenoord is ontwikkeld, dát noem ik opleiden. Niet het brengen van Christian Eriksen of Lucas Andersen. Voor die spelers was de basis al grotendeels gelegd.'
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Noemt ie Clasie als voorbeeld, en dat Ajax niemand van jongs af aan heeftquote:Op maandag 15 december 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Was deze al gepost ?
[..]
Daarom komen er ook zoveel toptalenten uit de jeugd van Feyenoord![]()
![]()
![]()
Tsja het is een afweging hè.
Nederlandse spelers die je vanaf 6 jaar opleidt -> je bent in controle over het gehele leerproces. Écht talent is in zo'n geval echter schaarser dan wanneer je spelers van 15-16 koopt en die gedurende enkele jaren inpast.
Vanaf 6 jaar ben je 12 jaar bezig voordat een persoon in het 1ste kan spelen. Voer je een verandering vroeg in het leerproces door, dan moet je dus 12 jaar wachten voordat je de effecten ervan ziet.
Je moet een combinatie hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is ook nogal selectief om naar Clasie te wijzen bij Feyenoord en dan naar Andersen en Eriksen bij Ajax. Ajax heeft ook spelers als Van Rhijn, Veltman, Klaassen, Riedewald, enzovoort die al vanaf jonge leeftijd bij de club zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Was deze al gepost ?
[..]
Daarom komen er ook zoveel toptalenten uit de jeugd van Feyenoord
Daarnaast trekt men inderdaad ook talenten aan van pakweg 15-17 jaar, maar ook daar zit een behoorlijk stuk opleiden bij, ook al wordt daar nog wel eens wat denigrerend over gedaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bovendien hebben spelers als v. Rhijn, Veltman, Klaassen etc. wel de hele jeugdopleiding doorlopen.
Niks mis met een jeugd wat een mix is van zelfopgeleide spelers en toptalenten elders vandaan. Daar kun je op de langere termijn tenminste ook nog wel is prijzen mee winnen Ronald !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij vergeet voor het gemak ook de laatste 5 wedstrijden punten te halen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:29 schreef Wave103 het volgende:
Voor het gemak vergeet ie Blind ook nog evenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Koeman heeft niet z,on leuke tijd achter de rug bij Ajax en dat moet die nu afreagerenRED ONS HENNIEGOD![]()
Pas een mooie docu gezien over de Feyenoord Acadamy.. het is de filosofie van Feyenoord om met zoveel mogelijk Nederlandse talenten te werken. Buitenlandse talenten halen doen ze bewust heel weinig, maar dat is voornamelijk uit financiële overwegingen. Dat de echte toptalenten er niet lopen kan zo zijn, maar over het algemeen levert Feyenoord wel erg veel spelers die hun weg vinden op een behoorlijk niveauquote:Op maandag 15 december 2014 17:20 schreef Pedroso het volgende:
Was deze al gepost ?
[..]
Daarom komen er ook zoveel toptalenten uit de jeugd van Feyenoord![]()
Is ook prima hoor, doet Feyenoord al een tijdje uitstekend. Maar beetje goedkoop om dan Ajax te verwijten dat ze geen zelf opgeleide spelers hebben. Lopen er meer rond in het betaald voetbal (ook buiten de grens) dan van welke club dan ook.quote:Op maandag 15 december 2014 17:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pas een mooie docu gezien over de Feyenoord Acadamy.. het is de filosofie van Feyenoord om met zoveel mogelijk Nederlandse talenten te werken. Buitenlandse talenten halen doen ze bewust heel weinig, maar dat is voornamelijk uit financiële overwegingen. Dat de echte toptalenten er niet lopen kan zo zijn, maar over het algemeen levert Feyenoord wel erg veel spelers die hun weg vinden op een behoorlijk niveauAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De enige (Rotterdamse) speler die de top heeft bereikt in de laatste 10 jaar is Robin van Persie. Helemaal zelfopgeleid door Feyenoord.
Oh, wacht. Die werd op zijn 14de bij Excelsior weggeplukt.![]()
Klinkt romantisch om met alleen maar Nederlanders te werken, ze kunnen het niet veroorloven om een miljoen neer te leggen voor een speler die er pas over een paar jaar staat. Verder hebben ze wel gewoon een Pool en een Zweed bij hun in de A'tjesquote:Op maandag 15 december 2014 17:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Pas een mooie docu gezien over de Feyenoord Acadamy.. het is de filosofie van Feyenoord om met zoveel mogelijk Nederlandse talenten te werken. Buitenlandse talenten halen doen ze bewust heel weinig, maar dat is voornamelijk uit financiële overwegingen. Dat de echte toptalenten er niet lopen kan zo zijn, maar over het algemeen levert Feyenoord wel erg veel spelers die hun weg vinden op een behoorlijk niveau![]()
Zonder Vermeer hadden ze in het rechter rijtje gestaanquote:Op maandag 15 december 2014 17:43 schreef Tyron het volgende:
Toch was Feyenoord de afgelopen jaren niks geweest zonder Guidetti en Pelle, beide buitenlanders.![]()
-->quote:Maar Ajax heeft ook een weg ingeslagen om de beste jonge spelers in het buitenland op 16-jarige leeftijd voor een half miljoen te kopen. Dat is in mijn ogen geen opleiden. Zoals Jordy Clasie vanaf 7 jaar bij Feyenoord is ontwikkeld, dát noem ik opleiden.quote:De 16-jarige Poolse doelman Kamil Miazek heeft dinsdagmiddag in De Kuip een driejarig contract bij Feyenoord ondertekend.
De talentvolle doelman trainde de afgelopen twee maanden al mee bij Feyenoord Academy en maakte daarbij een dermate goede indruk dat Feyenoord hem langer aan de club wilde binden. Miazek komt over van de Poolse club GKS Belchatow.quote:Feyenoord heeft het Zweedse talent Mans Herrmann vastgelegd. De 17-jarige aanvaller wist tijdens diverse stages in Rotterdam de clubleiding te overtuigen.
Herrmann doorliep met de stageperioden hetzelfde traject als zijn landgenoot Jordan Larsson. De zoon van Henke Larsson leek aanvankelijk ook lange tijd op weg naar een contract bij Feyenoord, maar afgelopen zomer besloot hij toch langer in Zweden te willen blijven.
Mans Herrmann is afkomstig van Helsingborgs IF en komt sinds enkele jaren in diverse jeugselecties van Zweden uit.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat zei ik toch ook.. dat het voor een groot deel uit financiële overwegingen is. Miazek en Hermann zijn dacht ik ook zo'n beetje de enige buitenlanders in de jeugd bij Feyenoord.. voor bepaalde spelers maken ze een uitzondering. Ach Ajax en Feyenoord zijn allebei wel goed bezig.. zou persoonlijk graag weer eens een aanvallend talent uit de opleiding zien komen, in plaats van steeds maar weer verdedigers, maar kennelijk is het moeilijker om goede aanvallers op te leiden..quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klinkt romantisch om met alleen maar Nederlanders te werken, ze kunnen het niet veroorloven om een miljoen neer te leggen voor een speler die er pas over een paar jaar staat. Verder hebben ze wel gewoon een Pool en een Zweed bij hun in de A'tjes![]()
Goede spitsen komen zowel bij Feyenoord als Ajax al jaren niet meer door. En dat zit er volgens mij ook niet echt aan te komen komende jaren.quote:Op maandag 15 december 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook.. dat het voor een groot deel uit financiële overwegingen is. Miazek en Hermann zijn dacht ik ook zo'n beetje de enige buitenlanders in de jeugd bij Feyenoord.. voor bepaalde spelers maken ze een uitzondering. Ach Ajax en Feyenoord zijn allebei wel goed bezig.. zou persoonlijk graag weer eens een aanvallend talent uit de opleiding zien komen, in plaats van steeds maar weer verdedigers, maar kennelijk is het moeilijker om goede aanvallers op te leiden..
Maar beide zijn goed bezig, laten we dat vooral zo houden en laten ze dat ieder op hun eigen manier doen. Niets mis mee, al kun je dat Koeman blijkbaar niet wijsmaken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je moet niet zo bekrompen zijn als Koeman en gewoon naar beide opleidingen kijken en daar de positieve aspecten uit pakken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Waar zou dat aan liggen? Misschien maakt het congres over het Nederlandse voetbal ons wijzer, maar ergens vind ik het wel merkwaardig dat er al jaren geen goede spitsen zijn opgeleid. We moeten het doen met types als Castaignos en Luuk de Jong die de middelmaat niet ontstijgenquote:Op maandag 15 december 2014 17:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede spitsen komen zowel bij Feyenoord als Ajax al jaren niet meer door. En dat zit er volgens mij ook niet echt aan te komen komende jaren.![]()
Voor mijn gevoel is Ajax nu veel aanvallende talenten aan het opleiden, en Feyenoord (de laatste tijd, weet niet hoe het met hun huidige jeugd zit) vooral verdedigende talenten. Gecombineerde opleiding zou dan top moeten zijn. (/het Nederlands elftal over een aantal jaar)
![]()
De vraag is of echt goede spitsen wel op te leiden zijn, of de genen-factor daarin te belangrijk is. Wat is de laatste echte topspits die Barcelona heeft opgeleid bijvoorbeeld? Of de geroemde Duitse jeugdopleiding?quote:Op maandag 15 december 2014 17:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waar zou dat aan liggen? Misschien maakt het congres over het Nederlandse voetbal ons wijzer, maar ergens vind ik het wel merkwaardig dat er al jaren geen goede spitsen zijn opgeleid. We moeten het doen met types als Castaignos en Luuk de Jong die de middelmaat niet ontstijgen
Wat je trouwens bij Ajax ook wel ziet is dat de beste spelers in de jeugd in de spits worden gezet, maar dan bij doorbraak toch naar de flanken verhuizen. Nu hebben we die El Idrissi en El Azzouzi toch? Benieuwd hoe die zich gaan ontwikkelen.![]()
Het zou mooi zijn als Ajax eindelijk weer eens wat Nederlandse jongens naar de top begeleidt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor mijn gevoel is Ajax nu veel aanvallende talenten aan het opleiden, en Feyenoord (de laatste tijd, weet niet hoe het met hun huidige jeugd zit) vooral verdedigende talenten. Gecombineerde opleiding zou dan top moeten zijn. (/het Nederlands elftal over een aantal jaar)
Robben stopt er na komend EK mee (lijkt me), en voor de rest zijn de buitenspelers niet geweldig (Elia, John, Narsingh, etc). Zou mooi zijn als Depay, Kishna en El Ghazi zich doorontwikkelen. Zivkovic wellicht als toekomstige NL-elftal spits...![]()
De A1 begon met El Idrissi in de spits en Cerny en el Azzouzi op de flanken. Cerny heeft alles gespeeld, El Azzouzi raakte zn basisplaats kwijt maar kwam ontzettend sterk terug. Heeft in zijn laatste vijf wedstrijden 10 keer gescoord, staat nu ook regelmatig spits.quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nu hebben we die El Idrissi en El Azzouzi toch? Benieuwd hoe die zich gaan ontwikkelen.
Het zijn niet de usual suspects als toptalenten van de A1, maar eentje zou toch misschien het eerste moeten kunnen halen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Die drie vleugelspelers moeten het ook wel worden dan voor Nederland. Voor de rest komen er niet veel Nederlandse vleugels door van niveau (Boetius is van niveau Cabral)quote:Op maandag 15 december 2014 18:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als Ajax eindelijk weer eens wat Nederlandse jongens naar de top begeleidt.
Robben stopt er na komend EK mee (lijkt me), en voor de rest zijn de buitenspelers niet geweldig (Elia, John, Narsingh, etc). Zou mooi zijn als Depay, Kishna en El Ghazi zich doorontwikkelen. Zivkovic wellicht als toekomstige NL-elftal spits...Oh.![]()
Cerny naturaliserenquote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drie vleugelspelers moeten het ook wel worden dan voor Nederland. Voor de rest komen er niet veel Nederlandse vleugels door van niveau (Boetius is van niveau Cabral)spreekt al Nederlands
![]()
Hij heeft wel gelijk maar het gaat om het resultaat, dan kan je wel middelmaat afleveren dat vanaf hun 7e bij een club is of meer kwaliteit wat later instroomt, dan is dat laatste toch beter en zegt ook genoeg over het opleiden zelf, het is dus heel moeilijk om spelers echt beter te maken en makkelijker goeie spelers een speelwijze te leren.quote:Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman heeft niet z,on leuke tijd achter de rug bij Ajax en dat moet die nu afreageren![]()
Komt vooral omdat ze hier niet meer de straat opgaan . Daar leer je toch het meest denk ik .quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar het gaat om het resultaat, dan kan je wel middelmaat afleveren dat vanaf hun 7e bij een club is of meer kwaliteit wat later instroomt, dan is dat laatste toch beter en zegt ook genoeg over het opleiden zelf, het is dus heel moeilijk om spelers echt beter te maken en makkelijker goeie spelers een speelwijze te leren.
Nu is het kunstmatig opleiden tot robotsRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach ja, over een jaar staat er wellicht weer iemand op. Het kan snel gaan met jonge spelers, net als dat de drie die ik noemden ook nog kunnen gaan floppen (verkeerde clubkeuzes, mentaliteit buiten het veld, etc.)quote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die drie vleugelspelers moeten het ook wel worden dan voor Nederland. Voor de rest komen er niet veel Nederlandse vleugels door van niveau (Boetius is van niveau Cabral)![]()
Als je de groeicurve ziet bij jonge spelers, zelfs die al in het eerste spelen zie je gewoon hoe moeilijk het is, dan kan je wel vasthouden aan die jochies die op hun 6e bij de club komen maar je moet continue blijven scouten en verversen in iedere leeftijdsgroep en dan zal je het nog vaak fout kunnen hebben achteraf.quote:Op maandag 15 december 2014 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt vooral omdat ze hier niet meer de straat opgaan . Daar leer je toch het meest denk ik .
Nu is het kunstmatig opleiden tot robots![]()
Wat Feyenoord doet gaat nu nog redelijk goed maar iedere lichting is anders natuurlijk . Wel goed dan van Ajax dat ze van buitenaf nog wat toptalent binnenhalen . Je koopt er natuurlijk niks voor als je eerste elftal uit jeugdspelers bestaat die vanaf hun 6de bij de club zijn gekomen maar verder amper tot geen talent hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de groeicurve ziet bij jonge spelers, zelfs die al in het eerste spelen zie je gewoon hoe moeilijk het is, dan kan je wel vasthouden aan die jochies die op hun 6e bij de club komen maar je moet continue blijven scouten en verversen in iedere leeftijdsgroep en dan zal je het nog vaak fout kunnen hebben achteraf.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoezo goed? Is toch allemaal middelmaat wat er doorkomt, op Clasie na zijn alle bepalende spelers aankopen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat Feyenoord doet gaat nu nog redelijk goed maar iedere lichting is anders natuurlijk . Wel goed dan van Ajax dat ze van buitenaf nog wat toptalent binnenhalen . Je koopt er natuurlijk niks voor als je eerste elftal uit jeugdspelers bestaat die vanaf hun 6de bij de club zijn gekomen maar verder amper tot geen talent hebben.![]()
Kongolo is geen middelmaat in mijn ogen , Vd Beek komt er ook wel als die zo doorgaatquote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo goed? Is toch allemaal middelmaat wat er doorkomt, op Clasie na zijn alle bepalende spelers aankopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kongolo, Van de Beek, Denswil, Veltman, Van Rhijn, allemaal een beetje van hetzelfde (potentiële) niveau. Het wordt wel tijd dat Ajax en Feyenoord verdedigende toppers gaan voortbrengen.![]()
Kongolo is wel beter dan Denswil hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Kongolo, Van de Beek, Denswil, Veltman, Van Rhijn, allemaal een beetje van hetzelfde (potentiële) niveau. Het wordt wel tijd dat Ajax en Feyenoord verdedigende toppers gaan voortbrengen.AFCA
Harder vooral, ook een kwaliteit tegenwoordigquote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kongolo is wel beter dan Denswil hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kongolo heeft inderdaad wel wat, Van Beek is niet beter dan wat er bij Ajax doorkomt.quote:Op maandag 15 december 2014 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kongolo is geen middelmaat in mijn ogen , Vd Beek komt er ook wel als die zo doorgaat![]()
Kongolo speelt dan ook meer. Het ontloopt elkaar echt niet zo, zeker niet in potentie. Zet Denswil 30 wedstrijden bij Feyenoord neer en we roepen allemaal dat hij beter is dan Moisander.quote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kongolo is wel beter dan Denswil hoor.![]()
Zou kunnen, is gewoon afwachten maar voorlopig heeft Kongolo het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kongolo speelt dan ook meer. Het ontloopt elkaar echt niet zo, zeker niet in potentie. Zet Denswil 30 wedstrijden bij Feyenoord neer en we roepen allemaal dat hij beter is dan Moisander.![]()
Even voor de meesten hier, Van de Beek is een talent uit de A1 van Ajax. Van Beek is die verdediger van fey.![]()
bedanktquote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef S15 het volgende:
Even voor de meesten hier, Van de Beek is een talent uit de A1 van Ajax. Van Beek is die verdediger van fey.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach gelijk, hij is vrij selectief. Zoals door meerdere mensen al aangehaald is, laat hij het rijtje spelers van Ajax dat het grootste deel van de jeugdopleiding hebben doorlopen en nu in het eerste of bij andere clubs spelen maar even achterwege.quote:Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar het gaat om het resultaat, dan kan je wel middelmaat afleveren dat vanaf hun 7e bij een club is of meer kwaliteit wat later instroomt, dan is dat laatste toch beter en zegt ook genoeg over het opleiden zelf, het is dus heel moeilijk om spelers echt beter te maken en makkelijker goeie spelers een speelwijze te leren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denswil kan er misschien nog komen, maar hij geeft nooit 100% lijkt het wel, altijd zo nonchalant.AFCA
Voordeel van de twijfel bevestigt juist mijn punt. Dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt. Ze zijn allebei geen Thiago Silva of Jaap Stam.quote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen, is gewoon afwachten maar voorlopig heeft Kongolo het voordeel van de twijfel.![]()
Van Beek en Nouriquote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef S15 het volgende:
Even voor de meesten hier, Van de Beek is een talent uit de A1 van Ajax. Van Beek is die verdediger van fey.![]()
![]()
![]()
En Feyenoord met hun "Nederlanders". Sinds wanneer zijn nederlanders zwart of marokkaansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
In de zin dat als je het hele traject doorloopt van E tjes tot eerste wel maar wat koop je er verder voor als je eerste er niks mee wint.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach gelijk, hij is vrij selectief. Zoals door meerdere mensen al aangehaald is, laat hij het rijtje spelers van Ajax dat het grootste deel van de jeugdopleiding hebben doorlopen en nu in het eerste of bij andere clubs spelen maar even achterwege.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef Smoofie het volgende:
En Feyenoord met hun "Nederlanders". Sinds wanneer zijn nederlanders zwart of marokkaansAch dat is altijd de kinnesinne, uiteindelijk gaat het om kwaliteit, bij voorkeur uit Amsterdam, dan met een NL paspoort en dan uit het buitenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het geen 11 buitenlanders zijn maakt het mij niets uit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach dat is altijd de kinnesinne, uiteindelijk gaat het om kwaliteit, bij voorkeur uit Amsterdam, dan met een NL paspoort en dan uit het buitenlandAFCA
Ik volg even niet wat je hiermee wilt zeggen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de zin dat als je het hele traject doorloopt van E tjes tot eerste wel maar wat koop je er verder voor als je eerste er niks mee wint.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Juist.quote:Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach dat is altijd de kinnesinne, uiteindelijk gaat het om kwaliteit, bij voorkeur uit Amsterdam, dan met een NL paspoort en dan uit het buitenland![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef Smoofie het volgende:
En Feyenoord met hun "Nederlanders". Sinds wanneer zijn nederlanders zwart of marokkaansDaar werd hier inderdaad ook al beweerd over de jeugd van Ajax door een Feyenoorder, omdat ze niet allemaal, zoals het een fatsoenlijke Hollandse jongen betaamt, Jansen of de Vries heten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Och, vaak zijn de buitenlandse spelers zelfs de populairste spelers. Denk aan Litmanen, Suarez, Vertonghen e.d.
Bij Feyenoord wordt er zelfs een huurspeler die een jaartje langs gekomen is als populairste speler van de laatste jaren gezien en aanbeden.
Dus het is allemaal relatief of het nu Nederlanders zijn of buitenlandse jongens. Al zou je geen buitenlanders moeten halen die het Nederlandse niveau niet ontstijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Schone weg is komt er wel een plekje vrij, Kishna en El Ghazi kunnen niet drie wedstrijden per week spelen 90 minuten lang.quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef S15 het volgende:
Aardige speler, maar waarom zouden we hem huren? Hebben wel genoeg vleugelspelers dacht ik zo.
Verder natuurlijk een gerucht van niks![]()
Feyenoord leidt misschien wel meer eigen spelers op. Kwaliteit blijft achterwege. Mijlpalen, in de zin van prijzen, bereiken ze er niet mee.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Rob Groener zag tot zijn grote verbazing quotes van zichzelf opduiken in de Italiaanse media. De zaakwaarnemer van Lasse Schöne spreekt resoluut tegen dat hij dergelijke uitlatingen heeft gedaan. “Totale onzin”, zo verzekert de belangenbehartiger aan De Telegraaf.![]()
Ik vind Engeland wel wat meer voor hemquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals verwacht, Italië past niet bij Schone.. Die gaat eerder naar Spanje/Duitsland![]()
Ik vraag me eigenlijk af of er echt zoveel interesse is voor Schone. Het is een goede voetballer, maar ook weer geen topper. Welk Engelse club heeft hem nu nodig dan? En komt hij daar niet op bank?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik vind Engeland wel wat meer voor hem![]()
Ik vraag me ook af hoeveel interesse er is vanuit Schöne zelf. Hij lijkt net als Frank de Boer wel aardig wat waarde te hechten aan zijn gezin, dat het prima naar hun zin heeft in Amsterdam. Ik weet niet of hij wel zo nodig nog wil 'cashen' in het buitenland.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat weet je toch niet, maar hij is in de prettige omstandigheid dat hij niet weg hoeft en gewoon kan zien wat er op hem af komt, een grootverdiener is hij nooit geweest dus als je dan de kans krijgt in de herfst van je carrière kan dat toch wel interessant zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:29 schreef Monolith het volgende:
Ik vraag me ook af hoeveel interesse er is vanuit Schöne zelf. Hij lijkt net als Frank de Boer wel aardig wat waarde te hechten aan zijn gezin, dat het prima naar hun zin heeft in Amsterdam. Ik weet niet of hij wel zo nodig nog wil 'cashen' in het buitenland.![]()
Ajax verlengt contract met Jupiler tot 2020, sponsorbedrag substantieel verhoogd. Doet Van der Sar en Kinsbergen toch wel goed, lange contracten vastleggen en zo langzaam doorgroeien![]()
Ze zijn inderdaad erg goed bezigquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax verlengt contract met Jupiler tot 2020, sponsorbedrag substantieel verhoogd. Doet Van der Sar en Kinsbergen toch wel goed, lange contracten vastleggen en zo langzaam doorgroeien![]()
Precies, en wat dat betreft valt er wel wat te zeggen voor naast talent ook te scouten op persoonlijkheid, zoals Feyenoord doet. Zeker bij verdedigers is dat zeer bepalend, en een persoonlijkheid is moeilijk te ontwikkelen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Denswil kan er misschien nog komen, maar hij geeft nooit 100% lijkt het wel, altijd zo nonchalant.![]()
Gelukkig is mentaliteit een van de dingen die bij het KNVB congres serieus onder de loep is genomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies, en wat dat betreft valt er wel wat te zeggen voor naast talent ook te scouten op persoonlijkheid, zoals Feyenoord doet. Zeker bij verdedigers is dat zeer bepalend, en een persoonlijkheid is moeilijk te ontwikkelen.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies, en wat dat betreft valt er wel wat te zeggen voor naast talent ook te scouten op persoonlijkheid, zoals Feyenoord doet. Zeker bij verdedigers is dat zeer bepalend, en een persoonlijkheid is moeilijk te ontwikkelen.De kuip zit er vol mee wil je zeggen? Wat een onzin. Verder niets tegen het feit dat Feyenoord de beste jeugdopleiding zou hebben maar als dat het beste is van het land moet het toch drastisch beter.
![]()
Feyenoord leidt prima verdedigers op. Gasten met die persoonlijkheid, met wat extra voetballende kwaliteiten geleerd in de Ajax-opleiding, daar zou ik voor tekenen. Vergeet niet dat het belangrijkste element van verdedigen concentratievermogen is; daar lijkt het bij alle Ajax-verdedigers aan te schorten.![]()
Krijg toch vooral de indruk dat Veltman, sinds Moisander zo kut speelt, ook een stuk minder is. De spelers die je om je heen hebt staan hebben volgens mij ook een grote indruk op hoe je verdedigt, zie je misschien ook wel bij Feyenoord nu ze een goede keeper hebben. Je bent zo sterk als je zwakste schakel, dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Feyenoord leidt prima verdedigers op. Gasten met die persoonlijkheid, met wat extra voetballende kwaliteiten geleerd in de Ajax-opleiding, daar zou ik voor tekenen. Vergeet niet dat het belangrijkste element van verdedigen concentratievermogen is; daar lijkt het bij alle Ajax-verdedigers aan te schorten.![]()
![]()
Het is heel simpel: Het duo centraal is nou eenmaal afhankelijk van elkaar. De een moet de fouten van de ander regelmatig oplossen, ze moeten samen vaak de voetballende oplossing zoeken en ga zo maar door. Als de een het dan af laat weten kan de ander nooit alles goed doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Krijg toch vooral de indruk dat Veltman, sinds Moisander zo kut speelt, ook een stuk minder is. De spelers die je om je heen hebt staan hebben volgens mij ook een grote indruk op hoe je verdedigt, zie je misschien ook wel bij Feyenoord nu ze een goede keeper hebben. Je bent zo sterk als je zwakste schakel, dat soort dingen![]()
De organisatie in de verdediging is gewoon kut, dat is het eerste waar het om draait. De verdediging van Feyenoord is op dit moment erg goed omdat de organisatie zo goed is want Nelom en Wilkshire zijn echt geen toppers. Als je Moisander vervangt kun je al een heel eind komen, Veltman en Denswil hebben in de jeugd al veel samen gespeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Krijg toch vooral de indruk dat Veltman, sinds Moisander zo kut speelt, ook een stuk minder is. De spelers die je om je heen hebt staan hebben volgens mij ook een grote indruk op hoe je verdedigt, zie je misschien ook wel bij Feyenoord nu ze een goede keeper hebben. Je bent zo sterk als je zwakste schakel, dat soort dingen![]()
Eens. Zag je ook wel met Alderweireld toen Vertonghen weg wasquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Het duo centraal is nou eenmaal afhankelijk van elkaar. De een moet de fouten van de ander regelmatig oplossen, ze moeten samen vaak de voetballende oplossing zoeken en ga zo maar door. Als de een het dan af laat weten kan de ander nooit alles goed doen.![]()
Precies en Vertonghen heeft weer een tijd naast Stam gespeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens. Zag je ook wel met Alderweireld toen Vertonghen weg was#FreeHat![]()
Waar is ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen en Van Rhijn pakken Denswil even aan![]()
Mooi stukje, wat is die Denswil toch een knuppel. Die Peter Heerschop ook, nou jij speelt nog wel even bij Ajax.#FreeHat![]()
Wat een druifquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen en Van Rhijn pakken Denswil even aan
Maar aan de andere kant zegt hij wel wat hij denkt![]()
![]()
Wat een onzin, je zegt toch niet dat je naar een mooie club wil tijdens een interview over je huidige club terwijl je daar niet eens een basisplek hebt. Misschien moet hij eerst maar eens 10 wedstrijden achter elkaar spelen voor hij praat over Barcelona.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een druif
Maar aan de andere kant zegt hij wel wat hij denkt#FreeHat![]()
Zijn identiteit is tenminste nog niet volledig afgebroken door de ziekelijke mediatraining die er bij Ajax gegeven wordt.
-nee-![]()
Of we het er mee eens zijn is een heel ander verhaal, of het slim is om te zeggen ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat een onzin, je zegt toch niet dat je naar een mooie club wil tijdens een interview over je huidige club terwijl je daar niet eens een basisplek hebt. Misschien moet hij eerst maar eens 10 wedstrijden achter elkaar spelen voor hij praat over Barcelona.![]()
![]()
quote:![]()
Daarom ook : normale gasten>swaggerbois![]()
Holy shit wat een prijzen johtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 15:25:46Kaartverkoop #Ajax - Legia Warschau start aanstaande zaterdag: http://t.co/VqtizWVhK4 #UEL #ajaleg http://t.co/Jrmy33LcFR reageer retweet
![]()
![]()
Wanneer is de losse verkoop voor die wedstrijd?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
die mediatraining is bij hem niet zo aangeslagenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]![]()
Daarom ook : normale gasten>swaggerbois![]()
Nopequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef Marsenal het volgende:
Mogen we wel naar de uitwedstrijd, eigenlijk? Ja toch?![]()
Retejammer, ik ben daar nog geen 200 kiometer vandaan die week. Ik ga echt zo weinig naar uitwedstrijden dat het een beetje beschamend is.-nee-![]()
Noem er eens een paar dan, ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is er niet.. Legia-fans moeten geweerd worden, bestel anders gewoon clubcard voor 5 euro voor 5 jaar.. Geen geld...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef MouzurX het volgende:
Wanneer is de losse verkoop voor die wedstrijd?![]()
Dan had je sowieso geen kaart gehadquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:22 schreef Marsenal het volgende:
Retejammer, ik ben daar nog geen 200 kiometer vandaan die week. Ik ga echt zo weinig naar uitwedstrijden dat het een beetje beschamend is.
Zestien euro voor de thuis pot though![]()
![]()
Die jongen is heerlijk ongemakkelijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen en Van Rhijn pakken Denswil even aan![]()
![]()
Lekker man, die wedstrijd pak ik mooi mee. Eerste keer in 3 jaar alweer dat ik een Europese wedstrijd ga bezoeken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Via mijn werk komt dat altijd wel voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan had je sowieso geen kaart gehad
Zestien euro voor de thuis pot though
Ik kan niet naar thuis.
-nee-![]()
Wat een sukkeltje is die Denswil zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaassen en Van Rhijn pakken Denswil even aan
Van Rhijn en Klaassen prima nuchtere gasten
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Brammess het volgende:
aanradert: Ajax legia kost maar 20 euro als je een clubcard hebt
Oh.![]()
Ow dat ga ik even in gedachten houden!quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Brammess het volgende:
aanradert: Ajax legia kost maar 20 euro als je een clubcard hebt![]()
13,95quote:
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wat zegt Klaassen nou aan het einde?
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3185
Iedere reactie gaat daarover maar ik versta toch echt niks van wat tie zegt?
edit: oh behalve stefano?lekker
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Stefano gelijk jellyquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:27 schreef MouzurX het volgende:
Wat zegt Klaassen nou aan het einde?
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3185
Iedere reactie gaat daarover maar ik versta toch echt niks van wat tie zegt?
edit: oh behalve stefano?lekker
Komt er wel , die jongen..RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij speelt nog niet eens is in de basis.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dan voel je je wel zwaar ongemakkelijk. En hij mist dan het charisma om zich uit de situatie te redden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel lullig, lacht de hele zaal je uit + je teamgenotenOh.![]()
Denswil neemt zichzelf ook veel te serieusquote:ik denk dat hij zich meer thuis zou voelen bij PSV, daar hebben ze nog een heel blik van dat soort.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij was mijn laatste Europese wedstrijd tegen Bremen thuisquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:42 schreef Seam het volgende:
Lekker man, die wedstrijd pak ik mooi mee. Eerste keer in 3 jaar alweer dat ik een Europese wedstrijd ga bezoeken![]()
Die reactie van het stadion op die actie van Roger![]()
![]()
Mijn laatste Europese wedstrijd waar ik bij was, was tegen Dortmund thuis toen Götze zo goed speelde.Oh.![]()
Mag samen met zivcovic lekker serieus gaan doen bij PSV inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denswil neemt zichzelf ook veel te serieusik denk dat hij zich meer thuis zou voelen bij PSV, daar hebben ze nog een heel blik van dat soort.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik denk niet dat het arrogantie is, meer gewoon een gebrek aan snuggerheid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mag samen met zivcovic lekker serieus gaan doen bij PSV inderdaad.![]()
Dat klopt. Ik vind dat het ook een beetje overdreven word.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het arrogantie is, meer gewoon een gebrek aan snuggerheid.
Echter het zegt wel waar die jongen met zijn hoofd zit.
Bij doel denkt hij meteen aan "mooie club in het buitenland"
Niet: in de basis staan en Ajax het kampioenschap brengen of ver in de EL brengen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daar profiteerde Bremen toen van he?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn laatste Europese wedstrijd tegen Bremen thuis![]()
Die reactie van het stadion op die actie van Roger
Ajax had echt zwaar kunnen stunten die avond als ik het mij goed herinner![]()
Slechte regel van de UEFA, zo straf je dus ook supporters van een club die helemaal niets te maken hebben met het racisme-incident.quote:Op maandag 15 december 2014 14:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat Legia straf heeft, vanwege racisme. Daardoor mag er helemaal niemand het stadion in, ook geen uitsupporters.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Gewoon fout verwoord en dan valt iedereen er natuurlijk weer over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zit iedereen hypocriet te doen over Denswil? Iedereen snapt wat hij bedoeld.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mijn laatste Europese wedstrijd was vorige weekquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn laatste Europese wedstrijd waar ik bij was, was tegen Dortmund thuis toen Götze zo goed speelde.![]()
Mijn laatste (en eerste) uit tegen PSG.
Wat een faal was dat.
Verdediging mag wel beter gaan worden in de winterstop anders wordt het niks.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mijn laatste wedstrijd was Vitesse - Petrolul, toen we met een man meer eruit vlogen in de 95e minuut![]()
![]()
![]()
Je bent zelf een Petrolul.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:10 schreef Sked het volgende:
Mijn laatste wedstrijd was Vitesse - Petrolul, toen we met een man meer eruit vlogen in de 95e minuut
Oh.![]()
Ik ben jelly. Helaas is doordeweeks voor mij bijna nooit een optie tegenwoordig aangezien ik 200 km moet reizenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn laatste Europese wedstrijd was vorige week
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Is wel zonde. Ik hoef maar 50 km te reizen dus heb makkelijk praten, maar ik neem die dag dan toch vrij. Het is het waard. Eerst ff binnenstad in, beetje bieren beetje eten en dan hop naar het stadion. Hele andere sfeer dan eredivisie wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben jelly. Helaas is doordeweeks voor mij bijna nooit een optie tegenwoordig aangezien ik 200 km moet reizenWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Nee ik snap totaal niet wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zit iedereen hypocriet te doen over Denswil? Iedereen snapt wat hij bedoeld.
Hoe haal je het in je hoofd om over Barcelona te praten als je nog niet eens een basisplaats hebt bij Ajax. Dan overschat je jezelf toch wel schromelijk.#FreeHat![]()
Klopt, maar zo gaat het helaas wel vaker. Zagreb uit was hetzelfde verhaal. Mochten wij ook niet heen in 2009. Paar jaar daarvoor er wel geweest, wat een chaos toenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Slechte regel van de UEFA, zo straf je dus ook supporters van een club die helemaal niets te maken hebben met het racisme-incident.![]()
![]()
Je kan nog steeds wel Barcelona als ultieme doel hebben, alleen moet je dat niet zo zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee ik snap totaal niet wat hij bedoelt.
Hoe haal je het in je hoofd om over Barcelona te praten als je nog niet eens een basisplaats hebt bij Ajax. Dan overschat je jezelf toch wel schromelijk.
Dan moet je zeggen: Eerst een basisplek, dan EL doorkomen, dan kampioen worden, en uiteindelijk zou ik ooit bij Barcelona willen spelen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De UEFA zou Ajax ook kunnen compenseren door alleen thuissupporters toe te laten bij het duel in Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo gaat het helaas wel vaker. Zagreb uit was hetzelfde verhaal. Mochten wij ook niet heen in 2009. Paar jaar daarvoor er wel geweest, wat een chaos toen![]()
Dat gebeurt (helaas) ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:56 schreef Platina het volgende:
[..]
De UEFA zou Ajax ook kunnen compenseren door alleen thuissupporters toe te laten bij het duel in Amsterdam.![]()
Dat is ambitie, topsportmentaliteit. Er zal zijn geen enkele topsporter zijn die vind dat Denswil hier vreemde dingen zegt. Het staat wat cru tegenover Ajax en is in het geval van Denswil is het ook best grappig, maar de grootste voetballers op aarde zijn ook op die leeftijd met die ambities begonnen, anders kom je er niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee ik snap totaal niet wat hij bedoelt.
Hoe haal je het in je hoofd om over Barcelona te praten als je nog niet eens een basisplaats hebt bij Ajax. Dan overschat je jezelf toch wel schromelijk.
Wel heel erg Nederlands, hoe er over Denswil gevallen wordt. In de VS, Zuid Europa en Zuid Amerika zou hij een schouderklopje krijgen omdat ambitie daar in ieder geval géén scheldwoord is, zoals hier in Nederland, waar je van de supporter zo gewoon mogelijk moet blijven. Daarom zal de nieuwe Ronaldo niet uit de lage landen komen.-nee-![]()
Lekker boeiend dat er geen type Ronaldo uit Nederland gaat komen, als het allemaal Robbens zijn ben ik tevreden hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daarom zal de nieuwe Ronaldo niet uit de lage landen komen.![]()
Je benadrukt mijn punt tot in extremis, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat er geen type Ronaldo uit Nederland gaat komen, als het allemaal Robbens zijn ben ik tevreden hoor
-nee-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: