SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1![]()
Die moeten wel te pakken zijn lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1![]()
quote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Die moeten onze supertalenten kunnen pakken.quote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax A1 - AS Roma A1
AS Roma werd 2e in poule met City, Bayern en CSKA met 3 winst 3 verlies en doelsaldo van -1Oh.![]()
dat had steaua volgens mij ook een paar jaar terug. Hielp ook geen reetquote:Op maandag 15 december 2014 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Legia heeft overigens winterstop tot 15 februari. 19 februari is Ajax - Legia.
Oh.![]()
Kon het niet latenquote:.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Vooral erg fysiek dacht ik. Als de A1 het positiespel kan spelen, denk ik dat City geen probleem wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
City schijnt erg goed te zijn, hoe wordt er bepaald wie er thuis speelt?![]()
dat loten ze nu denk ikquote:Op maandag 15 december 2014 14:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
City schijnt erg goed te zijn, hoe wordt er bepaald wie er thuis speelt?![]()
ja, tegen City dan eventueel thuis of bedoel je de halve finale daarna?quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax/Roma v Manchester City/Schalke
daarna weer thuis![]()
Niet met Lot reizenquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Goed zo, veel plezierquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia.
Uh oke, om dan in een cafe te kijken naast al die nazi;s?quote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Geboekt, retourtje Warschau met Transavia![]()
TT![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
halve finale en finale is op neutraal terrein als een mini toernooiquote:Op maandag 15 december 2014 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, tegen City dan eventueel thuis of bedoel je de halve finale daarna?quote:Final tournament: Nyon 2015
Published: Monday 1 September 2014, 1.00CET
The second season of the UEFA Youth League will conclude in Nyon between 10 and 13 April.
The climax to the 2014/15 UEFA Youth League season takes place at the Colovray Stadium opposite UEFA's Swiss headquarters in Nyon.
The four remaining teams will travel to western Switzerland for one-off semi-finals on Friday 10 April, with the final itself taking place on Monday 13 April. FC Barcelona won the inaugural season in the same venue in 2013/14 after a similar four-team knockout event.
All three games will be decided by penalty kicks should a match be level after 90 minutes. The overall winners will receive the Lennart Johansson Trophy which is named after the governing body's Swedish honorary president.![]()
Prima, twee keer thuis en dan hopen dat ze naar Nyon mogen.quote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
halve finale en finale is op neutraal terrein als een mini toernooi
[..]![]()
Haha, misschien mag ik op de bank naast ajax zittenquote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke, om dan in een cafe te kijken naast al die nazi;s?![]()
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Leeg stadion = leeg stadionquote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Shreyas het volgende:
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?![]()
Omdat Legia straf heeft, vanwege racisme. Daardoor mag er helemaal niemand het stadion in, ook geen uitsupporters.quote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Shreyas het volgende:
Waarom mag Ajax geen uitsupporters meenemen naar Warschau?![]()
Dat is wel kut.quote:Op maandag 15 december 2014 14:35 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat Legia straf heeft, vanwege racisme. Daardoor mag er helemaal niemand het stadion in, ook geen uitsupporters.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Moet toch ook afgrijselijk zijn om in zo'n leeg stil stadion te spelenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hoor ik sowieso wel als hij schreeuwt![]()
![]()
Legia WarschauDan liever uitgeschakeld in de CL op de vierde plaats dan dat je derde wordt, de 2de ronde van de EL haalt en uitkomt tegen een club die 80% van haar thuiswedstrijden in een leeg stadion speelt omdat er een hoop onbenullen denken de wedstrijd te verzieken
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Bedankt JanHerpesquote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Legia WarschauDan liever uitgeschakeld in de CL op de vierde plaats dan dat je derde wordt, de 2de ronde van de EL haalt en uitkomt tegen een club die 80% van haar thuiswedstrijden in een leeg stadion speelt omdat er een hoop onbenullen denken de wedstrijd te verzieken
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 15:10 schreef JenHermes het volgende:
![]()
![]()
Aanwezigquote:Op maandag 15 december 2014 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eerst Vitesse nog ff pakken donderdag.
Ben benieuwd of Frank weer Boer op zal stellen.![]()
Ook lekker ver weg , heerlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV mag lekker banjeren in -40 Rusland en weekend dat volgt is PSV - Ajax.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
ook present!quote:Op maandag 15 december 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwezig.
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax speelt onder voorbehoud de eerste wedstrijd in de ArenA om 21:05.Oh.![]()
Natuurlijk stelt hij hem op.quote:Op maandag 15 december 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanwezig.
Gewoon naar de Arena, dan kun je het zeker zien.quote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7![]()
Wat boeit het nou of het wel of niet op RTL7 komtquote:Op maandag 15 december 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En PSV en Feyenoord? Hoelaat spelen die dan, ivm uitzending op rtl7![]()
![]()
De Reuver van Excelsior staat op 1 goal per 16 minuten. Slechts 32 minuten gespeeld, maar tochquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik heeft gemiddeld 1 doelpunt / assist per 45 minuten.
Groetjes![]()
Het is toch zo.quote:
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of WolfsburgJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Dat maakt veel uit, anders moet ik Ajax kijken via een stream.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of het wel of niet op RTL7 komtOh.![]()
RTL gaat op zeker 2x Ajax uitzenden. Wedstrijden Ajax worden ruimschoots beter bekeken dan psv, fey ongeacht welke tegenstander.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De derde is op FOX dus het maakt me geen zak uitquote:Op maandag 15 december 2014 15:23 schreef Planga het volgende:
RTL gaat op zeker 2x Ajax uitzenden. Wedstrijden Ajax worden ruimschoots beter bekeken dan psv, fey ongeacht welke tegenstander.![]()
Het is allemaal wat. Koop een kaartje, ga naar het stadion. Koop FOX, dan kan je het op TV zien.quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt veel uit, anders moet ik Ajax kijken via een stream.![]()
Die komen we later in het toernooi wel tegen, groetjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of Wolfsburg![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal wat. Koop een kaartje, ga naar het stadion. Koop FOX, dan kan je het op TV zien.Oh.![]()
Gaan ze weer janken dat het niet eerlijk is.quote:Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV mag lekker banjeren in -40 Rusland en weekend dat volgt is PSV - Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
FOX gaat hem niet worden en alleen naar het stadion vind ik muah.quote:
Dan is het handiger als het op RTL7 komt
Oh.![]()
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.quote:Op maandag 15 december 2014 15:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan ze weer janken dat het niet eerlijk is.![]()
Ik ook. Alles voor het kampioenschap!quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Daar zou ik hem dan ook groot gelijk in geven.quote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Cocu er nog wel voor aan om bij een 1-4/1-5 verloren thuiswedstrijd een B-team op te stellen in Rusland.![]()
Ja hoor, blijft toch de belangrijkste prijs die je wel kan winnen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Daar zou ik hem dan ook groot gelijk in geven.![]()
Als je thuis al kansloos verloren hebt, dan is het natuurlijk een gelopen zaak. Dan zou ik mij ook vol focussen op de wedstrijd tegen Ajax als ik hem wasquote:Op maandag 15 december 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, blijft toch de belangrijkste prijs die je wel kan winnen.![]()
![]()
En een koe heeft vier magen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik heeft gemiddeld 1 doelpunt / assist per 45 minuten.
Groetjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ben jij echt altijd zo'n zeikerd? Eerst kerst, dan horrorfilms, nu voetbalclubs.quote:Op maandag 15 december 2014 15:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het is toch zo.
Na PSG, Barcelona en Apoel, krijg je opeens Legia Warschau die meer bekend staan om hun supportersschare dan om hun spel. Als speler speel je toch veel liever in een volgepakt stadion van Tottenham, Celtic, Liverpool of Wolfsburg
Leven moet verdomde vervelend zijn voor jou."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Woont er iemand hier in omgeving Venlo/Eindhoven/Tilburg die een CC of wat dan ook heeft die mij aan kaartjes voor Ajax-Vitesse kan helpen?![]()
waarom vraag je niet telefonisch een cc aan en koop je die met je eigen barcode. Je kan ze ook nog eens printenquote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Vincento17 het volgende:
Woont er iemand hier in omgeving Venlo/Eindhoven/Tilburg die een CC of wat dan ook heeft die mij aan kaartjes voor Ajax-Vitesse kan helpen?![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben jij echt altijd zo'n zeikerd? Eerst kerst, dan horrorfilms, nu voetbalclubs.
Leven moet verdomde vervelend zijn voor jou.Het grijpt het je wel aan he
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Nee, maar ergens vind ik het wel erg sneu. Beetje medelijden enzo.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben het ook met je eensquote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Als je thuis al kansloos verloren hebt, dan is het natuurlijk een gelopen zaak. Dan zou ik mij ook vol focussen op de wedstrijd tegen Ajax als ik hem was![]()
![]()
Kan dat ook telefonisch?quote:Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
waarom vraag je niet telefonisch een cc aan en koop je die met je eigen barcode. Je kan ze ook nog eens printen![]()
En ben je dan voor Ajax of Vitesse?quote:Op maandag 15 december 2014 15:44 schreef Vincento17 het volgende:
![]()
Ajax natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En ben je dan voor Ajax of Vitesse?![]()
![]()
Ben daar nu mee bezigquote:Op maandag 15 december 2014 15:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, probeer het eens zou ik zeggen![]()
![]()
Kan nietquote:Op maandag 15 december 2014 15:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, probeer het eens zou ik zeggen![]()
![]()
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!Wat zit je toch steeds deze kutzooi te plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDBIWZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!WZAJAXWZDB!ctrl + fSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tik in I
gevonden
en nu?![]()
Als ik kutzooi zou plaatsen zien de plaatjes er anders uit!quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds deze kutzooi te plaatsen![]()
![]()
naam, ui, niet zo vrouwelijkquote:Op maandag 15 december 2014 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze wil gewoon kaartjes, je hoeft haar niet te versieren![]()
![]()
Gewoon een dekmantelquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
naam, ui, niet zo vrouwelijk![]()
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staatquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
naam, ui, niet zo vrouwelijk![]()
![]()
Pic van user graag!quote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staat![]()
Als je zin hebt om van alles te regelen met iemand die je niet kent om aan zo'n kaartje te komen kan je dat doen, je kan ook gewoon een Ajax Life kaart aanvragen waarmee je met die barcode kaarten kan bestellen. Dat kaartje duurt even voordat je hem krijgt, maar de barcode kan je al vrij snel via de mail aanvragen dacht ikquote:Op maandag 15 december 2014 16:24 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Wel vrouwelijk, bijnaam, en nee, ik ben niet de ui, maar gewoon een plaatje van internet wat er al 2 jaar staat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: