zie PIquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Nu niet meer na het advies van Sander, gewoon lekker wild laten groeien
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.quote:
Hoe kom je aan mijn foto?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Kom op Cor, mag hopen dat dit alom bekend is (sharp dressed man crew checking in)
haha beta male gespotquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
vind het er nou niet echt smakelijk uit zien gewoon. Iemand met een baard. Bedoel ieder z'n ding, maar echt fris vind ik het niet.
niet gedouched, niet geschoren, offcieel viesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. Die Turk weer met z'n vieze baard
Kleine jongentjes is altijd makkelijk pesten want die durven toch niks terug te doenquote:
ik neem geen baard want dan blijft er elke ochtend van die 10 rauwe eieren wat in m'n snor hangenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
#hefbundy #hoogvlietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
wordt er dan 6x per dag voor je gekookt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:21 schreef Weissman het volgende:
Is begeleid wonen een optie voor je Ray?
Wat bedoel je? Lastige zin zo zonder leestekens haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
centrum van dienstverrlening ray zit daar ook moet van reclasering
ga gew in asielzoekers centrum zitten, zeg dat je uit Krakozhia komt en je land is opgeheven oorlog conflict enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
wordt er dan 6x per dag voor je gekookt?
waar kan ik tekenen?
zeg gewoon dat ik homo ben. Ik ken d'r een dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
ga gew in asielzoekers centrum zitten, zeg dat je uit Krakozhia komt en je land is opgeheven oorlog conflict enzo
gratis uitkering, gratis woning, hele dag trainen, die goede leven
nou, als je de komma voor ray zet dan heb je het tegen mij, en doel je op jou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
vriend ik praat toch geen marokkanns ofzo
Hangt ervan af hoe oud je bent.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat Cor het wel weet maar het jonge grut hier misschien niet
Bro: ik kocht die CD toen die uitkwam.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Kom op Cor, mag hopen dat dit alom bekend is (sharp dressed man crew checking in)
inbe4 je krijgt DM van Angelquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zeg gewoon dat ik homo ben. Ik ken d'r een dus.
dan kunnen ze me niet terug sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |