Handvat (krabber) is vaak de grootste investering, maar je hebt al een goede voor 15-20 euro, of voor 5 euro bij de kringloop als je weet wat je zoekt. Ik heb hier krabbers uit de jaren 50, 60 en 70 die het nog goed doen en hun waarde behouden mocht je ze ooit doorverkopen. Daarnaast, ouderwets scheren geeft je een extra gevoel van mannelijkheid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh shit. jammer...
[..]
okay ik zal eens bestellen dan.
Altijd proberen waard :-)
waarom zou je alles weg willen hebben lol, ben je een vrouw champy?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef Champy het volgende:
Gilette Mach 3 met een beetje schuim en in 2 minuten is alles weg
Nu niet meer na het advies van Sander, gewoon lekker wild laten groeienquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
waarom zou je alles weg willen hebben lol, ben je een vrouw champy?
zie PIquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Nu niet meer na het advies van Sander, gewoon lekker wild laten groeien
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.quote:
Hoe kom je aan mijn foto?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Kom op Cor, mag hopen dat dit alom bekend is (sharp dressed man crew checking in)
haha beta male gespotquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
vind het er nou niet echt smakelijk uit zien gewoon. Iemand met een baard. Bedoel ieder z'n ding, maar echt fris vind ik het niet.
niet gedouched, niet geschoren, offcieel viesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. Die Turk weer met z'n vieze baard
Kleine jongentjes is altijd makkelijk pesten want die durven toch niks terug te doenquote:
ik neem geen baard want dan blijft er elke ochtend van die 10 rauwe eieren wat in m'n snor hangenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
#hefbundy #hoogvlietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
wordt er dan 6x per dag voor je gekookt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:21 schreef Weissman het volgende:
Is begeleid wonen een optie voor je Ray?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |