N'awww, heb je zo'n puberend sporadische plukjes baard?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van niet kunnen
Ik weet niet hoe ernstig het is, maar ik ben ook niet gezegend met de beste baardgroeigenen. Desondanks gewoon laten groeien, stop ook met trimmen om het 'voller' te krijgen, bullshit. Gewoon pure wildgroei en als 'ie halve meter lang is kan je wel een keertje beginnen met bijwerken. Begint bij mij nu al redelijk te komenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van niet kunnen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Blotebillen gezicht crew checking in
Ray plsquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]Yo
Ik snap het verder wel. Als je gewoon ongehoord lelijk bent, dan verstop je je gedrochtensmoel graag achter een baard.
bedoel, 't is niet dat een baard er nou zo verzorgt uitziet of zo.
Unibro ook niet, maar baard al helemaal niet
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
vind het er nou niet echt smakelijk uit zien gewoon. Iemand met een baard. Bedoel ieder z'n ding, maar echt fris vind ik het niet.
hahaquote:
Mwah, netjes gekamd, iedere paar dagen gewoon wassen, ik vind er niets mis meequote:Op dinsdag 16 december 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja nee maar serieus,
dit is toch smerig als dit tegenover je zit
[ afbeelding ]
't is Drinky z'n ding verder, maar hij ziet er zonder baard echt goed uit imho. Vind z'n werkgever ook niet voor niets he....
ik onderhoud de mijne altijd erg goed, ruikt naar vanille en kaneel. Bitches kunnen er niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
vind het er nou niet echt smakelijk uit zien gewoon. Iemand met een baard. Bedoel ieder z'n ding, maar echt fris vind ik het niet.
LOLquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik onderhoud de mijne altijd erg goed, ruikt naar vanille en kaneel. Bitches kunnen er niet vanaf blijven
Dat vindt ik trouwens ook niks maar zoiets:quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja nee maar serieus,
dit is toch smerig als dit tegenover je zit
[ afbeelding ]
't is Drinky z'n ding verder, dus echt niet lullig bedoelt, maar die jongen ziet er zonder baard echt goed uit imho. Vind z'n werkgever ook niet voor niets he....
nouja dat ziet er idd. al beter uit dan dat voorbeeld wat ik aanhaalde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat vindt ik trouwens ook niks maar zoiets:
[ afbeelding ]
moet gewoon kunnen. Met royal approval zelfs
Baard olie ftwquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik onderhoud de mijne altijd erg goed, ruikt naar vanille en kaneel. Bitches kunnen er niet vanaf blijven
Aldus diegene die eruit ziet als een Pool.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]Yo
Ik snap het verder wel. Als je gewoon ongehoord lelijk bent, dan verstop je je gedrochtensmoel graag achter een baard.
Unibro ook niet, maar baard al helemaal niet
Wow, shots firedquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aldus diegene die eruit ziet als een Pool.
Hey, dat ben ik voor ik m'n haard blond verfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:53 schreef RaymondK het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Aldus diegene die eruit ziet als een Pool.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
LOL
misschien komt het omdat ik een oom had die zwaar schitz was, en in een zelf bij elkaar gesprokkelde vuilnisbelt woonde die meurde als een bunzink die ook zo een baard had.
Misschien is dat het gewoon
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, dat ben ik voor ik m'n haard blond verfdePics van je blonde haardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ik heb toch een fobo, gij blotebillenboy!quote:
zo werd hij idd. genoemd ja in de buurt waar hij woonde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ghehe, ja dan is je referentiekader wel een beetje zoek ja
Catweazle als oom
Lijkt me best gezelligquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo werd hij idd. genoemd ja in de buurt waar hij woonde.
ongeveer exacte vergelijk
Hoiquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch een fobo, gij blotebillenboy!
hahaquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
wel knap eerlijk is eerlijk. die baard staat je wel zo ook.
@ champy nohomo
quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
wel knap eerlijk is eerlijk. die baard staat je wel zo ook.
@ champy nohomo
Bedankt heren.quote:
als carrie mathison nou peter quin niet gesaboteerd had..quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:05 schreef Montelly het volgende:
In Pakistan is nu een live episode van Homeland gaande.
das denk ik toch het vinden van het juiste mesje voor jouw giegel, en bij houden lijkt me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Bedankt heren.
Nohetero
Maar ik vind scheren ook echt verschrikkelijk om te doen. Met mesjes haal ik m'n hele kin open (hoekige kop) en met een apparaat eer dat t glad is heb ik een rooie schrale kop. Zo eens in de zoveel tijd gaat t weer ff allemaal er af, voor de rest: Stoppels of baard.
Catangel vs Catweazel
Ja ik zit altijd met die kolere kin van mijquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
das denk ik toch het vinden van het juiste mesje voor jouw giegel, en bij houden lijkt me.
En direct scheren als je onder de douch uit komt.
Ik deed altijd gewoon met gilette sesnor excel gewoon zo'n 2 bladig mesje maar een keer waren ze op en kocht ik uit nood van die weggooi Bic dingen bij de supermarkt, ongeveer mesje per week,en sinds dien nooit meer iets anders. Dood simpel mesje kost niks, en ik heb best behoorlijke baardgroei![]()
Moet ook niet 1 dag vergeten want dan is het hopeloos hakken geblazen.
De ZZ-top look!quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon deze stijl rocken ja toch
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Mirin' haarquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope.quote:
Tip voor jou Ray --> Safety razor kopen. Koop je voor 10 euro 50 van de vlijmscherpste mesjes en kun je een tijdje vooruit. Ik ben stiekem best wel into scheren, heb een stuk of 5 oude krabbers (quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
das denk ik toch het vinden van het juiste mesje voor jouw giegel, en bij houden lijkt me.
En direct scheren als je onder de douch uit komt.
Ik deed altijd gewoon met gilette sesnor excel gewoon zo'n 2 bladig mesje maar een keer waren ze op en kocht ik uit nood van die weggooi Bic dingen bij de supermarkt, ongeveer mesje per week,en sinds dien nooit meer iets anders. Dood simpel mesje kost niks, en ik heb best behoorlijke baardgroei![]()
Moet ook niet 1 dag vergeten want dan is het hopeloos hakken geblazen.
quote:
oh shit. jammer...quote:
okay ik zal eens bestellen dan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tip voor jou Ray --> Safety razor kopen. Koop je voor 10 euro 50 van de vlijmscherpste mesjes en kun je een tijdje vooruit. Ik ben stiekem best wel into scheren, heb een stuk of 5 oude krabbers (), een voorraad scheerzeep wat ik nooit op ga krijgen, shitloads aan aftershave enz. maar gebruik het alleen om mijn halslijn bij te werken. Als ik mijn gezicht scheer komen de scherpste mesjes er zelfs bijna niet doorheen en zit ik de volgende dag met een geirriteerde huid en acné. Daarom trimmen als het echt moet
Handvat (krabber) is vaak de grootste investering, maar je hebt al een goede voor 15-20 euro, of voor 5 euro bij de kringloop als je weet wat je zoekt. Ik heb hier krabbers uit de jaren 50, 60 en 70 die het nog goed doen en hun waarde behouden mocht je ze ooit doorverkopen. Daarnaast, ouderwets scheren geeft je een extra gevoel van mannelijkheid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh shit. jammer...
[..]
okay ik zal eens bestellen dan.
Altijd proberen waard :-)
waarom zou je alles weg willen hebben lol, ben je een vrouw champy?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef Champy het volgende:
Gilette Mach 3 met een beetje schuim en in 2 minuten is alles weg
Nu niet meer na het advies van Sander, gewoon lekker wild laten groeienquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
waarom zou je alles weg willen hebben lol, ben je een vrouw champy?
zie PIquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Champy het volgende:
[..]
Nu niet meer na het advies van Sander, gewoon lekker wild laten groeien
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.quote:
Hoe kom je aan mijn foto?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet uitleggen wie of wat ZZ-Top is.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Kom op Cor, mag hopen dat dit alom bekend is (sharp dressed man crew checking in)
haha beta male gespotquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
niet gedouched, niet geschoren, offcieel viesquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. Die Turk weer met z'n vieze baard
Kleine jongentjes is altijd makkelijk pesten want die durven toch niks terug te doenquote:
ik neem geen baard want dan blijft er elke ochtend van die 10 rauwe eieren wat in m'n snor hangenquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
#hefbundy #hoogvlietquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet gedouched, niet geschoren, offcieel vies
wordt er dan 6x per dag voor je gekookt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:21 schreef Weissman het volgende:
Is begeleid wonen een optie voor je Ray?
Wat bedoel je? Lastige zin zo zonder leestekens haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
centrum van dienstverrlening ray zit daar ook moet van reclasering
ga gew in asielzoekers centrum zitten, zeg dat je uit Krakozhia komt en je land is opgeheven oorlog conflict enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
wordt er dan 6x per dag voor je gekookt?
waar kan ik tekenen?
zeg gewoon dat ik homo ben. Ik ken d'r een dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
ga gew in asielzoekers centrum zitten, zeg dat je uit Krakozhia komt en je land is opgeheven oorlog conflict enzo
gratis uitkering, gratis woning, hele dag trainen, die goede leven
nou, als je de komma voor ray zet dan heb je het tegen mij, en doel je op jou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
vriend ik praat toch geen marokkanns ofzo
Hangt ervan af hoe oud je bent.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat Cor het wel weet maar het jonge grut hier misschien niet
Bro: ik kocht die CD toen die uitkwam.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Kom op Cor, mag hopen dat dit alom bekend is (sharp dressed man crew checking in)
inbe4 je krijgt DM van Angelquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zeg gewoon dat ik homo ben. Ik ken d'r een dus.
dan kunnen ze me niet terug sturen
36 .....quote:
Euy, die speelt mee in American Horror Story season 4quote:
Dienstverrlening met 2x r, reclasering met 1x s, marokkanns zonder hoofdletter en met 2x n, geen interpunctie... het had gekund, het had gekund.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
vriend ik praat toch geen marokkanns ofzo
Ja dan gaan ze dat testen hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zeg gewoon dat ik homo ben. Ik ken d'r een dus.
dan kunnen ze me niet terug sturen
Ik hossel gewoon in 't openbaar.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 08:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat je een vent krijgt.
Haha bearded lady uit het circus van vroegerquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy, die speelt mee in American Horror Story season 4
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:31 schreef Weissman het volgende:
viespeuk Cor
Therapeut (83) vast voor betasten klant
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je therapeut worden, is er een LOI cursus?
seto doe ff niet zo aziatisch ofzoquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha bearded lady uit het circus van vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |