quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee had keer hele vieze en nu eet ik die niet meer
Nee, want dan zou het niet zo zijn als nuquote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij ook dat gevoel: Was ik die maar veel eerder tegengekomen
oke zal onthoudenquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Rotterdam aan de andere kant van de Laurenskerk dan Markthal.
Little V heet het
Niet meer.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in Rotterdam woonde
en rodawaquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Hoekse Waard woon ik bij Dven en Typisch
was keertje meet in utrecht en iemand had toen meisje gezoend en dat meisje had toen een vriend die ook een fokker was en die gast was toen boos en allemaal haattopics maken en ik zou de godganse tijd met kanker schelden en coke snuiven en koude kroketten uit een broodtrommeltje etenquote:
want?quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het niet zo zijn als nu
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Jawel 50 euro voor hoofdgerecht + drinken voor samen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oke zal onthoudenziet er gezellig uit
beetje betaalbaar?
nou hij is al de eerste waar ik relatie mee heb, maar stel dat hij de eerste was waar ik mee had gedate. dan was het toch heel anders geweest zonder die mislukte pogingen ervoor?quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want?
[..]
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?
Nee maar we hebben wel seks spannend hequote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
want?
[..]
Dude zijn jullie allemaal huisgenoten?
oh nicequote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel 50 euro voor hoofdgerecht + drinken voor samen.
Dan was hij je eerste en enigstequote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hij is al de eerste waar ik relatie mee heb, maar stel dat hij de eerste was waar ik mee had gedate. dan was het toch heel anders geweest zonder die mislukte pogingen ervoor?
omg Johannesquote:
seks in de poeperd of in de mond?quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel seks spannend he
Ja is toch anders dan. Vind het nu wel goedquote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan was hij je eerste en enigste
Bulgarije dusquote:Op zondag 14 december 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Met Dven all the way maar dat is dan ook een enorm sexy jongen (srs)quote:Op zondag 14 december 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
seks in de poeperd of in de mond?
Dven heeft meerdere huizen stommeling je bent er net en nu al weer domme opmerkingen makenquote:
okquote:Op zondag 14 december 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is toch anders dan. Vind het nu wel goed
Dven zijn hart ligt in Bulgarije.quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven heeft meerdere huizen stommeling je bent er net en nu al weer domme opmerkingen maken.
ja maar boeiequote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok
nou ja prima tochjij had ook niet veel meer gedaan dan zoenen enzo
nog naar films geweest laatste weken?quote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hey sofje
[..]
hey JR'etje
[..]
hey knappe jongen
Het kostte welgeteld 5 secondenquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hier niet al te veel tijd in gestoken.
okquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar boeie
vind goed zo
nog helemaal blij met ezell?
dat zegt die van mij ook over mijquote:
Kan niet want dat is Ezell alquote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zegt die van mij ook over mij
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nog naar films geweest laatste weken?
heb je ook nog leuke grapjes?quote:Op zondag 14 december 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Chinese takeout: $10.25. Gas to get there and back: $3.25.
Realizing that you got all the way home without one of the containers: riceless
Was the Hobbit wat>quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.
Oh ja, en nog even naar een 3d film over pinguïns toen ik geen zin had te studeren.
En jij?
Vind dat wel een film voor jou.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, ze draaien de Gooische Vrouwen film 7 keer per dag ofzo
Maar ik ga er zeker niet heen.
Dat zal ze leren
bedoel je die stomme animatie film?quote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet naar superveel eigenlijk, vorige week alleen Hobbit deel 3 natuurlijk.
Oh ja, en nog even naar een 3d film over pinguïns toen ik geen zin had te studeren.
En jij?
jaquote:
Haten op animatiefilmsquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je die stomme animatie film?
ja heb the hobbit ook gezien, en ben nog naar gotische vrouwen geweest
deze week gelukkig weer wat nieuwe films die uitkomen
Gotische vrouwenquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je die stomme animatie film?
ja heb the hobbit ook gezien, en ben nog naar gotische vrouwen geweest
deze week gelukkig weer wat nieuwe films die uitkomen
dat veranderde mijn laptop omgquote:
die is echt heel stomquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haten op animatiefilms
Dan snap je er niks van
Qua spektakel scoort het hoog, voor de rest niet. Verhaal was al helemaal op namelijk. Gaat niet in mijn favorieten terecht komen, lotr films staan daar wel.quote:
kan ik ook gewoon uitzetten hoorquote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker Apple
Zei toch dat het kut is
Typische blockbuster dus. Ga hem wel kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua spektakel scoort het hoog, voor de rest niet. Verhaal was al helemaal op namelijk. Gaat niet in mijn favorieten terecht komen, lotr films staan daar wel.
En ze hadden ook een personage toegevoegd ofzo, ene Alfrid, die was zo pijnlijk niet grappig, ik kreeg er gewoon hoofdpijn van.
Mij ook ja. Ben daar wel erg benieuwd naarquote:
En ik vind Scar een kutbeest.quote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind dat wel een film voor jou.
Sowieso wil ik deze zienquote:
I am surrounded by idiots.gifquote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik vind Scar een kutbeest.
Die lijkt me ook goed.quote:
ik zeg toch dat ik die film heel kut vind ga er dan niet tegen in blaagquote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pinguins film?
Die lijkt me best topshowwaardig
no way dat ik naar die film gaquote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die grapjes gebaseerd op celebrities wel geinig op zich. Mss had jij de NL versie?
Wat jij ervan vindt is helemaal niet rullevant.quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik die film heel kut vind ga er dan niet tegen in blaag
je bent zelf goed.quote:
ik zal even bewijs aanleverenquote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Dvennie, Elan zegt dat je niet in Bulgarije woont. Raar he.
ik zag het tv programma wel eens op tv en dat was saaaaaaai en die pinguïns doen domquote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je bent er niet geweest.
En toch een mening.
ala er een aap uitbreekt en hem de hersens inslaat wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
is het leuk om met je vriend naar de dierentuin te gaan
Ik wil bewijs in de vorm van naakte hoeren anders telt het niet.quote:
Noem eens een voorbeeld bij deze stelling.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
Als johannes een film slecht vindt dan kun je er gerust heen gaan want dan weet je zeker dat die een oscar gaat winnen
heyquote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
ala er een aap uitbreekt en hem de hersens inslaat wel.
Dit heb ik met Gooische Vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag het tv programma wel eens op tv en dat was saaaaaaai en die pinguïns doen dom
quote:
InterSTELlar bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld bij deze stelling.
laatste keer in nederland was februari dit jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil bewijs in de vorm van naakte hoeren anders telt het niet.
En sowieso was je laatst nog in Nederland, alleen Johanna kan niet zo goed lezen
sorry.quote:
of een volle blaarkoe.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel levenslang gratis toegang als schadevergoeding
Dat zei ik hem dus ook maar hij geloofde het weer niet *zucht*quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
laatste keer in nederland was februari dit jaar.
Dat zei je niet.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik hem dus ook maar hij geloofde het weer niet *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |