ik zal even bewijs aanleverenquote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Dvennie, Elan zegt dat je niet in Bulgarije woont. Raar he.
ik zag het tv programma wel eens op tv en dat was saaaaaaai en die pinguïns doen domquote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh je bent er niet geweest.
En toch een mening.
ala er een aap uitbreekt en hem de hersens inslaat wel.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
is het leuk om met je vriend naar de dierentuin te gaan
Ik wil bewijs in de vorm van naakte hoeren anders telt het niet.quote:
Noem eens een voorbeeld bij deze stelling.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
Als johannes een film slecht vindt dan kun je er gerust heen gaan want dan weet je zeker dat die een oscar gaat winnen
heyquote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
ala er een aap uitbreekt en hem de hersens inslaat wel.
Dit heb ik met Gooische Vrouwen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag het tv programma wel eens op tv en dat was saaaaaaai en die pinguïns doen dom
quote:
InterSTELlar bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld bij deze stelling.
laatste keer in nederland was februari dit jaar.quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil bewijs in de vorm van naakte hoeren anders telt het niet.
En sowieso was je laatst nog in Nederland, alleen Johanna kan niet zo goed lezen
sorry.quote:
of een volle blaarkoe.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel levenslang gratis toegang als schadevergoeding
Dat zei ik hem dus ook maar hij geloofde het weer niet *zucht*quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Dven het volgende:
[..]
laatste keer in nederland was februari dit jaar.
Dat zei je niet.quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zei ik hem dus ook maar hij geloofde het weer niet *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |